Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal focuses on the social and professional integration of persons disadvantaged in the labor market and other socially excluded persons-unemployed youths up to 29years including; long-term unemployed and inactive persons.
The project's main goal is to facilitate access to employment and to provide support for social inclusion of vulnerable groups by creating appropriate conditions for their professional integration in the social economy. 
This Goal will be achieved through the implementation of the project activities:A1:Support and motivation of representatives of the vulnerable groups for inclusion in employment; A2:Social and Professional Integration of representatives of vulnerable groups in the social economy sector; A3:Support for employment for a period of 12 months; A4:Equipment of the newly created work-places in relation with the activity of the social enterprise;
For execution of the activities there will be implemented the following measures: presenting the objectives, activities, schedule of the project;clear definition and allocation of tasks and responsibilities; determination of internal rules for working; selection of candidates from the target group for the new jobs; conduction of trainings for inclusion in employment and social and professional integration; signing of contracts and provision of monthly salary of 6 representatives of the target group; management of scope, schedule, budget, quality, communications,HR, procurement and risks; promoting the contribution of the EU and OPHRD to the project among the community;
The project implementation will lead to the achievement of the following results:
1. Motivated 6 persons from vulnerable groups for inclusion in employment;
2. Ensured long-term employment for 6 unemployed persons for 12m;
3. Increased levels of knowledge and competence of vulnerable groups;
4. Purchased equipment related with the new work places;
5. Promoted EU contribution for realizing the project
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост: Цел на дейността: Да бъдат подпомогнати и мотивирани 6 лица от уязвимите групи за включване в заетост. Дейността е насочена пряко към изпълнението на ОЦ и СЦ 1-8 от проекта. Описание на дейността: По време на изпълнение на дейността ще бъде извършено мотивиране на 6 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица като: безработни младежи до 29г. вкл.; продължително безработни и неактивни лица; Мотивирането е свързано със стимулиране и насочване на лицата към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда, вкл.към придобиване/повишаване на професионална квалификация и/или заетост. Мотивирането ще бъде проведено така, че лицата от целевата група да придобият знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходяща заетост. В рамките на дейността ще се предоставят специализирани услуги, които включват: проучване на потребностите на лицата и условията на средата, в която се намират, определяне на подходящ набор от услуги с цел преодоляване на идентифицираните пречки, определяне на институциите, които ги предоставят, условията за достъп до тези услуги и действия, които лицата трябва да предприемат, за да ги получат; Дейност № 1 ще се изпълни в следната последователност: 1. Етап 1: Идентифициране на представители на целевите групи В рамките на този етап ще бъде извършено идентифициране на представители на целевите групи с цел активиране за включването им на пазара на труда и в заетост. За целта ще бъде осъществена идентификация на потенциалните участници като е предвидено да бъде отправено запитване към ДБТ към Агенция по заетостта, да бъдат публикувани обяви на видни обществени места, в социалните мрежи, в интернет страници. 2. Етап 2: Анализ на личностния профил и индивидуалните характеристики при избора на професия: Анализът на личностния профил на лицата, обхванати в дейността ще бъде изготвен от Професионален обучител(консултант), с цел правилното насочване на лицата при избора им на професия и последващото обучение за придобиване/повишаване на професионалната им квалификация. Първоначално ще бъде изготвен въпросник, чрез който ще бъде анализиран профила на кандидата. Изготвеният въпросник ще предостави информация за силните и слабите страни на лицето, неговите възможности, познания, умения и индивидуални интереси. 3. Етап 3:Професионално мотивиране и консултиране на лицата: Професионалното мотивиране и консултиране цели стимулиране и насочване на лицата към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда. В рамките на този етап ще бъде извършено: 3.1. Провеждане на обучение за трудовото и осигурителното законодателството и пазара на труда - ще бъдат проведени обучения на лицата относно трудовото и осигурителното законодателство, запознаване на лицата с видовете заетост, характеристиките на професиите, възможностите и рисковете, както и съчетаването на различни професии; 3.2. Провеждане на обучение "Моята успешна кариера", което включва представяне на информация за начини за съставяне на автобиография и мотивационно писмо; успешни техники при явяване на интервю с работодател за заемане на определена длъжност; изготвяне на кариерен план; 3.3. Предоставяне на информация за подходящи професии и свободни работни места -ще бъдат представени подходящите професии според индивидуалните характеристики на всяко едно лице; ще бъдат предоставени професии от различни професионални направления и работодатели със заявени от тях свободни работни места, респективно изискванията за тяхното заемане; 4. Етап 4: Отчитане на изпълнението В рамките на този етап ще бъде направен преглед на извършените дейности по предходните етапи и ще бъдат отчетени всички постигнати резултати. В резултат на това ще бъде изготвен доклад отразяващ извършените обучения и постигнатите от тях резултати. След успешно преминаване на обученията, лицата ще получат сертификати за преминатите обучения; 0.00 3 829.91
Дейност 2: Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика: Цел на дейността: Подпомагане на интеграцията на представители на уязвимите групи в социалния и професионалния живот, съобразени със спецификите на всеки отделен случай. Дейността е насочена пряко към изпълнението на ОЦ и СЦ № 1-8 от проекта. Описание на дейността: В рамките на тази дейност ще бъдат извършени дейности, насочени пряко към поощряване участието на наетите 6 лица в социалния и професионалния живот, съобразени със спецификите на всеки отделен случай. Това ще бъде постигнато чрез : - Провеждане на обучения за развитие на умения за общуване и работа в група; - Включване на лица от целевите групи в обучения за предоставяне на специфични услуги. Дейност № 2 ще бъде изпълнена в следната последователност: 1. Етап № 1 : Провеждане на обучения за развитие на умения за общуване, обучения за работа в група и обучения за предоставяне на специфични услуги 1.1.Провеждане на обучения за развитие на умения за общуване В рамките на този етап е предвидено първоначално назначените 6 лица от целевата група да преминат обучение за развитие на умения за общуване, което ще включва: умения за представяне; правоговор, умения за изразяване; основи на интелигентното слушане; основи на публичното говорене; методи за регулирането на стреса при публично говорене; видове комуникационни канали; средства за скъсяване на дистанцията; основни езици в общуването; разлики в онлайн и лице-в-лице комуникация, методи за повишаване на убедителността; пътища за по-добро разбиране на околните; Провеждането на обучението е в отговор на идентифицирана потребност на целевите групи за повишаване на техните умения за общуване, изразяване и публично представяне. В тази връзка провеждането на обучението е от изключителна важност за целевата група и ще допринесе за по-ефективната им социална и професионална интеграция в сектора на социалната икономика. 1.2. Провеждане на обучения за работа в група Предвидено е новоназначените 6 лица от целевата група да преминат обучение за работа в група, което ще включва: екипите в контекста на организациите; екипите като групова форма на работа; цели на екипа; управление на големи екипи; функции в екипа и екипни роли; комуникацията в екипа-същност и особености; бариери пред ефективните междуличностни взаимоотношения; творческо решаване на проблеми и методи за вземане на екипни решения. Провеждането на обучението е в отговор на идентифицирана потребност на целевите групи за повишаване на техните знания за работа в екип, ефективно сътрудничество, помощ и взаимодействие. Провеждането на обучението ще допринесе за по-ефективната социална и професионална интеграция на целевите групи в сектора на социалната икономика. 1.3. Провеждане на обучения за предоставяне на специфични услуги Предвидено е назначените 6 лица да получат обучение, менторство и коучване за предоставянето на специфичните услуги на социалното предприятие. Новоназначените 6 лица от целевата група ще получат обучение за начините на работа на социалното предприятие, включително начините на създаване на образователни материали, организирането на обучения в сферата на информационните технологии, икономиката, бизнеса, мениджмънта, управление на проекти, търговията, финансите и др. Провеждането на обученията за предоставяне на специфичните услуги на социалното предприятие е от изключителна важност за представителите на уязвимите групи и за функционирането на социалното предприятие, тъй като чрез обученията лицата ще придобият умения да работят самостоятелно и да предоставят специфичните услуги на социалното предприятие. 2. Етап №2: Отчитане на изпълнението: В рамките на този етап ще бъде направен преглед на извършените дейности по предходните етапи и ще бъдат отчетени всички постигнати резултати. В резултат на това ще бъде изготвен Доклад отразяващ извършените обучения и постигнатите от тях резултати. След успешно преминаване на обученията, лицата ще получат сертификати за преминатите обучения; 0.00 2 889.92
Дейност 3: Подкрепа за осигуряване на заетост за период от 12 месеца: Цел на дейността: Осигуряване на дългосрочна трудова заетост и сключване на трудови договори с 6 представители на целевата група. Дейността е насочена пряко към изпълнението на Общата цел и Специфични цели № 1-8 от проекта. Описание на дейността: С изпълнението на дейността ще се осигурят работни места на 6 лица представители на целевата група - 2 бр. Безработни младежи до 29г. вкл.; 4 бр. Продължително безработни и неактивни лица; По време на дейността служителите ще получават трудово възнаграждение, предвидено за тяхното назначаване за период от 12 месеца. След приключване на проекта, заетостта ще бъде продължена и това ще осигури устойчивостта на проекта. За изпълнението на дейностите на социалното предприятие на Уейк Къмпани е предвидено назначаване на следните лица: - 2 бр. Мениджър, ключови клиенти, Код по НКПД: 2421:5025- - Те ще отговарят за представянето на услугите на социалното предприятие, привличането на нови клиенти, сключване на търговски договори, управление и събиране на плащанията. - 2 бр. Организатор обучение, Код по НКПД: 2424:6004. Те ще отговарят за разработване на образователни материали и помагала като наръчници, онлайн представяния и помощна документация за обучения. Те ще планират, координират и провеждат обучения, които могат да бъдат под формата на индивидуални или групови обучения, присъствени или дистанционни, провеждат семинари, демонстрации и конференции; - 2 бр. Експерт, управление на човешките ресурси, Код : 2423:6008. Те ще предоставят професионални бизнес услуги, свързани с човешките ресурси, като обучават и консултират лица от уязвимите групи относно възможности за работа, кариерно развитие и варианти за по-нататъшно обучение или образование. Етапите за изпълнение на Дейност №3 са както следва: Етап 1: Подбор на кандидати представители на целевата група. Управителят и екипа по проекта ще извърши подбор на кандидати в обхват на целевата група. За целта ще бъдат обявени позициите в ДБТ на АЗ, както и в специализирани интернет страници за работа. Екипът по проекта ще дефинира ясно конкретните изисквания за допустимост на кандидатстващите лица. Екипът по проекта ще проведе интервюта с кандидатите за новооткритите позиции като разгледа техните автобиографии, опит и образование. Процесът по разглеждане на кандидатурите и проведените интервюта ще бъдат отразени в протоколи и отчети. Етап 2 : Назначаване на трудов договор на 6 лица от целевата група Ще бъде сключен трудов договор с 6 лица от целевите групи за период от 12 месеца. Първоначално, управителят на дружеството ще запознае новонаетите служители с дейностите и целите по проекта. След това, управителят и назначените по време на Дейност №1 Обучители по приложни дейности ще проведат серия от обучения на новоназначените служители, за това как да извършват ефективно своята работа и как да предоставят услугите на социалното предприятие. Освен това, новоназначените служители ще бъдат въведени в процесите за популяризиране на програмата, приноса на ЕС и ползите от изпълнението на проекта. Етап 3 : Контрол и отчет на резултатите от работата на новоназначените служители. Управителят на предприятието ще осъществява пряк контрол на новоназначените лица като поддържа активна комуникация с тях и документира постигнатите резултати в трудовата им дейност. Резултатите от работата им ще съответстват на поставените цели (таргети) за изпълнение, които ще бъдат лесно достижими и разбираеми. Въвеждането на целева система е необходимо и ефективно за отчитане на напредъка на новонаетите служители и запазването на тяхната заетост. Регулярно ще бъдат провеждани срещи с новоназначените лица и екипа по проекта, с цел да бъдат обсъдени актуални въпроси в процес на работа и за отчитане на техния напредък. 0.00 10 467.60
Дейност 4: Оборудване на новосъздадените работни места във връзка с дейността на социалното предприятие: Цел на дейността: Осигуряване на оборудване и ДНА, необходими за новоразкритите работни места и извършването на трудовите процеси в социалното предприятие. Дейностите са насочени към постигането на Общата цел и Специфични цели 1-8 по проекта. Описание на дейността: Закупуването на оборудване и ДНА ще осигури ефективност при извършването на трудовите процеси в социалното предприятие от новоназначените лица. За ефективната работа на новоназначените лица е изключително важно да им бъде осигурено подходящо оборудване и ДНА. Чрез придобитите активи новоназначените служители ще предоставят услугите на социалното предприятие, ще провеждат обучения, ще изготвят досиета на клиентите, с които комуникират, ще изготвят доклади и отчети за извършената работа, ще обработват информация, ще разработват договори, оферти и планове за разпределение на работата и планиране на задачите си. Етапите за изпълнение на Дейност №4 са както следва: 1. Етап 1: Планиране на закупуването на оборудване и ДНА, необходими за новоразкритите работни места. Реализацията на Етап №1 включва подготовка и планиране за Избор на изпълнител без провеждане на процедура, съгласно ПМС 160/01.07.16. На тази база е планирана продължителността на дейността като е отчетен периода за Избор на изпълнител без провеждане на процедура съгласно ПМС 160/01.07.16г. В рамките на Етап №1 ще се осъществи детайлно планиране и дефиниране на събирането на ценовите предложения; определяне на детайлни технически и функционални спецификации, определяне на план за комуникация между Кандидата и Избрания изпълнител. Кандидатът разполага с Юрисконсулт, част от екипа на Уейк Къмпани ООД, който ще изготви документацията в съответствие с ПМС160/01.07.16г. Предвидено е закупуване на оборудване, както следва: - Преносими таблетни устройства - 2 бр; Предвидено е закупуване на ДНА, както следва: -Закупуване на корпоративна интернет страница и SEO оптимизация-1 бр. -Закупуване и конфигуриране на специализиран уеб-базиран софтуер за провеждане на обучения - 1 бр. 2. Етап 2: Избор на изпълнител и сключване на договор за закупуване на оборудване и ДНА, необходими за новоразкритите работни места и функционирането на социалното предприятие. В рамките на Етап 2, ще бъде публикувано съобщение за събиране на ценови предложения. Ще бъдат оценени всички постъпили ценови предложения, след което ще бъде избран Изпълнител и ще бъде сключен договор с него. Управителя на кандидата и екипа по проекта ще проследяват в детайли процеса по избор на изпълнител и ще осигурят пълна прозрачност в изразходваните средства и пълна отчетност в проектната документация. Екипът по проекта ще комуникира активно с избрания Изпълнител като контролира и проследява работата му, контролира рисковете и отчита резултатите. Управителят ще има отговорността да контролира изпълнението на доставката на оборудването и ДНА, конфигурацията и интеграцията на системите, така че да бъдат приети в съответния качествен и количествен вид и в установения времеви срок по план-графика. 3. Етап 3: Отчитане на резултатите от дейността по закупуване на оборудване и ДНА, необходими за новоразкритите работни места в социалното предприятие. В обхвата на Етап 3, Управителят и екипът по проекта ще отчетат изпълнението на Дейност 4. В рамките на етапа ще бъде извършено комплектоване на всички документи касаещи закупуването на оборудването и ДНА : изготвената документация, сключени договори, приемо-предавателни протоколи(ППП), технически паспорти, снимки на доставеното оборудване и ДНА, финансово-счетоводни документи и др. В последствие всички документи ще бъдат предадени на Управляващия орган за отчитането на проекта. 0.00 6 874.97

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).