Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The current project is prepared by MHR Ltd. - a company registered as a result of the participation of its manager in a project under the grant scheme "Entrepreneurship Support" under OP HRD. The company has started business since 10.2019 and intends to develop in the field of financial and accounting services. For that reason, the project proposal covers the provision of business services in the field of financial management and control. With the help of the planned consultations, it is envisaged to overcome the lack of expertise of the applicant on the management and control of fixed tangible assets in enterprises and the risk of failing to cope at the required level with the current work. The services will be provided by a consultant with the necessary education and long-standing experience in the field - Teodor Kaplanyan. With the achievement of the envisaged result of the project - creation of a system/working procedures regarding the management and control over the fixed tangible assets of its clients, MHR Ltd. will be positioned sustainably on the market of financial and accounting services. For better monitoring and reporting the condition of fixed assets in enterprises, the development of certain standard documents is envisaged, such as maintaining a file of assets, categorization and depreciation coefficients of fixed assets, etc.
The planned 180 hours of consultations will lead to the achievement of the project objectives related to strengthening the capacity of the start-up enterprise and achieving sustainable business. The implementation of the project will support the process of successful business development of the applicant and competitive survival in the market of financial and accounting services. In this way the development of entrepreneurship will be supported - an important priority of the social policy not only of our country, but also for the whole European community.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на услуги в сферата на финансовото управление и контрол.: Целта на настоящата дейност е придобиване на специфични познания относно управлението и контрола върху дълготрайните материални активи в предприятията, с оглед постигане на устойчиво бизнес развитие на кандидата, посредством предоставяне на услуги в сферата на финансовото управление и контрол. М ЕЙЧ АР ЕООД е компания, която се намира на начален етап от своето развитие. От м.10.2019 г. до момента всички нейни дейности се изпълняват от единствения служител и управител, чиито намерения са да постигне устойчиво развитие във финансово-счетоводната сфера. Кандидатът има потенциал и мотивация да развива започнатата предприемаческа дейност, но проблемите пред които се изправя са липсата на конкретни познания и компетентности. Плановете му са, към наличните клиенти да привлече и други, които на базата на месечен/год. абонамент да получават пълно фин.-счетоводно обслужване, в т. ч. услуги по организиране на счетов. отчитане, съставяне на фин. отчети, ТРЗ, управление и контрол на ДМА, иконом. консултиране. Към момента кандидатът не е в състояние да предостави подобна цялостна услуга, поради липсата на задълбочени познания и опит в частта относно управлението и контрола върху дълготрайните активи. Кандидатът ясно съзнава, че в съвременните пазарни условия, привличането и задържането на клиенти е въпрос на качествено, навременно и в пълнота обслужване. В тази връзка, е идентифирана нуждата от получаване на точно този тип консултации, свързани с у-ето и контрола върху ДМА (сгради; компютри, машини, съоръжения, оборудване; трансп. средства; стоп. инвентар; ДМА в процес на придобиване и др.), което има отношение към всички предприятия-клиенти на кандидата - разработената система/работни процедури ще бъдат прилагани в работата с настоящи и бъдещи клиенти на дружеството. Необходима е специализирана консулт. помощ относно управлението и технологията на контрола върху ДМА, която да обхване- тяхното придобиване, заприходяване, амортизиране на актива и пренасяне на части от стойността му в присъщите за предприятието разходи, контрола върху признаването и текущата оценка на ДМА; к-ла върху техн. състояние и наличността на ДМА; к-ла върху увеличението и намалението на ДМА; к-л върху амортизациите и ремонта на ДМА и др. Допускането на нарушения, свързани с последващите разходи за ДМА могат да имат съществено отражение върху фин. резултат за конкретен отчетен период на всички категории предприятия, особено такива със значителна стойност на ДМА. С помощта на планираните по проекта консултации, се предвижда да се преодолеят липсата на експертен опит у кандидата и риска да не успее да се справи на нужното ниво с текущата работа. С постигането на предвидения резултат по проекта- създаване на система/работни процедури относно управлението и контрола върху ДМА на своите клиенти, М ЕЙЧ АР ЕООД ще се позиционира устойчиво на пазара на фин.-счетоводни услуги. С цел по-доброто следене и отчитане състоянието на ДМА в предприятията се предвижда консултантът да разработи определени типови документи, като напр. поддържане на картотека на активите, категоризация и коефициенти на амортизация на ДМА и др. Подробно описание на същността и характеристиките на системата и ползите от нея са предоставени в т. Резултати. Консултациите ще бъдат проведени от Теодор Капланян, притежаващ висше иконом. образование и дългогодишен проф. опит в областта. Предвидени са 180 ч. консултации, които да се реализират в рамките на 3 месеца. Процесът на предоставяне на консултант. услуги ще обхване следните етапи: -ет. I- през първия месец от изп. на проекта- консултации по идентифициране на конкретния обхват и изграждане структурата на системата/работните процедури, които ще се изработят. Продължит.- 50 ч. -ет. II- през втория и третия месец от изп. на проекта- консулт. помощ по същинската реализация на уточненото по ет. I - консултантът ще разработи документите на системата (вс. процедури и образци), ще ги предостави на кандидата и ще го запознае за работа с тях. Продължит.- 130 ч. 3 870.00 3 870.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).