Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal is directed towards people with disabilities and their families. The project will cover minimum 1000 representatives of the target group of direct beneficiaries.
The project will implement the following activities:
Activity 1 Project Management Component 2
Action 2 Information and Communication Component 2
Action 3 Development of a "Daily Center for adults with disabilities" Component 2
Action 4 Functioning of the "Daily Center for adults with disabilities" Component 2
Within component 2 of the project proposal will be provided services regulated by IRSAA, namely development of a "Daily Center for adults with disabilities". The disclosure of that social services will meet the specific needs of its target group associated with lack of health services and rehabilitation; social exclusion in the community; lack of daily / hourly care; lack of support for the family.
The main activities in the daily center aim limiting of social isolation for adults with disabilities. The process of social integration is tiered and includes the implementation of various programs tailored to specific needs. The main priority of the training and therapeutic activities is to achieve practical and social autonomy of adults with disabilities.
With the implementation of the project will be built on measures related to the number of completed projects as Project BG051PO001-5.1.04-0194-C0001 Disclosure of unit for social services at home; Project BG051PO001-5.2.12-0037-S0001 "FTPC Nadejda"; Project BG051PO001-1 / 4/5 / 6.0.01-0002-S0001 "Integrated project to ensure lasting integration of marginalized communities in  municipality of Dupnitsa."
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта по Компонент 2: За организацията и управлението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от: ръководител - 1, координатор - 1, счетоводител - 1, технически сътрудник - 1, юрист - 1 с доказан експертен капацитет при изпълнение на социални проекти. Тяхна задача ще бъде да планират и приложат мерки по адекватно управление за успешната реализация на проектната идея. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: - последователност на изпълнение на проектните дейности; - проследяване на изпълнението на дейностите; - обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; - управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение; Конкретните задачи пред екипа по проекта са: - Подбор и структуриране на екип за управление на Дневен център за възрастни хора с увреждания ; - Подготовка на работни задания и длъжностни характеристики в зависимост от спецификата на трудово-правните отношения. Подписване на договори; - Изготвяне на детайлизиран времеви график за изпълнението на проекта. - Подготовка на тръжни документации; - Провеждане на екипни срещи; - Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители; - Подготовка на необходимия набор от документи за изпълнението на проекта. Изпълнението на Дейността се основава на принцът: „добро управление на програми и проекти“. Целта е Сформиране на качествен екип за реализация на проекта и утвърждаване на ефективни процедури за управление на дейностите. В рамките на тази дейност ще бъдат проведени тръжни процедури, както следва: - Извършване на СМР - Доставка на обзавеждане и оборудване за нуждите на Дневен център за възрастни хора с увреждания - Доставка на храна за нуждите на Дневен център за възрастни хора с увреждания - Предоставяне на услуги за провеждане на обучения за придобиване на умения и подкрепа за придобиване на работа. 34 300.50 33 599.92
Информация и комуникация по Компонент 2: Чрез изпълнение на настоящата дейност ще се постигне популяризиране на целите на проекта и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и визуализация на финансовия принос на Европейския социален фонд, както и популяризиране и мултиплициране на постигнатите по проекта резултати и създаване на положителна обществена нагласа. Предвидените по проекта дейности за публичност и информиране включват: • Провеждане на пресконференция за стартиране на проекта • Провеждане на пресконференция за приключване на проекта • Подготовка на 50 преспакета за двете публични събития, съдържащи папка, бележник и химикалка с логото на проекта; • Подготовка и разпространение на информационна брошура в тираж 500 копия и плакат в тираж 50 копия, предназначени за бъдещите бенефициенти и за популяризиране целите на проекта и Оперативната програма и финансовия принос на ЕС; • Изготвяне на информационна табела за центъра за услуги в домашна среда и визуализиращи приноса на ЕСФ 1 бр.; • Публикации в местната преса – 2 броя; • Телевизионен репортаж в местна телевизия – 1 бр.; • Периодично публикуване на страницата на Община Дупница на информация за напредъка на проекта и постигнатите резултати; 3 480.00 930.00
Създаване на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" по Компонент 2: Разработваният проект цели създаване на “Дневен център за възрастни хора с увреждания” на 4-ти етаж в сградата на бившата поликлиника на ул.”Солун”4, гр. Дупница. В общинската стратегия за развитие на социалните услуги, същият е заложен с капацитет 30 потребители, чиято цел е предоставяне на дневни и почасови грижи; медицинска и социална интеграция на хора с увреждания живеещи в семейна среда. Към настоящия момент Община Дупница няма изграден такъв център, а необходимостта е идентифицирана, на база информацията получена в резултат на няколко изпълнени и изпълняващи се проекта, съществуващите социални услуги на територията на общината и справка за броя на хората с увреждания. Реализирайки подобен проект бихме дали възможност на лица с увреждания да получат качествена услуга, а на техните семейства възможност за създаване на трудова заетост, което е и нашата цел и целта на настоящата процедура, която допълва и надгражда мерки, финансирани по ОПРЧР 2007-2013, свързани с улесняване достъпа до заетост на уязвими групи. Дейността по създаване на дневния център е във връзка с дейностите 1,2,3 от насоките за кандидатстване и с оглед на реализиране на интегриран и комплексен подход за активно приобщаване в обществения живот. Реализация на интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейства /деца, вкл. и с увреждания, възрастни хора, зависими от грижи/ чрез създаване на Дневен център за възрастни хора с увреждания Създаване и функциониране на иновативни форми на социални услуги в общността, които допринасят за постигане целите на операцията и са насочени към: -предоставяне на почасови услуги за деца в риск; - предоставяне на почасови услуги за лица с увреждания, вкл. и деца с увреждания; -Интегрирани здравно – социални услуги. Дейността по създаване на дневния център включва: - Извършване на ремонт на част от 4-тия етаж в сградата на бивша поликлиника, находяща се на ул."Солун" 4, гр.Дупница; - Доставка на обзавеждане и оборудване, необходимо за създаването и функционирането на дневния център; - Извършване на подбор на екипа за работа в дневния център; - Документална подготовка за стартиране дейността на центъра - изработване на методология; - Извършване на подбор на потребителите на услугата. *Ремонт: За изпълнение на тази дейност се предвижда извършване на ремонт на част 4-тия етаж на сградата на бивша поликлиника, находяща се на ул."Солун" 4, който имот е публична общинска собственост. За изпълнението на ремонтните дейности ще бъдат проведени тръжни процедури съгласно ЗОП и избрани изпълнители на дейността. Ще се представи Количествено - стойностна сметка, график за изпълнение на дейностите и срокове, за които при неизпълнени ще бъдат прилагани неустойки по сключени договори. Приемането на дейността ще бъде извършено чрез констативен протокол от Комисия назначена за целта от Кмета на Общината. Предвижда се следното разпределение на помещения: 1.Кабинет 2.Зала за хранене и занимания. 3.Кухненски бокс, с директна връзка към залата за хранене 5.Стая за отдих с легла 6.Медицински кабинет и работно място на психолога. 7. Пет стаи за отдих с легла Стойността на предвидения ремонт възлиза на 37 633,50 лв. *Доставка на обзавеждане и оборудване: Предвижда се доставка на обзавеждане и оборудване, необходимо за функциониране на дневния център съобразно спецификата на дейността. Предвидено е доставката и монтажа на оборудването и техниката, технически средства за работа на дневния център– бюра, маси, столове, шкафове, стелажи, компютърни конфигурации, медицинска кушетка, медицински шкаф, уреди за рехабилитация, легла и т.н., чиято стойност е в размер на 41 720 лв. 89 353.50 83 913.46
Функциониране на Дневен център за възрастни хора с увреждания по Компонент 2: Целта на дейността е да се уреди реда, основните правила и минималните стандарти за функционирането на Центъра, дейностите, които ще се извършват в него, включително провеждането на супервизия за персонала, с оглед на качественото предоставяне на комплексни интегрирани услуги в общността; обучения, консултиране и презентиране на възможности за заетост Дейността включва: етап 1 - Дейности в центъра (-дневна грижа; - почасова грижа; - изхранване; - трудотерапия; - рехабилитация; - медицински консултации - и др.); етап 2 - Осигуряването на храна; етап 3 - Супервизия; етап 4 - Обучения за придобиване на умения и подкрепа за придобиване на работа. • Дейности в центъра: Ще се включат разнообразни по тип и насоченост услуги – социални, рехабилитационни, психологически, медицински, т.ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги. Мултидисциплинарният екип от специалисти ще работи съвместно с различните представители на целевите групи с оглед осигуряването на комплексност при предоставянето на отделните услуги. За изпълнение на тази дейност се предвиждат разходи в размер на 21 201лв., включващи: - режийни разходи (ток; вода; интернет и кабелна телевизия; гориво за използване на собствените на общината 2 бр. спец.микробуси за превоз на хора с увреждания; препарати; асансьор и др. ) - 13 месеца * 714.84 лв. среден разход на месец = 9293 лв. - консумативи: канцеларски материали - 558,00 лв. материали за трудотерапия, медицински шкаф, кинезитерапия - за 13 месеца по 550 лв/месец = 7 150 лв. работно облекло - 12 души * 250 лв = 3 000 лв. трудова медицина - 12 души * 40 лв. (първоначална такса) + 12 души * 10 лв. (годишна абонаментна такса) = 600 лв. закупуване на пожарогасители, изготвяне на противопожарно досие, замерване на контурфази - 600 лв. 249 201.00 240 776.19

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).