Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The successful realization of the current project will be a step towards the fulfillment of several needs of „Balkanika Energy“ AD as well as the need to overcome deficits in the socio-economic sphere, in particular the labor market in Bulgaria. First of all, „Balkanika Energy“ AD will disclose 12 new workplaces, which enlargement of human resources will improve the quality of the services offered by the organization. This will result in increased competitiveness of the company and will provide new opportunities for expansion of its activities. Second of all, „Balkanika Energy“ AD will contribute to reducing youth and total unemployment in the country - for the new workplaces will be recruited unemployed people. As a result of the increased effectiveness and efficiency in business activity of the company will be ensured the sustainability of the project results with long-term preservation of at least half of the new positions. The target group of the project is unemployed and/or inactive persons with priority youngsters up to 29 years old - no less than 50% (at least 6 persons). The main objective of the project is the disclosure of 12 new sustainable jobs for the unemployed and/or inactive persons at „Balkanika Energy“ AD. Some of the specific goals include purchase of equipment necessary for the formation of relevant jobs, ensuring of favorable working conditions and in-house training aiming to improve the skills of newly hired employees and to motivate and encourage high quality performance of their professional duties. This will undoubtedly increase the performance of the company considering the improved quality of its services. In summary, the activities are aimed to form a relevant management team to ensure the proper project implementation, to identify and recruit new employees and to provide their full integration in the organizational life, and to equip all of the new workplaces with the instruments for their professional role.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще включва всички стъпки по подбора и назначаването на 12 нови служителя от целевата група в „Балканика Енерджи“ АД, в т.ч.: 1 лицe на длъжност Инженер парни и водогрейни котли с код по НКПД 2011 21446031, 1 лице на длъжност Инженер поддръжка с код по НКПД 2011 21446041, 2 лица на длъжност Инженер клиентска поддръжка, 1 лице на длъжност Техник-механик, монтаж на промишлени съоръжения и машини с код по НКПД 2011 31153054, 1 лице на длъжност Мениджър проекти с код по НКПД 24215027, 1 лице на длъжност Координатор по безопасност и здраве с код по НКПД 2011 31234004, 1 лице на длъжност Инженер, екология с код по НКПД 21436002, 1 лице на длъжност експерт програми и проекти с код по НКПД 24226004, 1 лице на длъжност Монтьор вътрешно отоплителни инсталации с код по НКПД 2011 71272003 и 1 лице на длъжност Заварчик с код по НКПД 2011 71121001 и 1 лице на длъжност Сътрудник по управление на европейски проекти и програми с код по НКПД 24226007. Идентифицирането и подбора ще се извърши чрез подходящи публични канали за достигане до кандидати, отговарящи на изискванията и попадащи в целевата група. Такива канали ще бъдат, но няма да се ограничат до трудови борси, Агенция по заетостта и др. В настоящата дейност като продължителност за изпълнението й се включват и заложените по оперативната програма 12 месеца трудова заетост, финансово обезпечена от безвъзмездната помощ от страна на Управляващия орган. 144 600.00 177 678.02
Дейност 2 – Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще включва планиране и реализиране на необходимите законосъобразни действия за избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обособяването и функционалната релевантност на новоразкритите работни места. „Балканика Енерджи“ АД е организация, развиваща своята дейност в сектора на търговията, монтажа и поддръжката на специализирана техника. За обособяването на пълноценни условия за професионална интеграция на специалистите, наети по проекта, в работата на „Балканика Енерджи“ АД е необходимо закупуване на специализирано оборудване, без което практически те няма как да изпълняват главните си функции. Оборудването, което е нужно за работните им места, е закупуване на офис техника и оборудване, както следва: • 4 бр. – лаптоп; • 3 бр. – монитори; • 1 бр. – копирна машина; • 1 бр. – плотер; • 1 бр. - аудио визуализационна техника; • 1 бр. - Проектиране, изработка и доставка на оборудване и щанд за изложения. Предвиденото в рамките на проекта оборудване ще бъде доставено в „Балканика Енерджи“ АД, географски ще бъде локализирано в гр. София. 68 780.00 70 383.34
Дейност 3 - Организация и управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екип, отговорен за изпълнение на проекта. Екипът ще включва Ръководител, Координатор и Счетоводител. Водеща отговорност за осъществяване на дейността ще има Ръководителят на проекта. Координаторът и Счетоводителят също ще имат ключово участие в нея поради екипния характер на същността на заложените като смисъл и цели аспекти в дейността по цялостно управление на проекта. Същността на дейността ще се състои в разпределението на конкретните задачи и отговорности към всеки един член на екипа съгласно предвидения времеви график и планираните дейности по проекта. Ще бъдат детайлно дискутирани целите, предвидените дейности, планираните резултати по проекта и съответно ще бъде определен най-добрият начин за тяхното постигане, включително водене на ясно проследима отчетност по проекта – документална и счетоводна. В рамките на дейността ще бъде установена и система за вътрешен контрол и мониторинг за успешно изпълнение на проектните дейности. Дейността включва и финално отчитане на резултатите от проекта – изготвяне на финансови отчети и технически отчети за изпълнението на проекта. При реализиране на дейността ще бъдат съблюдавани указанията на Управляващия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. 22 120.00 23 959.28
Дейност 4 - Информиране и публичност: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 1 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).