Управление и отчитане на проекта: След сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ и съответно на договора за кредит/ финансов инструмент/ за целите на изпълнението, управлението и отчитането на проекта ще бъда сформиран експертен екип, състоящ се от Ръководител, Технически координатор, Счетоводител, Юрист и Координатор СМР. Екипът за управление и отчитане на проекта ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта по отношение на проектните дейности, разходването на средствата по проекта, комуникацията със всички заинтересовани страни, включително УО на ОПРР и ФУГ. Отговорностите и задълженията на членовете на екипа ще бъдат съобразени със спецификата на интервенцията и съответната им позиция в екипа и ще залегнат в длъжностните характеристики за съответните позиции.
Изпълнението на дейността е от особено значение за реализирането на проекта, тъй като ще осигури:
- точно определяне на времето и ресурсите за отделните задачи;
- пълноценно и ефективно изпълнение на дейностите по проекта;
- възможност за контрол върху качеството на изпълнението и предприемане на коригиращи мерки в случай на отклонения;
- механизъм за управление на рисковете по време на изпълнението.
|
0.00
|
0.00
|
Подготовка на документации за провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители на проектните дейности: Съгласно предвидените дейности, още на етап подготовка на проектното предложение, са подготвени документации за провеждане на обществени поръчки в съответствие със ЗОП за избор на изпълнител на строително-монтажни работи и строителен надзор. Предстои подготовката на документации за авторски надзор, доставка на оборудване и обзавеждане, както и за дейностите по информация и публичност. Всеки комплект документация за провеждането на процедура за възлагане на обществена поръчка съдържа приложимите указания и образци, описание на предмета на процедурата, технически спецификации, проект на договор, методика за оценка и др., съгласно разпоредбите на ЗОП.
|
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на строителни дейности за основен ремонт и реконструкция на сградата на Планетариума - Смолян: Планетариумът в гр. Смолян е най-посещаваната забележителност в общината – годишно се посещава средно от 35 000 души. Сградата на Планетариума е разположена в централната част на града. Построена е през 1975 г., като сградата е двуетажна, но единия етаж е полуподземен. Площта на сградата е 972 кв. м., а РЗП - 2060 кв.м.
Дейностите по обновяване на сградата включват:
- осъществяване на енергоспестяващи мерки - топлоизолация на стени, покрив, подмяна на дограма; подмяна на отоплителна и вентилационна инсталация;
- ремонтни дейности - подмяна на настилки, облицовки по под, стени, покрив, ВиК инсталация, Ел. инсталация, мълниезащитна инсталация, пожароизвестяване, видеонаблюдение и др.;
- осигуряване на достъпна архитектурна среда, в т.ч. и облагородяване на района с цел осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение - изграждане на рампи, платформи, обособяване на паркоместа за хора с увреждания, указателни табели и др.
|
1 582 498.59
|
2 055 847.63
|
Упражняване на строителен надзор: Строителният надзор ще има основна роля в контрола върху качественото, безопасно и в съответстващо с приложимата нормативна база изпълнение на предвидените по проекта строителни и монтажни работи. В изпълнение на нормативно регламентираните си функции съгласно чл. 168, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ и съгласно условията на сключения договор, строителният надзор ще следи за:
- Законосъобразното изпълнение на строителните работи;
- Пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- Изпълнение на строежите съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията към строежите съгласно ЗУТ;
- Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- Годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
|
0.00
|
0.00
|
Упражняване на авторски надзор: Извършването на авторки надзор при изпълнение на предвидените по проект строително-монтажни работи е нормативно изискване съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ. Авторският надзор ще гарантира спазването на одобрените инвестиционни проекти при реализацията на строителните работи, което ще допринесе за качеството на крайните резултати. |
0.00
|
0.00
|
Доставка на оборудване и обзавеждане : Дейността предвижда доставка и монтаж на ново модерно и високотехнологично оборудване за звездната зала на Планетариума, както и ново оборудване и обзавеждане за обсерваторията и останалите помещения в сградата. Предвижда се и обособяване на втори посетителски център, с който ще се допълнят услугите, които ще се предлагат на разположение на всички посетители. Предвиденото оборудване и обзавеждане включва:
- За звездната зала - доставка и монтаж на цифрова система за планетариум, куполен екран за 12,5 м. купол, 120 стола с регулируеми седалки, система за управление на сценично осветление и озвучаване, система за сценично озвучаване, система за сценично осветление;
- За обсерватория и фоайе - нов телескоп за обсерваторията, два броя интерактивни екрани и 20 бр. изложбени табла със стойки за фоайето;
- За втори посетителски център – интерактивни устройства: Redshiftamp;Blueshift, Полярно сияние, Constelation quiz, Реалистичен макет на луната, Solar system explorer;
- За киносалон – доставка на озвучителна система и фиксирани столове /седалки 160 бр.;
- За кръжочни зали - интерактивни дъски, посетителски столове, заседателни маси;
- За кабинети на физици и директор – бюра, работни столове, шкафове, етажерки и др.
|
837 600.40
|
1 005 120.48
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: След извършването на всички СМР по проекта предстои изготвянето на окончателен доклад от фирмата изпълнител на строителния надзор, като ще се отчетат съответствието на строително-монтажните работи съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и др. подзаконови нормативни документи. Изпълнителят на строителния надзор ще изготви необходимите документи, които ще бъдат входирани в ДНСК за назначаване на държавна приемателна-комисия, тъй като обекта е трета категория. В случай, че е необходимо за въвеждане на обекта в експлоатация, ще бъдат извършени съгласувателни процедури с институции и експлоатационни дружества. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекта: В рамките на проекта са предвидени разнообразни мерки по осигуряване на информация относно подкрепата на Европейските фондове за изпълнението на проекта, и в частност за популяризиране на ролята на полученото безвъзмездно финансиране от ЕФРР чрез Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., както и на финансовия инструмент. Дейностите за информация и комуникация по проекта ще бъдат изпълнявани съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014–2020 г. и съгласно изискванията на фонда-посредник.
Предвидени дейности:
1.Организиране и провеждане на публични събития
- пресконференции: встъпителна и заключителна - общо 2 бр.
- официални церемонии: "Първа копка" - 1 бр. и церемония "Откриване на обект" - 1 бр.
2.Осигуряване на информация на място на обекта на интервенция
- изработване и монтаж на временен билборд 3х4м - 1 бр.
- изработване и монтаж на постоянна обяснителна табела - 1 бр.
3.Изработване и доставка на информационни плакати, които да се поставят на подходящи места преди пресконференции и официални церемонии - 40 бр.
4.ПР публикация в печатни регионални медии - 1 бр.
5.ПР публикация в електронни регионални медии - 1 бр.
6.Изготвяне на печатни информационни материали - флаери - 100 бр.
7.Изработване и доставка на информационни банери, които да бъдат поставени на подходящо място по време на пресконференции и официални церемонии - 2 бр.
Съгласно указанията, разходите за публичност ще се финансират чрез финансовия инструмент и възлизат на 6072,00 лв. с ДДС. |
0.00
|
0.00
|