Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Adria Consult" Ltd is part of a group of companies with a sole shareholder. Each company is committed to serve customers from different regions in the country. The Company is providing accounting services and legal advice to clients - merchants or producers.
With the implementation of this project the company intends to strengthen its capacity in line with the increased workload. For the purpose of the project the company will opened 10 new jobs and it is committed to preserve at least 5 of them after completion of the project. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица: По проекта ще бъдат наети общо 10 броя лица на следните позиции: Счетоводители – 8 броя Юрист – 1 брой Технически сътрудник – 1 брой Към момента фирмата обслужва около 40 фирми за регион София и София област. Фирмата разширява кръга си от клиенти към и регион Плевен и Ловеч. От тези райони вече има петима нови клиенти като при увеличение на броя на клиентите от тези два региона впоследствие ще се разкрие и офис в Плевен. Нараства и броя на обслужваните от София. Все повече клиенти прехвърлят счетоводно – правното си управление на счетоводни и консултантски къщи, тъй като администрирането на плащанията, обработката на декларации и данъци, обслужване на кредити, сключване и администриране на договори с чужбина изисква назначаването на няколко служителите, а цената на абонаментното обслужване от счетоводна къща се равнява на една средна работна заплата. Предвид увеличение обема на работата във фирмата и нарасналата необходимост от увеличаване на нейния капацитет по проекта ще бъдат наети лица от следните групи - безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 години – 5 броя, безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. - 2 броя, безработни младежи на възраст до 29 години включително, със завършено средно или висше образование – 3 броя. 87 665.44 86 060.83
Дейност 2: Информация и публичност: Отпечатване на 100 броя брошури и изработване на 1 табела в офиса на фирмата – предвидено е дизайн, предпечатна подготовка, печат на брошури и монтиране на 1 табела с информация за проекта 400.00 390.00
Дейност 3: Управление на проекта: Ръководител – предвиденото възнаграждение е за цялата продължителност на проекта (19 месеца). Работата включва координиране, управление, мониторинг и отчитане на всички дейности по проекта, както и комуникация с всички заинтересовани страни. Счетоводител: Отговаря за финансовата част на проекта, изготвя и контролира бюджета по проекта като следи стриктно за спазването на законо- и целесъобразност. Съставя искания за плащане и финансови отчети Офис разходи (консумативи, материали) – предвидени са минимални месечни разходи за цялата продължителност на проекта (19 месеца). 9 625.20 9 567.19

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).