Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа/НАПРАВЛЕНИЕ 1/: Целта на дейността е да се осигури подкрепа чрез предоставяне на патронажни грижи за лицаот целевите групи чрез услуги в домашна среда. Дейностите/услугите и мерките, които община Съединение ще изпълнява във връзка с предоставянето на патронажни грижи са следните: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. Дейността ще се осъществява съобразно разработената от МЗ методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура BG05M9OP001–2.028.Патронажната грижа се фокусира върху предоставяне на грижа и подкрепа на хората от следната целева група: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 години, други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID - 19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID – 19. Услугите ще се предоставят на база на индивидуалните потребности на потребителите и съгласно изготвен график от специалисти, назначени на трудови договори нна база МРЗ : 1бр. - медицинска сестра, 6 бр. - домашни помощници - на 8 часов работен ден или пропорционалната заетост на непълно работно време Всяко лице от целевата група да може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден за период от 12 месеца. Контрол върху спазването на графика, неговата актуализация и изготвяне ще бъде възложено на екипа на проекта. Патронажната грижа ще се предоставя за минимум 37 лица. Патронажната грижа ще включва комплекс от услуги като: - помощ в дома, която включва дейности като почистване, пране, социални контакти и др.; - медицински услуги, не дублиращи тези предоставяни по НЗОК - мерене на кръвно, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, контрол върху приема на лекарства и др.; - доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 2. Дейността на назначения персонал ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевите групи, трудностите и проблемите, възникнали в хода на предоставяне на услугите/вкл. в условията на пандемия/, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване.Периодичното провеждане на супервизия (индивидуална и групова) на персонала ще осигури експертно, професионално ориентирано наблюдение върху работата на екипа за предоставяне на интегрираната социална услуга за целевата група. Предвижда се всяко лице, предоставящо услуга да бъде включено в минимум 2 индивидуални/по 1 час всяка/ и 2 групови/по 6 часа всяка/ супервизии. 3. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране на потребитетелите и на персонала, предоставящ услугите. 3.1. Провеждане на индивидуални сесии за оказване на психологическа подкрепа, консултиране на потребителите на здравно-социални услуги. Направен е предварителен анализ. Психологическата подкрепа ще се осъществява по предварително съгласуван график, съобразен с индивидуалните потребности на всеки потребител. Предвижда се да бъдат реализирани минимум 74 индивидуални сесии по оказване на психологическа подкрепа, по 2 часа всяка. 3.2. Психологическа подкрепа, консултиране за персонала, предоставящ услугите. В рамките на дейността/12 месеца/ всяко лице, предоставящо социална или здравна услуга ще бъде включена в минимум 2 индивидуални сесии по оказване на прихологическа подкрепа, консултиране/по 2 часа всяка/. Предвиждат се също така и провеждането на 3 групови сесии/ по 6 часа всяка/. Продължителност на дейността е 12 месеца. Разходите за предоставяне на услугите са планирани за период от 12 месеца. Ще бъдат осигурени също така работно облекло, включително и лични предпазни средства за персонала на услугата, както и материали и консумативи за предоставяне на услугата/вкл. медицински изделия/. 0.00 57 471.68
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности/НАПРАВЛЕНИЕ 2 /: Целта на дейността е да се осигури подкрепа за адаптиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности, във връзка с разпространението на COVID-19. Дейностите/услугите и мерките, които община Съединение ще изпълнява за превенция на COVID-19 включват осигуряване на ЛПС, въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности и тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19. Община Съединение е доставчик на 2 социални услуги/ДДД/ - *Център за обществена подкрепа*, който обхваща 20 потребители по капацитет и *Асистентска подкрепа*, която обхваща 34 потребители. Същата е разкрита като делегирана от държавата социална услуга на територията на общината от 01.03.2021. В ЦОП- Съединение са заети 5 лица/диспечер, психолог, социален работник, педагог/на 4 часа/ и чистачка/на 4 часа//. В Асистенската подкрепа ще бъдат ангажирани 12 лица/доставчици на услугата/. В условията на глобалната пандемия, предизвикана от разпространението на COVID-19, персоналът на услугите е изложен на огромно натоварване, причинено от усложнените условия на работа. Превантивните мерки за ограничаване на заразата в социалните услуги ще бъдат финансово обезпечени по проекта, което ще допринесе за опазване здравето както на ползвателите на социалните услуги/ДДД/, така и на служителите, предоставящи тези услуги. Община Съединение ще сключи ТД по реда на КТ на база МРЗ с минимум 2/две / лица на 8 часов работен ден и 1 /едно/лице на 2 часов работен ден или повече при пропорционалната заетост на непълно работно време на длъжност Дезинфектатор, с код по НКПД: 53291003 По този начин ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция с цел предоставяне на защитена среда за лица в риск/доставчици на услуги и потребители/. Персоналът и потребителите на услугите ще бъдат тествани при нужда за COVID-19. Предвижда се дейността да бъде подсигурена с хигиенни материали и дезинфектанти, необходими за обезпечаване на противоепидемичните мерки.За всички служители, предоставящи услуги и потребители на услуги в ДДД ще бъдат осигурени лични предпазни средства, вкл. маски, ръкавици, калцуни. 0.00 20 729.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).