Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"MASSI MD" Ltd. is a newly established enterprise based in Pleven, which main objective is to develop industrial designs. The enterprise operates under business activity code: 74.10 "Specialized design activities". With the implementation of the current project, the applicant will materialize an entrepreneurial idea for developing a design solution for "demountable sleep systems" with 3 variants for the needs of companies producing beds and in order to optimize their use. In a more specific aspect, the following options will be developed under the project an industrial design for: 1. Standard 2. For children 3. type of bed.
By implementing the idea, the candidate will respond to the challenge of encouraging the entrepreneurship of start-ups in the sectors related to overcoming European and regional challenges. The main objective of the project is to develop the business activity of the enterprise in the area of ​​code 74.10 "Specialized design activities" - as one of the sectors related to overcoming European and regional challenges by realizing an idea for development of a design solution for "demountable sleep systems" with 3 variants. The project will be implemented with the following activities: 1 / Activity for realization of the entrepreneurial idea market - development of a design solution for "demountable sleep systems" with 3 variants; 2 / Project visualization activity. As a result of the entreprenurial idea development, it is expected to achieve sustainability in "MASSI MD" Ltd. by carrying out activities for development of industrial designs, creation and preservation of new jobs, as well as achievement of economic growth in the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (част 1): Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез: 1. Наемане на следните три лица на трудови договори: - Промишлен дизайнер - лицето ще бъде наето на трудов договор за 12 месеца в рамките на проекта по 8 часа на ден. Ще създава и разработва промишлени дизайни, ще подготвя скици и базови инструменти, ще изготвя 3D визуализация на прототипите. - Инженер-Конструктор - лицето ще бъде наето на трудов договор за 12 месеца в рамките на проекта по 4 часа на ден. Ще изготвя идейни проекти, скици и схеми, ще анализира техническите разчети, ще работи по усъвършенстване на вече съществуващи детайли. - Монтажник метални конструкции - лицето ще бъде наето на трудов договор за 6 месеца в рамките на проекта по 4 часа на ден. Необходим е за монтаж на конструкции, измервателни и контролни дейности. 2. Придобиване на ДМА и ДНА - 1 бр. Лентоотрезна машина - ще бъде необходима за отрязване на металните профили за прототипите на подматрачните рамки на точен размер; - 1 бр. фреза за метал - необходима за пробиване и нарязване на резби на металните профили за прототипите на подматрачните рамки; - 1 бр. заваръчен телоподаващ апарат - ще бъде необходим за заваряване на планки, необходими за сглобките на металните профили за прототипите на подматрачните рамки; - 1 бр. работна станция за дизайн - ще бъде необходим за работата на промишленият дизайнер. С него ще се разработват, чертаят и визуализират 3D модели на подматрачните рамки; - 1 бр. лаптоп за инженер-конструктор - ще бъде необходим за работата на инженер-конструктор. Актива ще бъде използван за да се очертават и разкройват отделните елементи на подматрачните рамки и за да се пресмятат натоварвания. С него ще се извършва и работа извън офиса, основно върху усъвършенстване на вече съществуващи детайли, зададени от възложителите. - 1 бр. таблет - активът е необходим, тъй като чрез неговата функция Active pen ще се скицират първоначални идеи на дизайн, на база на които ще се подберат най-подходящи за прототипиране. Чрез него дизайнът за продукта ще може да се модифицира на място в случай на необходимост и при изискване от клиента; - 1 бр. монитор - необходим е, тъй като чрез него ще се извършва по-мащабно и детайлно визуализиране на скиците, чертежите, дизайните и готовите прототипи. С придобиването на този актив ще се минимизира риска от допускане на неточност при оразмеряването на малките детайли в дизайна; - Специализиран софтуер - необходим е тъй като чрез него ще се разработват и представят прототипите: ще позволява въвеждането на всички технически задания, 2D и/или 3D визуализация на готови модели, ще се изграждат бази с всички прототипи, ще представя детайлно информацията за процена на разработка на дизайна на всеки прототип. 212 430.33 190 336.87
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (част 2): Настоящата дейност е продължение на Дейност 1 от План за изпълнение/Дейности по проекта 3. Материали и консумативи, които са необходими за реализиране на предприемаческата идея: - Боя за прахово боядисване - необходима за боядисване на всички детайли от разработвания по проекта дизайн - 260 детайла; - Присъединителни планки, които са необходими за сглобяване на прототипа - 104 бр. - Метални профили с пробити отвори, които са необходими за сглобяване на прототипа - 40 бр. - Дървени ламели, които са необходими за сглобяване на прототипа - 800 бр. - Матрици - Матрицата представлява строго специфичен калъп-матрица за шприцване на детайли от пластмаси и гума. Разработва се по един брой за всеки дизайн, уникален за конкретния продукт. За производството му е нужен инженерен 3D модел с изключително висока детайлност. За реализиране на проекта са нужни 35 броя: за обезшумяващи присъединителни за ламели, за скоби за усилените зони с няколко дизайна стандартен и специфичен за детските варианти. - Шмиргел - окончателна обработка след отрязване на металните профили за прототипите на подматрачните рамки. 4. Извършване на услуги, необходими за реализиране на предприемаческата идея: - Маркетингово проучване - услугата е необходима, тъй като с нея ще се извърши анализ на пазара на подматрачни рамки в област Плевен и в България като цяло. Проучването ще съдържа информация за относно анализ на Европейския пазар и мястото на промишлеия дизайн; видове системи за сън; структура на пазара-производители, дистрибутори, търговци на дребно; сравнителен анализ и предимствата на системите за сън с нов дизайн; определяне на нивото на конкуренцията - пазарни дялове; идентифициране на ограниченията, рисковете и възможностите за продажба на подобни продукти на пазара; SWOT анализ; Маркетингова стратегия; Модел за вземане на решение и основни фактори влияещи при решението при покупка. - Създаване на интернет страница - тя ще допринесе за популяризиране предприемаческата дейност като чрез нея ще се предоставя актуална информация до всички потенциални клиенти в интернет пространството. 5. Наем на работно помещение - ще се наеме работно помещение в гр. Плевен, , осигуряващо необходими условия: осветеност, промишлен ток, за инсталиране на машини и производството на прототипи. Площ на помещението минимум 40 кв.м, Складова част за съхранение на материали минимум 20 кв.м. Помещението би следвало да разполага с опция за отделяне на зона за разполагане на компютри за проектиране. Ще бъде наето за период от 12 месеца. Месечен наем с включени режийни разходи -12х 1700лв =20400 лв. 0.00 0.00
Визуализация по проекта: Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на 2 бр. информационни табели 50 х 80 см и 200 стикера, както и изработка на 200 брошури. Стикерите са необходими, за да се поставят на всички артикули, който са ще се ползват за изпълнението на проекта и да могат да се заменят при необходимост през целия проект. Информационните табели ще бъдат поставени на входната врата и на входа на сградата с цел да се популяризира дейността по проекта. Брошурите са необходими с цел представяне и информиране на обществото за дейността на фирмата и приноса на Оперативна програма "Иновации и Конкурентоспособност 2014-2020" за изпълнението на проекта. Целта на дейността е да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ и се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 2 000.00 2 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).