Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Overall objective of the project is to improve the employment prospects of unemployed and inactive youth through the creation of sustainable jobs in the field of furniture production. The target group of this project are unemployed persons registered in the Labour Office and inactive persons motivated to develop professional field of production of furniture that meets the requirements of the employer for the job. The project will be appointed 14 unemployed and inactive persons. In the project will be involved 14 persons from the specific categories: - 7 persons up to 29 years and 7 prsons over 30 years.
The implementation of the project goal will be accomplished through a combination of the following activities: Activity 1. Organization and management activities; Activity 2. Hiring of unemployed and inactive persons in "ESTE Furniture" Ltd.; Activity 3. Purchase of equipment and clothing for new jobs; Activity 4. Popularization of the project. Expected results of the project are the following: held 16 meetings between the work team; Revealed 14 new jobs in the "Furniture ETS" Ltd.,  4 jobs for office "Grinding-machine operator", 6 jobs for office "Fitter, furniture, wood and similar materials", 4 for position "Carpenter, upholsterer"; Signed contracts for 12 months with 14 representatives of the target group; Create sustainable jobs, seven of which will be reserved 12 months after the end of the project; Purchased and delivered equipment – 12 number machines;14 clothing for the created new jobs; Publicity provided by the distribution of the three publications on the website of "ESTE Furniture" Ltd.; Made and placed an information board outside the office project - 1; 12 stickers reflecting the EU financial assistance to put on equipment purchases.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление : Целта на тази дейност е да се създаде организация за ефективно изпълнение на дейностите в проекта така, че да се избегнат евентуални забавяния и непланирани проблеми в хода на изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от: ръководител на проекта и счетоводител. Ръководителят на проекта отговаря за цялостната организация и координация на дейностите, предвидени в проекта. Осъществява и поддържа контакти с представителите на целевите групи и външните изпълнители. Представлява екипа пред трети страни. Организира и координира процеса свързан с избор на външен изпълнител за доставката на оборудване и работно облекло.Следи за изпълнението на дейностите съобразно план-графика, залегнал в договора за БФП . Пряко отговаря за законосъобразното и целесъобразното разходване на отпуснатите средства. Следи за подготовката, точното водене и съхранението на необходимата по проекта документация. Счетоводителят по проекта ще отговаря за цялостната финансова отчетност по проекта, контролира изпълнението на проектния бюджет; ще следи за изразходването на бюджета съобразно изискванията, описани в договора; ще изготвя ежемесечни отчети за разходването на средствата, които представя на ръководителя за утвърждаване и ще участва в изработването на междинни и финален финансов отчет. Екипът ще се събира на работни срещи ежемесечно. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготвят договори и заповеди за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Договарящия Орган. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. По време на първата среща на екипа в началото на проекта ще се установи процедура за вътрешен мониторинг, отчетност по проекта и механизми за добра координация между членовете на екипа по реализирането на различните дейности, ще се приемат стандартни протоколи от проведените срещи. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Съгласно изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г. ще се извършат необходимите действия за избор на доставчик на оборудването и работното облекло, заложени в проекта. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. 11 420.00 9 580.00
Дейност 2. Наемане на безработни и неактивни лица във фирма EСТЕ Мебели” ООД за 12 месеца: Целта на дейността е да се направи подбор и 14 безработни и неактивни лица да се назначат на трудови договори за срок от 12 месеца в рамките на проекта във фирма „ЕСТЕ Мебели“ ООД. Екипът по проекта със съдействието на ДБТ и чрез публикуване на обява за предлагане на работа, публикации в социалните мрежи, поставяне на обяви на обществени места в с. Иваняне ще подберат представителите на целевата група. „ЕСТЕ Мебели“ ООД е пример за развиващо се малко предприятие в мебелната индустрия с дългогодишна традиция в производството на мебели, проектиране и изработване на обзавеждане и оборудване от дървесина за нуждите на жилищни помещения, хотели, търговски обекти, заведения за хранене и развлечение и зони за обществено ползване. През последните години компанията разшири значително дейността си и всяка година разкрива нови работни места. Стратегията на „ЕСТЕ Мебели“ ООД по отношение на развитие на човешките ресурси е да се наемат мотивирани за работа хора, на които да се предостави достъп до заетост и възможност за професионална реализация. В рамките на проекта ще бъдат разкрити 14 работни места, за следните длъжности, както следва: - 4 работни места за длъжност „Шлайфист“ с код по НКПД: 72232042 - 6 работни места за длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ “ с код по НКПД: 82192008 - 4 за длъжност „Дърводелец, мебелист“ с код по НКПД: 75221002. Критериите за подбор на лицата за длъжностите „Шлайфист“, „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ и „Дърводелец, мебелист“, са: - да са безработни и неактивни лица. 7 от лицата трябва да са безработни младежи до 29 години, а 7 над 30 години. - да са с подходящо образование в контекста на обявената позиция и спецификата на извършваната дейност; - да имат желание и мотивация да започнат работа в компанията. Предвидено е в проекта да се включат 7 лица до 29 години, а 7 над 30 години. При започване на работа във фирмата ръководителя на производствения процес ще проведе въвеждащо двудневно обучение. Новоназначените служители ще се запознаят с изискванията и основните отговорности и задължения за съответната длъжност и ще преминат през въвеждащ инструктаж относно използването на машините и съоръженията в цеха. Новоназначените лица ще се запознаят с устройството и принципа на действие на машините заети в производствения процес, ще се запознаят с техническите параметри на машините. Също така те ще се обучат как да управляват съответните машини, като например как сменят режещите инструменти, регулират, настройват и подготвят машината за нова операция. Чрез тази дейност ще се даде възможност на представителите на целевите групи да натрупат умения и професионален опит, които ще им осигурят възможност за професионална реализация в сферата на мебелното производство. В рамките на проекта дейността на новоназначените служители ще бъде строго наблюдавана и контролирана от ръководителя на съответния отдел. След приключване на финансирането на 7 от лицата, постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирма „ЕСТЕ Мебели“ ООД. 77 510.16 80 542.79
Дейност 3. Закупуване на оборудване и работно облекло за новоразкритите работни места : В рамките на тази дейност е предвидено закупуване на оборудване и работно облекло, необходимо за изпълнението на задълженията на новоназначените служители на съответните длъжности. Предприятието разполага с оборудване, необходимо за изпълнение на услуги към момента, което се използва от съществуващия персонал. В рамките на проекта се разкриват 4 работни места за длъжност „Шлайфист“, 6 работни места за длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“, 4 за длъжност „Дърводелец, мебелист“. За да се обезпечи всяко от работните места с оборудване, така че да се гарантира тяхната устойчивост, ефективно изпълнение на задълженията на новоназначените служители и съответно предоставянето на качествени услуги от страна на предприятието на своите клиенти е необходимо закупуването на следното оборудване: - 1 бр. дървообработваща машина фреза с наклоняване на фрезовото вретено и форматна маса L = 1600 мм с минимални технически параметри – двигател 4.0 kw, маса за шипорязане и предпазител за нутване с СЕ, притискащо устройство за фреза, интегрални линеали 350 мм за предпазител на фреза, удължителни маси 2 бр. -- 1 бр. дървообработваща машина банциг с диаметър на колелетата 610 мм с минмални технически параметри - Корпус от заварена ламарина. Отлята от чугун наклоняема работна маса. Наклон на масата от - 15° до +20°. Твърд ограничител на масата при - 15° и 0°. Бандажирани с гума чугунени колела. Стабилно лагерно водене на лентата. Механизъм за ръчно опъване на лентата. Алуминиев линеал за водене. Крачна спирачка. С тези 2 машина ще работят служителите назначени на позиция "Дърводелец, мебелист". - 1 бр. ленто-шлайф машина за дърво с минимални технически параметри - две скорости на подаване на лентата с възможност за реверсиране. Дина-мично балансирани шайби. Механизи-рано повдигане на масата. Аспирация с предпазител с възможност за включ-ване към друга аспирационна уредба. С тази машина ще работят служителите назначени на позиция "Шлайфист". С долупосочените машини ще работят служителите назначени на позиция "Шлайфист", „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали" и на позиция "Дърводелец, мебелист": - 1 бр. Потъващ циркулярен трион с минимални технически параметри - HW Диск циркулярен с фини зъби W48; устройство за защитата от трески; визьор; Инструмент за обслужване. - 2 бр. Оберфреза с минимални технически параметри - Цанга Ø 8 мм; Цанга Ø 12 мм; страничен ограничител с фина настройка; копирен пръстен Ø 30 мм; Приспособление за изсмукване горе; Стружкоприемник; Инструмент за обслужване. - 1 бр. Електрическо ренде за работа с една ръка с минимални технически параметри -успореден ограничител; Инструмент за обслужване. - 3 бр. Ексцентършлайф машина с минимални технически параметри - За фино шлайфане; Плот работен StickFix FUSION-TEC Ø 150 мм (супер мек); Филтър хартиен и пластмасов носач; Инструмент за обслужване. - 1 бр. Потъващ циркуляр с минимални технически параметри - Консумирана мощност 1200 Вт, Честота на въртене на празен ход 2000-5200 об/мин. - 1 бр. Фреза за сглобки AB111N с минимални технически параметри - Двойна изолация, Мощност 900 W. - 14 бр. работно облекла - риза с щампа, чрез които ще се осигури комфорт на работното място на новоназначените служители. Осигуряването на подходящо оборудване от висок клас и работно облекло за всяко едно от новите работни места ще окаже влияние и върху мотивацията на служителите за повишаване на техните умения и професионално развитие. Закупеното и монтирано в предприятието оборудване, ще продължи да се ползва и след приключването на проекта, което е гаранция за устойчивостта на създадените работни места. 29 410.00 29 380.46
Дейност 4. Популяризиране на проекта: Целта на дейнотта е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - периодично публикуване на информация за проекта, за изпълнението на дейностите и постигнатите резултати на интернет страницата на „ЕСТЕ Мебели“ ООД; - информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС; - 12 бр. стикери, отразяващи финансовата помощ на ЕС за поставяне върху закупеното оборудването. 300.00 282.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).