Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project provides the creation of new jobs for 7 unemployed and inactive people, including 5 continuously unemployed and inactive people and 2 unemployed and inactive people,who will have the opportunity for professional development,building professional competencies by providing employment. The implementation will create conditions for professional development of unemployed and inactive people in activities of BIC AD on marketing,publishing and PR,design and advertising,organizing events,conferences,seminars and training,participation in project implementation to PP co-financed by the EU,design and prepress,printing and distribution of printed publications,development,maintenance and publication of updated information on the website of the company.To meet the objectives of the project will be provided employment of unemployed and inactive persons with a corresponding degree of specialization and provided new jobs for 7 persons-Tourism and Logistics of events-1,Merchant- 2,technical assistant-3,Design and Prepress-1.It is planned that after the expiry of the project,at least 4 of them will continue to work in the company.Achieving the aims and the indicators will contribute to the successful integration into society of persons in risk groups into the labor market by providing employment and sustainable jobs, improve the quality of life of employees and the income and standard of their families.To achieve the common aim of "Creating sustainable jobs for the unemployed and inactive persons" and to achieve the expected results will be implemented the following activities:Organization,management,execution and reporting of the project;Define the criteria for selection,recruitment of unemployed and inactive people;Arranging jobs for newly-furniture,equipment,software,etc.;Implementation of measures for publicity and visualization,information and communication of project and program.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление, изпълнение и отчитане на проекта: Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности и на проекта. Екипът ще включва следните длъжности: Ръководител на екипа, Координатор и Счетоводител. Регулярно ще се провеждат работни срещи за обсъждане етапа на изпълнение на дейностите, разпределяне на задачите за предстоящия период. Ръководителят на екипа е Изпълнителния директор на «БИК-Българска издателска компания» АД, който ще отговаря за организацията, изпълнението и отчитането на проекта, ще осъществява комуникацията с УО на ОПРЧР, ще контролира коректното изпълнение на дейностите и законосъобразното разходване на средствата по проекта. Координаторът ще подпомага Ръководителя на екипа при изпълнение на заложените дейности, ще разработва и актуализира графиците за изпълнение на дейностите, ще участва в изготвянето на техническите отчети, ще подготвя кореспонденцията с Управляващия орган и други заинтересовани страни, ще осъществява комуникацията с всички заинтересовани страни, ще ръководи работата на новоназначените лица за изпълнение на задълженията им, ще съхранява и архивира документацията по проекта, ще изпълнява и други задачи, възложени му от Ръководителя на екипа. Счетоводителят ще подпомага Ръководителя на екипа при изпълнение на дейностите, ще подготвя финансовите отчети, ще изготвя счетоводни и финансови документи, ще следи за правомерно разходване на средствата по одобрения бюджет на проекта, ще изпълнява и други задачи, възложени му от Ръководителя на екипа. Всеки член на екипа, ще представя месечен график за отработено време и изпълнени видове работи. Ще се изготвят технически и финансови отчети, регистриращи и отразяващи напредъка по изпълнение на дейностите по проекта. Тези документи ще се представят на УО на Оперативната програма. Екипът по управление на проекта ще бъде в непрекъснат контакт с целевите групи по проекта, стриктно ще се спазват изискванията на Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по ОПРЧР. Екипът за управление ще подготвя и осъществява планираните мерки за осигуряване на публичност, информация и комуникация на проекта и програмата, както и на приноса на ЕС. Планираният период за работа за Екипа на проекта е 21 месеца. Това е разчетено на база на заложените дейности в проекта, а именно: 1. Стартиране на проекта и подготвителни работи за изпълнение на дейностите – до 1 месец 2. Откриване на нови работни места, обявяване на подбор от целевите групи, подбор на кандидатите, назначаване на новопостъпилите на трудов договор - до 8 месец; Продължителността на етапа е съобразен с това, че подборът и назначаването може да е в продължение на няколко месеца, а не в едно и също време, като максималният срок за назначаване и на последното работно място е до 8-мия месец. 3. Продължителност на трудова заетост на новоназначените – до 12 месеца 4. Окончателни отчетни работи и приключване на проекта – до 1 месец От добре изградения Екип на проекта, правилно разпределение на ангажиментите и доброто планиране на задачите, зависи успешното изпълнение на дейностите по проекта. От членовете на екипа се очаква непрекъснат мониторинг и контрол на изпълнението, с цел предприемане на бързи и адекватни мерки при установено изоставане от графика на изпълнение или заплаха от некоректно изпълнение на дейност. Ще се спазва принципа за финансова и отчетна дисциплина в съответствие с практиките за добро управление на проекти финансирани от европейските фондове. 7 200.00 7 753.54
Разработване на критерии за подбор, подбор и назначаване на безработни и неактивни лица.: Ще бъдат създадени 7 нови работни места - за 5 продължително безработни и неактивни лица и 2 безработни и неактивни лица, както следва: 1. Спец. Туризъм и Логистика - 1; функции-планиране, организиране и провеждане на събития. 2. Търговец - посредник в продажбите - 2; функции - продажба и реализация на собствени продукти. 3. Технически сътрудник - 3; функции-изпълнение на административни технически работи за подпомагане на специалистите във фирмата,кореспонденция и комуникация с институции, деловодство и др. административно стопански дейности и поддръжка. 4. Спец. "Дизайн и предпечат" - 1; функции-дизайн, предпечат и печат на информационни и рекламни материали, печатни и електронни издания и др. Целта на дейността е да се осигури оптимален брой персонал във фирмата, за повишаване качеството и ефективността на работата, като новоназначените ще са ангажирани във всички аспекти на стопанска дейност, с което се цели разширяване обема на производството. За успешно изпълнение се предвиждат няколко етапа: 1. Разработване на длъжностни харастеристики за новите работни места. Длъжностите попадат в група професии Клас 2, Клас 3 и Клас 4 - специалисти по НКПД 2011, със съответните кодове (Спец.Туризъм и Логистика-код 2421/3332/3339; Търговец-посредник в продажбите-код 3322/3005/3324/2004; Технически сътрудник–код 3341/3343/4110/4120; Спец.Дизайн и предпечат-код 2166/3431). За изпълнение на задълженията по длъжностите е необходимо средно или висше образование с кореспондираща специалност. (Разработени са различни кодове за всяка длъжност с цел, ако няма кандидати отговарящи на изискванията на Клас 2, да се търсят кандидати от Клас 3 или Клас 4 при занижени критерии в съответствие с кода на длъжността.) В длъжностните характеристики ще бъдат разписани мин. изисквания за заемане на длъжността. Ще бъде отбелязано в обявите, че работните места са определени за безработни и неактивни лица. 2. Подготовка и публикуване на обяви за набиране на персонал. За целта ще се използват всички възможности за достигане на информацията до целевата група. Ще се публикува в специализирани сайтове, в медии, ще се качи информация на сайта на «БИК» АД и др. 3. Подбор на кандидати от целевите групи. Постъпилите заявления и автобиографии ще се разгледат и ще се направи подбор на кандидатите по мин. изисквания на длъжността, личните им качества и съответствие с целевата група. Отговарящите на критериите за подбор, ще бъдат поканени на интервю. 4. Назначаване на безработни и неактивни лица. Избраните и одобрени кандидати ще бъдат назначени по трудов договор за срок до 12 мес., в съответствие с изискванията на проекта и програмата. Осигурена трудова заетост на 7 лица от целевата група с продължителност до 12 мес. в рамките на действието на проекта. Новоназначените лица ще бъдат подпомагани да развият професионалните си умения в изпълнение на задълженията си по съответната длъжност. 5. Запазване на работни места след срока на действие на проекта. Очаква се назначените по проекта лица да покажат развитие на знания, умения и компетенции с приключването на проекта. Предвижда се запазване на най-малко 4 постоянни работни места след приключване на проекта, като работодателят няма да се ограничи само с 4 раб. места, ако новоназначените по проекта са показали добри професионални качества и резултати и са допринесли за повишаване на обема на производство. 47 040.00 44 601.07
Организиране на работни места за новоназначените - обзавеждане, оборудване, програмно осигуряване и др.: Дейността включва закупуване на техническо оборудване за нуждите на работните места. Тъй като се предвижда разкриване на 7 нови работни места, те трябва да бъдат обезпечени с необходимото офис и техническо оборудване. «БИК-Българска издателска компания» АД разполага със собствен офис, в ТЦ "Боила", който е оборудван с необходимото офис обзавеждане и ще организираме работни места за 6 служителя, както и с нает офис в град Пловдив, в който също има необходимото обзавеждане за работа на 1 човек, във връзка с организиране на доставката на продукти от град Пловдив. За всеки новоназначен на работа човек от целевата група ще бъде организирано работно място с работно бюро и офис стол, за шест от новоназначените, за седмото лице, което е технически сътрудник по поддръжка и не се нуждае от оборудвано работно място. За шест от новосъздадените работни места трябва да бъдат обезпечени с техника за изпълнение на трудовите задължения и съответно е необходимо закупуване на компютърна техника и специализиран софтуер. Тяхното предназначение е да създадат условия за работа на новоназначените и да обезпечат функциите им в съответствие с предвидените длъжности. Новоразкритите работни места за Специалист "Туризъм и логистика на събития" - 1 работно място, Търговец - посредник в продажбите – 2 работни места, Технически сътрудник - 2 работни места и Специалист "Дизайн и предпечат" - 1 работно място, изискват техническо оборудване и софтуер. За Специалист "Туризъм и логистика на събития" е необходимо осигуряване на компютър преносим (поради естеството на работата и необходимостта от ползването му, както в офиса, така и извън офиса) и специализиран софтуер за управление на база данни; За изпълнение на задълженията на 2 лица търговец - посредник в продажбите е необходимо 2 броя преносими компютъра, снабдени със софтуер за счетоводство и база данни; За Специалист "Дизайн и предпечат" е необходим преносим компютър снабден със специализиран монитор, операционна система и UPS, софтуер за дизайн и принтер. За двама от техническите сътрудници са необходими 2 броя преносими компютри и специализиран софтуер за счетоводство и база данни. За осигуряване на необходимото обзавеждане и оборудване на новите работни места се предвижда Екипът на проекта да организира изпълнение на следните работи: 1. Определяне на техническите параметри на оборудването - техническо и софтуер, за всяко работно място. 2. Събиране на оферти от вносители или търговци на оборудване по заложените параметри на необходимата техника. Избор на доставчик на оборудване, предложил най-добро качество при най-изгодна цена. 3. Проучване и събиране на оферти за осигуряване на необходимия специализиран софтуер на съответните работни места. 4. Осъществяване на доставките и техническо оборудване на новите работни места. За да бъдат успешно изпълнени набелязаните цели на проекта и се създадат устойчиви работни места, е необходимо организиране на качествени работни места, създаващи оптимални условия на трудова дейност на новоназначените лица от целевата група. Това е необходимо условие и за изграждане на професионални умения и компетенции на назначените на планираните длъжности. 18 000.00 16 145.00
Осъществяване на мерки за публичност и визуализация, информация и комуникация на проекта и програмата.: Информираността за развитието на проекта и представянето на извършваните дейности са необходимо условие за запознаване на общността с постигнатите резултати и връзката им с поставените цели. В изпълнение на тази цел е планирано да бъдат изработени и поставени банер със стойка и плакати в офиса на «БИК-Българска издателска компания» АД; да се публикува периодично информация за проекта на Интернет сайта на «БИК-Българска издателска компания» АД, за дейностите, тяхното изпълнение и постигнатите резултати. За създадените документи по проекта ще се използват бланки с нужната визуализация. Ще бъдат изработени рекламни и информационни материали (листовки, химикали, бележници), които ще бъдат разпространени сред бизнес партньори и контрагенти и раздадени на клиенти с цел популяризиране на програмата, проекта и финансовата помощ на ЕС. На закупеното оборудване и обзавеждане ще се залепят информационни стикери. Всички материали по визуализация, информиране и публичност ще бъдат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Прu вcuчкu мерки за uнформацuя u kомуникацuя, предприети по време на изпълнение на проекта, ще се уkазва съфuнансuрането om фондовеmе на ЕС на проекта, чрез посmавяне на: - емблемата на ЕС В cъoтвeтcтвие с тexническитe характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет om Eвponeйската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва noдкрепа на проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в cъoтветствие с графичните изисквания u правилата за визуална идентичност. 1 340.00 1 330.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).