1. Организация и управление на проекта: Цел на дейността:
Настоящата дейност има за цел подпомагане на фирма „Мирали” ЕООД (бенефициента) в процеса на изпълнение на проекта, постигане на неговото качествено, ефективно и ефикасно изпълнение, спазването на сроковете на дейностите и на договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), както и съблюдаване и изпълнение на правилата и условията по настоящата процедура.
Дейността ще включва:
1. Сформиране на екипа за организация и управление на проекта.
2. Провеждане на встъпителна среща с ръководството на бенефициента за разпределение и съгласуване на отговорности, задължения, правомощия и задачите за изпълнение между членовете на екипа.
3. Координация, мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите по проекта, спазване на плана за действие, правилното и законосъобразно изпълнение на дейностите и разходването на бюджета по проекта.
4. Изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, както и на допълнителни разяснения, в случай на поискване от страна на УО на ОПРЧР 2014 - 2020.
5. Изготвяне на различни документи в рамките на проекта и поддържане на архив по проекта.
6. Провеждане на периодични срещи за проследяване на напредъка по изпълнението на проекта.
7. Подпомагане на бенефициента в комуникацията с УО на ОПРЧР 2014 – 2020 г.
8. Оказване на съдействие при подбора и наемането на новите лица на работа във фирма „Мирали” ЕООД.
9. Подготовка на процедури и избор на изпълнител/и и/или доставчик/ци по проекта съгласно изискванията на ПМС № 118/20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на БФП съобразно размера на разходите за обучение и доставка на оборудването.
10. При необходимост – оценка на потенциални рискове и предприемане на необходимите мерки за тяхното ограничаване и предотвратяване.
11. Осигуряване на адекватна одитна следа по проекта, поддържане на отделна счетоводната документация (аналитична сметка за целите на проекта).
12. Съблюдаване на принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012.
13. Осигуряване на снимков материал за изпълнението на проекта.
14. Изпълнение на дейността по публичност и информиране по проекта.
|
6 300.00
|
6 300.00
|
2. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Постепенното положително раздвижване на икономиката в Европа води със себе си нарастване на обема от поръчки в шивашката индустрия в България през последната година.
Това налага засилване на конкурентоспособността на фирмите в бранша и мобилизиране на целия им човешки потенциал за активна работа. Ето защо, настоящата дейност е задължителна предпоставка за устойчивото пазарно развитие на Мирали.
Цел на дейността:
Осигуряване на достъп до заетост и атрактивни работни места на безработни/неактивни лица и създаването на условия за устойчивото им интегриране на пазара на труда.
Предоставяне на възможност и условия за професионална реализация на 8 безработни и/или неактивни лица от следните специфични целеви групи: безработни лица на възраст над 54 г. и продължително безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.
Задачи за изпълнение:
Изготвяне и публикуване на обява за набиране на лица за работа във фирма „Мирали” ЕООД – за шивачи.
Свързване с трудови посредници за набиране на персонал (при необходимост).
Подбор и назначаване на трудов договор на 8 безработни и/или неактивни лица като шивачи.
Провеждане на 1-дневно въвеждащо вътрешно-организационно обучение с цел по-бърза адаптация към работната среда в предприятието.
Изплащане на месечно възнаграждение и дължимите осигурителни и данъчни вноски съгласно размера на минималния осигурителен доход за икономическата дейност на фирма „Мирали” ЕООД.
|
46 983.36
|
44 505.99
|
3. Предоставяне на професионално обучение по специалност „Шивачество”: Успешната реализация на пазара на труда в голяма степен се обуславя от равнището на образование и квалификация на лицата, търсещи работа. Наличието на квалифицирана и мотивирана работна сила допринася за постигане на устойчив растеж, силна конкурентоспособност и по-високи резултати в дейността на всяка фирма.
За Мирали професионализмът на служителите е водещ фактор за пазарен успех и удовлетворяване на клиентите. Развитието на тяхната квалификация и компетентности съобразно потребностите и изискванията на работните места и нуждата на работодателя е гаранция за тяхното устойчиво развитие във фирмата и запазване на заетостта им.
Осъществяването на професионално обучение е задължителна предпоставка за постигането на целите и очакваните резултати по проекта и за насърчаване на трудовата пригодност на новонаетите лица.
Цел на дейността:
Повишаване на професионалната квалификация или преквалификация на 8-те новонаети лица чрез провеждане на теоретично и практическо обучение по специалността „Шивачество” с оглед по-лесната им адаптация и насърчаване на трудовата им пригодност в предприятието.
Създаване на условия за съответствие на знанията и уменията на новите лица с потребностите на фирма „Мирали” ЕООД и подобряване на качеството на човешките ресурси, ангажирани с производствената й дейност.
Създаване на предпоставки за изграждане на трудови и професионални навици за работа в производствено предприятие, както и за насърчаване на лицата от групата на трайно безработните/неактивните и на възраст над 54 г. за устойчива професионална реализация.
Задачи за изпълнение:
Провеждане на обучение за придобиването на първа степен на професионална квалификация по професия „Шивач”, код 542110 от 8-те новонаети лица, при следните условия:
• наименование и код на професията, и код на специалността: Шивач, код 542110; специалност и код: Шивачество, код 5421101;
• хорариум на обучението: общо 308 учебни часа, от които по теория - 135 учебни часа, по практика - 173 учебни часа, като 1 уч. час е 45 мин.;
• форма на обучение: дневна/обучение на работното място.
• място за провеждане на обучението:
теоретична част – в базата на избраната обучаваща организация или в специално обособено помещение в сградата на фирма „Мирали” ЕООД с необходимите условия за провеждане на теоретично обучение;
практическа част – в производствената база на дружеството, включително с използването на новопридобитото оборудване;
• документ, доказващ завършеното обучение: удостоверение за професионална квалификация;
• полагане на изпит по теория и практика: да
• придобити основни умения и знания след завършване на обучението: основни правила за здравословни и безопасни условия на труд и ползване на лични предпазни средства при работа с машини, използвани в шевното производство; права и задължения като участник в трудовия процес, съгласно КТ; да познава видовете текстилни материали – техните свойства, дефекти и приложения; да познава видовете помощни материали и тяхното приложение; да познава и ползва видовете ръчни инструменти и приспособления; да познава и ползва основните видове шевни машини; да познава и прилага технологичната последователност за изработване на детайли от облекло; да познава и ползва видовете гладачни и подлепващи инструменти; да планира и оптимизира използването на ресурсите в дейността.
• практическото обучение ще се провежда с материали на фирма „Мирали” ЕООД.
|
4 800.00
|
4 800.00
|
4. Закупуване на оборудване за обзавеждане на нови работни места: За да обезпечи технологично новите работни места, да подсили производствения си капацитет и да покрие пълния набор от специални шевни операции, Мирали ЕООД планира закупуването на 3 броя нови специализирани шевни машини.
Новонаетите лица ще се намират в нова за тях организация, организационна култура и идентичност, а може би и дейност, поради което осигуряването на оборудване за техните работни места е задължителна предпоставка за по-бързата им адаптация във фирмата и създаването на усещане у тях за принадлежност към организационната култура и идентичност.
Планираното за закупуване оборудване гарантира нормалното и качествено изпълнение на работните задачи. Едно и също оборудване ще се ползва от повече от едно новонаето лице.
Без така предвиденото оборудване новоразкритите работни места ще бъдат функционално ограничени и неустойчиви, което ще ги направи неефективни и неефикасни за дружеството, и в резултат би довело до тяхното съкращаване след приключването на проекта.
Цел на дейността:
Оборудване и осигуряване на качествени условия за гарантиране на минимум 4 нови устойчиви работни места, и засилване на производствения капацитет на дружеството, за да се подсигури устойчивост на дейността на фирмата и да се създадат предпоставки да се мултиплицира натрупания в рамките на този проект опит за запазване и разкриване на още нови работни места.
Създаване на предпоставки във фирмата за стимулиране на новонаети лица чрез осигуряване на качествени и устойчиви работни места.
Създаване на условия за новонаетите лица за нормалното изпълнение на работните им задачи, и постигане на увереност и удовлетворение у тях от производствения процес във фирмата.
Задачи за изпълнение:
Закупуване на 1 брой права шевна машина автомат: автоматично нагласяне на характеристики за изпълнение на операции - позициониране на игла, рязане на конец и др.; с възможност за работа с широк спектър от материи; енергийно ефективен; минимална загуба на конец; защита от накъсване на деликатни материи; увеличава производителността с минимум 10% в сравнение със стандартните машини.
Закупуване на 1 брой копчешиеща машина за пришиване на копчета с два, три и четири отвора; високоскоростна; електронна; едноконечна; със суха глава; енергийно ефективна; размер на копчето: 10 ~ 28 мм; - дебелина на копчето: 1,8 ~ 5 мм; възможност за работа в цикъл; електронен контрол на конеца при отрязване, осигуряващ безпроблемно рязане и стабилно завързване; минимална загуба на конец; увеличава производителността с минимум 10% в сравнение със стандартните машини.
Закупуване на 1 брой илична шевна машина за различни видове илици – прав или и отворен илик-око; с автоматична вдевачка и затяжка; регулиране на скоростта на шиене; оверложни тегели; регулиране на дължината на тегела; фина регулация на гъстотата на илика; регулиране на ширината на тегела; регулиране на опъна на конеца; регулиране на натиска на крачето; позициониране на иглата в горно и долно положение; настройка на зиг-заг компонентата; по-ниски нива на вибрации и шум.
|
16 869.52
|
16 840.00
|
5. Информиране и публичност: Цел на дейността:
Дейността има за цел да популяризира сред общността финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на настоящия проект, който от своя страна спомага за изпълнението на европейските и национални политики за растеж и заетост.
Задачи за изпълнение:
1. Изготвяне на информационна табела (плакат, размер А3) за проекта и поставянето му на видно място в/около сградата на фирма „Мирали” ЕООД.
2. Изготвяне на визуализация за документите по проекта.
3. Информиране на представителите на целевите групи и на партньорите на дружеството за изпълнението на настоящия проект.
|
0.00
|
0.00
|