Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The current project proposal aims to improve the quality of life and provide support to people with disabilities and the elderly by providing a network of services in the home environment and building appropriate capacity for the staff providing the services.
The project envisages activities related to user selection; appointment of personnel providing integrated health and social service - medical specialist, psychologist, social workers and others; provision of integrated health and social services in a home environment; training and supervision of service personnel, appointment of a service management team; purchase of work clothes, personal protective equipment, etc.; execution of activities related to communication and publicity; appointment of a project management team.
 The current project proposal will have a huge social significance, as through the integrated health and social services provided in it in a home environment, it will be possible to:
1. Prevention of the placement of elderly people in specialized institutions, who, due to illnesses, cannot organize their lives and are in need of specialized health care, but do not receive it, since their place of residence is far from the municipal center. A large part of the small settlements lacks health services and regular daily public transport, which creates difficulty for the elderly, single people and people with disabilities that live from settlements far from the municipal center to exercise their constitutional right of access to quality healthcare. This forces them to choose the institutional way of spending the last days of their lives, rather than dignified time in their home.
2. Users will receive integrated health and social services in a home environment after preparing an individual assessment of their needs, which will ensure that the elderly and people with disabilities receive quality health, social, psychological and rehabilitation services at home.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни здравно - социални услуги по домовете за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. Доставка на хранителни продукти, продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки и др.Предоставяне на целевата група информация относно превенция и профилактика на здравето и др. : 1. Дейносттае стартирала с подбор на потребителите, за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги. За целта беше обявена на видно място поканата за подаване на заявления. След което се извърши оценка на потребностите на желаещите да ползват услугата по утвърдената методика. След направения подбор бяха избрани не по-малко от 116 лица , взависимост от техните индивидуални потребности. Дейността предвиждаше и наемане на персонал от 41 различни специалисти, от които 38 домашни помощници, 2 медицински лица и 1 психолог. Всички са назначени на трудов договор. В длъжностната характеристика на наетите лица са разписани функции и задължения за лична помощ на нуждаещите се. Формираното възнаграждение на едно лице ще бъде съгласно регламентираната минималната работна заплата на страната. Допустими преки разходи за персонал са в общ размер на 670 380,99 лв. 2. Назначен е екип от двама души за управление на услугата - координатор и технически сътрудник, които са ангажирани с процеса на администриране на самите услуги – подбор на потребители, изготвяне на индивидуални оценки, изготвяне на графици на лицата, които предоставят услугите, поддържане на досиета на потребителите и др. 3.Предоставянето на услугата се извършва от избраните служители за период от 18 /12+6/ месеца, които са назначени почасово. "Домашните помощници" извършват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги и други според необходимостта на потребителя. За изпълнението на дейността , когато е необходимо ще бъде осигурен транспорт за персонала, предоставящ услугите до домовете. В тази дейност се предвижда закупуване на работно облекло, включително лични предпазни средства за персонала предоставящ услугата, разходи за материали и консумативи за предоставяне на услугата и др. разходи свързани с предоставянето на услугите. 4. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог, психолог и други специалисти при необходимост. 5. В дейността се включва организиране и провеждане на обучение на служителите, предоставящи почасовите здравно - социални услуги и ползвателите на услугата "Дегитален асистент". За включване на услугата "Дигитален асистент", като са съобразени няколко неща в него: - Услугата няма да изисква закупуване на материални активи от страна на общината, а ще е само свързана с извършване на обучения на потребителите и съответно месечни абонаментни такси. 6. За да бъде качествено изпълнен и администриран проекта е назначен екип за управление на проекта. Целта е качественото административно и финансово управление и отчитане на проектното предложение. Екипа за управление на проекта е отговорен за срочното приключване на проекта. 7. По проекта се предвиждат провеждане на събития свързани с видимост, прозрачност и комуникация. Целта на дейността е осигуряването на публичност сред населението във връзка с предоставяне на информация за изпълнението на проекта, неговите цели и предвижданите дейности, информация за безвъзмездната финансова помощ и др. Информация за проекта ще бъде оповестявана периодично и чрез сайта на община Свиленград - www.svilengrad.bg. 938 533.38 504 700.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).