Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The Association "National Association for Consumer Protection" is a non-governmental organization established to protect the interests of consumers. The aim of the NAPA is to defend one of the leading positions in the processes of regulating economic relations between citizens and traders. For the implementation of these responsibilities and goals the association relies on the experience and professionalism of its staff.
The implementation of the activities set out in the project proposal will provide access to a variety of management and organizational business services and encourage the use of various sources of information and contacts to ensure a more favorable environment for successful development of the social enterprise.
The two planned activities are:
- services in the field of business strategies
- financial management and control services.
These are the two fundamental services for the development, strengthening and creation of a sustainable business with a long-term effect, both on the company and on all its employees.
The provision of financial and strategic services for business, such as those set out in our project proposal, especially when vulnerable groups are involved and socially active activities are carried out, will ensure an increase in the chances for successful business development and competitive survival in the market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Целта на дейността е чрез осигуряване на стабилна стратегическа основа да се развие удин печеливш, устойчив и социално отговорен бизнес. практиката в бизнеса, която показва необходимостта от стратегическо планиране. Без него ръководството на фирмата не би могло да развие и осъществи идеите за бъдещето. То е процес, който изисква много знания и умения на хора с различна компетентност. Стратегията е курсът на действие, който една организация избира преследвайки целите си и съобразявайки се с възможностите и заплахите на външната среда, както и с вътрешните си ресурси. Това е основополагаща дейност за всеки бизнес, а в момента е от ключово значение за Кандидата, тъй като той е в процес на създаване и развитие на нова услуга - създаване на орган за алтернативно решаване на потребителски спорове. Процесът на стратегическо планиране заложени в дейността включва следните етапи: -определяне на мисията и целите -стратегически анализ *анализ на международната и макро средата *анализ на отрасъла (бизнес) *анализ на микро средата *анализ на вътр. среда *SWOT анализ -разработване на стратегически план -комплекс от мероприятия по внедряване на стратегическия план -контрол и оценка на стратегията. Дружеството има основна дейност по нестопанско управление – дейност на организации с нестопанска цел и допълнителна дейност с икономически характер. Във връзка, с което поддържа аналитична счетоводна отчетност. Една от основните дейности на социалното предприятие е дигитализиране на архиви, като лицата по изпълнение на тази дейност са на длъжност „администратор компютърни системи и са ангажирани в социалното предприятие. За изпълнение на тази цел на социалното предприятие, сме закупили софтуер за дигитализация на документи, което потвърждава мисията ни да инвестираме в социалната си дейност. Всички заети в дружеството лица на длъжност „администратор компютърни системи“ работят в социалното предприятие и развиват тази дейност, като 7 от лицата са представители на уязвими групи. 4 от лицата – Цветанка Караиванова, Донка Павлова, Гергина Бакалова и Валери Стефанов са били безработни лица над 55 години, които са се регистрирали в ДБТ, а лицата Карина Ганева, Радина Миткова и Бисерка Николова са до 29-годишна възраст, които нямат предходен професионален опит. В предприятието има 10 човека на длъжност „администратор компютърни системи“ и 8 лица на длъжност „анализатор пазарни проучвания“. С подходящия човешки потенциал на администраторите, които извършват дейността в социалното предприятие, ще реализираме търговска печалба от поддържане и обработване на дигитални продукти на клиенти и съхранение, администриране и систематизиране на електронна база данни при прехвърляне на архиви от хартиен на дигитален носител. За целта е необходимо на клиентите на фирмата да представим при подаване на офертата - екшън план с анализ на конкурентна среда. Първата дейност по проекта включва: - Анализ на пазара на дигитализиране на база данни . Търсене, предлагане, ценови нива. Тенденции и прогнози. - Оценка на конкурентна среда. - SWOT анализ. Анализ на приложимостта и определяне на highest and best use. - Определяне на справедлива пазарна стойност по приходният метод и метода на пазарните аналози. - Разглеждане на възможните варианти и условия за реализиране. - Проучване на потенциалните таргет групи и техните характеристики. - Дефиниране на подходите за тяхното достигане. - Заключенително становище. Извършвайки тази дейност фирмата ще бъде подпомогната да изгради стабилна стратегическа позиция в социалната си сфера на дейност, както и постоянна ангажираност към социалната си кауза. 3 225.00 3 225.00
Услуги в сферата на финансовото управление и контрол : Дейността включва наемане на консултант, който да разработи да осигури коректно финансово управление, за да може да се развие стратегията и стратегическия план на Сдружението, осигурени в предходната дейност. Набелязаните стратегически решения, чието реализиране изисква финансови ре­сурси показва, че двете дейности са неразривно свързани. Първата стъпка е стратегията, последваща стъпка е финансово обезпечаване, финансов контрол, което е и заложено в дейността. Финансовото управление и контрол включва политики и процедури, които да се въведат от ръководството с цел да се осигури разумна увереност, че целите на Сдружението са постигнати. Етапите на дейността са: - анализ на финансовото сътояние - 1-ви месец - счетоводен контрол - 1 -ви месец - създаване на инструкция за изграждане и функциониране на система за финансово управление и контрол - 2-ри месец - въвеждане на заложеното в инструкцията - 3-ти месец - мониторинг на финансовото управление след въведени инструкции - 4 -ти месец. Изхождайки от действащото законодателство на данъчното облагане социалното предприятие е задължено да води коректно и точно финансово и счетоводно отчитане. Освен това, за да развием социалната си дейност, където целта ни е не само печалба, а влагане на средства в продължаващо развитие на социалната ни кауза, постоянно инвестираме в дейността на социалното предприятие чрез наемане на хора и закупуване на активи за развитие на социалната си дейност. Чрез изпълнение на тази дейност ще можем по-добре да управляваме дружеството, за да продължаваме да инвестираме в лица от уязвими групи и социални дейности. 1 720.00 1 720.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).