Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of project "LOOKING AHEAD" will lead directly to the development and strengthening of the management capacity and will increase the competitiveness and export potential of BRIGHT CONSULTING JSC, through the introduction and implementation of a system for environmental management and system for information technologies and management services and also by introducing and implementing an integrated system for management, planning and processing of client requests (CRM).
The expected contribution of the project is linked directly to the improvement of the market presentation of the company, achievement of higher productivity, costs optimization and thus adding value at all levels of the organization.

In regards with this, the project includes the realization of the following activities:
1) Activities for development and strengthening of the management capacity of the company through the introduction and certification of management system in accordance with the international standards ISO 14001 and ISO 20000-1;
2) Activities for promotion of the use of information and communication technologies and services through the acquisition and introduction of ICT based software for management of business processes;
3) Activities for promotion of the use of information and communication technologies and services through investments in new equipment and special software applications, which contribute to the introduction of ICT based software for management of business processes.

The project will contribute to the implementation of organizational innovations in the company, as through the purchased and deployed fixed assets and provided specialized services will be introduced entirely new methods of organization in part of the business processes of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "С ПОГЛЕД НАПРЕД", а именно да се въведат и приложат системи за управление в съответствие с международно признати стандарти в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Като част от дейността се предвижда да бъдат въведени следните поддейности: 1. Въвеждане и интегриране на системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1; 2. Сертифициране на въведените системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1. Необходимо е осигуряване на съответния административен капацитет за внедряване и сертифициране на системите за управление чрез предоставяне на подкрепа за следните специализирани услуги, планирани за реализация в офиса на компанията в гр. София: А) Услуга по въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1, 1 бр.  Описание: Предоставяне на външна услуга за въвеждане на системите за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1 в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД и интеграция със съществуващата система за управление на качеството, отговаряща и сертифицирана съгласно ISO 9001, която да включва: - Провеждане на преглед на състоянието на компанията за установяване съответствието с изискванията на стандартите; - Разработване на необходимите индивидуални и общи документи от системите за управление (политики, процедури, формуляри и други помощни документи, инструкции); - Провеждане на обучение по внедряване (на ръководния персонал и на специалистите, отговорни за внедряването); - Допълнителни консултации и оказване съдействие при внедряването, вкл. изменения в документацията; - Подготовка за сертифициране, вкл. извършване на вътрешен одит, доклад и консултиране за провеждане преглед от ръководството. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 1. и е на стойност 20 000.00 лв. Б) Услуга по сертифициране на въведените системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1, 1 бр. Описание: Предоставяне на външна услуга за извършване на акредитирана сертификационна оценка и сертификация на внедрените и интегрирани системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1 в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Услугата трябва да бъде извършена от акредитирана за предоставяне на този тип специализирани услуги организация. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 2. и е на стойност 20 000.00 лв. Въвеждането и прилагането на система за управление на околната среда и на система за информационни технологии и управление на услуги ще гарантира устойчиво развитие и високи резултати на организацията, съобразени и отговарящи на интересите на клиенти, партньори и други заинтересовани страни, както и ще въведе индивидуален инструментариум за опазването на околната среда и за управлението на услуги на всички нива в компанията. Изпълнението на настоящата дейност пряко ще допринесе и за реализиране на организационна иновация в предприятието, поради това, че за първи път ще бъде въведен изцяло нов метод на организация на част от бизнес процесите в компанията, съобразно изискванията към управлението на опазването на околната среда и управлението на услуги. Поради това изброените по-горе услуги, а именно - услуга по въвеждане и услуга по сертифициране на въведените системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1 са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Всички планирани услуги са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.002 "Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 40 000.00 37 900.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на втората специфична цел на проекта "С ПОГЛЕД НАПРЕД", а именно да се въведе и приложи ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в съответствие с нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), 1 бр. Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за придобиване и въвеждане на ИКТ базираната софтуерна система в съответствие с нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД чрез следните инвестиции в дълготраен нематериален актив, планиран за доставка и внедряване в офиса на компанията в гр. София: - Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), 1 бр. Разходът, планиран за закупуване на този нематериален актив е посочен в бюджетно перо 27 и е на стойност 476 800.00 лв. Интегрираната система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM) ще разполага с такъв тип инструменти и функционалност, които ще позволяват качествено подобряване на работата с клиенти и процесите на планиране, свързани с нея, включително чрез автоматизирано управление и регистрация на инциденти и заявки от клиентите и клиентските системи. Към момента БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД използва обичайните канали за регистриране на инциденти или заявки - електронна поща, телефон и ръчно копиране на информацията за инцидент или заявка от клиентските системи, но обемът на данни нараства значимо с всеки нов клиент, а това означава все по-големи загуби на време и ресурси за управление на всяка възникваща като инцидент или заявка комуникация. Имайки предвид постоянното развитие на информационните технологии за обмен на данни, ползваните канали не са достатъчно ефективни и бързи, като се отчита значителна загуба на информация, а в допълнение - обработването и регистрацията отнемат по-дълго време. При нужда от добавяне на нов клиент също така се налага служителите на компанията да придобият нови знания за системата на клиента, за да могат да боравят с нея, което от своя страна изисква обучение и отделяне на още време и ресурси. Съществуват разнородни решения за подобни технологични предизвикателства, като реално за всеки ползвател е необходимо да се направят специфични съобразно нуждите му настройки и интеграция. Подобно строго специализирано CRM решение за управление, планиране и обработка на клиентски заявки трябва да бъде не само доставено, но и инсталирано изцяло за нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Ето защо изпълнението на настоящата дейност и на проекта като цяло ще подпомогнат реализирането на планираната инвестиция. Доставената и имплементирана в предприятието система ще ползва модерен интерфейс, който ще позволява автоматизиран трансфер на информацията за инцидент или заявка от клиентската система към съществуващата среда за предоставянето на услуги. С въвеждането на системата ще се постигне качествено подобряване и пълна проследимост и аналитичност на всички, свързани с управлението на заявките процеси, което се очаква съществено да подобри работата и обслужването на клиентите. Данните за клиентите и заявките ще могат да се систематизират и сегментират, ще бъде възможно пълноценно анализиране изпълнението на поетити заявки по проекти, с което капацитета на компанията за работа в часове ще нарасне и ще може да се пренасочи към потенциални и нови клиенти. Поради това посочения по-горе актив, а именно - Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM) - е пряко свързан и необходим за успешната реализация на проекта. Планираната доставка е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.002 "Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 476 800.00 476 800.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на втората специфична цел на проекта "С ПОГЛЕД НАПРЕД", а именно да се въведе и приложи ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в съответствие с нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и осигуряване на необходимото за внедряването на интегрираната софтуерна система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), хардуерно оборудване - общо 4 бр. ДМА, което да обезпечи изпълнението на проекта. Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за внедряване на софтуерната система чрез следните инвестиции в специализирано хардуерно оборудване, планирано за доставка и работа в офиса на компанията в гр. София: - Рутер, 1 бр. - Сървър, 1 бр. - Дисков масив, 1 бр. - Мрежов комутатор, 1 бр. Разходът, планиран за закупуване на този нематериален актив е посочен в бюджетно перо 26. и е на стойност 42 000.00 лв. Планираната по проект Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), трябва да бъде инсталирана, внедрена и въведена в експлоатация съобразно наличния технически капацитет и съществуваща хардуерна обезпеченост в компанията. Това създава необходимост от изграждане на нова частна хардуерна платформа, която да предоставя възможност за всеки един отделен потребител на системата да се осигури съответния изчислителен дял и капацитет, който да изпълнява високите нужди на решението и ползвания алгоритъм. Изискванията към информационната архитектура и всички изброени активи - рутер, сървър, дисков масив, мрежов комутатор, ще осигурят висока надеждност и капацитет, за да може внедрената интегрирана система да работи по ефективен начин. Също така при използването на интегрираната система с избраната хардуерна архитектура и планираните активи от висок технологичен клас ще се спестяват и значителни разходи за електроенергия, с което ще се постигне намаляване на емисии и на въглеродния отпечатък в природата от дейността на дружеството. Поради това посочените по-горе дълготрайни материални активи - общо 4 на брой - са пряко свързани и необходим за успешната реализация на проекта и внедряването на интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Планираната доставка е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.002 "Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 42 000.00 39 785.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).