Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

KAKAHUA Ltd. is a newly established enterprise, which is at the end of its embryonic phase of development. In the first year of our existence we went a long way, through which we created a working production enterprise, including the selection of a production workshop, purchase of machinery and equipment, development of unique for Bulgaria recipes for products made only from high quality raw materials and others. As we are still in the start-up phase, we do not have enough resources to design labels and packaging specifically for our products, we use packaging that is ready but that is unsuitable (too big), which makes our products look unattractive and do not meet their value and quality. At the end of this stage of our development and in order to better and convincingly start the second phase of development, namely the growth phase, we need to take the last step, which is the creation of a new vision, style, design of our brand and packaging , in order to distinguish our products from the widely available chocolate and cocoa products and through which we can ensure easier transportation, durability and longer storage of our products.
The main goal of this project proposal is to achieve more successful and sustainable business development by offering a more competitive high quality and unique product on the market. With this project we expect to achieve the following sub-goals:
- To create and establish a new unique and recognizable brand of high quality chocolate products;
- To significantly expand our market share by creating conditions for easier transportation, durability and longer storage of our products, by creating appropriate personal packaging;
- To create conditions for market realization of our products at optimal prices, such that corresponds to the high quality product we offer, using appropriate design, vision and style of packaging that will distinguish us from mass products;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дизайн на опаковки : Добрият продукт се нуждае от внушителна опаковка, за да изпъкне. Дизайнът на опаковката е от ключово значение при избор на продукта. Опаковката е продавач, който „разказва” на купувача за предимствата на продукта, статуса му. Може да повиши или понижи стойността и лоялността към продукта, неговото разпознаване и да привлече или отблъсне клиента в избора му. Дизайна на опаковки е ключа към успеха в продажбите. Когато е направен по подходящ и креативен начин, опаковката привлича вниманието, изпраща послание и кара потребителите да се чувстват уверени в избора си. За съжаление към настоящия момент нашите продукти не изглеждат достатъчно привлекателно и не отговарят на стойността и качество си. Продуктите са скъпи, направен с най-виско качествени суровини, но чрез опаковката това не може да се разбере. Изглеждат по-евтини отколкото са. Продуктите са нови за нашия пазар и липсва комуникация между опаковката и съдържанието ѝ. Целта ни е чрез новата визия да придадем нужния стил и класа и посредством илюстрация, снимка, по-добро описание или други елементи да успеем да въздействаме на крайния клиент и той да придобие по-добра представа за продукта. С изпълнението на настоящия проект предвиждаме да създадем нов дизайн и опаковка на нашите пет основни групи продукти и разновидности към тях, а именно: * Печени какаови зърна ; * Шоколадови хапки; * Какаов чай; * Шоколадови бонбони; * Шоколад за пиене. Опаковките, които използваме в момента не са конкурентноспособни, защото: - не предлагат достатъчно привлекателен и интересен вид, към който клиента да изяви любопитство; - липсва разбираемост и комуникация между клиента и продукта под опаковката, тъй като типа на продуктите е доста нов и непознат за нашия пазар, а опаковки, които използваме в момента не носят необходимото послание; - опаковката в момента не е отличителна, а е обикновена, наподобява всички останали какаови продукти на българския пазар, което ни прави част от масовото. Това е най-осезаемо за чая и какаовите зърна; - Опаковките, които използваме са готови и често са с неподходящ размер за количеството продукт, който предлагаме. Така продуктът изглежда с много по-ниска стойност; - Опаковките, които използваме не могат да гарантират лесно и безпроблемно транспортиране, устойчивост и по-дълго съхранение. Това ни ограничава във възможностите за продажби, като създава пречки дори за кратки разстояния и прави невъзможна продажбата на по-отдалечени пазари. Най-осезаемо е това в продукта Шоколадови бонбони, към който има огромен интерес от страна на нашите партньори и клиенти, но за съжаление не можем да развием пазарния му потенциал. Към момента нашите продукти се продават на ограничен брой места - предимно натурални магазини. След реализацията на настоящия проект и създаването на нова визия и дизайн на етикети за опаковки от бранда Flow Cacao ще можем да привлечем луксозния бутиков сектор. Ако продуктите ни са с по-луксозни и по-дизайнерска визия, това ще позволи разширяване на кръга от партньори, които предлагат премиум стока, каквато е нашата. Създаването на нови, по-успешни опаковки ще допринесе за: - Разпознаваемост на продукта– доколко човек може да се идентифицира с опаковката, което дава възможност да се направи бърз избор; - Функционалност – доколко продуктът е удобен за употреба, включително и опаковката (кутията). Увеличава неговата привлекателност и съответно продаваемост, улеснява транспортирането, допринася за устойчивостта и по-дългото съхранение на продуктите; - Уникалност – показва ценността на марката с помощта на графични елементи, изразявайки посланието, статуса на продукта, неговото качество. Води до разпознаването на марката и като следствие до последващо закупуване; - Навигация – помага на потребителите да намерят цялата необходима информация за използването и характеристиките на продукта. Ключова информация в лек прочит, подтикваща купувача към избор на продукта. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).