Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The current project is aimed at achieving objectives that are closely related to the OPHRD's strategic goal, namely to improve the quality of life of people by improving human capital, achieving high levels of employment, increasing productivity, access to quality Education and lifelong learning, and enhancing social inclusion.
The enhancement of the professional qualifications and key competencies of Jessica - Sofia Ltd employees of foreign languages ​​and digital skills are important investments in human capital. It will lead to an improvement in the quality of services offered by the company, which in turn will increase the business results of the company and will affect the remuneration of the employees. This will strengthen the competitive position of the company on the labor market and create the conditions for achieving higher levels of employment and sustainable economic growth not only at company level, but also at sectoral and market level.
It is particularly important for the applicant that the project grant is 100%, as it is the main activity in the planning of the European Union where, under other regulations and programs, no 100% funding is foreseen.
Objectives of this project correspond to the objectives of the OP 1 "Improving Access to Employment and the Quality of Workplaces" as they encourage Bulgarian employers, in particular Jessica - Sofia Ltd., to invest in human resources development as a major factor for growth The productivity and competitiveness of the company. Through the planned activities to promote the results of the project, the employers' awareness will be raised about the importance of the continuous improvement of the qualification and competencies of the staff, which is one of the long-term goals of the OPHRD. This also applies to the employees themselves, whose advanced knowledge and skills will allow them to be more flexible, adaptable and competitive to the dynamically changing labor market on a national and European scale.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение на 15 служители по професионална квалификация, специалност "Продавач-консултант": С настоящата дейност фирмата-кандидат цели да обучи служителите си за професионална квалификация по направление 341 "Търговия на едро и дребно" по професия "Продавач-консултант", специалност "Продавач-консултант" за част от професия във второ квалификационно ниво. Необходимостта от тази дейност произтича от изразената нужда на служителите да повишат своята квалификация и е в пряка връзка с идентифицираните при анализ на дейността на компанията трудности. Ръководството на ДЖЕСИКА-СОФИЯ ООД инициализира нуждата от придобиване на допълнително ниво на квалификация на служителите си, поради бързо развиващият се сектор натърговските услуги и предизвикателствата в този бранш. Лицата, наети на трудови договори са преминали вътрешно фирмени обучения, инструктажи и други, но поради факта, че заетостта и задълженията им са в интензивно променящ се сектор, те имат нужда от надграждащо ниво на знания и умения. Фирмата-кандидат предвижда по настоящия проект да проведе обучение за професионална квалификация по част от професията по специалност от второ квалификационно ниво на 15 от служителите си. От тях 9 са със средно образование, т.е. попадат в групата на лица със завършена образователна степен по-ниска от ISCED 4. Професия Продавач-консултант (код по СПОО 341020), специалност Продавач - консултант (код по СППОО 3410201), 300 учебни часа за обучение общо на 15 заети лица, заемащи длъжността "Продавач-консултант". Ръководството на ДЖЕСИКА-СОФИЯ ООД дефинира потребностите на служителите от придобиване на професионални знания и умения на служителите си, ангажирани с дейности, пряко свързани с техните задължения. Продавач-консултантите посрещат и обслужват своевременно клиенти в търговският обекти. Те консултират клиентите за качествата на предлаганите стоки. При поискване от клиента, когато видът на стоката позволява това, показва начина на нейното действие или употреба. Продавач-консултантите следят за търговския вид и атрактивното представяне на предлаганите стоки, наличието на етикети и означение за продажната цена. Те аранжират стоките на по подходящ начин, поддържат необходимия търговски вид и хигиена в търговския обект или в сектор от него. Отговаря за поддържане на складовите наличности, като вземат мерки при изчерпване на количествата. В дейностите по доставяне и приемане на стоки продавач-консултантите осъществяват контакти с доставчици, снабдители, склададжии и транспортни работници, а в рамките на търговска дейност осъществяват контакти с клиенти, което изисква да притежава добри комуникативни умения и умения за работа в екип. Продавач-консултантите приемат рекламации и вземат решение за последващи действия. Те приемат парични суми, връщат ресто и издават касови бележки и фактури, отговарят за ежедневното точно приключване на касовата наличност и отразяването на оборота в книгата за касовия апарат. Продавач-консултантите носят отговорност за стоките, както и за оборудването и обзавеждането в търговския обект, а също и за извършените от него операции с парични средства и финансово-отчетни документи. След завършване на обучението, служителите ще могат да: • дефинират и описват качествата и характеристиките на стоките; • умеят да аранжират стоки на щанд и витрина; • умеят да приема парични суми, връщат рестото, издават касови бележки, съставят фактури и попълват гаранционни карти; • подбират средства и методи за насърчаване на продажбите; • умеят да провеждат търговски демонстрации; • умее да прилага съвременни продажбени техники; • притежават знания и умения за проучване на потребителското търсене; • обясняват правилата за продажба чрез електронната търговия; • умеят да работят с търговско оборудване и инструменти. Обученията ще се осъществят в съответствие с изискванията на ЗПОО и по професии и специалности включени в СППОО, утвърден от МОН. Чрез обучението включените участници ще придобият квалификация по част от професия, удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38, ал. 3 от ЗПОО. 9 000.00 11 325.00
Обучение на 30 служители за ключови компетентности: ДЖЕСИКА-СОФИЯ ООД е в сферата на услугите, свързани с екстериорен и интериорен дизайн, проектиране, продажба и обзавеждане на сгради. Във фирмата работят над 60 лица, заети в различните отдели на фирмата. Ръководството на фирма е дефинирало нуждата от подобряване на знанията и уменията в комуникацията на чужд език и дигиталните компетентности на обслужващият персонал на фирмата. Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента работният персонал в дружеството-кандидат се нуждае от целенасочено обучение, което да осъвремени изпълнението на ежедневните дейности с различно естество. Необходимостта от обученията се обуславя от потребностите на служителите да притежават умения и компетенции за комуникация и боравене с масово използвания английски език и с приложните общи и специализирани IT продукти. Служителите са дефинирали, като проблемен за ефективната им работа недостига на чуждоезикови или дигитални компетенции. Те са заявили пред фирменото ръководство желанието си да участват в обучение по Английски език или дигитални компетентности, поради факта, че ежедневно им се налага да разчитат на помощта и ползват уменията на колегите си в съответните области за да изпълнят персоналните си трудови задачи, включващи комуникация на чужд език с клиенти и/или партньори и обработка и дигитализация на информацията. Успешното изпълнение на дейността ще спомогне на включените в обученията за адаптирането и придобиването на рутина при работа със специфичната терминология и компютърната обработка на английски език, ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите, ще увеличат производителността на труда в дружеството и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие на фирмата-кандидат. В рамките на тази дейност ще се организират и проведат: 1. Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Чуждоезиково обучение по английски език на различни нива на общо на 15 служители, 6 от които със средно образование.Обученията ще бъдат, съобразно наличното ниво на знания и умения съгласно Европейската квалификационна рамка. Планираният за изучаване английски език ще подпомогне изпълнението на ежедневните трудови задължения по изготвяне на документи, комуникация с чуждестранни клиенти, преводи на етикети, описания и друга техническа документация и други. Обучението е необходимост и за служителите от търговските отдели, предвид необходимостта от комуникации с бизнес-партньорите си от Европа и Азия. Обучението ще е с продължителност 300 уч.ч., по 100 уч.ч. за всички три нива на обучение. При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения: - четене; - писане; - говорене; - разбиране; - делова кореспонденция; - граматика; - и други индивидуални за потребностите им знания и умения. 2. Обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитални компетентности" - общо за 15 служители с основна трудова дейност в търговският отдел с приоритет към общо приложими програмни продукти за обработка на текст, таблици, за комуникации, съхраняване и управление на информация и др. На тази основа учебното съдържание ще бъде в рамките на 45 уч. ч и дефинирано според потребностите за изпълнение на ежедневните задължения на обучаемите и нуждите на работодателя от подобрена и адекватна на изискванията на пазара бърза и качествена производствена дейност на фирмата-кандидат. Всички успешно завършили обученията ще получат сертификат за съответното придобито ниво на чуждоезикова или дигитална компетентност. 14 250.00 14 250.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).