Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at providing at comprehensive care at home for people with disabilities and the elderly with difficulties in daily self-service in the territory of Tervel municipality. Its implementation will contribute to improving access to integrated services to persons in 
need in order to overcome social exclusion and poverty, while at the same time upgrading currently offered social services in the municipality. The integrated services will be implemented by a newly created functional unit "Centre for home care" for hourly services at home, namely social, health and  specialized, including in the context of pandemic situations.
    At the center will operate an administrator, health, social specialist, psychologist, coordinator,  at least sixteen persons employed as home health workers. The activities will be implemented over a period of fifteen months and will cover at least sixty users.
    On one side this will provide employment for people of working age, including unemployed and on the other will enable  users to choose the required services and to organize their distribution and duration in time, according to their specific needs. 
    Improving the quality of complex services will be achieved through the included activities for motivational and/or psychological of support, consultation for users; trainings, supervisions, consultation of the staff.
     As a result of the implemented activities, the quality of life of the representatives from the target groups will be improved by creating conditions and support for an effective exercise of their right to independent living and social inclusion, in respect of their personal choices and considered with their abilities and individual needs. Project activities are organized in a way that guarantees optimal use of human and financial resources.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Център за домашна грижа: Чрез създаването на Център за домашна грижа /ЦДГ/, включващ почасово предоставяне на услуги в домашна среда, Община Тервел ще осигури достъп до мобилни интегрирани услуги на хората в неравностойно положение. По своята същност ЦДГ ще представлява функционално звено в общ.администрация Тервел за задоволяване специфичните и индивидуални потребности на нуждаещите се лица. За период от 12 месеца ще се предлага комплекс от почасови услуги, насочен към подобряване качеството на живот на лицата от целевите групи. Дейността обхваща четири поддейности: - Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги/със средства на потребителите/; - Предоставяне на лицата от целевата група /ЦГ/ на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост; - Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови здравно-социални услуги в домашна среда; Етапи на изпълнение: 1.Подбор на кандидат-потребители и персонал. Подборът на част от експертния екип на ЦДГ - администратор, сътрудник"Социални дейности", медицинска сестра/фелдшер ще бъде проведен в първия месец от стартирането на проекта. Тримата експерти ще организират мотивиране, консултиране, прием на заявления от представители на ЦГ, снемане на здравен статус, изготвяне на инд.оценки на потребностите на кандидатите за потребители, ще извършат подбор на персонала за ЦДГ, ще изготвят договорите за услуга с одобрените лица. 2. Въвеждащо обучение за всички одобрени кандидати за длъжността "Домашен санитар", които не са преминали подобно обучение и не могат да представят релевантен документ. 3. Сключване на трудови договори и договори за предоставяне на услуги с одобрените кандидати. Тримата експерти, описани по-горе ще бъдат наети за 14 месеца / 2 месеца преди началото на работата на ЦДГ, за да организират подготвителния етап на стартирането на комплекса от услуги/. Останалият персонал ще бъде нает за 12 месеца. 4. Наемане на автомобили за работа в центъра и определяне на автомобили, собственост на Община Тервел, които ще се включват в предоставянето на мобилните услуги при необходимост. 5. Закупуване на работно облекло, ЛПС на персонала, материали и консумативи за ежедневна работа. 6. Предоставяне на комплекс от услуги в ЦДГ. 7. Провеждане на обучения и супервизии за персонала. Услугите предлагани в ЦДГ ще са достъпни за представители на ЦГ в цялата селищна система на община Тервел. Ползвателите ще имат възможност да избират желаните услуги, да организират разпределението и продължителността им във времето, съобразно специфичните си потребности. Специалистите от центъра ще предоставят още мотивационна и/или психологическа подкрепа на потребителите, ще консултират персонала за изпълнение на социалните услуги, ще извършват насочване за включване в рехабилитационни и терапевтични програми, за ползване на допълнителни подкрепящи услуги в общността, подходящи за конкретно лице, съобразно индивидуалните му потребности и т.н. По този начин ще се осигури високо качество на услугите и навременно задоволяване потребностите на ползвателите. Общата продължителност на дейността е 15 месеца: - един месец за екипа по организация и управление на проекта да проведе подбор на тримата експерти - два месеца за частичния състав на екипа в ЦДГ да извърши предварителната подготовка за работата му, като реалното предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги ще е 12 месеца. Няма да се събират такси за предоставените услуги. 329 681.40 105 417.19

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).