Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall goal of the project is the development of the start-up company "Vimboss" through access to qualified business services in the field of marketing and the creation of a communication strategy for trading in automatic devices for cleaning toilets. The specific objectives address the provision of the necessary expertise for the development of the communication strategy, by hiring a highly qualified expert with education and experience in the field; development of our main business direction; defining our main target groups and creating a tool with which to plan and measure the results achieved in the field of marketing.
The project covers one main activity - Marketing services aimed at specific products of the enterprise. Through the implementation of the activity we will receive support from an expert for the development of a communication strategy. The analysis and planning of the appropriate communication channels and creative advertising campaigns will help us enter a market with a wide audience and will be a prerequisite for the development of our business.
The implementation of the project will lead to many positive results for our young company. We will receive support for business services that are very important for young companies such as Vimboss. This will facilitate our business start-up. The implementation of the project and the created communication strategy will give us the opportunity to develop our business, as we will have a means to measure our progress and consider additional activities. The most important results for us will be overcoming our current limitations - lack of expertise in marketing, lack of revenue and underdeveloped customer base.
We can summarize that the implementation of the project will create a favorable business environment for our start as a young organization, helping us in a very important element of marketing - reaching customers in the right and easy way. This will make us a sustainable business unit.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти на предприятието;: Целта на настоящата дейност е да бъдат предоставени маркетингови услуги на нашата компания с цел създаване на комуникационна стратегия за развиване на компанията ни. Разработването на такава стратегия е важна стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес за нашата компания. Търговията с автоматични устройства за почистване на тоаленти е насочена към различни клиенти като хотели, ресторанти и обществени сгради, което е една пазарна ниша с широка клиентска аудитория. За да достигнем до тази аудитория се нуждаем от професионално разработена комуникационна стратегия, която ще което ще ни помогне да създадем интерес към продуктите ни, а оттам и един стабилен паричен поток, чрез който да се задържим на пазара през първите 3 години от съществуването ни. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Сключване на договор с избрания експерт по проекта За да направим комуникационна стратегия, която ще има реална полза за нас, ни е необходима квалифицирана помощ от експерт с образование и опит в областта, тъй като в момента не разполагаме с подобна експертиза. Тази наша потребност ще бъде разрешена чрез сключване на гражданскидоговор с експерта Петър Бодуров, който притежава образование и опит в областта. За да постигнем максимална ефективност и след разговора ни с избрания екпсерт, определихме следната структура на комуникационната стратегия: - Комуникационна стратегия; - обособяване на целеви клиенти и таргет групи; - комуникационни канали; - идеи за криейтив кампании и реклами; - индикатори и инструменти за измерване на резултатите. 2. Планиране на работата Експертът ще проведе няколко срещи с предприемача с цел изясняване на бизнес модела, запознаване с дейността на фирмата, нейните продукти и услуги. Ще бъде проведено интервю с управителя, за да се получи яснота за стратегията на фирмата, потенциалните пазари и клиенти, които са интересни за компанията, както и типа на устройствата, които ще се продават. 3. Стартиране на работа по стратегията Работата в този етап ще започне със събиране на информация за целевите клиенти. Ще се събират статистически данни, както и всякаква друга релевантна информация. При необходимост може да бъдат проведени анкети с потенциални потребители под формата на телефонни интервюта или анкети по е-мейл. Целта на тези проучвания ще бъде да се определят нагласите на целевите клиенти. Експертът ще формулира комуникационната стратегия заедно с комуникационните канали, които ще обсъдят с предприемача. Петър Бодуров ще създаде набор от идеи за креативни кампании и реклами. Много важен момент от изпълнението на дейността е определянето на индикаторите и инструментите за измерване на резултатите, които ще могат да се използват в маркетинговите активности на фирмата и в бъдеще. 4. Представяне на резултатите В рамките на този етап ще бъде представена комуникационната стратегия пред предприемача, заедно с изводите и препоръките на експерта. При необходимост ще бъдат направени корекции в комункационните канали и ще бъдат избрани най-подходящите кампании. В резултат на създадената стратегия по посочената структура ще навлизем много по-лесно на пазара с подходящите маркетингови активности, при доброто познаване на потенциалните клиенти. Това ще ни осигури предимството от което се нуждаем като стартираща компания в търговията. Правилно дефинираните целеви клиенти, кампаниите и комуникационни послания ще ни позволят да започнем по-бързо да продаваме и да постигнем ефективност. Изпълнението на дейността ще подпомогне да постигнем набелязаните цели, а именно, липсваща експертиза в маркетинга, развитие на основното ни бизнес направление и създаване на клиентската база като средство за реализиране на приходи. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).