Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Operation 3 "Provision of hot lunch" is aimed at helping people in dire economic conditions to meet their needs for food. Within 10 months, 201 days from 02/13/2017 until 30/11/2017, the individuals and families monthly support under the terms and conditions of Article 9 of the Regulations for Implementation of the law on social assistance, people with a proven lack of income and relatives to care for them and single people and families receiving minimum pensions will receive free meals prepared and delivered by a company registered as a provider of social service "Public room" at the social assistance Agency pursuant to Article 18 , paragraph 3 and Article 37, paragraph 1 of the Regulations implementing the law on social assistance after a competition.
The target group of the project comprises 500 people from all settlements in the municipality of Nikolaev.
Ready meals will be delivered to all settlements in the municipality of Nikolaevo in disposable plastic food containers in municipalities in the settlements, where they will be received by ranking users by providing providing transportation to the homes of people with difficulties in movement.
The supplied hot lunch will be prepared under control by the Municipality Nikolaevo and the requirements for food safety, national standards and standards of nutrition and requirements to contribute to a balanced diet.
Accompanying measures envisaged in terms of support and cooperation of the target group in case of specific needs and problems, supporting access to health and education services; Conducting individual or group counseling.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване възможно най-голям кръг от нуждаещи се лица и семейства през целия период на изпълнение на проекта. Един от най-важните фактори за успешната му реализация е обезпечеността с квалифициран човешки ресурс, притежаващ практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта ще бъде сформиран екип, който събира заявления на желаещите за участие в проекта лица. Подборът на екипа, който провежда информационната и разяснителна кампания ще бъде направен на база професионален опит в областта на социалните услуги. Операция "Осигуряване на топъл обяд" предоставя възможност да се надгради дейността на Домашен социален патронаж в тази област. Основните целеви групи, които ще бъдат включени в проекта за предоставяне на топъл обяд , ще бъдат: 1. лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях - установени от ДСП гр. Гурково; 3. самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии. Информацията за целевите групи ще бъде предоставена от ДСП гр. Гурково. Подборът на потребителите ще се извърши от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Николаево. Дейността включва: 1. Провеждане на разяснителна информационна кампания за старта на проекта чрез публикуване на обяви за набиране на заявления на кандидат-потребители на сайта и на информационните табла на входа на сградата на Общинска администрация гр. Николаево и кметствата на населените места. 2. Определяне на лица и семейства чрез предоставен списък с лица , попадащи в целевата група по проекта от Дирекция "Социално подпомагане"гр. Гурково. 3. Изготвяне на Дневник на регистрираните заявления от кандидат-потребителите на услуга "Топъл обяд". 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Поради изчерпване на капацитета на действащия на територията на община Николаево Домашен социален патронаж е предвидено закупуването на хранителни продукти и предоставянето на топъл обяд да се възложи на фирма доставчик на социални услуга "Обществена трапезария". Община Николаево проведе конкурс и сключи договор с фирма изпълнител на основание чл.18а, ал.3 и чл.37 , ал.1 от ППЗСП. Избраната фирма да разполага с подходяща материална база и капацитет за приготвяне и и доставяне на храна на територията на община Николаево. За да се осигури закупуването на хранителни продукти по прозрачен начин, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост. Веднъж месечно представител на общината ще извършва проверка на място на продуктите и начините на приготвяне на топлия обяд, хигиената на помещенията и местата на съхранение. В началото на всяка седмица изпълнителят ще предоставя подробно меню, съобразено с изискванията на националното законодателство.. Предвидено е тази дейност да стартира от 13.02.2017 г. и да приключи на 30.11.2017 г. Топъл обяд на територията на община Николаево ще се предоставя само в работни дни, в продължение на 36 месеца - общият брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд са разпределени по месеци - от 13.02.2017г. до 30.04.2017г. - 52 дни *2,30лв. храноден*500потребители* =42550,00лв. от 01.05.2017г. до 31.12.2019г. - 671 дни * 500 потребители * 2,50лв. единица продукт - топъл обяд = 835000,00лв. Общо за храна - 877,550,00лв. 873 785.00 157 500.00
Осигуряване на топъл обяд: След провеждане на конкурс по чл.18а, ал.3 и чл.37 , ал.1 от ППЗСП Община Николаево сключи договор с регистриран доставчик на услуга "Обществена трапезария"- фирма ,,Топлоконтакт-Сливен” ЕООД /с регистрационен № 20070011/. Община Николаево предвижда разкриване на една обществена трапезария с адрес: Кухня-майка/ кетъринг/ , гр. Сливен, община Сливен, ул. "Самуиловско шосе" №24, Базата за производство на готови за консумация храни ,,кухня-майка/кетъринг/” на фирма ,,Топлоконтакт-Сливен” ЕООД 1 се намира в гр. Сливен, ул.,,Самуиловско шосе” № 24. Кухненският блок се помещава на първия етаж на стоманобетонна сграда с обща площ 250 кв.м. Той се състои от кухня, зала за клиенти/склад/, тоалетно отделение, миячно отделение, две подготвителни отделения, склад за нехладилно съхранение, склад за хладилно съхранение, склад за опаковка, две рампи за товарене/на готовата продукция и на суровини и материали/. Предприятието е оборудвано със следната техника: електрическа фурна – трисекционна/3 бр. тави/, електрически фурни-2 бр.– трисекционни/за 12 бр. тави/, електрическа печка – 1 фурна и 6 бр. котлони 35/35, готварски парен конвектомат ,,LAINOX” 20x2/1 GN, газови котлони 40/40 – 3 бр., газови котлони 20/20 – 4 бр., електрическа фурна за сандвичи ,,Salamander”, фризери – 6 бр., хладилници – 4 бр. Фирма ,,Топлоконтакт-Сливен” ЕООД разполага с 3 броя лекотоварни автомобила/термо фургони/ регистрирани в ОДБХ гр. Сливен за превоз на храни и суровини. Предприятието разполага със следния персонал: 1. Технолог ХВП – 1 бр. 2. Консултант по здравословно и диетично хранене – 1 бр. 3. Главен готвач – 3 бр. 4. Готвач – 1 бр. 5. Работник, кухня – 1 бр. 6. Снабдител, домакин – 1 бр. 7. Управител производствен цех – 1 бр. 8. Счетоводител – 1 бр. 9. Шофьор на лекотоварен автомобил – 3 бр. Храната ще бъде доставяна на крайните потребители в съдове за еднократна употреба и извозвана до пунктовете за нейното раздаване/кметствата на населените места в селата на община Николаево/ и зала за консултации по проект "'Социално включване в община Николаево" , намираща се на адрес гр. Николаево, ул "Г.Бенковски" №2. За трудноподвижните и неподвижни лица храната ще бъде доставяна по домовете. 43 689.25 759 990.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: Предоставянето на съпътстващите услуги ще се извършва от Община Николаево и екипа, ангажиран в изпълнението на проекта. Община Николаево е доставчик на редица социални услуги в общността, насочени към най-уязвимите групи жители: - Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж, предлагащо услуги като личен, социален асистент и домашен помощник; - услуги по проект за социално включване. Съпътстващите мерки ще се предоставят спрямо нуждите на всеки отделен потребител. За целта ще бъдат изготвени информационни брошури, съдържащи подробна информация за : - законово установените обществените отношения, свързани с гарантирането на правото на гражданите в Република България на социално подпомагане чрез социални помощи и социални услуги; - видове социални помощи, необходими условия и документи за отпускането им; - актуални срокове и изисквания за получаване на помощи по Закона за социално подпомагане; - социалните услуги на територията на община Николаево, включително местоположение на услугата, кратко резюме и необходими стъпки и документи за ползване на услугите; - бланки за заявления за отпускане на социални помощи; - бланки на заявления за ползване на различни видове социални услуги; - информационни материали за здравословното и балансирано хранене, принципите на здравословното хранене и двигателната активност като фактори в борбата с редица заболявания - наднормено тегло, хипертония и др. На всяка брошура ще се публикуват контактите на екипа на проекта, който ще има ангажимент да подпомага потребителите при избора на определени услуги, координира връзката между потребителя и социалната услуга или Дирекция „Социално подпомагане“, в случаите, които касаят нейните компетенции. На потребителите на услугата ще бъде осигурена възможност за получаване и на други видове услуги, като индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. 43 689.25 43 690.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).