Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Overall objective: To improve the administrative capacity of Gorna Oryahovitsa municipality in order to fulfil its functions and obligations as a local authority responsible for the implementation of its own sustainable urban development strategy - Integrated Plan for Urban Regeneration and Development (IPURD) of Gorna Oryahovitsa city for the period 2014-2020.
The project proposal has the following specific objectives: 
- To provide financial support to the evaluation process of the project proposals included in the Municipal investment programme for the period till 2023; 
- Implementation of the Municipal investment programme according to the outlined projects timetables in it and the requirements of the Managing authority; 

The project objectives will be achieved through the implementation of several key activities related to: Remuneration of the investment programme implementation team for the period till 2023; Hiring evaluators, who are not employees of the intermediate body, to assess the project proposals included in the Investment programme.The project amount is 102 363,92 BGN and its duration is 92 months. The project implementation team consists of a project manager and an accountant. Information about the project and the project donor will be disseminated - published information on the municipal web site and placed poster in the city building.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Екип за управление на Инвестиционната програма се състои от ръководител, координатор и експерт Инвестиционна програма. Екипа за управление на ИП: - организира и участва в процеса на подготовка и спазване на сроковете за кандидатстване с проектни предложения заложени в ИП; - осъществява мониторинг на ИП - - актуализация на Инвестиционната програма при необходимост през 2019г./2022г. - организира процесът по актуализацията на ИП; Мониторингът на Инвестиционната програма ще се осъществява по следния план: Събиране на информация ;и създаване на базисна ситуация, с която да се установят промените; Обработване на събраната информация; Докладване. Основните източници на данни са екипите за управление на съответните проекти. Екипът за управление на ИП ежемесечно ще събира информация от ръководителите на проектите относно: план-графика на дейностите и финансовия план, изпълнението на мерките за информация и публичност и спазване на задължителните условия, подготовка и стартиране на процедури за избор на изпълнители и сключване на договори, стартиране на СМР и др. дейности по проекта, степен на постигнатите индикатори за продукт и резултат, както и информация относно идентифицирани рискове и мерки за преодоляването им. След събиране на данните, екипът за управление на ИП, обобщава постъпилата информация. Извършва съпоставка между планираните дейности и реално извършените: налице ли са отклонения и предприети ли са своевременно мерки за отстраняването им, налице ли са рискове, които биха могли да забавят изпълнението на ИП и съответните индикатори, както и такива които биха могли да доведат до неизпълнение на индивидуалната и етапните цели. Оценява напредъка на програмата по приоритети, като изследва броя на проектите реализирани в периода на изпълнение на програмата. Следи за спазване на предвидения график за изпълнение на ИП. В резултат на мониторинга се изготвят доклади (месечен и годишен - част от доклада на ИПГВР) за констатациите и заключенията относно постигнатия напредък. Резултатите от извършения мониторинг се представят на кмета на общината. При констатиране възможно забавяне в планирането на заложените в ИП проекти, ръководителя на ИП може за инициира среща с екипа на съответния проект и кмета на общината за предприемане на коригиращи действия. 62 279.82 62 278.96
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: С оглед ангажиментите на общината да осъществи оценката и избора на проекти по Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г. по тази дейност ще бъдат наети външни за Междинното звено оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г." за целия програмен период.Наемането на външни за МЗ оценители ще се извърши чрез свободно възлагане, тъй като прогнозната стойност за наемането им за целия програмен период няма да надвишава праговете по новия ЗОП, който влиза в сила от 15.04.2016г. 29 700.00 14 139.97
Разходи за публичност и визуализация: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г." Дейността предвижда: 1. Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта до два дни след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, включваща: целите на проект, дейностите и резултатите, като се открои финансовата подкрепа от Европейския съюз; 2. Изработване на 1 бр. плакат в началото на проекта; Като имаме предвид спецификата на проектните дейности, че са насочени изцяло към подпомагане на администрацията на Община Горна Оряховица считаме, че избраните подходи за реализиране на дейността ще бъдат достатъчни, информацията за проекта да достигне до широката общественост.Изработването на плаката ще бъдат възложено на външен изпълнител чрез директно възлагане. Плаката ще бъде поставен във фоайето на сградата на Община Горна Оряховица. 125.00 150.00
Разходи за организация и управление : Целта на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта. Да се гарантира качествено изпълнение, достигнат целите и отчетат заложените резултати. Основните ангажименти на екипа за управление са следните: Ръководител на проекта: Отговаря за цялостната организация и управление на проекта; Разпределя задачи и отговорности между него и счетоводителя, и координира действията между тях; Носи цялата отговорност за изпълнението на дейностите по проекта; Ще бъде отговорен за изготвянето и подаването на техническите отчети и упражнява контрол над подготовката и подаването на финансовите отчети; Организира изпълнението на мерките за информация и публичност; Отговаря за обобщаването и съхраняването на проектната документация и воденето и съхранението на проектната кореспонденция. Счетоводител: Извършва текуща счетоводна отчетност на извършените дейности и разходи по проекта; Изготвя всички финансови отчети и искания за плащане; Изплаща заплати, превежда здравни и социални осигуровки; Води цялата финансова документация по проекта.Заедно с ръководителя на проекта извършва актуализация на финансовия план. 10 234.10 8 704.27

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).