Услуги в сферата на информационните технологии: 1. Изработка на динамичен, триезичен фирмен уеб сайт: В ерата на информационните технологии уеб сайтът представлява лицето, визитната картичка на компанията, офис, който работи 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, достъпен от целия свят. Уеб сайтът дава възможност на потенциалните ни клиенти и контрагенти да се запознаят с дейността, целите и политиката на фирмата от всяка точка, свързана с интернет. Добрият дизайн, изчерпателната и структурирана информация, цялостната визия на уеб сайта играят важна роля за изграждането на конкурентни предимства пред останалите фирми и представляват още едно доказателство за качеството и престижа на предлаганите от нас продукти и услуги. Качественият и добре промотиран уеб сайт предлага възможност за ефективно представяне на нашия бизнес пред целевата група и носи значителни конкурентни предимства, възможности за печелене на нови клиенти, продажба на стоки и услуги и съответно разрастване на бизнеса.
Компанията ни предвижда излизане на международния пазар и представяне (чрез посещения и/или участия) на международни изложения на продукти и услуги в областта на зеленото строителство и архитектура. За целта предвиждаме създаденото съдържание на уеб сайта (както и промоционалните и информационни материали) да бъде преведено на три езика – български, английски и немски език. За превода на текстовете за уеб сайта ще използваме услугите на преводач/и от български на английски език и от български на немски език.
Дейността включва:
1. Създаване на информационно съдържание на уеб сайта (собствено финансиране)
2. Превод на информационното съдържание на уеб сайта от български на английски и немски език (собствено финансиране)
3. Сключване на договор за изработка на уеб сайта с ИТ консултант (Атанас Антонов)
4. Разработка на динамичен уебсайт, използвайки CMS WordPress
Етапи на изпълнение:
- Създаване на информационно съдържание на уеб сайта
- Превод на информационното съдържание на уеб сайта от български на английски и немски език
- Сключване на договор за изработка на уеб сайта с ИТ консултант (Атанас Антонов)
- Разработка на динамичен уебсайт, използвайки CMS WordPress, вкл:
- Подбор на дизайн
- Изграждане на структура
- Административен панел и възможност за редакция на сайта
- Добавяне на многоезичност – български, английски и немски език
- Респонсив дизайн за мобилни устройства
- Дизайн на 6 основни страници, включително: начална страница, страница с описание на продуктите/услугите, страница с допълнителна информация за продуктите, страница с информация “за нас”, контактна страница с форма за обратна връзка и google карта и динамична страница с новини/блог
- Добавяне на анимации върху елементи от дизайна
- Базово оптимизиране на скорост и търсещи машини
- Лиценз за разширение за многоезичност WPML 0 0.00 |
1 290.00
|
1 290.00
|
Услуги в сферата на информационните технологии: 2. Дигитален маркетинг : Целта на дейността е да подобрим присъствието на Инова Топ Грийн на пазара, достигайки и разширявайки обхвата на потенциалните си клиенти. Съществен аспект от тази цел е също така да повишим осведомеността за икономическите, социалните и екологичните ползи от зелените покриви. По този начин, освен подобрено фирмено присъствие в Интернет, ще се постигне и развиване на съществуващите и създаване на нови пазари. За постигане на целта ще се използва комбинация от комуникационни, информационни и рекламни онлайн техники, посредством дигитален маркетинг.
Дейността поетапно включва:
1. Сключване на договор с консултант в областта на дигиталния маркетинг (Лина Данданова)
2. Изготвяне на Брандинг стратегия;
Брандингът е маркетингова практика, включваща създаване на име, символ, дизайн, послание, които да идентифицират и същевременно да диференцират нашата компания, продукти и услуги, както и цялостната ни дейност на конкурентния пазар. Това е начинът, по който искаме компанията ни да бъде възприемана от широката аудитория. Брандингът е един от най-важните аспекти на всеки бизнес. Ефективната стратегия за развитието на марката дава голямо предимство на конкурентния пазар. Имиджът на фирмата може да бъде подобрен целенасочено чрез прилагането на подходяща брандинг стратегия, която е пряко свързана с разработване и прилагане на маркетингова стратегия. За целите на брандинга на нашата компания ще се обърнем към услугите на консултант, който да идентифицира брандинг стратегията и да изработи съответните брандинг артикули. Изпълнението на брандинг стратегията се измерва на база разпознаваемост (напр. търсене на компанията, последователи, лоялност към бранда, нови клиенти и посещения), в съответствие със заложени в стратегията силни страни и насоки.
3. Маркетинг в социалните медии (Social Media Marketing)
Facebook предоставя възможност за обхващане на голяма аудитория с опция за прецизно таргетиране, представяне на интересно съдържание под различни форми и удобна комуникация с целевите публики. Това го прави една от най-ефективните социални мрежи. Непрекъснатото обновяване създава все повече подходящи начини за рекламиране чрез типове реклама, като ангажиране с бранд, събиране на нови последователи, генериране на трафик към сайт и др.
Дейността включва: консултации за създаване и поддържане на профил на бранда във Facebook.
4. SEO - оптимизация на сайтове за търсещите машини
SEO е набор от технологии, които се прилагат с цел фирмения уебсайт да бъде харесван от търсачки като Google и да излиза в топ резултатите, когато хора търсят бизнеси като нашия. Установено е, че бизнесите, които не се възползват от SEO, генерират огромни пропуснати ползи, поради загуба на таргетирани посещения. SEO е един от най-важните моменти при изграждане на положителна репутация в Интернет. Колкото по-челна позиция при резултатите на търсачките заема нашия уеб сайт, толкова по-лесно ще го намират хората. Това гарантирано ще ни спечели повече посещения и интерес от страна на потребителите, а оттам ще доведе до допълнителни продажби. Фирмата ни ще стане разпознаваема, а клиентите - обвързани с марката ни.
Чрез подходяща SEO оптимизация ще позиционираме своя бизнес и уеб сайт много по-напред в търсачки като Google, като по този начин ще изпреварим конкурентите си и ще промотираме дейността си по-успешно, утвърждавайки се на пазара. Благодарение на оптимизацията на сайтове за търсачки ще отворим бизнеса си за всички потребители от онлайн пространството – потребители, които потенциално се интересуват от услугите и продуктите, които ние предлагаме на пазара. SEO включва технически дейности, описани подробно в секция Начин на изпълнение. |
1 827.50
|
1 827.50
|
Посещение/я и/или участие в търговски изложения/панаири: 3. Посещение на специализирано изложение на архитектура, материали и системи BAU München, Mюнхен, Германия 11 - 16 January 2021: Посещението на международни изложения за архитектура и строителство спомага за разширяване на нашите мрежи от контакти с потенциални клиенти, дистрибутори, доставчици. През 2018 година фирмата ни посети специализираното изложение за озеленяване, зелено строителство и дизайн GaLaBau 2018, Нюрнберг, Германия, което оказа значително положително въздействие в началото на нашето бизнес развитие.
Чрез настоящия проект имаме намерение да посетим BAU München - едно от най-големите и най-влиятелни изложение за архитектура, материали и системи в Европа. На всеки две години панаирът в Мюнхен събира повече от 250 000 търговски посетители и над 2000 изложители. Най-известните архитекти, преподаватели и дизайнерски фирми в света посещават BAU Мюнхен. Добавената стойност от трансфера на знания, придобит в многобройните събития, конференции и дискусии, проведени по време на търговския панаир, допълва пълния спектър от продукти, иновации и технологии, повечето от които за пръв път показани по време на BAU München.
За посещение на международното изложение BAU München в Германия в периода 11 - 16 January 2021 ще бъдат командировани 2 души от фирмата.
|
1 825.07
|
0.00
|