Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

In the project proposal envisages the creation of eight new jobs and training for all persons on two key competence "Communication in foreign languages" and 4 core competence "Digital competence" and equipment for newly recruited persons. Main activities of the project are:
1. Organisation and management;
2. Preparation and implementation of procedures for selection of contractors;
3.Conduction a procedure for the selection of the target group;
4. Appointment of persons to positions "Sales Representative", "technical assistant" and "Head warehouse";
5. Organizing and conducting training in two key competence "Communication in foreign languages" and 4 core competence "Digital competence";
6. Purchase of equipment for the job;
7. Information and publicity.
"Metal-M" Ltd. aims to provide sustainable jobs for eight unemployed and inactive persons to positions "Sales Representative", "technical assistant" and "Head warehouse".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Тази дейност включва среща на екипа при стартиране на дейностите по проекта; ще бъдат изготвени на граждански договори и длъжностни характеристики на екипа; ще се провеждат ежемесечни срещи относно напредъка на проекта, проблеми и трудности и разпределение на задачите за следващия проектен месец; водене на документация и кореспонденция; подготовка на документи за подаване на искания за авансово, междинно и окончателно плащане; изготвяне на междинни отчети и окончателен отчет, изготвяне на документи във връзка с обявяване на процедури за избор на доставчици. 16 307.10 16 303.04
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: В настоящето проектно предложение тази дейност е изключително важна, тъй като играе важна роля за успешното изпълнение на проекта. В рамките на настоящата дейност ще бъдат подготвени необходимите документи за всички дейности, които ще бъдат възложени на външни изпълнители съгласно изискванията на ПМС №118/20.05.2014 и последните изменения от 03.07.2015 г. Ще се търсят външни-фирми изпълнители за следните услуги/доставки: 1. Избор на обучителна организация; 2. Избор на доставчик на рекламни материали; 3. Избор на доставчик за оборудване. При избора на изпълнители „Метал М" ЕООД ще се ръководи от следните принципи: безпристрастност, равнопоставеност и недискриминация по отношение на всички кандидати. При избора на обучителна организация определящо ще бъде дали фирмата разполага с опит за организиране на обучения. При провеждането на процедурите по ПМС 118/20.05.2014 ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с договарящия орган и подписването на договори с избраните изпълнители. 0.00 0.00
Провеждане на процедура за подбор на представители на целевата група : Подбора на представители от целевата група е дейност от изключително значение за проекта и неговото изпълнение. Ще бъде направен внимателен подбор на лицата и избора ще се спре на най-подходящите. Подбора включва следния набор от дейности: 1. Подаване на заявка в ДБТ непосредствено след подписване на договора; 2. Изнасяне на съобщение от ДБТ до потенциалните кандидати на информационното табло; 3. Създаване на регистър, в който представителите на целевите групи удостоверяват срещу подпис, че са информирани за стартирала процедура за подбор на представители на целевата група. 4. Подаване на заявления от желаещите да бъдат включени в обучения; 5. На база подготвения от ДБТ дълъг списък, фирмата изготвя кратък списък с подходящите кандидати; 6. Провеждане на интервюта от експертна комисия с кандидатите и окончателно класиране. 7. Съставяне на протокол за решението на комисията. 8. Подписване индивидуални споразумения/договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта. Неактивни лица ще се търсят чрез дейността по информиране и публичност и публикуване на обяви за новите работни места в специализирани сайтове за търсене на персонал. Неактивните лица ще декларират това обстоятелство и могат да бъдат включени в заетост без да са регистрирани в съответното бюро по труда. 0.00 0.00
Назначаване на лицата на длъжности "Търговски представител", "Технически сътрудник", "Началник склад": Ще бъдат избрани осем лица за разкриване на новите работни места. Шест лица ще бъдат назначени на длъжност "Търговски представител" /код по НКПД 3322-3003/, едно лице ще се назначи на длъжност "Технически сътрудник" /код по НКПД 4110-2005/ и едно лице на длъжност "Началник склад" /код по НКПД 4321-2021/. Тези лица ще бъдат назначени на трудови договори за срок от 12 месеца на пълен работен ден - осем часа. Дейността е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на осем лица и за още 12 месеца на четири от тях. 91 936.40 91 936.40
Организиране и провеждане на обучение по ключови компетентности : Организирането и провеждането на обучение по ключови компетентности е дейност, с която ще се повишат компетенциите на новонаетите лица. Ще се проведе обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, продължителност 300 учебни часа за 4 лица над 29-годишна възраст и за 4 лица под 29-годишна възраст. Както и обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, продължителност 45 учебни часа за 4 от лицата над 29-годишна възраст и за 4 лица под 29-годишна възраст. Предвиденото обучение по "Дигитална компетентност" е от непосредствена необходимост за всички новонаети лица, тъй като във фирмата има изградена практика всички поети заявки, налични артикули и стокова гама да се вкарват в определена система, за да могат ефективно да се следят наличностите. Чрез проведеното обучение лицата ще получат основни познания за работа с компютър, база данни, офис пакети. Обучението ще доведе до придобиване на основополагащи знания за работа, които в процеса на трудова реализация ще се усъвършенстват и ще дадат възможност на лицата за последваща професионална реализация. Също толкова важно е и обучението по "Общуване на чужди езици", тъй като в днешно време познаването на чужд език е предимство при всяка една работа. В случая за търговските представители познаването на чужд език им дава предимство да представят и предлагат съответните стоки и артикули на фирмата не само пред националната аудитория, а и пред чуждестранна. Това е предпоставка за постигане на по-добри резултати и удовлетвореност от страна както на работниците, така и на работодателя. За длъжността на техническия сътрудник познаването на чужд език също е предимство. Един технически сътрудник работи с изключително голям набор от документи, някои от които са на чужд език, също така при получаване на запитвания от чужденци лицето ще може адекватно да върне отговор. За началник склада това обучение също е важно, той ще подобри чуждоезиковата си компетенция. Чрез преминатите обучения лицата ще бъдат по-конкурентоспособни на пазара на труда при последващата им трудова реализация. 7 480.00 7 480.00
Закупуване на оборудването за работните места : При изпълнението на проектното предложение е предвидено закупуването на дълготрайни материални активи. С тях ще бъдат оборудвани новите работни места. Конкретните активи, които ще бъдат закупени при изпълнението на настоящето проектно предложение са автомобил, две компютърни конфигурации и два лаптопа. Предвидения за закупуване автомобил е на стойност 45 700 лв. и ще служи за изпълнение на служебните задължения на търговските представители. Техните работни задължения включват постоянни пътувания в страната и представяне на целия асортимент от артикули, които предлага фирма "Метал М" ЕООД. Според графика и ангажираността си Търговските представители ще използват и автомобил на фирмата, но тъй като той ще бъде крайно недостатъчен за шест нови работни места на длъжност "Търговски представител", е необходим и автомобила предвиден в проектното предложение. С него те ще могат бързо и коректно да изпълняват ангажиментите си. Също така е важно, че автомобилът ще бъде нов, което минимизира риска от пътно транспортни произшествия, авария на автомобила и осигурява по-безопасни и комфортни условия на труд. Автомобилът ще има и антиблокираща система на спирачките, електронна система за подпомагане при екстремно спиране, въздушни възглавници и аларма за непоставен колан. Друго предимство на автомобила е това, че той има изключително нисък разход на гориво с опция за еко режим на шофиране. За търговските представители ще се закупят и два лаптопа. С тези преносими компютри те ще могат да комуникират когато са командировани извън офиса. Лаптопите ще се използват от всички търговски представители според конкретните нужди, ангажименти и служебни задължения. Стойността на преносимите компютри е 1915,00 лв. За новото работно място на длъжност "Технически сътрудник" се предвижда закупуването на настолна компютърна конфигурация на цена от 915,83 лв. Всеки един технически сътрудник в днешно време не може да изпълнява служебните си задължения без компютър. Той ще ускори и ще спомогне работата на лицето. Ще може да прави и обработва различни документи и файлове необходими за дейността на фирмата. За лицето, което ще заеме длъжността на "Началник склад", в проектното предложение също е предвидено закупуването на настолна компютърна конфигурация на стойност 915,83 лв. С нея лицето ще може да управлява складовете на фирмата, да следи складовата наличност на стоките, да прави заявки и всички други дейности свързани с работния процес.” 48 926.00 48 926.00
Информиране и публичност : Запознаване на широката общественост и всички заинтересовани страни с целите на оперативната програма и проекта, с постигнатите резултати и дейностите по проекта. 2 810.00 2 810.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).