Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

ELECS Group - Holding Ltd applies in this procedure as an employer, following a targeted social policy and social responsibility manifested through activities ensuring healthy and safe working environment. This project is an appropriate opportunity for the company to add more value to their activities by taking related measures: improving work organization and introduction of new methods of management and development of human resources, improvement of work environment factors, providing additional social benefits for employees. Activities in the proposal include: development and implementation of  human resources development system; purchase of personal and collective protection with the help of which would avoid the risks identified in relation to inadequate lighting, lack of protection from static electricity, excessive noise, chemical agents; equipment and repair facilities for dining and recreation. The project provides as well activities for information and publicity and profect organization and management. The target group of the project includes 107 employees of the company, among which 35 persons over 54 years of age and 25 mothers with a child under 18 years of age.The candidate will maintain employment min. 50% of the target group involved in the project for a period of six months. Planned activities will result in the achievement of the objectives of the project proposal related to improving quality of life, improving productivity, enhancing social inclusion by improving working conditions in the workplace and occupational and health status of the workforce, in compliance with the law (national and European), the principles laid down in Regulation (EC) №1081 / 2006 and in accordance with established company policy safety and health at work.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване, адаптиране и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД : Основна цел на дейността е да постигне оптимизиране на УЧР в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД, да изведе нови и по- ефективни организационни модели, които да мотивират персонала, да повишат производителността и да създадат предпоставки за устойчива заетост на служителите със специфични нужди - хората над 54г. и родителите с деца. В рамките на Дейност 1 се предвижда разработване, адаптиране и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси (СРЧР), насочена основно към организацията на работа на тези служители, като специално внимание се обърне и на мерките за опазване на околната среда (ОС). Към момента на кандидатстване от общ брой на целевата група по проекта 107 работници и служители лицата над 54 години са 35 човека, а майките с деца под 18 г.-25 човека. Липсата на подготвени и отговорни кадри е сериозен проблем в печатарската индустрия. Това поставя ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ в позиция да търси механизми за запазване на вече заетите специалисти. Всички те имат специфични лични нужди, които пряко или косвено биха могли да рефлектират върху професионалните им задължения и върху качеството им на живот. Ръководството на кандидата прилага някои мерки, с които да помогне на служителите да съвместяват професионалния и личния си живот. Работник, който живее на повече от 20 км. от работното си място е разпределян винаги в редовна смяна. За трудоустроените работници се запазва работното място. Но тези мерки са отделни случаи и не са логически обвързани във взаимосвързана система от допълнителни професионални стимули. Целта на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ е, чрез изпълнение на настоящата дейност, да предостави на служителите със специфични нужди адекватен модел на оптимизация на работните процеси при въвеждане на гъвкави форми на заетост и/или ротация на работното място и/или други практики, позволяващи едновременно по-висока ефективност на работа и съобразяване с индивидуалните нужди на заетите. Предвижда се и въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на персонала над 54 години. Дейността ще бъде изпълнена в 3 етапа. ЕТАП 1: СРЧР ще бъде разработена от външен изпълнител, на когото ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД ще предаде предварително изготвено задание със задължителни мерки, които следва да се съдържат в СРЧР, както и подробна информация относно човешките ресурси на компанията, тяхното управление и развитие, идентифицираните от компанията проблеми по отношение на персонала. На базата на представените данни фирмата-изпълнител ще изведе план с конкретни стъпки за подобрение. ЕТАП 2: Изготвяне на документа - СРЧР. Към момента ръководството на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД счита като най-близки до собствените си нужди три елемента, на които следва да се базира СРЧР: Елемент 1) Създаване на модел на гъвкави форми на заетост, който да стимулира задържането и привличането на работещите над 54г. и майките/родителите/ с деца. Ще бъдат предложени и адаптирани към фирмената политика на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД конкретни стъпки за осъществяване на модела. Примери: Нестандартни договорни споразумения за временна заетост, непълно работно време; Гъвкаво регулиране на работното време (намалено/удължено/променливо работно време, ненормиран работен ден); Ротация на работното място. Елемент 2) Създаване на модел за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 г.). Примерни стъпки за осъществяване на модела биха били: Продължаване на работа след навършването на възраст за пенсиониране на същата или друга позиция, Работа на половин работен ден. Елемент 3) Създаване на модел за насърчаване развитието в областта на политиката по ОС. СРЧР ще очертае философията за осъществяване на екологично ефективни дейности. (Описанието на дейността продължава в т. Начин на изпълнение). 15 000.00 15 000.00
Осигуряване на средства за колективна защита за заетите в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД: Целта на дейността е подобряване на работната среда, здравето и безопасността на работниците и служителите, чрез осигуряване на средства за колективна защита, които отговарят на идентифицираните рискове в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД. Целта ще бъде постигната посредством следните мерки: 1) Елиминиране на статичното електричество по време на работа в Производството. В Оценката на риска, изготвена от Служба ТМ, са идентифицирани рискове от увреждане на сърдечно-съдовата система и нервната система на служителите, което резултира в лесно настъпваща умора по време на работа. Идентифицирана е и опасност от възникване на искра, а от там на пожар в помещението. Причината е липсата на защита на машините за производство на етикети с цел "заземяване" на статичното електричество, появило се при работа на машините, до нормоустановените нива - 5-7 kV. Замерените стойности достигат до 17 – 20 kV. Статичното електричество представлява натрупване на електрически заряди на повърхността на предметите. При работа с материали със силиконов слой/подложка/, с филми и медии от пластмасови материали, и с хартия, за производството на етикети, в определени моменти се генерира статично електричество, което без външна помощ, не може да бъде отведено от заземителните шини на машините. Това причинява на работниците в помещението главоболие, гадене, неразположение, проблеми с концентрацията и други неприятни моменти свързани със здравето. Тези фактори рефлектират върху общото здравословно състояние на работниците и водят до ниска мотивация и ефективност на труда. Статичното електричество е причина и за намаляване на производителността и увеличаване на макулатурата (отпадъка). Програмата за минимизиране на риска при работа в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД предписва мерки, свързани с инсталиране на уреди за елиминиране на статичното електричество. Предвидено е монтиране на 7 бр. антистатици към машини за печат и за разфасоване в цехове " Колор" (1бр.), "Практик" (3 бр.) и "Финиш" (3 бр.), които да отвеждат на 90% генерираното статично електричество. Устройствата ще допринесат за добри и безопасни условия на труд, тъй като заземяването на натрупаните ел.заряди ще предотврати възникването на пожари; ще сведе до минимум неблагоприятните фактори върху общото здравословно състояние на работниците; ще повиши тяхната работоспособност и качеството на извършваната от тях дейност. Мярката ще допринесе и за опазването на околната среда, ограничаване изменението на климата и подобряване на ресурсна ефективност, поради спестената макулатура по време на производство. 2) Подобряване нивото на осветеност в административните помещения на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД. В Оценката на риска на кандидата, изготвена от СТМ са идентифицирани следните рискове, що се отнася до осветеността на работните места: зрителна умора, главоболие, намалена концентрация и работоспособност; изменения на нервната и сърдечно-съдовата система. Протоколите за контрол на осветлението съгласно БДС EN 12464-1, съставени на база измервания от Акредитиран орган за контрол, отчитат осветеност в много по-малка стойности от нормите. В административната сграда, и на двата етажа, са измерени стойности между 297 и 362 lx при норма на осветеност 500 lx. В допълнение, опасното лъчение от луминисцентното осветление може да доведе до завишен риск от онкологични заболявания. Програмата за минимизиране на риска, съгласувана с СТМ, дава препоръки за подмяна на съществуващите осветителни тела в администрацията с цел подобряване на общата осветеност, равномерност на осветеността, намаляване на прага на отразен блясък, и намаляване на коефициента на пулсации под 10%. В тази връзка кандидатът предвижда следните мерки: - В административните офиси и на двата етажа ще се подмени наличното осветление с 50 бр. диодни панели 4000К 40W; (Продължава....) 17 406.00 17 330.00
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло (СРО) за заетите в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД - част 1: Целта на дейността е да се осигурят здравословни и безопасни условия на труд и да се създадат предпоставки за превенция на трудовите злополуки и професионалните заболявания, чрез закупуване на нови и по-усъвършенствани лични предпазни средства и специално работно облекло за заетите в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД. Дейността е разработена на база утвърден от кандидата Списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа (Списък) въз основа на извършената оценка на риска на работните места. В съответствие с разпоредбите на Наредба №3/2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазването на здравето на работещите при използването на ЛПС на работното място, работодателят - ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД - е осигурил един минимум от ЛПС и СРО, които предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Във връзка с конкретните условия на труд в предприятието, свързани с рискове от наранявания, травми и увреждания, поради влиянието на редица фактори, се налага да се закупят нови по-модерни, по-сигурни и гарантиращи безопасността и здравето при работа ЛПС и СРО. Новите ЛПС и СРО ще бъдат с двойно по-висока термоизолация, със защита от органични разтворители и мастила, с противоплъзгащи и антистатични характеристики и шумоизолационни свойства. Чрез закупуването им ще се намали в голяма степен риска от травми и увреждания, ще се повиши устойчивостта на шум, ще се осигури по-ефикасна защита на зрението, на горните дихателни пътища, на крайниците, ще се осигури по-надеждно предпазване от падащи предмети. Във връзка със съществуващия риск от неблагоприятно въздействие на химически вещества и препарати в работната среда и в отговор на Наредба №13 за защита на работещите от рискове, свързани с експозиция на химични агенти при работа, ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД е планирал закупуването на подходящи очила, ръкавици и облекло за съответните работни места. 1. Защитни средства за тяло - Облекла от най-висок клас, с цел осигуряване на максимална защита на тялото от влошени метеорологични зимни условия: - студозащитен комплект яке и полугащеризон (20 бр.) - предвидени за работници в Централен склад на длъжности Ръководител транспорт, Зам.нач. склад, Технич.сътрудник-слад, Склад експедиция, Шофьор, Организ.търг. дейност (общо 8 чов), охрана (5 чов.), специалисти Сервизна дейност в офис "Царевец" (2 чов), сервизни специалисти в Дирекция " Нови пазари " (5 чов.).; - студозащитен елек (107 бр.) - предвидени за работници, заети с производствени и складови дейности (53 чов) и служители, заети с администр. , технически и сервизни дейности и помощен персонал (54 чов.); - студозащитна шапка (20 бр). - за сервизни специалисти в Дирекция " Нови пазари " и офис "Царевец" (общо 7 чов.), охрана (5 чов.), работници в Централен склад (8 чов), 2. Защитни средства за долни крайници - съгласно списъка за ЛПС, за съответните длъжности са предвидени по-висок клас защитни обувки отговарящи на изискванията за осигуряване на безопасност и здраве при работа. Целта е да се повиши производителността на труда , като се запази здравето и безопастността на работната сила, свеждайки до минимум риска от премазване на пръстите на краката, както и защита от падащи предмети, подхлъзване и статично електричество, премръзване и травми: - Студозащитни обувки, стандарт ЕN 347 (20 бр) - за работници в Централен склад (8 чов), охрана (5 чов.), сервизни специалисти в Дирекция " Нови пазари " и офис "Царевец" (общо 7 чов.), - Защитни обувки, стандарт EN 345 (21 бр) - с анатомично, антистатично ходило, противоплъзгащи - предвидени за работници в Производство-цех "Колор " на длъжности Нач.производство, Зам.нач. произв., Оператор етик.машина (общо 14 чов); за Производство-цех "Практик " на длъжности Нач.производсво, Оператор етик.машина и Ремонт (общо 7 чов); (Продължава в т. Описание към част 2 на същата дейност - вж. по-долу). 0.00 0.00
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло (СРО) за заетите в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД - част 2: (Продължение на т. Описание към част 1 на същата дейност - вж. по-горе). - Защитни обувки, тип сабо (20 бр) - с анатомично ходило, противоплъзгащо - предвидени за хигиенист (1 бр), персонала в Производство - цех "Финиш"и " ТТЛ" на длъжности Нач.произв., Оператор етик.машина и Технически изпълнител (общо 19 чов.) 3. Защитни средства за горни крайници с по-висок клас защита, изработени от специални тъкани - свеждат до минимум опасноста от проникване на вредни вещества през кожата, от наранявания и изгаряния: - Ръкавици за защита от органични разтворители и мастила (240бр.) - предвидени за работниците в Производство-цех "Колор " (общо 14 чов), за Производство-цех "Практик " за Нач.производсво и Оператор етик.машина (общо 6 чов) - Ръкавици с подсилена длан за защита от механични въздействия и наранявания (300 бр.) - за работник на длъжност Ремонт и поддражка в цех "Практик" (1 чов), за работници в Централен склад (общо 8 чов), за специалисти сервизна д-ст в офис "Царевец" и дирекция Нови пазари (общо 7 чов). - Ръкавици нитрил 0,38 мм за защита от корозионни и дезинфекционни препарати (24 бр). - за хигиенист (1 чов). 4. Защитни средства за очи: - Защитните очила (80 бр.) с поликарбонатен визьор, за работа на етикиращи машини, с повишена защита от пръски от UV мастила и от UV - ще намалят риска от засягане на зрението и UV катаракта - предвидени за работниците в Производство-цех "Колор " (общо 14 чов), за персонал в Производство-цех "Практик " Нач.производсво и Оператор етик.машина (общо 6 чов); - Защитните очила (45 бр.) с антирефлексно покритие за работа с компютър/видеодисплеи ще предпазят очите от електромагнитни излъчвания, отражения, отблясъци - предвидени за заетите на административни и управленски длъжности в централа и офиси (Търговски директори, Търговски директор DIGI, Ръководител кантора " Внос", Гл.спец. "Външна търговия", Спец.Външна търговия, Зам.Директор Икономика , Ръководител УЧР, Главен счетоводител, Счетоводител, Технич.директор, Ръководител сервиз, , Ръков. Отдел продажби, Супервайзор търговия, Супервайзор инф. с-ми, Спец.прилож.програмиране, Системен администр., Спец. Продажби, Гл.спец.про- дажби, Технич.организатор, Организатор Търговска дейност , Директор обособ.пр-во, Технолог, Гл.спец.Търг.дейност (общо 45 чов). 5. Защитни средства за уши – За избягване на рискове, свързани с експозиция на шум е предвидено закупуване на 240 бр. Антифони с по-високи шумоизолационни качества - предвидени заработниците в Производство-цех "Колор " (общо 14 чов), за персонал в Производство-цех "Практик " Нач.производсво и Оператор етик.машина (общо 6 чов); 6. Защитни средства за дихателната система - Респиратор /полумаска/ (480 бр.), за защита от аерозоли на органични разтворители и предпазва от дразнене на ГДП - предвидени за работниците в Производство-цех "Колор " (общо 14 чов), за персонал в Производство-цех "Практик " Нач.производсво и Оператор етик.машина (общо 6 чов). 26 844.84 26 838.69
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих и хранене в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД - част 1 : Целта на дейността е повишаване нивата на устойчива заетост и мотивацията на работната сила, посредством осигуряване на адекватни на потребностите на работниците и служителите социални придобивки. Ще бъде постигната посредством оборудване и текущ ремонт на 3 бр. помещения, свързани с храненето на персонала и 2 бр. места за отдих и спорт, разположени на територията на кандидата в гр. Варна. На този етап помещенията като такива са налични, но част от тях не се използват по предназначение, друга част имат нужда от строително-ремонтни дейности, а като цяло 5-те помещения се нуждаят от подмяна на обзавеждане и/или първоначално оборудване с мебели, техника и кухн.съоръжения, за да могат да бъдат използвани по предназначение. Почивките в рамките на работния ден (обедна и междинни) са важни за всеки работещ, тъй като пълноценното възстановяване е от съществено значение за качественото осъществяване на работния процес. Разположението на съществуващите помещения е удобно за всички, заети в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД, затова кандидатът е избрал да ги запази, като ги приведе, с помощта на настоящата процедура, в състояние, подходящо за предназначението им. Предвидени са дейности, засягащи следните помещения и места: 1) Стая за хранене №1 (условно номериране) и прилежащо към нея входно покрито стълбище - размери на стаята 3,9м х 5,5м. В момента помещението се използва като стая за хранене от работниците в производството. Стаята е в лошо функционално състояние, не е оборудвана с кухн.мебели и техника и в нея не може да се приготвя храна; обзаведена е със "подръчни" мебели за сядане и хранене; има малък умивалник (който е подходящ не за кухненски, а за санитарни помещения) и неработеща вентилационна система. Мазилката по стените е подкожушена и се рони; ел.инсталацията е стара и крие рискове от токов удар, късо съединение и пожар; осветенестта е слаба и вредна за очите. Стаята не разполага с източник на отопление/охлаждане. Състоянието на входното стълбище е сходно - подкожушена мазилка по стените с наличие на плесен на места; олющени парапети; олющена и податлива на ръжда метална конструкция (поддържаща козирката и покриваща стълбището); липса на осветление, тъй като наличният аплик не е противовлажен и постоянно "изгаря". Козирката, която покрива стълбището, е напукана, изградена от неустойчива пластмаса и в дъждовно време пропуска. 2) Външна беседка, използвана за отдих и почивка - размери 3,2м х 4,5 м - ползва се от работниците в производството като място за отдих в обедната и междинните почивки. Наличните маси и пейки са в лошо състояние и не осигуряват необходимите за пълноценна почивка удобства. Тъй като мястото е на открито, то не може да се използва при лоши климатични условия, което неизбежно води до намаляване на определеното време за почивка. 3) Помещение условно наречено "кухненски бокс" - помещението не се нуждае от ремонт, а от подходящо оборудване. Поради липса на такова в момента, то се използва преобладаващо за складиране на битово-санитарна химия и стоки и друг стопански инвентар. Кухненският бокс е свързан с помещението за хранене, тип "зимна градина". Те се използват от складовите и сервизните работници по време на почивките. Боксът ще е предназначен за съхранение на хранителни продукти, плодове и зеленчуци, консервирани храни, напитки, както и за претопляне на обедната храна и приготвяне на здравословни салати. 4) Помещение за хранене, тип "зимна градина" - в момента към залата е монтиран морално остарял климатик с недостатъчна мощност за отопляване/охлаждане, който не може да поддържа установените норми на микроклимат в толкова голямо помещение (7м х 10 м, и височина 3,5 м). Помещението представлява зала, изпълнена на 3 нива. На "терасното" ниво се предвижда да бъде обособено мястото за краткотраен отдих и спорт, което също не е оборудвано с отоплителни/охлаждащи уреди. (Описанието продължава в т. Начин на изпълнение към част 1 на същата дейност - вж.по-долу). 0.00 37 704.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих и хранене в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД - част 2: (Текстът, който следва, е продължение на "Описание"-то на дейността за социалните придобивки, осигурени от кандидата. Текстът продължава от т. Начин на изпълнение", приложима към част 1 на същата дейност). - Кухненски аспиратор (ширм) - 1 бр. - за запазване на благоприятния микроклимат в помещението - Миялна машина 1 бр - ще позволи на работниците и служителите да починат и да се нахранят спокойно, без да "губят" част от времето, предназначено за хранене/отдих/физическо разтоварване, в измиване на използваните прибори и съдове. - Хладилник - 1 бр - за съхранение качеството на храната и запазването й, особено през летния сезон - Микровълнова фурна - 1 бр - необходима за притопляне на храната 2) Външна беседка, използвана за отдих и почивка - предвидени са следните мерки с цел осигуряване на подходящ микроклимат и здравословни условия на почивка: - Странично покриване с прозрачен винил 22 м2 - покривалото ще осигурява подходящ микроклимат в беседката в студено и влажно време, а през лятото има възможност да остане вдигнато за предпазване от интензивно повишаване на температурата в помещението. - подмяна на маси и столове - ще бъдат закупени 2 градински маси и 12 градински стола. 3) Кухненски бокс - ще бъде осигурено необходимито оборудване: - климатик тип "домашен" , инверторен - 1 бр - необходим за осигуряване на комфортни условия- затопляне на помещението през есенно-зимния сезон и съответно охлаждането му през летния сезон. - кухненски шкафове, плотове, мивка с батерия 1 бр - Хладилник - 1 бр - за съхранение качеството на храната и запазването й, особено през летния сезон 4) Помещение за хранене, тип "зимна градина" : - осигуряване на 2 бр. климатици с характер на оборудване поради големия размер на залата, които да осигурят подходящ микроклимат както в зимната градина, така и в мястото за краткортаен отдих и спорт, което е разположено на второ ниво. 5) Място за краткотраен отдих и спорт - кандидатът е планирал да осигури: - масажни столове 2 бр. - поради големият брой персонал са предвидени два стола. Използването им ще спомогне за премахване на сковаността в раменете и врата и за облекчаване на болките в гърба и кръста, причинени от неправилна стойка или продължителен престой в седнало/изправено положение. Масажът позволява възстановяване за цялото тяло, ефективно отпускане мускулите на седалището и бедрата, страдащи от прекомерно напрежение, както и релакс от умственото натоварване. Предвижда се столът да е без монетен механизъм, което е в съответствие с характера му на социална придобивка. - фитнес пътека - 1 бр - уредът ще даде възможност за тонизиране на тялото и за подобряване на кръвообращението. Заниманията на бягащата пътека ангажират мускулите на долните крайници, раменния пояс и ръцете. Тренира се сърдечно-съдовата система. Бързото ходене и бягането са едно от доказаните средства за премахване на стреса, тревожността и негативните емоции. - хладилна витрина за вода и безалкохолни напитки - 1 бр. - неизменна част от оборудването за места за спорт и разтоварване, ще възстанови водния баланс след тренировка. 43 884.00 5 995.00
Информиране и публичност на проекта: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 11 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. По един плакат ще бъде поставен на всеки от двата етажа на административната сграда на предприятието, по един плакат - във всяко от производствените звена (Колор, Практик и Финиш), един брой - в склад материали и готова продукция и по един брой за 5-те помещения за хранене, отдих и спорт. Плакатите ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 150 бр. брошури, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще бъдат раздадени на представителите на целевата група и на външни посетители на компанията с цел популяризиране на приноса на ЕС, структурните фондове и националния бюджет. - Изработване на 20 бр. стикери за закупените по проекта средства за колективна защита и монтираното оборудване с характер на социална придобивка, където е възможно (7бр. за антистатиците, 4бр. за климатиците, 2 бр. за ширмовете, 1бр. за миялната машина, 2 бр. за хладилниците, 1 бр. за хладилна витрин, 2 бр. за масажни столове и 1 бр. за фитнес пътека). Стикерите ще съдържат емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, логото за програмен перод 2014-2020 г., и номера на договора за безвъзмездна помощ. ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД ще публикува на своята интернет страница подробна информация за одобрение за финансиране проект, включително за неговите цели и планирани резултати. Материалът ще съдържа минимум следната информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма;наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране. Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и финансиращия фонд. 770.00 770.00
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Ръководството на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД счита, че най-ефективен модел за управление и администриране на проекта (предвид неговия мащаб) би бил този, на съвместяване на отделните задачи и функции между екип от страна на кандидата и външен изпълнител. След като бъде избран външния изпълнител (консултантска фирма) ще се проведе работна среща между членовете на екипа на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД (ръководител и счетоводител) и представителите на консултантската фирма. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от участниците. По подобие на първата среща, ще бъдат проведени ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД , заедно с избрания консултант, ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.. Задълженията на Ръководителя на проекта са подробно описани в т. 9 Екип. Задълженията и отговорностите на останалите членове на екипа са, както следва: 1. Счетоводител: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; 2. Външна фирма (консултантска компания): - Помощ при разписване и възлагане на отговорности между отделните членове на екипа за управление на проекта, вкл. консултанта и запознаване с основни изисквания и характерни моменти при изпълнение на проекта; - Идентифициране на допустимите тръжни процедури по избор на изпълнители; - Съдействие при изготвяне на тръжна документация за избор на изпълнители по проекта, съставяне на протоколи от дейността на комисията и др.; - Подготовка на искания за авансови и междинни плащания по проекта; - Подготовка на искания за съществени и/или несъществени изменения по финансовата или техническа част; - Съдействие при водене на кореспонденция с УО; - Проследяване на срокове на доставки, изпълнение на подписани договори с изпълнители; - Подготовка на приемо-предавателни за отчитане на отделните дейности по проекта; - Съдействие при събиране и окомплектоване на документация за финално отчитане на проекта; - Съдействие при подготовка на финален финансов и технически отчет с необходимите приложения, искане за балансово плащане, придружителни писма и др Настоящата дейност застъпва един от основните принципи на Устойчивото развитие, а именно ресурсната ефективност, насърчавайки мерките, които позитивно допринасят за защита и подобряване на околната среда, като намаляване на консумацията на ресурси и др. Поради това е предвидено минимално разходване на хартия, тонер и други ресурси, разходите за които са описани в следващата точка. 11 500.00 11 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).