Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at achieving the following specific objectives:
- Specific objectives 1 and 3 under Investment priority 1 of OPHRD, namely increasing the number of unemployed or inactive persons at age between 30 and 54 who have started work and increasing the number of unemployed or inactive persons at the age above 54 who have started work.
- Specific objective 1 under Investment priority 3 of OPHRD, namely increasing the number of economically inactive young people up to the age of 29 out of education and training, who have received an offer for employment, internship or training during work (apprenticeship);  

The above objectives will be fulfilled through the implementation of the following activities:
- The employment for a period of 12 months of 7 inactive and/or unemployed persons to the following positions: chef (2 persons), deputy chef (2 persons), salad master (1 person), meat cutter (1 person) and delivery man (1 person). To the positions of chefs will be appointed inactive or unemployed persons above the age of 54 while to the positions of deputy chefs will be appointed inactive or unemployed young people up to the age of 29. To the remaining positions will be appointed unemployed and/or inactive persons of between 30 and 54 of age.
- Purchase of equipment necessary for the fulfillment of the professional obligations of the persons hired as part of the project;
- Project management activities related to the selection, appointment and management of the persons hired as part of the project, to the selection of suppliers for the equipment and services for the project and to the reporting of the project activities in front of the Managing Body of OPHRD;
- Providing public Information on and visualization of the project activities, including placing informational labels at the locations where the project is implemented and stickers on the equipment purchased as part of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: По проекта с наименование „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” се предвижда наемането за период 12 месеца на 7 безработни и/или неактивни лица на следните позиции: готвач (2 броя), помощник готвач (2 броя), салатиер (1 брой), транжор (1 брой) и снабдител (1 брой). На първо място дейност „Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ е насочена към изпълнението на специфични цели 1 и 3 от Инвестиционен приоритет 1: Достъп до заетост на търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработните лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост и подкрепа на мобилността на работната сила на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст. Тъй като за позициите на готвачи по проекта се изискват хора със значителен опит, на тези позиции се предвижда да бъдат назначени безработни или неактивни лица на възраст над 54 години със съответния опит и професионална квалификация. За позициите на транжор, снабдител и салатиер също се изисква наличието на професионален опит поради което на тези позиции ще бъдат назначени лица във възрастовата група между 30 и 54 години. На второ място дейност „Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ е насочена към изпълнението на специфична цел 1 от Инвестиционен приоритет 3: Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност на тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора изложени на риск от социално изключване и младите хора от маргинализирани общности на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване). Тази цел ще бъде изпълнена с наемането на 2 безработни и/или неактивни лица на възраст до 29 г. включително на позициите за помощник готвачи. Предвижда се дейността „Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ да се реализира на три етапа: - Набиране и интервюиране на подходящи кандидати за всяка от позициите по проекта (продължителност 1 месец); - Наемане на одобрените кандидати на трудови договори за период от 12 месеца (продължителност 12 месеца); - Вземане на решение кои от наетите по проекта лица (най-малко четири) ще бъдат назначени на трудов договор за още 12 месеца и отчитане на резултатите от проекта (продължителност 1 месец). 47 700.00 21 026.15
Закупуване на оборудване необходимо за наетите по проекта лица: Тъй като фирма „Мания Елит“ ЕООД оперира кулинарен цех, където се приготвя храна за кетъринг, фирмата получава и обработва големи количества месо. Във връзка с новите работни места, които ще бъдат създадени по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места”, фирмата ще се нуждае от следното ново оборудване за транжиране, смилане и съхраняване на месото: - Труп транжорен с дъска 80 мм (50x50x88) - 2 броя; - Месомелачка – 1 брой; - Комбиниран шоков охладител/замразител 10 GN1/1-65 – 1 брой. Изброеното по-горе оборудване ще бъде използвано от готвачите, помощник готвачите и транжора, които ще бъдат назначени по проекта в съответствие със специфичните цели на проекта, а именно: - Специфични цели 1 и 3 от Инвестиционен приоритет 1 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.: Достъп до заетост на търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработните лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост и подкрепа на мобилността на работната сила, а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст; - Специфична цел 1 от Инвестиционен приоритет 3 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.: Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност на тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора изложени на риск от социално изключване и младите хора от маргинализирани общности, а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване). За 2-те позиции на готвачи по проекта се предвижда да бъдат наети безработни и/или неактивни лица над 54 годишна възраст, а за 2-те позиции на помощник готвачи – безработни и/или неактивни младежи на възраст до 29 г. включително. За останалите позиции по проекта се предвижда наемането на безработни и/или неактивни лица във възрастовата група между 30 и 54 г. Предвидено е оборудването, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на лицата които ще бъдат наети по проекта, да бъде закупено в рамките на първия месец от стартирането на проекта. 14 310.00 0.00
Осигуряване на информиране и публичност по проекта: Дейност „Осигуряване на информиране и публичност“ по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” включва изработката и поставянето на 2 бр. обяснителни табели и на 4 стикера. Едната от обяснителните табели ще бъде поставена в кулинарния цех на „Мания Елит“ ЕООД в кв. Дружба-2 в гр. София, а другата обяснителна табела ще бъде поставена в офиса на фирма „Мания Елит“ ЕООД, който се намира в Студентски град – София. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването, което ще бъде закупено по проекта. Мерките за информиране и публичност по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” са в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 във връзка с подкрепата от Европейските фондове. Предвижда се информационните табели да бъдат поставени до края на първия месец от старта на изпълнението на проекта, а стикерите – след закупуването на оборудването необходимо за изпълнението на професионалните задължения на персонала, който ще бъде назначен по проекта. 260.00 0.00
Организация и управление на проекта: В рамките на дейност „Организация и управление“ по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” ще бъде създаден Екип за управление на проекта, който ще включва Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. - Ръководителят на проекта организира цялостната дейност на екипа за управление на проекта, организира подбора и назначаването на безработните и/или неактивни лица, които ще бъдат наети по проекта, отговаря за избора на изпълнители на доставките на оборудването и услугите по проекта, контролира изпълнението на сключените договори с избраните доставчици на оборудването и услугите по проекта, отговаря за комуникацията с Управляващия орган (УО) на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., включително за изготвянето на междинните и финален отчет по проекта, отговаря за реализирането на мерките за информиране и публичност по проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 и следи за цялостния напредък по изпълнението на проекта. - Координаторът по изпълнението на проекта подпомага Ръководителя на проекта при изпълнение на задълженията му, координира работата на екипа за управление на проекта, проследява и съхранява кореспонденцията на екипа за управление на проекта с експертите от УО на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020, както и с всички външни доставчици по проекта, съхранява документацията по избора на безработните и/или неактивни лица назначени по проекта, съхранява договорите с избраните доставчици на оборудване и услуги по проекта, както и цялата документация съпътстваща доставките, изготвя междинните и финалния отчет по проекта и подготвя всички съпътстващи отчетите документи, както и координира реализирането на мерките за информиране и публичност по проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020. - Счетоводителят по проекта изготвя и съхранява договорите на наетите по проекта лица, извършва счетоводна отчетност на дейностите по проекта, като поддържа отделни аналитични сметки за целите на проекта, следи за допустимостта на поеманите задължения и извършваните разходи по проекта съгласно Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 “НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“, отговаря за начисляването и плащането на заплатите и осигуровките на наетите по проекта лица, извършва одобрените от Ръководителя на проекта плащания към изпълнителите на доставките на услуги и оборудване по проекта, подпомага Координатора на проекта при изготвянето на финансовата част на междинните и финалния отчети по проекта, изготвя исканията за плащане по проекта към УО на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., както и организира съхраняването на цялата счетоводна документация, свързана с изпълнението на проекта, съгласно Глава 6 от Закона за счетоводството и изискванията за „одитна следа” в съответствие с чл. 140 на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Предвижда се Екипът за управление на проекта да бъде сформиран и да започне работа веднага след подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с бенефициента. Екипът за управление на проекта ще се събира най-малко веднъж седмично, за да отчете извършеното до момента, да обсъди възникналите трудности и проблеми при изпълнението на проекта и да набележи мерки за тяхното отстраняване. Предвижда се екипът за управление на проекта да работи за период от 14 месеца, който ще включва едномесечен период необходим за подбора на лицата, които ще бъдат назначени по проекта, както и за закупуване на оборудването необходимо за изпълнение на техните професионални задължения, 12-месечен период на управление на наетите по проекта лица и едномесечен период на отчитане на извършените по проекта дейности. 6 601.95 3 842.70

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).