Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The integration of some of the most vulnerable groups on the labour market – young people aged up to 29, including, the long-term unemployed/inactive persons over that age, is one of the biggest challenges for the workforce in our times - the unemployment rate in the country continues to be above the EU-28 average. The objectives of the project proposal address the main problem of these groups – the lack of highly qualified resourced jobs in the labour market, offering opportunities for sustainable and long-term development. 
The overall objective of the project proposal is the creation of 6 sustainable jobs for representatives of the target groups. Specific objectives:
- Creating conditions and real increasing of labor productivity through the purchase of new technological equipment and furnishing for resourcing of 6 jobs;
-Integration of the representatives of the target group in the labour market, through the hiring of unemployed and inactive persons for a period of 12 months;
-Ensuring the sustainable employment of the persons from the target group after completion of the project, by keeping the jobs created for a minimum of 12 months for at least 50% of them.
The target groups are: 2 unemployed persons up to 29 years, 2 long-term unemployed and inactive persons and 2 unemployed or inactive persons.
Main activities:
Activity 1: Organization and management of the project;
Activity 2: Employment of unemployed and inactive persons for a period of 12 months;
Activity 3: Purchase of equipment and furniture associated with the creation of new jobs;
Activity 4: Information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта. Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми. Дейността включва: • Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта; • Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади за напредъка; • Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа: Етап 1 – Подготвителен (м. 1-5), включващ: • Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение (м. 1-13), включващ: • Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Дейности по информация и публичност; Етап 3 – Заключителен етап (м. 13), включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати. 9 193.50 9 193.50
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на дейността е осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи. Дейността включва: - Ангажиране на целевите групи в субсидирана заетост, на длъжността (съгласно НКПД) “2431600 Експерт, маркетинг”, със следните индикативни изисквания: притежаване на висше образование с образователна степен "бакалавър" по специалност маркетинг, социология или друго приложимо образование и/или специализирано обучение и/или обучение по ключова компетенция в сферата на маркетинговите, политическите и/или социологическите проучвания; компютърна грамотност. Новонаетите служители ще извършват дейности по анализ на данни, работа на терен, програмиране на въпросници и други услуги, свързани с изготвянето на маркетингови, политически и социологически проучвания; - Предоставяне на възнаграждения на лицата в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. - Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Подбор на лица, които да бъдат наети на посочените длъжности. Селекцията ще се осъществи на база анализ на индивидуалните профили на лицата от целевите групи и провеждане на интервюта. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-13): Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевите групи, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ. 55 246.80 48 146.70
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване и обзавеждане за обезпечаване на новите работни места. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на новите работни места. Предвид спецификите на оборудването / обзавеждането, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в рамките на първия месец. Дейността включва: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1-5): - Избор на изпълнители за доставка на офис обзавеждане и оборудване: Директно възлагане на дейността за изпълнение на външен изпълнител съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договор с изпълнителите; 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 6): - Доставка на обзавеждане: 6 бр. столове; 6 бр. бюра; - Доставка на оборудване: 6 бр. персонални компютри; 6 бр. мобилни телефони (смартфони); 1 бр. сървър; 1 бр. мултифункционално устройство. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 6): Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими. 26 200.00 31 600.00
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“ Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. Дейността включва: - Поставяне на 1 бр. банер-стойка (с минимални размери 100 х 50 см) в офиса на Кандидата за осигуряване на видимост на полученото финансиране; - Поставяне на 26 бр. стикери (пълноцветен печат, гланц) на всеки от закупените активи (където е възможно); - 2 бр. публикации за стартирането, напредъка и резултатите от проекта, качени на официалната страница на Кандидата; - Изготвяне на информационни брошури за проекта, размер А5, пълноцветен печат – 200 бр.; - Изготвяне на информационни плакати за проекта, размер А3, пълноцветен печат – 5 бр. за популяризиране; - Изготвяне на 1 бр. информационна табела, която ще бъде поставена в офиса на кандидата и ще дава информация за полученото финансиране. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: избор на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014г. - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. Провеждане на процедура по избор съгласно изискванията на ПМС118 и УО и сключване на договор. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13): Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез поставяне на информационни банер и табела; разпространение на информационни брошури и плакати; публикуване на информация за проекта; 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Реализиране на заключителни мерки по информиране – публикация за приключването на проекта и постигнатите резултати. 1 780.00 1 780.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).