Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project name is „Nice trip apllying new workplace 2015”. 
Joint-stock company „TAXI - S EKSPRES INS” is registered under the Commercial Code with main activity " Passenger taxi ". The company has contracts to serve more than 30 corporate clients , including hotels " Kempinski Zografski ", " Down -Town " Airport "Sofia", Mall " Paradise ", UBB AD daily are serviced residents and guests of the capital - foreign and Bulgarian citizens. The project proposal of " Taxi By Express " JSC plans revealing 45 new jobs for the unemployed and inactive persons wanting to work as drivers of passenger taxis.
Persons will be appointed on contracts for a period of eight months, will undergo training in two key competence "Learning English" and 4 key competence "Digital competence" for computer work - 45 hours .
The project envisages to purchase nine cars, as his employer account will equip them and completes to meet the requirements for taxi transportation of passengers. Also, the employer will pay for specialized training for drivers, additional remuneration for night work, as it provides three-shift operation. After completion of the project will leave an employer of 27 people work for a period not less than one year or to achieve sustainable 60% of newly created jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ДЕЙНОСТ 1 : Организация и управление на проекта: Създаване на организация за ресурсно обезпечаване, ефективно управление и успешна реализация на ПРОЕКТА. За изпълнението на ПРОЕКТА е предвидено формирането на управленски ЕКИП. При стартиране на ПРОЕКТА ще бъдат сключени Граждански договори, в които ще се разпишат конкретните ангажименти и обхватът на Управленската отговорност на всеки член от ЕКИПА. За Екипа за управление на ПРОЕКТА е планиран следният състав: Ръководител на Проекта 1 бр., Счетоводител- 1 бр. Координатор- 1 бг., Експерт-юрист- 1 бр.Технически сътрудник- 1бр, За по-качествено изпълнение на дейностите се изготвя Месечен план за действие и се предвиждат минимум по две заседания месечно на ЕКИПА. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по ПРОЕКТА и за защита на личните данни, се изготвят и съхраняват в посочените от българското и европейско законодателство начини и срокове. Актуализират се и се съхраняват подредени и съхранени в специални шкафове, визуализирани с името на ПРОЕКТА и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Отговорност за спазване на Законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на ПРОЕКТА и Работодателят. По време на реализирането на ПРОЕКТА ще се осъществява непрекъснат мониторинг на всички дейности за спазване на сроковете и качеството по времето за изпълнението им. Резултатите от мониторинга ще се документират и прилагат към изготвените ежемесечни отчети за извършен вътрешен контрол и отчитат с доклад от Ръководителя на проекта. При констатирани пропуски или проблеми се предприемат необходимите спешни действия за отстраняването им. За дейностите свързани с провеждане на обучение по ключови компетентности Английски език 300 ч. КК 2 и Дигитална компетентност - КК4 ще бъдат избрани изпълнители с нужния опит и технически ресурс, покриващ всички изисквания на Програмата. СРЕДСТВА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: I. ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ ЕКИП: 31 508,95 лв. 1. Ръководител - 60 часа ма месец х 10,00 лв. на час = 660,00 лева + 72,77 лв. осиг. вноски възложител (14,7% от нормативно признати) = 732,77 лв. х 11 месеца.=8060,47 лв. 2. Координатор - 60 часа= х 8,00 лв. = 480 .00 лв. +52,92лв. осиг. вноски възложител = 532,92лв. х 11 месеца= 5 862,12 лв. 3.Експерт- юрист - 60 часа= х 8,00 лв. = 480 .00 лв. +52,92лв. осиг. вноски възложител = 532,90 лв. х 11 месеца= 5 862,12лв. 4. Счетоводител - 60 часа= х 8,00 лв. = 480 .00 лв. +52,92лв. осиг. вноски възложител = 532,90 лв. х 11 месеца= 5 862,12лв. 5. Технически сътрудник - 60 часа= х 8,00 лв. = 480 .00 лв. +52,92лв. осиг. вноски възложител = 532,90 лв. х 11 месеца= 5 862,12лв. II.МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ПРОЕКТА:831,00 ЛВ. Класьор 30 бр. х 3.50=105.00 лв. Папка PVC 200- бр. х 0,24= 48,00 лв. Хартия А 4 - 15 бр. х 6,00 лв. = 90,00 лв. Джоб А 4 - 5 бр. х 4,00= 20,00 лв. Тонер зареждане 5 бр. х 50.00= 250,00 лв. Дневник входящ/ изходящ 1 бр. х 5,00 = 5,00 лв. Ножици 3 бр. х 15,00= 45,00 лв. Перфоратор 3 бр.х 15,00 =45,00 лв. Тел бод машина 3 бр. х 10,00 = 30,00 лв. Тел бод 10 бр. х 0,50 = 5,00 лв. Кламери 10 бр. х 0,50 = 5,00 лв Разделители 20 бр. х 3,00 лв. = 60,00 лв. Тиксо 2 бр. х 1,50 = 3,00 лв. Плик А4 40 бр. х 0,50 = 20 лв. Химикалки 10 бр. х 3.00 =30,00 лв. Авт. молив 5 бр. х 4.00 =20,00 лв. Тефтер органайзер 5 бр х 10 лв.=50,00 лв. III. КОМУНИКАЦИИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: 3 300.00 лв. 5 бр. екип - 300.00 лева на месец( мобилни + стационарен телрфон) х 11 месеца= 3 300.00 лв. СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 35 639,95 лв. . Код по измерения 102 - 27 719,96 лв. Код по измерения 103 - 7 919,99 лв. 35 639.95 0.00
ДЕЙНОСТ 2. Подбор на ЦЕЛЕВАТА ГРУПА безработни и неактивни лица : Непосредствено след стартирането на Проекта ще бъде проведена среща с представители от Дирекциите на бюрата по труда в София, с които ще се уточнят възможностите за изпълнение на параметрите, заложени за подбор на целевата група. Ще бъде подадена Заявка-образец за необходимостта о Дирекциите по бюра в Софият безработни и неактивни лица за целите на Проекта - 10 младежи до 29-годишна възраст, 10 неактивни лица на възраст между 30г. и 54г. и 25 безработни и/или неактивни лица над 54-годишна възраст. Задължителното изискване към кандидатите ще е да притежават Свидетелство за правоуправление кат. В Ще бъде изготвена обява, която ще бъде разпространена и разлепена на информационните табла в Дирекциите на бюрата по труда в София, на места където живеят предимно неактивни лица - хора в трудоспособна възраст, които не работят, не са регистрирани в бюрата по труда и не се обучават, специално ще бъдат посетени и информирани живеещите в ромските квартали. ЗА АКТИВИРАНЕ НА НЕАКТИВНИТЕ ЛИЦА е предвидено популяризиране на Проекта при неговото стартиране - гласност в електронните медии, на сайта на Изпълнителя, съдействие на НПО "Активна грижа", изработени от Работодателя хартиени обяви, които ще се разпространяват от таксиметровите шофьори на фирмата, ще бъдат поставени в големите обекти и оживени места като спирки, Метро, гари, магазини, молове и др. , обяви в печатни и ефирни радио-медии. Със съдействието на отговорните за ресора служители ще се извърши конкурентен ПОДБОР, на принципа на РАВНИ възможности и НЕДОПУСКАНЕ на дискриминация, РАВЕНСТВО между половете, насочен към осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст за работа в "Такси - С - Експрес" АД. По тази дейност конкретна сума не е заложена, защото е в задълженията на Екипа на проекта. 0.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3: Назначаване и изпълнение на трудовата дейност: 1. Назначаване на одобрените 45 бр. лица по професия "Шофьор, такси" НКПД- 83222005 КИД 2008 49.32 Пътнически таксиметров транспорт Заплащане по време на проекта - 8 месеца. Лицата ще бъдат назначени на заплата 431,00 лв. (МОД 431,00 лв.) Осигуровките за сметка на работодател са 76,72 лв. Предвиждаме резерв от 37 лв. за увеличение на МОД 2016 г. и 2017 г. и процент прослужено време , които не знаем предварително. Общо за един месец на едно лице разходът е 544,72 лв. За 8 месеца на едно лице общият разход е 4357,76 лв. За 45 лица за 8 месеца сумата е 196 099,20 лева. СТОЙНОСТ НА РАЗХОДИТЕ ЗА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ И ОСИГУРОВКИ:193 579,20 лева По код по измерение 102 ще бъдат назначени 35 бр. лица на стойност 152 521,60 лв. По код по измерение 103 ще бъде назначени .10 бр. лице на стойност 43 577,60 лв. 2. Разходи за трудова медицина. Ще бъдат открити нови 45 работни места. Ще има нужда от замервания и подготовка на документацията от служба по трудова медицина. Ще се сключи договор за срок от 8 месеца със служба по трудова медицина на обща стойност 360.00 лв. СТОЙНОСТ НА РАЗХОДИТЕ ЗА СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА :360.00 лв. По код по измерение 102 - 280,00 лв. По код по измерение 103 - 80,00 лв ОБЩА СТОЙНОСТ НА РАЗХОДИТЕ ПО ДЕЙНОСТТА: 196 459.20 ЛВ. По код по измерение 102 - 152 801,60 лв. По код по измерение 103 - 43 657,60 лв 196 459.20 0.00
ДЕЙНОСТ 4: Провеждане на обучение по ключови компетентности: Проектът предвижда обучение на 45 новоназначени лица по ключова компетентност 2 „Изучаване на английски език” 300 учебни часа и по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" за работа с компютър - 45 учебни часа. НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК: Работодателят "Такси-С-Експрес" АД има сключени договори за обслужване на над 30 корпоративни клиенти, сред които хотел „Кемпински Зографски”, хотел „Даунтаун”, Летище „София”, МОЛ „Парадайс”, ОББ-АД. Ежедневно от услугите на такситата се възползват чуждестранни граждани - постоянно пребиваващи у нас или гости на столицата. Това естество на работа, налага новоназначените лица да преминат на курс по Английски език, за да могат да вършат качествено своята трудова дейност и отговорят на изискванията и стремежа на дружеството да има своята европейска визия. Професионалните познания по английски език цели въвеждането на европейски стандарти по отношение на персонала, следвайки стратегиите на ЕС за създаване на икономика с устойчиви работни места, чрез изпълнение на специфичните изисквания в конкретния бранш. НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОБУЧЕНИЕ ПО ДИГИТАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ - КОМПЮТЪРНО ОБУЧЕНИЕ: Електронните технологии са навлезли дълбоко в ежедневието на работното място на таксиметровите шофьори. Те непрекъснато следят показанията на СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ЕЛЕКТРОННИ СИСТЕМИ - ТАБЛЕТИ, които са неразделна част от услугата, която предлагат - навигация, gps, касови апарати, състояние на автомобила и др. Комуникациите с клиентите и персонала в диспечерския център на "Такси-С-Експрес" АД са модерно оборудвани и изцяло компютъризирани. Така че, за да се справи новоназначеното лице с работата си като шофьор на таксиметров превоз е задължително да притежава добра компютърна грамотност и отлично познание на задължителната за работата му електронна техника. Също така уменията за работа с компютър дават възможност за взаимозаменяемост на работните места - нерядко шофьорът изпада в ситуацията, която не позволява за определено време шофиране - било поради заболяване или др. причини. Една добра компютърна грамотност ще позволи временното назначаване на работа в Диспечерския пункт. НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО - ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ И ДИГИТАЛНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ ЩЕ ИЗИГРАЯТ КЛЮЧОВА РОЛЯ ЗА УСТОЙЧИВОСТ НА РАБОТНИТЕ МЕСТА, ЗА ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА ЛИЦАТА ОТ УЯЗВИМИТЕ ГРУПИ И ПОДОБРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО ИМ НА ЖИВОТ. Работодателят ще издаде Заповед за включване в обучение на наетите лица, съобразно графика на обученията и трудовата им заетост. Обученията ще се извършат от Външен изпълнител след проведен избор с публична покана. ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯТА - СПАЗВАНЕ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ДЪРЖАВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ: 1. ОБУЧЕНИЕ по ключова компетентност 2 „Изучаване на английски език” Провеждане на първоначален тест за определяне на входящо ниво по Английски език. Групи: ТРИ ГРУПИ ПО 15 ЧОВЕКА Хорариум: 300 учебни часа - 50 дена по 6 учебни часа Продължителност на 1 учебен час: 45 минути Ниво А1 HEADSTART- 60 учебни часа Ниво А2 ELEMENTARY- 120 учебни часа Ниво В1 PREINTERMEDIATE- 120 учебни часа Брой на обучаваните лица- 45 броя Издаден документ: Сертификат или Удостоверение Стойност на обучението за 1 бр. обучаем 700.00 лв . ОБЩА СТОЙНОСТ КК2- 31 500.00 ЛВ. По код по измерение 102 - 24 500,00 лв. По код по измерение 103 - 7 000,00 лв 2.ОБУЧЕНИЕ по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” Провеждане на първоначален тест за определяне на входящо ниво за Компютърна грамотност. Групи: ТРИ ГРУПИ ПО 15 ЧОВЕКА Хорариум: 45 учебни часа 7 учебни дни Продължителност на 1 учебен час: 45 минути Брой на обучаваните лица- 45 броя Издаден документ: Сертификат или Удостоверение ОБЩА СТОЙНОСТ КК4- 11 250.00 ЛВ. По код по измерение 102 - 8 750,00 лв. По код по измерение 103 -2 500,00 лв СТОЙНОСТ ОБУЧЕНИЯ КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ- - 42 750.00 ЛВ. По код по измерение 102 - 33 250,00 лв. По код по измерение 103 -9 500,00 лв 42 750.00 0.00
ДЕЙНОСТ 5: Оборудване и обзавеждане на работните места: Проектното предложение въвежда и форма на гъвкава заетост под формата на споделяне на едно работно място. Това ще надгради и допълни въведените форми на гъвкава заетост, заложени в законодателството на България. Като резултат ще заработи един модел на структура на човешките ресурси, който ще гарантира дългосрочното запазване на заетостта и ще постигне успешно съчетаване на икономическата целесъобразност със социалната сигурност, с увеличаване на възможностите за кариерно развитие и мотивация за работа. С оглед на тенденциите за бързо разрастване на мрежата от клиенти на "Такси-С-Експрес"АД се поражда необходимост не само от създаване на нови работни места, но и на закупуване на специфично за дейността на фирмата оборудване и обзавеждане за обезпечаване изпълнението на трудовите задължения на 45-те новоназначените служители по Проекта. Това включва ЗАКУПУВАНЕ НА 9 БРОЯ ЛЕКИ АВТОМОБИЛА. За своя сметка работодателят ще оборудва и обзаведе изцяло новозакупените автомобили и ги приспособи към изискванията за таксиметров превоз на хора. Предвиденото за закупуване в този Проект професионално оборудване е ключов механизъм за постигане на дългосрочните цели на фирмата, за да бъде тя по- конкурентноспособна и навлезе на нови пазари от една страна, а от друга да осигури необходимия материален ресурс за новоназначените служители на фирмата, които да приложат придобитите знания и умения. Заложените изисквания за оборудването и въвеждането на форма за гъвкава заетост- СПОДЕЛЯНЕ НА РАБОТНОТО МЯСТО, играят неизменна роля за повишаване на производителността на труда в дружеството. НАЗНАЧЕНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ЩЕ РАБОТЯТ НА 3 СМЕНИ, КАТО СПОДЕЛЯТ ЗАКУПЕНОТО ОБОРУДВАНЕ, А РАБОТОДАТЕЛЯТ ЩЕ ИМ ПРЕДОСТАВИ ОЩЕ 7 АВТОМОБИЛА НА ФИРМАТА., КАТО С ТОВА ПОДСИГУРИ ИЗЦЯЛО 45 РАБОТНИ МЕСТА С РЕЗЕРВ. НОВОНАЗНАЧЕНИТЕ ЛИЦА ЩЕ ПРЕМИНАТ И НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ВЪТРЕШНО-ФИРМЕНИ ОБУЧЕНИЯ И ИНСТРУКТАЖИ ЗА БЪРЗА АДАПТАЦИЯ КЪМ РАБОТНАТА СРЕДА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ. ЩЕ БЪДАТ ПОДПОМАГАНИ ОТ СЛУЖИТЕЛИ ВЪВ ФИРМАТА С ЦЕЛ ПОВИШАВАНЕ НА ПРАКТИЧЕСКИТЕ УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНЦИИ.ТОВА ЩЕ СЪЗДАДЕ ДОПЪЛНИТЕЛНА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА УСЛОВИЯ ЗА УСТОЙЧИВА ЗАЕТОСТ СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЕКТА И ИЗГРАЖДАНЕ НА КАРИЕРНА ПЪТЕКА ВЪТРЕ ВЪВ ФИРМАТА. ПО УСМОТРЕНИЕ НА РЪКОВОДСТВОТО НА 27 бр. ОТ НОВОНАЗНАЧЕНИТЕ ЛИЦА , КОИТО УСВОЯТ УСПЕШНО НУЖНИТЕ ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ, ДОПЪЛНИТЕЛНИ КОМПЕТЕНЦИИ И СЕ СПРАВЯТ С ЕЖЕДНЕВНО С ПОСТАВЕНИТЕ ИМ ЗАДАЧИ, ЩЕ ИМ БЪДЕ ПРЕДЛОЖЕНА ПОСТОЯННА ЗАЕТОСТ ЗА СРОК НЕ ПО МАЛЪК ОТ 12 МЕСЕЦА СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЕКТА. ТАКА ЗАКУПЕНИТЕ ПО ПРОЕКТА 9 АВТОМОБИЛА ЩЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ИЗЦЯЛО СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕТО НА ПРОЕКТА ОТ ОСТАВАЩИТЕ НА ПОСТОЯННА РАБОТА 27 ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВАТА ГРУПА. 1. Закупуване на 9 бр. автомобила. За разкриването на 45 нови работни места ще бъдат закупени 9 бр. автомобила. 9 бр. автомобила х 11 250,00 лева.= 101 250,00 лева ОБЩА СУМА:101 250,00 лева По код по измерение 102 -78750,00 лв. По код по измерение 103 -22500,00 лв 2. Закупуване на работно облекло 45 х 120.00 лв на човек( риза, панталон и обувки)= 5 400,00 лв. ОБЩА СУМА:5 400,00 лв По код по измерение 102 -4 200,00 лв. По код по измерение 103 -1 200,00 лв 3. Застраховане на закупените автомобили 9 бр. х 500.00 лева = 4 500,00 лв. ОБЩА СУМА:101 250,00 лева По код по измерение 102 -3 500,00 лв. По код по измерение 103 -1 000,00 лв ОБЩА СУМА ЗА ДЕЙНОСТТА: 111 150,00 ЛВ. По код по измерение 102 86 450,00 лв. По код по измерение 103 -24 700,00 лв 111 150.00 0.00
ДЕЙНОСТ 6: Публичност и визуализация: Целите на дейността са да се информира широката общественост относно целите и заложените в проект „ЛЕК ПЪТ С НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015!"” дейности, сроковете за изпълнението им и източниците на финансиране по схема BG05M9OO001-1.003 „Ново работно място 2015”, приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места. За популяризиране на Проект "ЛЕК ПЪТ С НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015!" ще бъдат изработени 3 бр. табели пълноцветни с размери 80/55 см. Табелите ще съдържат информация, която ще информира обществеността, относно схемата и източниците на финансиране. Една табела ще бъде поставена в офиса на фирмата, една в диспечерския пункт на такситата и една преносима, която ще се използва при различни мероприятия, подбор, тръжни процедури и др. Ще бъде изработен 1 бр. копринен флаг на стойка. Ще бъдат направени 2 бр. информационни съобщения в печатни издания, както и 2 бр. в ефирните медии, за информиране на широката общественост за целите заложени в проекта, финансовата помощ и подкрепата на бизнеса в България, както и набирането на безработни и неактивни лица за участие. Информационните материали ще бъдат акцентирани при стартиране, с цел активиране на неактивни лица и при приключване на Проекта,с цел запознаване на широката общественост с постигнатите резултати и финансовия принос на ЕС. Ще бъдат изработени брошури, с логото на ЕС, ЕСФ и ОП "РЧР". Закупеното оборудване от 9 леки автомобили, ще бъде обозначено със самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд. Всички материали, свързани с осигуряване на публичност ще бъдат изработени съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП "РЧР 2014-2020" По дейността са предвидени следните разходи: 1. Табела 3 бр.х 100,00 лв.= 300,00 лв. 2.Информационни съобщения в средствата за масово осведомяване- печатни издания 2 бр х 300,00 лв.=600,00 лв. 2.Информационни съобщения в средствата за масово осведомяване- ефир- 2 бр х 450,00 лв.=900,00 лв. 3. Брошури 300 бр. х 2,00 лв.= 600,00 лв. . 5. Флаг копринен двустранен със стойка 1 бр. х 75,00 лв. 6. Стикери за леките автомобили ( 70 на 50 см) .=9 бр. х 100 лв.= 900,00 лв. СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 3 375,00 лв По код по измерение 102 -2 625,00лв. По код по измерение 103 -750,00 лв 3 375.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).