Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main task of the project proposal "Modernization of the educational environment in VI Primary School "St. Paisii Hilendarski, the city of Kyustendil“, is to create conditions for equal access to education by building a favorable, inclusive, innovative, energy-efficient, supportive and motivating educational environment that contributes to increasing the motivation for learning and self-training and improving the educational results of children and students. 
The project proposal envisages the provision of a modern material base to guarantee healthy and high-quality conditions for learning in the VI Primary School "St. Paisiy Hilendarski", the city of Kyustendil by building a safe, ecological, sustainable, inclusive, attractive, healthy and safe environment for learning, upbringing and socialization of learners for the development of their potential.
The project proposal envisages a major repair and renovation of the building of the VI Primary School "St. Paisii Hillendarski", the city of Kyustendil, which was not an object to intervention at the moment. The project also provides for increasing the energy efficiency of the school building with administrative address: Kyustendil, 35 Efrem Karanov Str. The provision of modern conditions in the educational infrastructure will improve the quality of education and reduce the percentage of early school leavers . The modernization of the material base will lead to an overall improvement of the learning process and will facilitate the introduction of new learning methods that will increase and retain the interest of young people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Основен ремонт и обновяване на сградата на VI ОУ „Св. Паисий Хилендарски“ град Кюстендил с административен адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов“ № 35. : Сградата на VI ОУ „Св. Паисий Хилендарски“ град Кюстендил с административен адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов“ № 35 /обект на интервенция по проекта/ е находяща в УПИ ХХІХ - 4826, кв. 43, ПИ с ид. 41112.500.173, по КККР на гр. Кюстендил. В поземленият имот са изградени три сгради: Училищна сграда, сграда за Физкултурен салон и трафопост. Имотът е с площ 12 303,00м2, с равен терен. Училището започва да функционира като образователна институция на 15.09.1969 г., в дните от понеделник до петък, като съботите и неделите са почивни дни, а обичайният график за работа в делнични дни е от 6 до 18 часа. През учебната 2022/2023 година в училището се обучават 383 ученици в подготвителна, начална и основна целодневна форма на обучение. За реализиране на ефективен образователен процес, в условията на целодневно обучение, значителен принос има възможността то да се осъществява в съвременна образователна среда. С модернизираната материална база ще се осигурят безопасни и здравословни условия за образование и спорт на учениците, ще се създадат условия за развитие на техните интереси в естетическа училищна среда. Именно поради тази причина, изграждането и функционирането на модерна и здравословна ергономична среда в училище е сред приоритетите на ръководството на Община Кюстендил. Дейността предвижда извършване на строително – ремонтни дейности, упражняване на авторски и строителен надзор. I. СТРОИТЕЛНО – РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ Строително – ремонтните дейности ще бъдат изпълнени съгласно заложените мерки в Обследване за енергийна ефективност на VI ОУ „Св. Паисий Хилендарски“ град Кюстендил с административен адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов“ № 35 и предвидените дейности в Инвестиционен технически проект за обект Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на училището. За обекта има издадено Разрешение за строеж № 223/ 01.12.2022г. Строително – ремонтните дейности предвиждат: o Ремонтни дейности - фасади, покрив, стълбищни клетки, o Енергоспестяващи мерки: - Топлинно изолиране на външни стени; - Топлинно изолиране на покрив; - Демонтаж и подмяна на стара дограма; - Подмяна на осветителни и отоплителни тела; - Мерки за Пожарна безопасност; - Подобряване на достъпа на лицата с увреждания съгласно Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021 г. II. Извършване на авторски надзор Дейността предвижда на проектантите изготвили техническия проект за обекта предмет на интервенция по настоящето проектно предложение да се възложи извършването на авторски надзор, тъй като същите са носители на авторски право. Изпълнителите, ще упражняват авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Предвижда се да се следи за точното изпълнение на предписаните от проектантите мерки и стойности през целия процес на изпълнение на строително-монтажните работи. III. Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ По време на строителството независима компания, ще упражнява консултански услуги със следния обхват: Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; Организира законосъобразно започване на строежа; Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; Окомплектова цялата документация, необходима на Община Кюстендил за въвеждане на обекта в експлоатация. 1 800 534.54 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).