Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project envisages provision of services social assistant, personal assistant and home assistant of living alone elderly people, those with disabilities and their families living in Bansko and villages in the municipality. The same services are envisaged for children with disabilities too, as well as advice for their loved ones in order to create conditions for alternative careers of parents who care for them.
The implementation of the project will ensure the supply of social services that will allow the elderly living alone and those with disabilities to remain at home, while at the same time receive the necessary care and support. People who live alone will be able to conduct active social life and overcome social isolation. People with disabilities of working age will be facilitated in the execution of their daily commitments and their individual needs are adequately met. Bansko Municipality envisages providing sixty jobs for personal assistants, social assistants and home assistant, depending on the need of each user specified in his individual evaluation. We will support the work of the Centre for Social Rehabilitation and Integration (centre for hourly service provision for social inclusion in the community or at home), where sixty customers living alone elderly, those with disabilities and children with disabilities and their families will use integrated social services and will receive the necessary integrated social services that improve their quality of life, according to individual assessments.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Управление и организация на проекта: Управлението на проекта ще се ръководи от екип, състоящ се от: - ръководител на проекта, който ще отговаря за цялостното организиране, реализиране и отчитане на проекта; управлението и мониторинга на осъществяваните дейности, както и всички организационни въпроси; - счетоводител на проекта, който ще отговаря за реализирането на предвидените разходи и счетоводното отчитане на проекта. Той ще осъществява финансовият мениджмънт на проекта - ще следи за правилното изразходване на средствата, плащането на избраните изпълнители, както и ще е изцяло отговорен за изготвянето на искания за плащане и финансовата част на междинни/финален отчети. - координатор на проекта, който ще отговаря за контрола по изпълнението на проекта. Координатора също така ще отговаря за графика на изпълнение на проекта, периодично ще уведомява и подпомага ръководителя на проекта и ще подготвя документите за отчетност. - технически сътрудник 1, който ще отговаря за отчетната документация по изпълнението на под- дейност "предоставяне на социална услуга личен асистент, социален асистент, домашен помощник"; - технически сътрудник 2, който ще отговаря за отчетната документация по изпълнението на под- дейност "предоставяне на интегрирани социални услуги от специалисти в "Център за социална интеграция и рехабилитация"; Екипът е отговорен за цялостното управление и организация на осъществяването на проекта като основно дейността на екипа ще се състои в следното: - идентифициране специфичните потребностите на човека в неравностойно положение от съответната социална услуга; - обсъждане, наблюдение и вътрешна оценка на заложените индикатори, последователността на изпълнение и постигнатите резултати; - изготвяне на финансови и технически доклади; - организиране на процедурите за избор на изпълнители; - координиране и мониторинг на коректното изпълнение и предотвратяване на възникнали нередности или усложнения; Управлението ще се осъществява чрез текущи работни срещи, както и извънредни работни срещи при необходимост; както и подготвяне на междинни и финален доклади; Допълнителни функции на управленческия екип по Дейност 1 включват: - Създаване на подходящите условия за мониторинг на проекта; - Поддържане на ясни, толерантни и прозрачни отношения между всички участници в изпълнение на проектните дейности. 30 240.00 30 781.99
Дейност № 2 Дейности по информиране и публичност : За достигане на максимална публичност и информираност по проекта ще бъдат предприети следните мерки: • Откриване на проекта с пресконференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. • Закриване на проекта с пресконференция за постигнатото по проекта. • Организация на публикации в печатните медии, отразяващи прогреса по дейностите на проекта. • Отпечатване на брошури, достъпни за широката общественост. Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП. 3 576.00 1 200.00
Дейност № 3 Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа за дейността на съществуващият Център за социална рехабилитация и интеграция; Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Проектът предвижда предоставяне на разработени вече в община Банско социални услуги (консултации с психолог, логопед, рехабилитатор, социален работник) , предвижда се и предоставяне на услугите социален асистент , личен асистент или домашен помощник на самотно живеещи възрастни хора, такива с увреждания, както и техните семейства, живеещи в Банско и селата на територията на общината. Предвижда се и предоставяне на услугата социален асистент или личен асистент за деца с увреждания, както и консултации за техните близки с оглед създаване на условия за алтернативно професионално развитие на родителите, които се грижат за тях. Реализирането на проекта ще осигури предлагането на социални услуги, които ще позволят на възрастните хора самотно живеещи и такива с увреждания да останат в домашна среда, като в същото време получават необходимите грижи и подкрепа. Самотно живеещите хора ще имат възможност за водене на активен социален живот и преодоляване на социалната изолация. По отношение на хората с увреждания в трудоспособна възраст, те ще бъдат улеснени при изпълнението на ежедневните си ангажименти и индивидуалните им потребности ще бъдат адекватно удовлетворени. От друга страна децата с увреждания, които ще ползват услугата “социален асистент” или “личен асистент” и техните семейства ще имат достъп до професионални грижи и професионални консултации, които да подобрят качеството им на живот. 448 496.76 379 855.85
Дейност № 4 Аналитично и методологично обезпечаване на работата на социалните асистенти, личните асистенти и домашните помощници: Предвижда се да се проведе обучение на наетите социални асистенти, лични асистенти и домашни помощници, както и на персонала от специалист работещи в Центъра за социална рехабилитация и интеграция. Изпълнителят ще има за задължение да предоставя психологическа подкрепа и консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги. Екипът по проекта ще има ангажимент да координира и следи за изпълнението на възложените на изпълнителя дейности. 17 664.00 17 664.00
Дейност № 5 Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност;: В рамките на изпълнението на проекта ще бъде осъществявана мотивационна и / или психологическа подкрепа за потребителите на социалните услуги. Всички консултации ще се осъществяват от специалистите работещи в "Центъра за социална рехабилитация и интеграция". 0.00 7 309.52

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).