Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to provide opportunities for participation of the employment of Gramatikov Intergrup Ltd. in order to increase the competitiveness and efficiency of the enterprise. Specific objectives to be achieved:
1. Specific objective 1 "Increase the number of employees with new qualifications, knowledge and skills applied in the Gramatikov Intergrup team" and thus increase the ability of the users to be brought into line with the current requirements of the business.
2. Specific objective 2 "Creating conditions for sustainable employment and thus occupying better quality jobs and thus increasing labor productivity and improving the quality of the services offered by the enterprise".
3. Specific objective 3 "To create sustainability and competitiveness of the enterprise on the local market, with a view to preserving the right and opportunities for creating new ones".
In order to meet these goals, the following actions will be implemented:
Activity 1 "Providing training for the upgrading of 10 employees in "Gramatikov Intergrup"
Activity 2 "Conduct key competency training 2" General information about foreign languages ​​- Greek in GRAMATIKOV - INTERGROUP Ltd.
Action 3 "Development of Methodological Reports for Enhancing Training Systems by: Introducing Self-Learning Systems and Introducing an Own In-company Training System"
The total amount of translations is BGN 30 925.
The following results are expected:
- Improvement of production capacity and labor productivity as a result of investment in human capital;
- Improving service delivery and quality improvement.
- Compatibility of employees' working lives.
- Enhance employee motivation through training opportunities offered by the organization.
- Improve job opportunities in the workplace.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 "Предоставяне на обучение за повишаване на професионалната квалификация на 10 заети лица в Граматиков Интергруп ЕООД": Основната цел на Дейност 1 "Предоставяне на обучение за повишаване на професионалната квалификация на 9 заети лица в Граматиков Интергруп ЕООД" е повишаване квалификацията, уменията и компетентностите на 10 служители на компанията за адаптирането им към икономиката, основана на знанието и създаването на условия за устойчивост на тяхната заетост. Основният капитал на всяка компания са хората, които работят в нея. "Граматиков Интергруп" ЕООД има ясна визия за развитието си и ръководството и е осъзнало необходимостта от квалифицирани и добре обучени служители. Една от основните дейности на фирмата е ремонт на автомобили и мотоциклети, като за тази дейност два са факторите за предлагането на висококачествена услуга: - Качеството на използваните авточасти при ремонт на автомобилите. - Квалификацията и уменията на автомонтьорите, които работят в сервиза. За качеството на използваните авточасти при ремонта на автомобили, "Граматиков Интергруп" ЕООД поема цялата отговорност, поради факта, че той развива и търговска дейност и познава добре характеристиките на използваните авточасти и консумативи, като обезпечава дейността си съобразно изискванията на клиентите за "цена - качество" на използваните авточасти. С квалификацията и уменията на автомонтьорите, които работят в сервиза, Граматиков Интергруп ЕООД среща определени трудности, поради липсата на кадри с образование и/или професионална квалификация в сферата. По-голямата част от служителите не притежават опит при наемането им и се налага тяхното обучение по време на работа, което значително затруднява работния процес. Поради естеството и на основната дейност на фирмата - предлагане на автосервизни услуги - качеството на работа и обслужване е основен фактор за успех на бизнеса, тъй като клиентите са безкомпромисни в избора си именно на тези услуги. Немаловажен е фактът, че този сектор е вторият най-развит сектор на територията на МИГ и конкуренцията е изключително силна, което прави повишаването на квалификацията и уменията на служителите задължително условие за постигане на устойчивост на фирмата на местния пазар. В рамките на тази дейност е планирано да се извърши следното: 1. Подготовка за изпълнението на дейността, която включва прецизиране на времевия график като гаранция за ефективното и навременното изпълнение на заложените в проекта 2 обучения. 2. Провеждане на 1 обучение за 9 заети лица: - 7 заети лица със средно образование - 2 заети лица с основно образование Обучението ще бъде за: - Придобиване на професионална квалификация по втора квалификационна степен - Код професия: 525020 "Монтьор на транспортна техника" - Специалност: "Автотранспортна техника" - Код специалност: 5250201 - Брой обучавани - 9 човека - Брой часове за обучение - 660 часа - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за валидиране на професионална квалификация по част от професия - Знания и умения, които ще бъдат придобити: След провеждане на обученията включените лица ще придобият втора квалификационна степен на част от професия "Монтьор на транспортна техника" като това ще спомогне за тяхното адаптиране към работата и удължаване на трудовия им живот, както и до повишаване качеството на предлаганите услуги и осигуряване на устойчивост на местния пазар на фирма "Граматиков Интергруп" ЕООД. 3. Провеждане на 1 обучение на 1 заето лице: - Обучение за придобиване на част от професия "Оперативен счетоводител" (код 344030), специалност "Оперативно счетоводство" (код 3440301) - трета квалификационна степен - Форма на обучение: дневна - Брой часове за обучение: 600 учебни часа - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за валидиране на професионална квалификация по част от професия Организацията и провеждането на изпитите за придобиване на професионална квалификация по част от професия, се определят при условията и по реда на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). 11 925.00 11 925.00
Дейност 2 "Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици - Гръцки език“: През последните 7 години на територията на МИГ Гоце Делчев - Гърмен - Хаджидимово се забелязва един постоянен темп на нарастване на приходите от продажби на различни стоки и услуги на гръцки граждани. След тяхната икономическа криза и значително повишаване на цените в Гърция, голяма част от населението, живеещо близо до границата с България, се насочи предимно към пазаруване на стоки от България като един от най-посещаваните градове за това е град Гоце Делчев. Забелязва се изключителен бум на гръцки "шопинг" туристи, което се отразява изключително благоприятно на местната икономика. Освен от пазаруване, голяма част от нашите съседи се възползват и от услугите, предлагани в България, поради драстично по-ниската им цена и сравнително доброто качество. Един от тези сектори, които се възползват от тази разрастваща тенденция, е секторът на търговията с авточасти и ремонтът на автомобили, където оперира и "Граматиков Интергруп" ЕООД. Това е ниша, към която ръководителят на фирмата има голям интерес да насочи своите усилия, тъй като е начин да повиши пазарния си дял и да повиши своята конкурентоспособност. Но за тази цел се нуждае от значително подобряване на качеството на предлаганите проекти, включително чрез подобряване на уменията на своите служители да общуват с гръцките си клиенти. Ето защо, екипът по проекта взе решение за включване на дейност за придобиване на ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - обучение по гръцки език. Основната цел на тази дейност е повишаване на уменията за комуникация на гръцки език на служителите на "Граматиков Интергруп" ЕООД, така че да се създадат условия за обслужване на гръцки клиенти, с оглед увеличаване на пазарния дял, нарастване на приходите от дейността и повишаване на конкурентоспособността на предприятието на местния пазар. В рамките на тази дейност е планирано да се извърши следното: 1. Подготовка за изпълнението на дейността, която включва прецизиране на времевия график като гаранция за ефективното и навременното изпълнение на заложените в проекта обучения. Изготвяне на учебен график, съобразен с работодателя и заетостта на служителите. 2. Провеждане на следното обучение за 10 заети лица: - Обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици - Гръцки език" - Обучаеми лица: 1 група от 10 човека - Продължителност на обучението: 300 учебни часа и три нива на обучение - Форма на обучение: дневна - Документ, доказващ завършеното обучение: Сертификат за владеене на чужд език - Знания и умения, които ще бъдат придобити: След провеждане на обучението ще бъдат придобити умения за общуване на гръцки език, което ще допринесе за по-бързото адаптиране към промените и отговаряне на бъдещите нужди на бизнеса. 7 000.00 7 000.00
Дейност 3 "Разработване на методологически справочници за внедряване на системи за обучение чрез: въвеждане на системи за самообучение и въвеждане на собствена система за вътрешно - фирмено обучение": Целта на дейност 3 "Разработване на методологически справочници за внедряване на системи за обучение чрез: въвеждане на системи за самообучение и въвеждане на собствена система за вътрешно - фирмено обучение" е осигуряване на възможности за продължително и постоянно обучение в организацията, като по този начин ще се постигне и развитие, както на компанията, така и на нейните служители. Това ще стане чрез разработване на програми за индивидуална и групова работа във връзка с подкрепа на личностното развитие. Тази дейност е изключително важна за реализацията на политиката за повишаване на квалификацията на своите служители, предприета от Граматиков Интергруп ЕООД. Тя ще обезпечи бъдещите нужди от квалифициран персонал, създавайки възможност да бъде обучаван постоянно и на място. Липсата на квалифицирани кадри на територията, необходими за дейността, обуславят включването на тази дейност, с цел преодоляване на този проблем. Тази дейност включва следните поддейности: - Поддейност 1 "Разработване на петгодишна стратегия и план за развитие на човешките ресурси" Разработването на стратегията следва да включва следните етапи: Етап I Оценка на капацитета на човешките ресурси, с които организацията разполага към момента (квалификацията, компетенциите, образователния ценз, сертификати и изкараните обучения и способностите на членовете на персонала и се прави списък с качествата на всеки отделен служител); Етап II Предвиждания за бъдещите нужди, отнасящи се до човешките ресурси (брой служители, постове, нужен набор от компетенции. Тук е удачно да се вземат предвид и трудностите, с които тя ще се сблъска при подбора на персонала, произтичащи от влиянието на външната среда и липсата на квалифицирани кадри); Eтап III Анализ на отклонението между сегашното и желаното състояние (изучаване на всички практики за управление на човешките ресурси във фирмата; определяне на онези от тях, които биха могли да бъдат подобрени; въвеждане на нови); Етап IV Изграждане на стратегия за човешките ресурси (позволява наличието на обща насока, включваща разнообразни програми и дейности, които засягат множество функции и които се реализират в продължение на години). - Поддейност 2 "Разработване на методологически справочници за внедряване на системи за обучение чрез: въвеждане на системи за самообучение и въвеждане на собствена система за вътрешно - фирмено обучение" Тази поддейност ще включва следните етапи: Етап І – Оценка на потребностите Следва да бъдат изведени потребностите от обучения в Граматиков Интергруп ЕООД, като това може да стане, чрез: - Провеждане на интервюта с висши мениджъри или ключови фигури в организацията; - Провеждане на фокус групи с потенциални участници в обученията; - Проучване с анкети с потенциални участници в обученията; - Анализ на документи и резултати от оценка на изпълнението на дейността за определен период. Етап ІІ – Разработване на обучителните дейности На база резултатите от оценката на потребностите изпълнителят следва да разработи окончателен дизайн на обучителните дейности (тренинг -семинари, програми и др.) Обучителните програми може да включват следните елементи: - Тренинг – семинари, стъпващи на методологията „обучение чрез опит”; - Разработване на практически задания; - Дейности в работни групи по методологията „обучение чрез действие” (action learning); Етап III Изготвяне и предоставяне на методологически справочници за внедряване на системи за обучение - Поддейност 3 "Методически насоки за въвеждане на системата за самообучение и вътрешно - фирмено обучение" Методологията на обученията трябва да бъде основана на модел за учене чрез собствен опит и принципите за обучение на действащи професионалисти. Те следва да се структурират така, че да включват всички аспекти на ученето – преживяване, рефлексия, концептуализиране и действия – в интерактивен процес, съответен на обучителната ситуация и съдържание. 12 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).