1) Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 м.:
Дейността има за цел да осигури заетост на 20 безработни и/или неактивни младежи до 29 г., както и лица на възраст между 30 и 54 г. - 9 бр. за период от 12 месеца. Това е възможно поради нарасналата потребност от служители в ПАУЪРНЕТ ЕООД след разширение на клиентската мрежа от покритие и предоставяне на качествени интернет услуги.. Предвижда се през първите 4 месеца да се извърши подбор на подходящи лица от допустимите целеви групи за заемане на следните длъжности:
- техник телекомуникации, код 35223007 -10 бр.
- продавач - консултант, код 52232001 - 10 бр.
- оператор подпомагане потребители, код 35123009 –4 бр.
- администратор информационни системи–1 бр.
- координатор,код 33433006–2 бр.
- главен счетоводител, код 24114006 - 1 бр.
- счетоводител, код 24116004 - 1 бр.
За целта екипа по проекта ще изготвят мин.критерии на които следва да отговарят кандидатите. Заявки за търсене на хората ще бъдат подадени към БТ, обяви в сайтове за работа, както и към агенции за подбор на персонала. На свой ред трудовите посредници ще извършат първична селекция. Екипът ще извърши първичен преглед на кандидатурите. Подборът ще се извърши чрез индивидуални събеседвания-интервюта, съгл. фирмената система за подбор на кадри при спазване на заложените в ОП РЧР хоризонтални принципи за равнопоставеност на половете, липса на дискриминация и устойчиво развитие. Предвижда се в края на 3-ят месец да бъдат избрани:
- безработни лица между 30 и 54 г.–9 (девет) човека (по код 102)
- безработни лица до 29 г.-20 (двадесет) човека (по код 103)
С одобрените лица фирма ПАУЪРНЕТ ЕООД ще сключи трудови договори за срок от 12 месеца, при стриктно спазване условията на българското трудово и социално законодателство. Осигуряването на заетост по настоящият проект ще даде шанс на безработните младежи и хора до 54 г. възраст да получат социална закрила, излизайки от изолацията в която са попаднали. Също така ще имат възможност за заработване на доходи, получаване на осигурителни права и повишаване на личната самооценка и самочувствие. В зависимост нуждите на отделните длъжности се предвижда новоназначените лица да преминат проф.обучение по част професия трета степен. Минималният осигурителен доход на заетите и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгл.изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 201 г. за период от 12 месеца при 8 часов работен ден са както следва:
- по код на интервенция 102 ще бъдат назначени:
- оператор потребители –4 бр.х РЗ и осигуровки: (627/113,5) х12 м=35544
-администратор инф.системи –1 бр.х (731/132,32) х12 м=10360
-гл.счетоводител –1бр.х (731/132,32) х 12 м=10360
- счетоводител –1 бр.х (731/132,32) х 12 м=10360
- по код на интервенция 103 ще бъдат назначени:
-техник телекомуникации – 10 бр.х (627/113,5) х 12 м=88860
- продавач консултант–10 бр.х (480/85,44) х 12 м=67853
ОБЩА сума за РЗ и осигуровки на 29 човека: 223 337 лв..
Този разход в бюджета ще бъде увеличен с 10%, в случай, че МОД промени минималните прагове: 245670 лв.
Съгласно спецификата на извършваните производствени дейности в ПАУЪРНЕТ ЕООД, е необходимо да бъде извършена Оценка на риска по работните места от специализирана Служба по трудова медицина, която да проведе и необходимото обучение по здраве и безопасност при работа съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд. За Оценката на риска по работните места и обучение по здраве и безопасност на новопостъпили работници за период от 12 месеца се предвижда разход: 5220 лв.
Общият разход се разпределя, както следва:
- по код на интервенция 102 -1620 лв.
- по код на интервенция 103 -3600 лв. |
250 890.00
|
231 137.32
|
Предоставяне на професионално обучение на вече наетите лица за придобиване на част от професия по трета степен: Част от новоназначените служители на Пауърнет ЕООД, съгласно изискванията на длъжността ще бъдат включени в обучение за повишаване на професионалната компетентност. По този начин ръководството на Пауърнет ЕООД иска да гарантира качеството на работното място, както и да даде възможност да се подобри достъпът до заетост, да се повиши компетентността и ангажираността на персонала. Предвижда се новоназначените 6 техника по телекомуникации да преминат обучение по специалност “Телекомуникационни системи” - 5230102, с цел получаване на познания и умения, които до момента нямат усвоени“, както и 4-ма продавач консултанти да преминат обучение по част от професия 341040 Търговски представител; специалност 3410401 Търговия на едро и дребно, 3-та степен.
I. По професия: Техник по комуникационни системи, код: 523010, Специалност: Телекомуникационни системи, код 5230102, част от професия - трета квалификационна степен Продължителност на обучението: 600 учебни часа по 45 мин., от които теория: 240 часа и практика: 360 часа, разпределени за период от 5 месеца, както следва: - 4 месеца х 21 работни дни х 6 учебни часа = 504 учебни часа - 5-ят месец – 16 работни дни х 6 учебни часа= 96 учебни часа.
II. Обучение по част от професия 341040 Търговски представител; специалност 3410401 Търговия на едро и дребно, 3-та степен. Продължителност на обучението: 600 учебни часа по 45 мин., от които теория: 240 часа и практика: 360 часа, разпределени за период от 5 месеца.
Обучението завършва с полагане на изпит.
Обучени лица:10 бр. (по код: 103).
Документ удостоверяващ преминало професионално обучение по част от професия Техник по комуникационни системи, трета степен; документ, удостоверяващ преминалото професионално обучение по част от професия 341040 Търговски представител; специалност 3410401 Търговия на едро и дребно, 3-та степен.
|
11 250.00
|
11 120.00
|
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места : I. Закупуване на оборудване свързано с работно място“Техник - телекомуникации”.
През последните години нарасналият обем на работа и повишеното използване на интернет услуги и телекомуникации, налага вземането на важни решения от страна на ръководството на Пауърнет ЕООД. От 22 Ноември 2010 год. Пауърнет се присъедини към проекта БТТ (Български Телеком и Телевизия - АД), в който се обединиха 11 от най-големите регионални Интернет и ТВ оператори в България, с което клиентите на компанията достигнаха 150 000 в 40 града и 110 населени места. БТТ ще предложи през 2011 год. интегрирани услуги - телевизия, интернет, фиксиран и мобилен телефон при пълно национално покритие.. Разрастване на обема на работа като цяло налагат разкриването на нови работни места.
В тази връзка по проекта е планирано наемането на 10 техник - телекомуникации. Проблема обаче се състои в това, че техниката с която разполага фирмата е недостатъчна и не може да поеме целият обем на работа. Наличните към момента лекотоварни автомобили е недостатъчен за бързото и навременно обслужване на клиентите, особенно през летния сезон когато потреблението се увеличава значително и от гости на Столицата. Едно спиране или авария за 30 мин., води до масов срив в телекомуникациите и вреди и пропуснати ползи на потребителите на интернет услуги. Необходимостта от закупуване на 2 нови автомобила ще осигури устойчивост на новите работни места, като пряко подпомогне дейността на техниците. Отделно със закупуването на автомобилите ще се облекчи косвена работата на операторите за подпомагане на потребителите. Бързината на реакция при включване на нови потребители и бързото отстраняване на възникнал проблем ще повиши ефективността на работа и ще допринесе за максимално удовлетворение на клиентите.
Закупени ударнопробивни машини - 5 бр. и закупена техника за свързване и измерване на оптични влакна - 2 бр също ще допринесе за бързина на реакция при включване на нови потребители и бързото отстраняване на възникнал проблем и ще повиши ефективността на работа, и максимално удовлетворение на клиентите.
Създаването на устойчивост на работното място ще мотивира допълнително служителите. Успоредно с това използавенто на нови технологични двигатели, отделящи по малко въглероден двуокис, опазващи околната среда допринася за спазването на хоризонталния принцип за устойчиво развитие на ОП РЧР.
Оборудването ще се застрахова за 12 м. - ОБЩО: 4200лв.
II. Закупуване на оборудване свързано с работно място Продавач - консултант , Оператор подпомагане на потребителя, Администратор информационни системи,Координатор, Главен счетоводител и Счетоводител
С нарасналото използване на интернет услуги се налага откриването на нови работни места с цел максимална бързина за обработка на документи,качествено обслужване на настоящи и бъдещи клиенти на фирмата. В тази връзка е планирано наемането на 10 бр. Продавач - консултант, 4 бр.Оператор подпомагане на потребителя , 1 бр.Администратор информационни системи, 2 бр.Координатор, 1 бр.Главен счетоводител и 1 бр.Счетоводител. За тяхното работно място Пауърнет ЕООД планира да закупи:
- 9 бр. настолни компютъра, за следните работни места : 4 бр. Оператор подпомагане на потребителя, 1 бр. Администратор информационни системи, 2 бр.Координатор, 1 бр. Главен счетоводител и 1 бр.Счетоводител.
- 8 бр. преносим компютър, необходими за “Продавач - консултант”
Оптимизацията на работните места ще окаже положително влияние върху цялостната дейност на фирмата и ще допринесе за спазване хоризонталните принципи на ОП за устойчиво развитие към което се стреми Пауърнет ЕООД.
Закупеното оборудване следва да бъде застраховано за минимум 12 месеца. За преносимите и настолни компютри се предвижда сключване на имуществена застраховка в размер на 100 лв./брой. ОБЩО:1700лв. |
82 880.00
|
82 042.65
|
Дейност за организация и управление на проекта : Началото на проекта ще бъде поставено със сформирането на екипа – ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник и юрист. На първата среща ще бъдат структурирани задачите и отговорностите на членовете на екипа. Ръководителят ще следи за тяхното точно и навременно изпълнение. По време на целият проект ще се провеждат срещи, ще се извършва мониторинг. Счетоводителят ще води пълна финансова отчетност. Всички изготвени документи ще съдържат информация за схемата и източника на финансиране на проекта. Същите ще бъдат архивирани и съхранявани съгласно изискванията на програмата. Юристът ще се грижи за провеждане на избора на изпълнители при спазване изискванията на УО и ПМС 118/2014. Координаторът ще участва при подбора на лицата, воденето на кореспонденция и поддържане на връзката с договарящия орган. Дейността е необходима съгласно изискванията на правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие.Техническият сътрудник ще отговаря за цялостното водене на кореспонденция, ще следи за провеждане на обученията, архивиране на документи идр. |
29 000.00
|
26 356.15
|
Дейност по информиране и публичност : Информирането на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, е отговорност на всеки бенефициент. Основните цели на дейностите по информация и публичност са свързани с повишаване обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОП РЧР; информиране широката общественост за ролята, която играе ЕС, съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти. За целта ще бъдат изготвени и поставени на подходящо място в офисите две информационни табели, популяризиращи приноса на ОП “РЧР” за изпълнението на настоящия проект. Информационни стикери ще бъдат поставени върху закупените автомобили, лаптопи, компютърни конфигурации, ударнопробивни машини и специализирана техника за свързване и измерване на оптични влакна,
Визуализацията върху табелите и стикерите ще съдържа логото на ЕС, номера и наименованието на проекта, и ще посочва, че проектът е получил финансиране от ЕСФ чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020. Предвижда се също така излъчването на радио-спотове по национална радио мрежа с цел популяризирането на проекта. Един радио спот в началото на проекта и един в края за оповестяване на постигнатите резултати.
Всички информационни материали ще са изработени в съотвествие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Дейността е необходима съгласно изискванията на правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. |
2 800.00
|
1 932.00
|