Дизайн на опаковки : Добрият продукт се нуждае от внушителна опаковка, за да изпъкне. Дизайнът на опаковката е от ключово значение при избор на продукта. Опаковката е продавач, който „разказва” на купувача за предимствата на продукта, статуса му. Може да повиши или понижи стойността и лоялността към продукта, неговото разпознаване и да привлече или отблъсне клиента в избора му.
Дизайна на опаковки е ключа към успеха в продажбите. Когато е направен по подходящ и креативен начин, опаковката привлича вниманието, изпраща послание и кара потребителите да се чувстват уверени в избора си. За съжаление към настоящия момент нашите продукти не изглеждат достатъчно привлекателно и не отговарят на стойността и качество си. Продуктите са скъпи, направен с най-виско качествени суровини, но чрез опаковката това не може да се разбере. Изглеждат по-евтини отколкото са.
Продуктите са нови за нашия пазар и липсва комуникация между опаковката и съдържанието ѝ. Целта ни е чрез новата визия да придадем нужния стил и класа и посредством илюстрация, снимка, по-добро описание или други елементи да успеем да въздействаме на крайния клиент и той да придобие по-добра представа за продукта.
С изпълнението на настоящия проект предвиждаме да създадем нов дизайн и опаковка на нашите пет основни групи продукти и разновидности към тях, а именно:
* Печени какаови зърна ;
* Шоколадови хапки;
* Какаов чай;
* Шоколадови бонбони;
* Шоколад за пиене.
Опаковките, които използваме в момента не са конкурентноспособни, защото:
- не предлагат достатъчно привлекателен и интересен вид, към който клиента да изяви любопитство;
- липсва разбираемост и комуникация между клиента и продукта под опаковката, тъй като типа на продуктите е доста нов и непознат за нашия пазар, а опаковки, които използваме в момента не носят необходимото послание;
- опаковката в момента не е отличителна, а е обикновена, наподобява всички останали какаови продукти на българския пазар, което ни прави част от масовото. Това е най-осезаемо за чая и какаовите зърна;
- Опаковките, които използваме са готови и често са с неподходящ размер за количеството продукт, който предлагаме. Така продуктът изглежда с много по-ниска стойност;
- Опаковките, които използваме не могат да гарантират лесно и безпроблемно транспортиране, устойчивост и по-дълго съхранение. Това ни ограничава във възможностите за продажби, като създава пречки дори за кратки разстояния и прави невъзможна продажбата на по-отдалечени пазари. Най-осезаемо е това в продукта Шоколадови бонбони, към който има огромен интерес от страна на нашите партньори и клиенти, но за съжаление не можем да развием пазарния му потенциал.
Към момента нашите продукти се продават на ограничен брой места - предимно натурални магазини. След реализацията на настоящия проект и създаването на нова визия и дизайн на етикети за опаковки от бранда Flow Cacao ще можем да привлечем луксозния бутиков сектор. Ако продуктите ни са с по-луксозни и по-дизайнерска визия, това ще позволи разширяване на кръга от партньори, които предлагат премиум стока, каквато е нашата.
Създаването на нови, по-успешни опаковки ще допринесе за:
- Разпознаваемост на продукта– доколко човек може да се идентифицира с опаковката, което дава възможност да се направи бърз избор;
- Функционалност – доколко продуктът е удобен за употреба, включително и опаковката (кутията). Увеличава неговата привлекателност и съответно продаваемост, улеснява транспортирането, допринася за устойчивостта и по-дългото съхранение на продуктите;
- Уникалност – показва ценността на марката с помощта на графични елементи, изразявайки посланието, статуса на продукта, неговото качество. Води до разпознаването на марката и като следствие до последващо закупуване;
- Навигация – помага на потребителите да намерят цялата необходима информация за използването и характеристиките на продукта. Ключова информация в лек прочит, подтикваща купувача към избор на продукта. |
4 988.00
|
4 988.00
|