Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Individual practice for primary medical care Mediana" Ltd. has primary outpatient medical care on the territory of the municipality of Pavlikeni. The practice has registered offices as follows: Pavlikeni, 15 Tsar Ivan Asen Second Str. (Center of practice), Nedan village, Butovo village, Varbovka village, Gorna Lipnitsa village, Dolna Lipnitsa village, Mihaltsi, Musina and Lesicheri. The company has secured long-term employment through sustainable, well-paid jobs and has invested in raising staff qualifications. Economic growth rates show steady growth, and labor. In this regard, staff are constantly being looked after through continuous measures to improve working conditions, safety at work, corporate social responsibility and the provision of an optimal working microclimate. The Company makes an annual analysis of working conditions and aims to build upon existing working conditions based on a well-established risk minimization program. The present project is an integral part of the overall plan for investing in human capital and providing a good working environment in the Individual Mediation Practice Mediation EOOD by replacing the existing working conditions. The project intervention will have a direct positive cumulative effect both on the target group - employees in the company, incl. persons over the age of 54 and the company - will help solve identified problems of the target group and respond to the specific needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на транспорт до и от работното място на заетите лица.: Поради постоянните затруднения с намирането на квалифицирана работна ръка, ръководството на "Медиана" ЕООД от няколко години организира извозване със собствен транспорт на работници и служители от населени места в община Павликени. В настоящото проектно предложение е заложен организиран транспорт на работници за 12 месеца по детайлно разписана транспортна схема. Целевата група са заети лица по трудов договор в "Медиана" ЕООД, които при ежедневните си пътувания от и до работното си място нямат възможност да ползват обществен транспорт. Причината е, че часовете на тръгване и пристигане на обществения транспорт не съответстват на работното време във фирмата, а от селата няма ежедневен транспорт. ТРАНСПОРТНА СХЕМА: 1. Направление 1 Маршрут - гр. Павликени - с. Михалци - с. Лесичери - с. Горна Липница - с. Долна Липница - гр. Павликени. Общо километри - 65 км. Шофьор - служител на фирмата, който ще бъде назначен на втори трудов договор за изпълнението на длъжността "Шофьор" на 4 часов трудов договор. Ще изпълнява маршрута два пъти дневно - сутрин и вечер по 2 часа. Маршрут - гр. Павликени - с. Недан - с. Върбовка - с. Недан- гр. Павликени. Общо километри - 42 км. Шофьор - служител на фирмата, който ще бъде назначен на втори трудов договор за изпълнението на длъжността "Шофьор" на 2 часов трудов договор. Ще изпълнява маршрута два пъти дневно - сутрин и вечер по 1 час. 19 832.40 13 370.48
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд.: Като социално отговорна компания "Индивидуална практика за първична медицинска помощ Медиана" ЕООД винаги се е стремяла да осигурява максимално добри условия на труд за своите служители. За да може фирмата да продължи тази си политика се предвижда закупуване на обзавеждане и оборудване за добри и безопасни условия на труд, които ще подобрят качеството на труд и ще минимизират риска от заболеваемост за служителите. Част от мерките за подобряване условията на труд във фирмата са подмяна на работните столове, клавиатурите, мониторите, осветлението и монтиране на климатични сплит системи. Седящата работна поза на служителите води до опасност от статично напрежение на поддържащата работната поза мускулатура, до оток на краката, отпускане на мускулите, напрежение в мускулите на врата, раменете, гърба и кръста. За да се избегне задълбочаване на тези проблеми предвиждаме закупуване на 17 броя ергономични работни столове за служителите на фирмата. Използваните към момента столове са амортизирани - с изхабени и прокъсани дамаски и не покриват стандартите за ергономичност и превенция на гръбначните изкривявания. Закупуването на ергономични столове ще доведе до намаляване на проблемите в гърба и болките в раменете и врата при продължителна работа в седяща поза. Дългите периоди на работа с клавиатура, съпътствана от често повтарящи се движения на ръката/китката, води до висока степен на дискомфорт или болки в гърба, кръста и раменете. Най-проблемните зони са кръст (67%), шийни прешлени (53%), раменен пояс (38%), китки (29%). С цел предотвратяване настъпването на неблагоприятни последици върху здравето и безопасността на работещите, се препоръчва предприемане на мерки, касаещи подобряване на условията на труд в предприятието, относно параметрите на фактор ергономия - клавиатура. За подобряване на условията на труд в проекта е предвидено и закупуването на монитори, които ще се отличават преди всичко с ергономична конструкция. Те ще бъдат удобни при работа и размерът на монитора ще оказва благоприятно влияние върху работещия. При изборът на монитор, освен ергономичността, размера и разделителната способност, ще се следи също така и за предотвратяване бързото изморяване на очите. Следващата мярка е свързана с подобряване на микроклимата в работните помещения. Към момента в тях не са налични климатици, нито климатизационна/ вентилационна система. Поради тази причина осигуряването и поддържането на оптимална работна температура в тези помещения е изключително трудно и това води до недобри условия на труд за служителите ни. Проблемът се изостря особено през летните месеци. За да променим това и осигурим оптимален благоприятен микроклимат и максимално добри условя на труд за нашите служители ще закупим 7 броя климатични сплит системи. След монтиране на климатиците ще се осигури поддържането на постоянни параметри на микроклимата, независимо от промяната на външните климатични условия. Благодарение на тази мярка ще се подобри значително микроклимата в работните помещения, ще се даде възможност за поддържането му в оптимални граници и по този начин ще се подобри работната среда за немалка част от служителите на фирмата. Към момента осветеността на част от работните места не е добра. Това създава предпоставка за увреждане на зрението и намаляване на работоспособността на хората. С реализиране на проекта ще се закупят осветителни ЛЕД панели, които също ще повишат добрите и безопасни условия на труд в фирмата. 19 568.90 17 210.16
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло. : Целта на дейността е подобряване на професионалния и здравен статус на работниците и служителите и осигуряване на специално работно облекло в съответствие с изискванията на Наредба № 3/19.04.2001 г. и програмата за премахване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа. В нея след направен анализ на резултатите от оценка на риска за здравето и безопасността на персонала при работа, е приложена методика за подобряване работата на служителите, с различна степен на риск. В първата категория риска е приемлив и като препоръка е посочено необходимостта от работно облекло, което гарантира спазването на хигиенни норми. Във втората категория попада персонала, където риска не е голям, но е необходимо внимание при изпълнение на служебните им задължения, както и се изисква спазване на инструкции за безопасна работа, носене на специално работно облекло и ЛПС. По проекта ще бъдат закупени: - ЛПС за долни крайници, чехли – 10 чифта - ЛПС за долни крайници, панталон – 10 броя - ЛПС за тяло, медицинска туника – 10 броя -Характеристиките на СРО , предназначението им и начина на използване (постоянно, периодично, сезонно), както и броя работници по отделните работни места, са указани в Списъка на работните места, професиите и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, в зависимост от спецификата на работните места, възможните опасности и риска при работа. Чрез закупуване на специализирано работно облекло на медицинския и немедицински персонал ще се отговори на тази нужда, както и ще се намали риска за здравето и безопасността при работа на персонала в лечебното заведение. 1 167.00 1 167.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).