Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 225 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Convoy-World AD is a medium-sized enterprise for production and trade of kitchen sponges, towels, dish cloths, detergents etc. The stage of development which the enterprise has reached demands for improvement of management models and organization of key processes in its activity, so as to secure sustainable growth and more successful positions on competitive international markets. During the last 5 years dynamic changes have occurred at the enterprise, the market environment have been changing, and the existing system of resource management is not in line with the new requirements. A need has been identified to implement a new generation ERP system and a better management of the environmental processes.
Based on the needs identified the project is aiming at the following specific objectives:
-	Improvement of management and organizational processes through implementation of ICT based ERP system.
-	Improvement of processes related to management of environmental impact through implementation and certification of Environmental Management System/EMS/ in line with ISO14001 standard.
With regards to achieving the objectives the project includes implementation of the following activities: 
- Activity for development and strengthening of the management capacity through implementation and certification of ISO14001 Standart.
- Activity to stimulate and use ICT and services through purchase and implementation of an integrated system for planning and management of the enterprise resources /ERP system/.
Expected results from the project fulfilment are:
- Implemented and certified system for environmental management system in accordance to ISO14001 standard, which will contribute to decrease of the environmental impact of Convoy-World business activity.
- Supplied and implemented integrated ERP system for improvement of the following processes: planning and decision-making, resource organization, organization of production process, product realization, waste management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на Система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с БДС EN ISO 14001: Поддейност 1: Разработване и въвеждане на СУОС съгласно изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001: - Установяване на съществуващото състояние на процесите във фирмата (диагностичен одит) – на този етап се проучва създаденият вътрешен ред на изпълнение на процесите и дейностите. Те се съпоставят с изискванията на стандарта и така се установяват несъответствията спрямо него. - Планиране на системата за управление – включва определяне на отговорници за процесите, представител на ръководството, както и срокове за разработването, внедряването и проверката на системата; - Разработване на системата за управление на околната среда – включва разработването на документацията на системата – наръчник, процедури и инструкции, както и такива, необходими за ясното регламентиране на процесите по опазване и контрол на околната среда; - Обучение на представители на организацията относно прилагането на системата и изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001; - Внедряване на разработената и съгласувана система за управление – т.е. стартиране на прилагането й в организацията – по звена и процеси; - Провеждане на вътрешен одит на системата – извършва се от обучени вътрешни одитори, които проверяват изпълнението на изискванията на стандарта и на документацията на системата в организацията; - Провеждане на преглед на системата за управление от ръководството – той включва анализиране на информация за функционирането на системата, вземане на решения за нейното подобряване; Поддейност 2: Сертификация на системата за управление – извършва се от трета независима сертификационна организация, акредитирана за извършване на такава дейност; Стъпки за реализация на дейността: За успешно изпълнение на проекта и постигане на поставените цели, са дефинирани следните стъпки в рамките на изпълнение на дейността:  ­ Стъпка 1. Сформиране на екип по проекта. Период на изпълнение ­ 1­ви месец.  ­ Стъпка 2. Избор на изпълнители за услуга по въвеждане Период на изпълнение: 2­ри­ месец.  Стъпка 3: Избор на изпълнител за услуга по сертификация. Период на изпълнение: 5ти мсец. ­ Стъпка 4. Разработване и въеждане на СУОС. Период на изпълнение: 3­ти ­ 7­ми месец Стъпка 4: Сертифициране на СУОС: Период на изпълнение: 8ми месец Дейността ще се удостовери с получаване на Сертификат. 9 550.00 9 400.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване и внедряване на Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/.: Дейността е водеща по отношение постигане на проектните цели. Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/ ще има следния обхват от аспектите на дейността: Финанси и счетоводство, Дълготрайни активи, Производство, Планиране на ресурсите, Склад, Продажби, CRM ,Доставки, Банка, Каса, Отчети и справки, Модул за управление на отпадъците и околна среда, Администрация, осигуряване на 15 бр. работни места за достъп до системата. Търсените функционалности на ERP системата са дефинирани в техническа спецификация, приложена към проектното предложение. Дейността включва и въвеждане на нов модел на управление на отпадъците чрез Модул за управление на отпадъците и околна среда, със следните функционалности:  възможност за електронно отразяване на вида, произхода, количеството на отпадъка, мястото на неговото съхранение до предаването му към специализирана компания за събиране на отпадъци, проследимост за причините и търсене на мерки за неговото минимизиране.  възможност за изготвяне на работни листове за класификация на отпадъците съгласно действащото законодателство,  отчетни книги за отпадъци.  възможност за архивиране на документи Етапи на внедряване: - анализ на бизнес процесите и изготвяне на детайлно проектно предложение - инсталация и настройка на системата - обучение на потребителите върху стандартната функционалност - концептуално проектиране и разработка - предварителен трансфер на основните данни - обучение на крайните потребители и тест на системата - окончателен трансфер на данните - въвеждане в експлоатация Стъпки за реализация на дейността: За успешно изпълнение на проекта и реализиране на поставените цели са дефинирани следните стъпки в рамките на изпълнение на дейността:  ­ Стъпка 1. Сформиране на екип по проекта. Период на изпълнение ­ 1­ви месец.  ­ Стъпка 2. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнители. Период на изпълнение: 2­ри­ 5­ти­ месец.  ­ Стъпка 3. Доставка и внедряване на ДНА. Период на изпълнение: 6­ти ­ 18­ти месец. В рамките на тази стъпка ще бъде доставена, инсталирана и внедрена Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/. Дейността ще се удостовери с получаване на приложим документ - протокол/лицензия/ръководство за употреба. 360 000.00 360 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).