Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The aim of the project is to provide employment  for 6 persons for 12 months subsidized employment (incl. through the use of investment support) and then for another 12 months the Beneficiary to provide employment by his own to at least 3 (three) working places.
The beneficiary of the project is EMPAS 91 Ltd., a company with experience in implementing activities similar to those included in the proposal. The proposed project manager has more than 10 years of experience in projects with European funding and participated in the organization and management of more than 15 projects under PHARE "Human Resources" and  OP "Human Resources Development".
Representatives of the target group are unemployed and inactive persons and it is planned:
- to be provided employment to 6 persons, of which at least 3 to be individuals from the following specific category - "long-term unemployed and inactive persons";
The total cost of the project and the grant is 61 248.72 leva without VAT. There are 4 (four) activities - A1: organization and management of the project and ind. value is 6 124 leva VAT excl.; A2: Information and publicity - with ind. value 1224 leva, VAT excl.; A3: employment for  unemployed and / or inactive persons for a period of 12 months - ind. value - 35 526.72 leva and A4: Acquisition Equipment  for new jobs - 18 374 leva VAT. excl. The project cost are effective, efficient and economically justified, and the structure of the budget is respected and also the requirements of the scheme.
The project is in syncrony and performs 3 horizontal principle of HRD OP. The term of the project is 18 months, but not later than 31.12.2017 Place of performance of the project is Plovdiv, Bulgaria. Performance indicator (1) is included in the employment unemployed and inactive persons with target - 6 persons, and the result indicator (2) is unemployed and inactive persons who have a job upon ending the operation - target - 3 persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешното, целево и финансово ефективно реализиране на проекта. Тя ще включва в себе си два етапа - подготвителен и изпълнение. Подготвителният етап ще представлява - създаване на екип, ръководен от Ръководителя на проекта. В екипа ще бъдат включени представител на ръководство на Дружеството, както и ще бъде направен избор на "външен изпълнител" , вкл. ЮЛ, съобразно разпоредбите на ПМС 118/2014г., с цел да се подпомогне администрирането и координацията на проекта. Дружеството е наясно, че за да се признават разходите по тази дейност, в случай на избор на външен изпълнител - този избор е обект на избор по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. След като се направи проучване ще се направи подбор на икономически най-изгодното предложение и ще се направи конкретния избор. Тъй като индикативната цена е под границата от 30 000 лева без ДДС се очаква да се приложи "Избор без прилагане на процедура по указания на УО", съобразно ПМС 118/2014г. В случай, че към момента на изпълнение има промяна в нормативната уредба по този повод, Дружеството е наясно, че е длъжно да се съобрази. В този етап се планира документално да се регламентират отношенията между дружеството, ръководителя на проекта и изпълнителя (изпълнителите). Предвижда се детайлно определяне на отговорностите, както и точно и ясно запознаване с проекта и изискванията на схемата, включително с Ръководството за бенефициенти. Ще бъдат изготвени процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Всички действия, отговорности и задължения на ръководителя на проекта и изпълнителите ще подлежат на контрол и окончателно изпълнение след одобрението на Управителя на дружеството, който има единствено право да представлява дружеството. Същинската част от дейността ще е - проекто-управление. Изпълнението на дейността ще се изпълнява от структура ангажирани експерти, вкл. ръководител на проекта, създадена и подчинена на управителя на дружеството, който има юридическото право да представлява дружеството и да поема задължения от негово име. Изпълнението на тази дейност се планира да бъде извършена съобразно дадените подробни и изчерпателни инструкции в Ръководството за бенефициента. Ангажираните експерти по проекта (ръководител, външни изпълнители и др.) ще имат задължение да провеждат среща и да запознават управителя на дружеството с всички текущи въпроси, да докладват за свършената работа и да планират дейността си за следващия месец. Екипът е длъжен да информира ръководството на дружество в лицето на неговия управител за всички възникнали непредвидени ситуации и трудности и да се изяснява необходимостта от взимане на корективни мерки. Документите, които ще са необходими за отчитането на планираните разходи за организация и управление ще бъдат подготвени, съобразно описанието в Ръководството за бенефициента. Отговорност и задължение на ръководителя на проекта ще са да ръководи цялостно проекта: • Избор на лица за включване в проекта • Назначаване на лицата на работа в Дружеството • Изготвяне на стандартни документи на всички членове на екипа; • Изготвяне график за оперативни срещи на екипа; • Подготовка на документи за избор на доставчици. • Отчетност и изпълнение на проекта, според най-добрите практики в тази област • Координиране работата на външните изпълнители и др, (моля, виж, т.7 - екип) Отговорности по администриране и координация на проекта, които ще залегнат като ангажимент на избран "външен изпълнител" съобразно ПМС 118/2014г. • Административно ръководство; • Координиране връзките с финансиращата институция; • Финансово управление и отчетност; • Подготовка на документацията към финансираща институция; • Следене спазването на сроковете; • Подготовка на мониторинг от финансиращата институция; • Подготовка на архив на проекта; • Корекция и проверка на междинни и финални отчитания; • Координиране дейности по публичността на проекта; • Подготовка на процедури за избор на изпълнители. 6 124.00 6 124.00
Информиране и публичност: Целта на дейността е популяризиране на Проекта, ОП и ЕСФ, запознаване с проекта - неговите цели, резултати и ползи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са: 1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на офиса на Дружеството. 2. Изготвяне и разпространение на 600бр. информационни брошури 3. Осъществяване на 2 бр. публични събития в началото и края на проекта. 4. 2бр. прес-публикации в местни и/или регионални медии и 2 бр. ПР - съобщения 5. Поставяне на визуализационни символи на всичко , придобито по проекта 6. Използване на визуализационните символи на всички документи, публикации и др. по проекта. 7. Публикуване на актуална информация за проекта на сайта на дружеството 1 224.00 1 224.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Целта на дейността е подбор и наемане на лица от целевата група и осигуряване на тяхната заетост - Дружеството ще осигури чрез проекта субсидирана заетост за период до 12 месеца на 6 (шест) лица - безработни и неактивни лица. Дейността ще премине през два етапа - - първи етап: подбор на лицата - втори етап: назначаване и осигуряване на заетост. Дружеството ще направи подбор на лицата , следвайки своите процедури и практики, като целта е да се направи анализ на професионалните и личностни качества, както и задължителните изисквания, съобразно програмата и изискванията към длъжността. Вторият етап цели да се осигури заетост - лицата да се мотивират и да станат интегрирана част от работната сила. Предвид това, че трудовата дейност е основна част от човешкия живот – то проектът ще има принос към постигане на високо качество на живот, лична реализация, социално включване и активна гражданска позиция в динамично променящите се условия в цялостната макросреда. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство, следвайки най-добрите практики в тази област. Дружеството е наясно, че когато назначението не представлява нетно увеличение на броя на персонала в съответното предприятие в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца, длъжността трябва да е била овакантена поради пенсиониране по възраст, правомерно уволнение поради извършено нарушение, а не в резултат от съкращаване на персонал. По своята същност трудовият договор е двустранно споразумение, което постановя права и задължения за всяка от страните, а взаимоотношенията между тях се определят от основните правила, регламентирани от трудовото законодателство. Дружеството ще предложи съчетаването в максимална степен на интересите и на двете страни по повод предоставянето и използването на работната сила. Предвид ограниченията на проекта Дружеството ще предложи трудово възнаграждение в рамките на МОД за длъжността, но все пак ще има предвид и личностните качества, като образование, професионален опит, умствени и физически възможности, както и сложността, отговорността и специфичните условия на труда и резултатите от изпълняваната работа. За защита на интересите на наетите работници Дружеството ще изпълнява стриктно Кодекса на труда и свързаните нормативни актове по неговото прилагане във връзка с трудовото възнаграждение, отпуските и обезщетенията, които са задължителни за спазване от работодателите. Общият брой на лицата/работните места, които ще бъдат назначавани/открити, са 6 (шест) човека и като задължително условие за тях е да бъде назначен минимум 3 (три) продължително безработни и неактивни лица; Тези 6 (шест) лица се планира да бъдат подбрани и в последствие назначени на следните позиции: 1. по основната дейност: (25.12 - производство на метална дограма) Код по НКПД - 21426012 Инженер, строителство - МОД: 480.00 лв. - 1 лице Код по НКПД - 21617002 Архитект -МОД - 480.00лв. - 1 лице Код по НКПД - 7214.2007 Монтажник метални конструкции - МОД 400.00лв - 1 лице Код по НКПД - 72142008 Подготвител метални конструкции - МОД - 400.00 лв. 1 лице 2. по допълнителната дейност (96. 02 - Фризьорски и козметични услуги) Код по НКПД - 5142.2002 Козметик - МОД - 380.00 лв. - 2 лица (Приложение 4 към Заповед № PД01-931/27.12.2010 г. с влезлите в сила промени в НКПД-2011 от 01.01.2015 г.) Дружеството е длъжно и ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта - а именно минимум 3 работни места. Това задължение към момента Дружеството декларира в своето писмо за намерение и е наясно, че това условие ще бъде записано и в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по настоящата процедура. 35 526.72 35 526.72
Придобиване оборудване за новите работни места: Целта на дейността е придобиването на оборудване за създаването на новите работни места за двамата козметици. Предвиденото оборудване е апарат за PTF/лазар апарат за епилация и лечение . Основното задължение на козметиците ще е работа с апарата и извършване на манипулации с него. Чрез апарата ще се извършва фото/лазар епилация, както и лечебни манипулации като лечение на спукани капиляри, пигментация, увеличаване на колаген и др. PTF апарата работи с технология, която използва светлина и топлинна енергия и има висока избирателна способност на лечение със светлина и се постигат качествени резултати. Лазерния апарат работи на принципа на селективната фототермолиза – излъчваната светлина се абсорбира само от пигмента меланин. Продължителността на лазерния импулс е няколко милисекунди и действа само и единствено върху пигмента. PTF / лазар aпаратът е необходим за създаването на новите работни места. Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от двама от целевата група -козметици. Апаратът ще позволи наемането на двамата работника, които ще работят с него. До момента такава услуга не се е предлага в козметичния център. Предвидената апаратура е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, ергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд и здраве. Що се отнася до останалите длъжности наличното оборудване в Дружеството към момент е достатъчно за обезпечаване работата на сегашните работници, както и на другите планирани за назначаване 4 (четирите) лица. Дружеството ще има ангажимент за своя сметка да обезпечи работниците с работно облекло, лични и колективни предпазни средства, стопански инвентар и др. 18 374.00 18 374.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).