Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project "Improving the Professional Qualification of the Employed in" YASKO COMMERCE "Ltd. has as its main objective" To give employees the opportunity to increase their professional qualification and capabilities in the field of trade ".
In order to achieve the general objective, a specific objective 1 was set out, namely: To provide the opportunity to form new knowledge, skills and professional qualification of a total of 110 persons employed in "YASKO COMMERCE" Ltd.
These objectives will be achieved through the following activities:
1. Making selection of external contractor for conducting vocational training;
2. Conducting training for acquiring the professional qualification of the employed persons in YASKO COMMERCE Ltd.
By implementing these activities, the following measurable results will be achieved:
1) A company from Sofia will increase the qualification of its staff;
2) Total 110 persons employed (of which at least 60% of them with secondary education) in "YASKO COMMERCE" Ltd., holding 11 different positions, working in Sofia , Blagoevgrad and Vratsa will acquire the 3rd qualification degree in the profession "Trade Representative" (341040).
3) As a result of the implementation of the project activities, sustainable employment and greater competitiveness of the employed in the labor market will be ensured, meeting the needs of business in the commercial sphere.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по професионална квалификация: Целта на настоящата дейност е да бъде избран външна обучителна организация, чрез която да бъде изпълнена основната цел на на настоящото проектно предложение, а именно да се повиши професионалната квалификация на 110 заети лица в ЯСКО КОМЕРС ЕООД от няколко длъжности - Продавач, разносна търговия, Пласьор, стоки и Специалист продажби. За постигането на тази цел при реализирането на настоящата дейност ще се разработи една процедура за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. Критериите, които ще бъдат поставени от страна на бенефициента да отговарят на съотношението "цена - качество" на предлаганата услуга. Един от критериите, които ще бъде задължителен е обучителната организация да притежават лиценз към НАПОО за обучение по съответната специалност. Срокът, които ще бъде поставен за кандидатстване по процедурата ще бъде съобразен, както с изискванията на ПМС № 160/01.07.2016 г., така и с заложените изисквания, на които ще трябва да отговорят кандидатите и да съберат и предоставят съответните документи към офертата си. Целта на бенефициента е ясно и прозрачно да се проведе предвидената процедура, за да може ефективно и безпроблемно да се реализират предвидените в настоящото проектно предложение обучения. Основните етапи, през които ще премине настоящата дейност са: - Определяне на членовете, които ще участват в изборната комисия; - Разработване на процедурата за избор на изпълнител/и; - Публикуване на процедурата в системата на ИСУН 2020, за да могат желаещите кандидати да подават офертите си; - Събиране на изборната комисия и разглеждане на постъпилите документи от кандидатите;- - Избор на изпълнител за провеждане на предвидените обучения; - Сключване на договор с избрания изпълнител. 0.00 0.00
Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация на заетите лица в ЯСКО КОМЕРС ЕООД: Дейността ще предостави възможност на целевата група по проекта общо 110 човека (заетите лица със средно образование на длъжностите - Продавач, разносна търговия, Пласьор, стоки и Специалист продажби, Ръководител отдел "Търговия и маркетинг", Експерт търговия, Отчетник финанси, Отчетник счетоводство, Началник склад, Носач-товарач стоки, Служител човешки ресурси, Оператор ) да придобият професионална квалификация по специалността "Търговия на едро и дребно". -от длъжностите Продавач, разносна търговия - 55 човека, 26 Пласьор, стоки и 6 Специалист продажби, Ръководител отдел "Търговия и маркетинг"-1, Експерт търговия-1, Отчетник финанси-1, Отчетник счетоводство -1, Началник склад -1, Носач-товарач стоки-8, Служител чов ресурси-1, Оператор -9, се предвижда да преминат обучение е по професионално направление "Търговия на едро и дребно" (с код 341) за придобиване на професия "Търговски представител" (с код 341040) от 3-та квалификационна степен по специалност "Търговия на едро и дребно" (с код 3410401). Дейността цели формиране на нови професионални знания, умения, запознаване и използване на нови техники и похвати в ежедневната дейност на заетите лица от различните длъжности. Тези знания и умения ще бъдат използвани от заетите в ежедневната си трудова дейност, с което ще повиши тяхната производителност, успеваемост при извършване на продажбите, начини на обслужване и работата с клиентите от една страна и от друга ще повиши тяхната конкурентоспособност на пазара на труда. Необходимостта от това обучение е породено от желанието на работодателя да има квалифициран персонал, които да отговаря на нужната квалификация на всяка длъжност. Тъй като работодателя непрекъснато се стреми да разширява търговската си мрежа и асортименти, които да предлагат служителите му на пазара. Заетите лица е необходимо да имат специфични професионални знания, умения и похвати при извършването на продажбите и работата с клиентите. Фирмата работи в сфера, която непрекъснато се развива. Работата с намирането на нови клиенти и задоволяването на нуждите на настоящите е специфична и изисква използването на нови похвати и умения - в намирането на клиенти, убеждаването, в начина по които се предлага на асортимента от стоки и не на последно място в качеството при обслужването на клиентите, за да бъдат максимално задоволени техните потребност. За работодателя това е важно за неговата конкурентоспособност, успех и развитие на пазара. Това поражда и необходимостта от изпълнението на настоящата дейност. Обучението предвидено в настоящата дейност трябва да бъдат 960 уч. часа, разпределени на теория и практика, съобразно изискванията ЗПОО. Поради големия брой заети лица от целевата група, които ще бъдат включени в обучението ще бъдат разпределени в групи по съответните градове и месторабота. Предвидените обучения ще бъдат проведени в гр. София, Враца и Благоевград. В края на обучението всички служители взели участие в него ще получат Свидетелства за професионална квалификация 3- jа квалификационна степен за придобиване на професия - Търговски представител. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: 1) Подготовка за обучението: Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график за разпределението на групите по градове. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията на НАПОО и заложените по проекта критерии. 2) Провеждането на обучението по утвърдения учебен график. В този етап избраната обучителна организация, изцяло ще трябва да организира реализирането на обученията, за да получат адекватно и ефективно обучение включените в дейността лица. За практическата част обучителната организация, трябва да осигури условия максимално близки до реална работна среда. 3) Изпит на обучаваните и връчване на Свидетелства за професионална квалификация на успешно завършилите. 198 000.00 211 860.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).