Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

S.G.Grup (SGG) is the most successful and effective Collectors company with entirely Bulgarian property.SGGis the preferred partner for recovery of all mobile operators. The good results of the Bulgarian market, give reason to come and work abroad.With the realization of this project proposal SGGaims to create sustainable jobs for unemployed / inactive people and improve their qualifications by providing professional development through training in key competence 2 "Communication in foreign languages, which will lead to their integration in the labor market.This project is entirely directed towards improving access to employment and quality jobs by investing in human capital.With the implementation of the project SGGfocus on increasing adaptability of unemployed / inactive, by enhancing their professional qualification and conduct appropriate training on key competences. This will improve the competitiveness SGG.Implementation of the project will promote the development of the services sector and as a result will contribute to ensuring the right of unemployed / inactive people to participate fully in society and decent work, sustainable social protection, ensure equal opportunities and thereby intensify the economic and social cohesion.With the opening of the new jobs are intended to widen the scope and quality of services.For purpose is planned to modernize working methods by investing in human resource of the company, including conducting appropriate training on key competences of newly employees.To achieve the set objectives will be implemented the following activities: Selection of unemployed and inactive persons; Providing employment SGG; Providing training on key competence 2 "Communication in foreign languages; Purchase and delivery of fixed assets for the performance of official duties of the newly persons .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Организация и управление на проекта": Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване. По конкретно дейността цели да следи за изпълнението на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. Тази дейност спомага за подготовката, изпълнението и завършването на останалите дейности по проекта. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта е външно за фирмата лице, с което ще бъде сключен граждански договор. За ръководител на проекта е привлечен експерт, който разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на договора с Управляващия орган - МТСП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. Дейността гарантира ефективното и ефикасно изпълнение на проекта и допринася за постиганите на всички заложени цели и очаквани положителни резултати. 16 200.00 15 950.40
Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. Дейността е насочена и към информиране на заинтересованите страни по отношение на целите, резултатите, реализирания опит, както и добрите практики, постигнати чрез предоставената безвъзмездна финансова помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: • Отпечатване и разпространение на информационни брошури и флаери; • Поставени стикери на закупените ДМА; • Изработени информационни табели. • Публикуване на актуална информация за проекта на Интернет-страницата на "С.Г. Груп" ООД. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали – брошури и флаери ще бъдат предоставяни на обществени места с цел популяризиране на проекта. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 1 500.00 1 008.40
Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта.: В настоящата дейност се предвижда да бъде направен подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се фирма „С.Г. Груп“ ООД в областта на събиране и закупуване на вземания, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала фирмата провежда последователна политика за привличане на нови служители и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „С.Г. Груп“ ООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. „Чрез изпълнение на заложените дейности в проектното предложение ще се създаде заетост на 12 лица (1 безработно лице над 30 г., 1 лице над 30 г. от специфичната група „Продължително безработни и неактивни лица“ и 10 лица до 29 г. възраст вкл., попадащи в една от специфичните групи „Безработни младежи до 29 г. вкл.“ и „Продължително безработни и неактивни лица), като им се предостави възможност да придобият нови знания и умения.“ Този резултат пряко ще рефлектира върху повишаване на конкурентоспособността на „С.Г. Груп“ ООД. От друга страна създаването на нови работни места с конкурентни условия на труд е условие и за повишаване на заетостта и разширяване на обхвата на предлаганите услуги от предприятието. Настоящото проектно предложение е предпоставка да се утвърди практиката за учене през целия живот с цел професионална реализация през целия активен живот; да се гарантира на всекиго пълноценно участие в обществото и правото на достоен труд; да се постигне по-високо качество на работната сила; да се гарантира достъп до качествено образование и обучение за всички; социалната защита да стане по-устойчива и „активна“; да бъде осигурено равенство на възможностите, да се насърчи развитието на сектора на социалната икономика и като резултат от всички целенасочени действия да се постигне икономическо и социално сближаване. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост в „С.Г. Груп “ ООД на безработни и неактивни лица: След проведен подбор на персонала кандидатът „С.Г. Груп“ ООД ще сключи трудови договори с избраните лица от целевата група. Дейността предвижда обезпечаване на „С.Г. Груп“ ООД в рамките на проекта с квалифицирана работна сила, съобразно специфичните потребности, осигуряване на средства за трудови възнаграждения и осигурителни вноски за новонаетите безработни и неактивни лица. Дружеството „С.Г. Груп“ ООД, осъществява основната си дейност в областта на събиране и закупуване на вземания „С.Г. Груп“ ООД непрестанно се стреми да се усъвършенства в предлаганите услуги, да подобри комуникацията с клиентите, както и да направи по-добри процесите по събиране на вземания. В тази връзка дружеството се стреми към разширяване на дейността си и подобряване качеството на услугите по събиране. Кандидатът цели да използва всички възможности за развитие и разрастване и по този начин да поддържа създадения добър имидж и добро реноме сред постоянните клиенти, а също така да привлича и нови клиенти. Новите работни места, които фирма „С.Г. Груп“ ООД предвижда да разкрие са следните: 1. Мениджър екип, телефонен център за услуги с код по НКПД 2011 - 33413001 - за 2 служители, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 677 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 2 лица 16 248 лв. Осигуровки 17,9% - 2 908,39 лв. за 12 месеца. Обща сума - 19 156,39 лв. /осигуровки и заплати/ 2. Техник, поддръжка на компютърни мрежи с код по НКПД 2011 – 35133001 - за 1 служител, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 677 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 1 лице 8 124 лв. Осигуровки 17,9% - 1 454,20 лв. за 12 месеца. Обща сума - 9 578,20 лв. /осигуровки и заплати/ 3. Оператор/координатор, мрежа от данни/бази данни с код по НКПД 2011 – 35133002 - за 1 служител, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 677 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 1 лице 8 124 лв. Осигуровки 17,9% - 1 454,20 лв. за 12 месеца. Обща сума - 9 578,20 лв. /осигуровки и заплати/ 4. Оператор, център за обажданияс код по НКПД 2011 – 42223001 - за 8 служители, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 498 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 8 лица 47 808,00 лв. Осигуровки 17,9% - 8 557,63 лв. за 12 месеца. Обща сума - 56 365,63 лв. /осигуровки и заплати/ 104 146.26 95 560.73
Провеждане на обучения по ключови компетентности на вече наетите лица : За новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език. Обученията са продиктувани от спецификата на работата на фирмата и по-специално от факта, че кандидата „С.Г. Груп “ ООД придвижда в бъдеще да разшири своята дейност като установи партньорства с чуждестранни фирми. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на „С.Г. Груп “ ООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще спомогне за тяхната увереност по време на комуникацията с клиентите. 8 400.00 7 700.00
Оборудване на нови работни места: В настоящата дейност се предвижда да се закупи оборудване, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на новоназначените лица от целевата група. От изключително значение за качеството на процесите по събиране на вземанията е съвременното оборудване. Съвременното оборудване води до качествено подобряване на услугите по събиране на вземанията, повишавани на гъвкавостта и високо качество на предлаганите услуги. За да бъдат конкурентни на пазара на труда представителите на целевата група трябва да бъдат практически подготвени в условията на нарастващата конкуренция, в съответствие със съвременните тенденции на технологии. С оглед създаване на нови работни места в дружеството един от подходите е да се подобрят и разширят предлаганите услуги чрез обезпечаване на цялостното оборудване на новоназначените служители и закупуване на ново офис оборудване, за да се отговори на нарастващите потребности и изисквания за качественото изпълнение на задачите и отговорностите на служителите. Във връзка с разкриването на новите работни места и разширяване на дейността на фирмата се предвижда да се закупи следното оборудване по работни места: За позиция мениджър екип, телефонен център за услуги с код по НКПД 2011 – 33413001, дейността му включва умения да контролират и координират дейности на служителите в телефония център при изпълнение на всекидневните им работни задължения. Мениджърът екип, телефонен център за услуги ще осъществява своята дейност на следното оборудване: преносим компютър, безжичен рутер, файлов сървър, UPS устройство, офис бюро, работен стол, мултифункционално устройство /принтер, скенер и копир/, секция за документи, контейнер за документи и професионални слушалки за телефонния център. За позиция техник, поддръжка на компютърни мрежи с код по НКПД 2011 – 35133001, дейността му включва пускане в действие, опериране и поддържане на компютърната мрежи и други информационни и комуникационни системи в телефонния център. Техник, поддръжка на компютърни мрежи ще осъществява своята дейност на следното оборудване: преносим компютър, безжичен рутер, файлов сървър, UPS устройство, офис бюро, работен стол, мултифункционално устройство /принтер, скенер и копир/, секция и контейнер за документи. За позиция оператор/координатор, мрежа от данни/бази данни с код по НКПД 2011 – 35133002 дейността му включва осигуряване на поддръжка за ежедневно функциониране на компютърни системи и мрежа от данни. Операторът/координаторът, мрежа от данни/бази данни ще осъществява своята дейност на следното оборудване: преносим компютър, безжичен рутер, файлов сървър, UPS устройство, офис бюро, работен стол, мултифункционално устройство /принтер, скенер и копир/, секция за документи, контейнер за документи и професионални слушалки за телефонния център. За позиция оператор, център за обаждания с код по НКПД 2011 – 42223001 дейността му включва осигуряване на консултации и информация на клиентите на телефонния център, входящи и изходящи обаждания към клиенти, отговарят на запитвания и оплаквания. Оператор, център за обаждания ще осъществява своята дейност на следното оборудване: преносим компютър, безжичен рутер, файлов сървър, UPS устройство, офис бюро, работен стол, мултифункционално устройство /принтер, скенер и копир/, секция за документи, контейнер за документи и професионални слушалки за телефонния център.. По настоящата дейност със закупуване на посочените ДМА реално ще се обезпечат новите работни места. Закупеното ново оборудване пряко ще се използва от новоназначени лица от целевата група за извършване на ежедневните служебни задължения.Всичко това ще допринесе за разширяване на дейността на кандидата С.Г. Груп ООД и за утвърждаване на фирмата в силно конкурентната среда. С.Г. Груп ООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Предвижда се да се закупи следното оборудване и обзавеждане: 34 100.00 33 895.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).