Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal outlines a strategic investment for the implementation of the European Train Control System (ERTMS) on-board equipment on two zero-emission electric freight locomotives of TPD-Tovarni Prevozi EAD, operated on the conventional rail network of the Republic of Bulgaria. The initiative aims to fulfill obligations under Directives 96/48/EC and 2001/16/EC and Decision No 2012/88/EU23 for the interoperability and safety of the Bulgarian railway system. The project, in collaboration with the National Railway Infrastructure Company, encompasses the installation of Level 2 ERTMS, ensuring continuous train movement monitoring and train-track communication. It is designed to enhance the safety and digitalization of the national railway network, as 70% of it is electrified and poised for the broad implementation of ERTMS-equipped rolling stock. By 2026, significant railway lines are expected to be ERTMS-equipped, enhancing interoperability on a European level.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Проектиране, доставка, монтаж, пускане в експлоатация на бордовото оборудване за ERTMS ниво 2 и обучение на персонала за работа за всеки модифициран тип и серия електрически локомотиви: ТБД-Товарни превози ЕАД ще съдейства на НКЖИ с информация и предоставяне за оглед на 2 броя електрически локомотиви във връзка с провеждането на обществена поръчка за доставка на ERTMS оборудване (централен компютър, модули, интерфейси, системи и други). След сключване на договор с външен изпълнител, ще се осигури достъп за осъществяване на проектиране за монтиране на бордовата част в железопътното превозно средство и специализирано окабеляване за свързване на оборудването. ERTMS оборудването ще бъде доставено за монтаж, като ще бъдат отразени промени в системата за управление на локомотива (хардуер и софтуер), свързани с инсталирането на бордовото устройство. Дейностите по монтирането на бордовите подсистеми за контрол, управление и сигнализация на железопътните возила ще отговарят на изискванията, дефинирани в РЕГЛАМЕНТ за изпълнение (ЕС) 2019/776 на Комисията от 16 май 2019 година, Анекс А набор спецификации 3. Тестовите изпитания ще са следващия елемент от изпълнението на дейността за внедряване на монтираното бордово оборудване за ERTMS. След инсталация, електрическите локомотиви ще бъдат предадени за експлоатация с изключен режим на бордовото оборудване до завършване процедурите по одобрение за разрешаване работа с бордово оборудване за ERTMS ниво 2. ТБД-Товарни превози ЕАД ще премине през процедура за издаване на разрешителни за въвеждане в експлоатация на внедреното оборудване. Ще бъде подадено заявление до ИАЖА за регистриране на модифицираните возила в Националния регистър на возилата (НРВ), воден от ИА „Железопътна администрация“ за въвеждане в експлоатация с включен режим за ETCS ниво 2. Последният етап от изпълнение на дейността ще бъда обучение на машинистите за работа с новото бордово оборудване за ERTMS ниво 2 на всеки тип и серия локомотив. ТБД-Товарни превози ЕАД ще осъществи необходимите мерки за публичност на инвестицията, финансиране от ЕС. 2 202 711.08 0.00
Администриране и управление на проекта от НКЖИ (непреки разходи): НКЖИ ще подготви процедура по ЗОП за доставка, монтаж, пускане в експлоатация, изпитване и получаване на разрешителни и обучение, която ще съгласува с ТБД-Товарни превози ЕАД, който ще окаже необходимото съдействие (вкл. достъп до подвижния състав) спрямо партньорското споразумение. След като са изяснени всички детайли, касаещи обявяването на обществената поръчка, НКЖИ ще я проведе спрямо законовите изисквания и ще сключи договор с избрания изпълнител. НКЖИ се има отговорност да осъществява контрол по изпълнението на договора , включително ще извършва документална проверка и проверка на място на изпълнените дейности, като проверява и дали същите са приети от крайния получател в съответствие с условията на договора за обществена поръчка, ще съгласува финансово-техническите отчети на крайния получател към СНД и при съмнение за сериозна нередност по смисъла на Общите условия на договора за безвъзмездна помощ информира незабавно СНД. НКЖИ ще съхранява всички създадени от него документи, както и предоставените му документи, свързани с изпълнението на инвестицията и договора за обществена поръчка в съответствие с изискванията на Общите условия и Указанията за изпълнение на договора за БФП, като в същото време ще идентифицира и докладва рисковете и мерките за намаляването им в ИС на МВУ. Успоредно с горепосочените задължения ще следи за изпълнението на изискванията за публичност от страна на изпълнителя на обществената поръчка. 2 204.92 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).