Дейности за разработка и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ДЖИ ЕНД ВИ ЕООД – Единна система за управление на ресурсите (ERP): Към момента едно от основните ограничения пред развитието на компанията се корени в липсата на единна управленска система,която да събира,разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги,доставки и производство–събирането на информацията става чрез служителите,производствени оператори,частично се обобщава в таблици,липсват записи за редица извършени операции,което не позволява прецизна проследимост,мониторинг и контрол.Липсата наERPзатруднява управлението на дейностите, води до дублиране на дейности от различните служители, пречи на предлагането на гъвкави пакетни продукти спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата в страната и подобряването на конкурентноспособността й на външни пазари.Особено важно и перспективно е развитието в посока внедряване на електронна търговия,увеличаване на асортимента на продукцията,улесняване на работата с дистрибуторите в страната за поръчки онлайн и чрез кол център.От друга страна все високите изисквания на клиентите за гъвкаво обслужване,поддръжка на инсталираните машини за вода,налагат ежедневното актуализиране и следене на условията на договорите и тяхното спазване.
Изпълнението на дейността се състои в разработката и внедряването на специализирана за нуждите наДЖИ ЕНД ВИ ERPсистема,която ще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности,предоставяйки възможност за цялостно управление и контрол.
ДЖИ ЕНД ВИе идентифицирала следните нужди, обуславящи необходимостта от внедряване наERP:
нужда от обединяване на информацията поради ползването на сериозен документооборот и липсата на единна автоматизирана система между производствените звена/клиентите на фирмата;
необходимост от бързо и надеждно изготвяне на справки за нуждите на ръководството;нужда от автоматично анализиране на постъпилия обем поръчки и крайния резултат–ръчното обработване на такъв вид данни,води до разход на време и усилия;
нужда от наличие на възможност за отдалечен контрол върху изпълнението на заявките–срокове за изпълнение,материали,доставки и дистрибуция;
нужда от погъвкава комуникация м/у служителите, реакция и срокове,с цел по-конкурентни условия.
взаимодействие с доставчиците и дистрибуторите;осъществяване на стратегическо планиране на структурата на веригите за доставка; управление на складовете и доставки в страната.ERPще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности на дружеството и ще бъде разработена със следните основни модули:
1.Контакти-бърз и лесен начин да създаде или изтрие неограничен брой партньори
2.Продажби Мин.вода-бързо сегментиране на продажбите по клиенти
3.Покупки–генериране и съответното отразяване на реализираните покупки
4.Наличност-следене на наличните артикули и техните себестойности
5.Счетоводство–интегриран с останалите модули, като всяка промяна в тях се отразява в счетоводния модул
6.Проекти–ръководене на множество проекти едновременно,както и управление на едни и същи ресурси
7.Уебсайт–възможност за създаване на корпоративен уеб сайт с възможност за електронен магазин
8.Комуникация–асоцииран с всички потребители
9.Служители–да създаде модел за структурата на компанията
10.Календар
11.Производство-оптимизиране на управлението на производството на минерална вода,бутилиране и износ спрямо спецификата на производството Supply ChainManagement(управление на веригите за доставки)Внедряването наERPв дружеството по същество представлява организационна иновация,тъй като за първи път ще се въведе цялостна управленска система на производствените операции,чрез която ще се постигне:
пълната проследимост на процесите в дружеството
минимизиране на „човешка грешка”
обратна връзка, особено при евентуално неудовлетворение на клиента
удобен и улеснен масив от информация
Обобщено, въвеждането на ERPсистема ще позволи подобро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието |
480 000.00
|
475 000.00
|
Дейност за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ДЖИ ЕНД ВИ ЕООД: ДЖИ ЕНД ВИ по настоящем не разполага с необходимите за въвеждането и функционирането на ERP система оборудване и хардуерни ресурси. Хардуерният капацитет към момента не е достатъчен за осъществяване на настоящата дейност на дружеството чрез обезпечение с необходимите сървъри и работни станции на местата на осъществяване на дейността. След предварителен анализ направен от специалистите на компанията и препоръки от потенциални доставчици относно хардуерните потребности, които ще има ERP системата, се установява, че ДЖИ ЕНД ВИ ще трябва да закупи и въведе в експлоатация нов сървър със съответния капацитет, бързина и инфраструктура, както и нови работни станции за работа на служителите в прозиводството, доставки, продажби и склад. с цел гарантиране на безпрепятственото функциониране на ERP системата.
Изпълнението на дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на:
1) Сървърна конфигурация – 1бр. – На този сървър ще бъдат инсталирани базите данни и всички модули на ERP. Сървърът ще се монтира в гр. Луковит, в помещение на “ДЖИ ЕНД ВИ”. Конфигурацията ще бъде доставена със спецификации, отговарящи на съвременните технологии, за да може в максимална степен да покрие изискванията за обем и безпроблемно функциониране на ERP системата за продължителен период от време.
2) Работни станции 15 бр. Към момента работните станции в отделите Производство, Склад, Логистика,Търговия, Маркетинг, Обслужване на клиенти, Финанси и счетоводство не са достатъчни или нямат нужния хардуерен капацитет за нормалната работа на ERP системата. Работните станции ще дават възможност за извършване на административни функции, архивиране на информацията, начална инициализация на база данни, бърз достъп до ERP системата, импортиране и експортиране на данни, рестартиране на системата, нейното обновяване, както и други оперативни функции, касаещи правилното функциониране на ERP системата, чрез съответните администраторски права.
При изборът на работни станции отново ще се следи за последните тенденции в областта на ИТ технологиите, за да се осигури в пълна степен съответствие с изискванията на специфичната разработена ERP система и очакванията на “ДЖИ ЕНД ВИ”. |
39 000.00
|
25 900.00
|
Дейност за услуга по въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 14001;: Изпълнението на дейността се състои в разработване и въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001.
Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на международния стандарт за система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на ISO 14001. Фокусът на стандарта е във възможността чрез поддържането и постоянното подобрение на система за управление на околната среда, организациите да идентифицират, следят и управляват екологичните си аспекти като по този начин свеждат риска за околната среда до допустими нива.
Система за управление на околната среда /СУОС/ представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на ДЖИ ЕНД ВИ ЕООД да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи, екологични и качествени услуги. Към момента в дружеството няма внедрена системи за управление на околната среда. От друга страна, подобряването на вътрешно-организационните и производствените процеси и внедряването на последователна политика в управлението на документооборота ще спомогне за намаляване на прякото използване на хартия и други материали, което ще има пряк положителен ефект върху околната среда.
Внедрената ERP система ще позволи следене на прозводствените процеси на всеки един етап, което ще допринесе до изпълнението на изискването на система за идентификация и проследимост.
Съществен принос върху опазването на околната среда и постигането на изискванията на стандарт ISO 14001 ще окажат предоставяните чрез внедряваната ERP система: възможност на отдалечен мониторинг на производствено оборудване, подобряване на логистиката при доставка на продукти, прецизно определяне на графика на прозводствения отдел и екипа за разнос и дистрибуция. По този начин ще се намали съществено потреблението на гориво, което рефлектира директно върху намаляване на вредните газове и опазване на околната среда.
Разработената и внедрена СУОС ще подобри значително организационната структура в предприятието и ще предостави точната методика за постигане на поставените от ръководството на фирмата цели в областта на опазването на околната среда. СУОС ще осигури постигане на планиране и отчетност на дейностите, както и непрекъсваем контрол на предоставяните услуги, осигуряващ своевременно предприемане на превантивни и коригиращи действия. Ще бъдат точно идентифицирани задълженията, правомощията и взаимоотношенията на служителите във фирмата, във връзка с ефективното функциониране на СУОС.
Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи.
Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси.
Внедряването на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 ще осигури подобър търговски имидж, повисоко доверие от страна на доставчици и дистрибутори и стабилно присъствие на българския, европейския и световния пазар.; Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на “ДЖИ ЕНД ВИ” ЕООД; |
14 500.00
|
13 200.00
|
Дейност за услуга по сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 14001: Сертификационните услуги по настоящото проектно предложение са свързани с извършването на одит на разработената система за управление околната среда от акредитиран сертифициращ орган и издаване на сертификати за съответствие с международен стандарт ISO 14001 на ДЖИ ЕНД ВИ ЕООД. Процедурата по сертификация стартира след подписване на договор с избрана сертифицираща организация.
Услугите за сертифициране се предвиждат във връзка с въвеждането на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 и в съответствие с изискванията на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Услугите за сертифициране ще бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 или EN 45011 от българския национален орган по акредитация и/или орган по акредитация на друга държава. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на консултантска сертифицираща организация. Основните етапи при разработване и въвеждане на система включват:
- Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи;
- Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001;
- Провеждане на сертификационен одит в дружеството - осъществяване на сертификационен одит в ДЖИ ЕНД ВИ ЕООД съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган.
- Издаване на сертификат за съответствие на Системата за управление на околната среда /СУОС/ с изискванията на международния стандарт ISO 14001, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на СУОС; |
7 000.00
|
6 900.00
|
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности.
Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба.
Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са:
1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията;
2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта.
3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
4) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификата за съответствие със стандарта ISO 14001.
При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. |
1 000.00
|
850.00
|