Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Bolero" LTD is registered with company case №1024/2003 in Burgas. Its owner and manager is Penka Keremedchieva. The company's business is retail trade in non-specialized stores with FMCG (fast moving consumer goods). The company's activity is carried out in eight supermarkets in Burgas region. The first supermarket, owned by the company, was opened in 2003 in Burgas with 25 employees. Currently the company employs over 200 people and the premises are owned by the company or leased. "Bolero" LTD is a member of retail chain CBA Bulgaria and sells its products directly to the end customers - natural or legal persons.
The company's management intends to retain and expand its market share in the region in 2016 and to open a new shop, which requires new jobs to be created. It is planned 31 new jobs to be opened. The company's activity allows to be hired people from the specific categories, according to the procedure's guidelines. The new employees will be hired for the maximum allowed period - 12 months.
The project purpose is creating sustainable work positions for people with difficult realization on the labor market. The reaching of the project purpose will be contributed by the fact that at least 50% of the new jobs will be kept for minimum 12 months after project's implementation. Also, in "Bolero" LTD there is very low staff turnover. It will be purchased working clothes for the new employees, which will allow them to carry out their professional duties and increase their motivation for development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Във връзка с изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Координаторът и счетоводителят са дългогодишни служители на фирмата и доказани специалисти в своите области, а ръководителят е външно лице, с опит в управлението на проекти. Основните задължения на всеки един от членовете на екипа са: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - разпределя задачите между другите членове на екипа; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията; - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: - координира работата на екипа; - следи за изпълнението на дейностите по проекта; - обобщава подадената отчетна информация; - съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; - отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него, заедно със Счетоводителя; - подпомага счетоводителя при изготвяне на междинните и краен отчет; - изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. 3. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на Донора; - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени договори. Режийни разходи не са предвидени, в случай, че такива се наложат, ще бъдат извършени за сметка на бенефициента. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. Часовата ставка, на която ще се изчислява възнаграждението на всеки един от членовете на екипа е както следва: ръководител 10лв/ час, координатор 8лв/час, счетоводител 6лв/час. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период от 16 месеца. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база изготвените отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. 21 000.00 25 769.35
Информиране и публичност за проекта.: Целта на дейностите по информиране и публичност е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационни табели - 2 броя. Табелите ще бъдат изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Те ще бъдат основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. На табелите ще бъде посочена стойността на проекта и на безвъзмездната финансова помощ, срока за изпълнение, дейности по проекта. Табелите ще бъдат поставени на входа на административната сграда на Болеро ЕООД находяща се в гр. Бургас на ул. Янко Комитов 22 и на входа на новия търговски обект, където ще бъдат новите работни места. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 110.00 110.00
Създаване на заетост в Болеро ЕООД: Дейността има за цел осигуряване на заетост на представителите на целевата група по проекта безработни и неактивни лица. Предвидено е поне 50% от новоназначените лица да включват представители на следните специфични категории: безработни лица до 29 год. възраст и продължително безработни и неактивни лица. С реализирането на настоящото проектно предложение ще се подобри социалното включване в региона, ще се подобрят доходите на лицата попадащи в специфичните категории и ще се подобри качеството на услугите в Болеро ЕООД. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на нови служители - Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал преминава през следния алгоритъм: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите; - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности; - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване; - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати; - вземане на решение на кои лица да бъдат поканени за интервюта. Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Болеро" ЕООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следния алгоритъм: - свързване по телефона с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа; - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати; - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 4 месеца. 2. Наемане на персонал След провеждане на интервюта и селектиране на най-подходящите кандидати за всяка свободна позиция ще се пристъпи към сключване на трудови договори, спазвайки се разпоредбите на КТ за период от 12 месеца. Всяко едно новоназначено лице ще получава минималната заплата за съответната длъжност. По настоящото проектно се предвижда осигуряване на заетост на 31 нови служители. Длъжностите по проекта попадат в обхвата на единични групи професии от 5 до 9 клас от НКПД 2011г. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 16 месеца. За изпълнението на дейността ще отговаря екипа по проекта, заедно с управителя на фирмата. 216 953.52 212 938.69
Закупуване на работно облекло за новите служители: Разкриването на нови работни места води със себе си и необходимост от закупуване на работно облекло за новите служите. Основната дейност наБолеро ЕООД е търговия на дребно в неспециализирани магазини, а по конкретно супермаркети. За нуждите но новите служители на всеки един от тях ще бъде закупено по един комплект работно облекло, с което те да изпълняват служебните си ангажименти на територията на търговскяи обект. Закупеното работно облекло ще е брандирано с логото на магазина. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - набиране на оферти за работно облекло. Предвид факта, че стойността на заложените разходи е под 30 000лв без ДДС, избора на изпълнител ще е без провеждане на процедура с публична покана. - доставка на работно облеклото за новите служители ; Продължителност на дейността: изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и ще е с продължителност 4 месеца. Отговорност за изпълнението на дейността ще носи екипа по проекта и ръководството на "Болеро " ЕООД. 1 550.00 1 557.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).