Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Candidate with this project proposal is the big enterprise Georgiev I Co., Ltd. from the city of Pleven, which is specialized in the production of men's suits and casual clothes.

The main objective of this project is to create prerequisites for mass production and market realization of the innovative product "Jacket for extreme mountain tourism with dual functionality" of "Georgiev amp; Co." Ltd., both on the Bulgarian and the European and world market.

The main characteristics of the Georgiev I Co. Ltd.’ product which in combination form its uniqueness at European level are: dual functionality: a jacket that converts into a sleeping bag; reliable protection and comfort for practitioners of extreme mountain tourism thanks to high-quality materials from which it is made; availability of solar and other features that ensure the life and safety of consumers.

The goal of the project will be realized through implementation of activities related to the acquisition of new equipment required for the commercialization of the innovative product (sewing machines and special sewing and ironing equipment).

The implementation of the planned activities will ensure achievement of the following results:
- Starting mass production of the innovative product "Jacket for extreme mountain tourism with dual functionality"
- Diversification of the product portfolio of the company through introduction of a new product for the company in the production;
- Entry into a new market niche with high potential for development - production of clothing for mountain and extreme tourism.

This project proposal will contribute to enhancing the innovation capacity of the company Georgiev I Co OOD and will increase its competitive advantage on the internal and external markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт (ще бъде извършена чрез закупуване на шевни машини и специализирано шевно и гладачно оборудване): Тази дейност ще бъде изпълнена чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на оборудване, необходимо за внедряване в производството на новия продукт - Яке за екстремен планински туризъм с двойна функционалност, както следва: 1. Автомат за изработка на прави филетки с капак и без капак-1бр.(за изработка на вътрешните и външните джобове на якето) 2. Автомат за изработка на прави или наклонени филетки с капак и без капак-1бр.(за изработка на вътрешните и външните джобове на якето) 3. Автомат за малки детайли с глава-1бр.(за изработка на капаците и торбите на външните джобове) 4. Автомат за изработване на имитационни илици-1бр.(за изработка на илиците на якето отвътре) 5. Пикир машина за единичен сляп бод за подгъви на леки до средно тежки материи-1бр.(за укрепване на подгъвите на чувала) 6. Машина за двоен сляп бод-1бр.(за укрепване на мостри към предницата) 7. Едноиглова права машина с основен и диференциален горен транспорт-1бр.(за изработка на мостри) 8. Понт машина-2бр.(необходими за за укрепване на джобовете на якето) 9. Автомат за изработване на пенсове-1бр.(за изработка на външната част на изделието) 10. Автомат за прикачване на вати, подплънки и хастар-1бр.(за монтаж на раменни вати) 11. Машина за крайно гладене на ръкавния шев-1бр.( за гладене на отделните части и якето като цяло) 12. Едноиглова верижна машина с долен транспорт-3бр.(за направа на съединителни шевове при изработка на хастара) 13. Електронна едноиглова зиг - заг машина с полусуха глава-2бр.(за направа на съединителни шевове при изработка на хастара) 14. Двуиглов петконечен оверлог с полусуха глава-1бр.(за изработка на спалния чувал и при оватяването) 15. Едноиглов триконечен оверлог с полусуха глава-2бр.(за изработка на спалния чувал и при оватяването) Основни стъпки за реализацията на дейността 1. Сформиране на екип (1-ви месец) В рамките на тази дейност ще бъдат разпределени задълженията между членовете на екипа, описан в т. 9. Екипът ще бъде отговорен за изпълнението и управлението на проекта, за провеждане на избор на доставчик на описаното оборудване съгласно установената нормативна рамка. Ще бъде отговорен за правилното и навременно извършване на плащанията по проекта. Ще следи за успешното внедряване в производството на новото технологично оборудване, необходимо за изработката на иновативния продукт. 2. Избор на изпълнител (2-ри-6-ти месец) Тази дейност включва: - Изготвяне на тръжна документация за провеждането на избор с публична покана за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на шевно и гладачно оборудване по две обособени позиции съгласно разпоредбите на чл.50 ,т. 1 от ЗУСЕСИФ. - Провеждане на тръжна процедура. - Оценка на получените оферти. Дейността е подробно описана в т.10 от формуляра План за външно възлагане. 3. Сключване на договор (6-т -7-ми месец) След избора на изпълнител и получено одобрение на проведения търг от УО, се сключва договор с избрания изпълнител. 4. Доставка на оборудването (8-ми-15 -ти месец) Доставката на оборудването се планира да бъде направена с оглед плавно внедряване на новото оборудване в предприятието и ненарушаване на работния процес. След направената доставка ще бъде подписан приемо-предавателен протокол между кандидата и избрания изпълнител. 5. Монтаж и въвеждане в експлоатация на закупеното оборудване (9-ти-16-ти месец) Дейностите, свързани с монтаж и въвеждане в експлоатация на закупеното оборудване, предвиждат внимателно планиране на момента за пускане на новите машини в действие с оглед ненарушаване на производствения цикъл в предприятието. 6. Мерки за информиране и публичност (1-ви-18-ти месец) Изпълнението на тези мерки има за цел да осигури визуализация и публичност на финансирането от ЕФРР чрез ОПИК. Те включват: - упоменаване на финансовия принос на ЕФРР чрез ОПИК във всички документи, изготвени по проекта; - изработване и поставяне на 1 плакат на видимо място в предприятието; - изработване и поставяне на 20 бр. стикери върху новозакупените ДМА. 433 000.00 433 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).