Маркетингови услуги – Разработване на маркетингова стратегия на Стаф Про. : За да може Стаф Про успешно да стига до своите потенциални клиенти е необходимо да може да изпраща до тях комуникация, да обяви, промотира и рекламира своята дейност. Бидейки млад стопански субект, дружеството не е познато на потенциалните си потребители и няма как, освен чрез активни действия, то да стигне до тях, да информира за дейността си, да обясни и посочи конкурентните си предимства и да привлече тези клиенти за услугите, които предлага. Макар всяко дружество да ползва услуги на счетоводител и финансист, то е невъзможно да се счита, че всяка фирма или стопански субект са потенциален клиент на Стаф Про. Това е така, поради различните нужди на всеки стопански субект, различните политики за ползване на този род услуги (вътрешно наети специалисти или като външна услуга), различното и вариращо в широки рамки ниво на експертност, необходимо за да се извършват услугите по компетентен и ефикасен начин. За да може Стаф Про по най-ефективния и ефикасен начин да идентифицира, таргетира и комуникира своите потенциални клиенти. Важно за целта е да се разработи маркетингова стратегия, която освен че ще анализира потенциалния пазар за услугите на дружеството, ще може да определи потенциала за растеж чрез нови и допълнителни услуги, да определи профила на потенциалните клиенти, да насочи къде и как биха могли тези клиенти да бъдат достъпени, какви канали за комуникация е добре да бъдат използвани, спрямо таргет групата клиенти и техните предпочитания за получаване и обмен на информация, какъв бюджет би следвало да бъде заделен за комуникационна, рекламна и PR дейности, така че инвестираните средства и усилия да имат възвращаемост за дружеството.
Правилното маркетингово позициониране на Стаф Про ще даде възможност по-бързо да стигне до потенциалните си клиенти, да увеличи икономическият си потенциал и да укрепне. За целта считаме, че провеждането на консултации със специалист ще даде възможност да се осъзнаят определящите фактори за изграждане на маркетингова стратегия, ще са добият конкретни знания за модерни и ефективни начини за изграждане и поддържане на маркетингови активности, да се изгради правилно образа на дружеството като профил, така че да е по-разпознаваемо и да буди доверие у потенциалните си клиенти. За консултант по тази част на Проекта, както и по следващата ще бъде Иглика Бартан, която има дългогодишен опит в областта на маркетинга, добит в няколко компании, но най-значително в Хилти България, където е била не само част от маркетинговия екип на компанията, но и Мениджър Бизнес развитие за редица страни, а именно Турция, България, Румъния, Молдова, Северна и централна Азия. |
688.00
|
688.00
|
Изготвяне на разширен/подобрен и актуализиран бизнес план за Стаф Про, съдържащ финансова, маркетингова и обща част, касаеща управлението, собствеността, дейностите, продуктите и услугите. : Стаф Про има одобрен Бизнес проект от АЗ за стартиране на собствен бизнес, изготвен на база прогнозни стойности на дейности и резултати от тях. Сега, след две години работа и планове за доразвиване ан продуктите и услугите на дружеството, предлагането им в онлайн среда, Стаф Про има нужда от съществена доработка на Бизнес плана си, като го изработи за следващите 3 години, на български и английски език.
Чрез разработването на бизнес план ще се постигне яснота за желаното и възможно развитие на дейността на дружеството чрез структурирано преглеждане, анализиране и планиране на потенциала, дейностите, продажбите и ресурсите за постигането им. Наличието на структуриран подход в планирането на бъдещо развитие е полезно най-вече на самото дружество, защото по този начин много по-ясно се определя бъдещото развитие, предначертават се действията във времеви план, измерват се разходите за постигане на целта и се установяват източниците за набавянето им. Веднъж разработен, бизнес плана може да и като ориентир за самото предприятие дали се развива в планирана посока и с планираната скорост и като идентификационна форма пред външни потребители – партньори, кредитори и др. Бизнес планът ще отразява главните цели и стратегия на Стаф Про, ще е детайлно планиране на развитието на дейността, инвестициите и продажбите в следващите 3 години.
За разработването на бизнес плана ще се ползват консултантските услуги, както по-горе беше споменато на Иглика Бартан, която има натрупан богат управленски опит и би била подходящ източник на знания и умения в областта на планирането, осъзнаването и имплементирането на важните и определящите фактори за развитието на една дейност, планирането, комуникирането и измерването на факторите за постигане на целите на плана. В последните 2 години тя ръководи, в качество на Главен изпълнителен директор, компания за търговия със материали и суровини за строителството и част от нейните задължения са именно, планиране, бюджетиране, мониториране, наблюдение и измерване на бюджетирани цели. Мениджър с такъв опит би бил безценен за стартиращ предприемач като мен и би ми дал онези знания, които да ме приближат много по-бързо до добрите практики в планирането и управлението, които да осигурят устойчиво развитие и укрепване на бизнеса. В допълнение, вече разработеният Бизнес план планирам да използвам за представяне пред потенциални партньори/ментори по програма Еразъм за млади предприемачи. Чрез участието в такава програма, Стаф Про ще мултиплицира ефекта от настоящият Проект, тъй-като ще може да черпи опит и от чуждестранни компании, имащи дейност в същата област. Участието в програмата е чрез одобрение на Бизнес план и намиране на подходящи партньорски организации в страните, включени в Програмата. Така, в рамките на до 6 месеца ще е възможно да черпя опит от други, наложили се вече на пазара компании и ще ми бъде споделено „ноу-хау” за успешни продукти, услуги, практики в областта на счетоводното и финансово консултиране на клиенти. |
1 935.00
|
1 935.00
|
Услуги в сферата на информационните технологии – Изработването на интернет страница на Стаф Про: В ерата на технологиите и наложилият се начин на свързване на бизнесите по между си е изключително важно за всяка компания да има присъствие в интернет пространството, посредством собствена интернет страница и/или присъствие в социалните мрежи. Наличието на информация за дейността, обхвата на услугите, управлението, мисията, визията, собствеността за всяка компания е условие за изграждане както на имидж, така и на доверие у всички партньори. Ако дадена фирма не може да бъде открита в онлайн пространството и за нея не може да се придобие представа чрез тези канали е висока вероятността да пропусне много възможности за бизнес, нови клиенти и партньорства. Чрез активното използване на онлайн присъствието и чрез имплементирането на вече изградената маркетингова стратегия, Стаф Про ще увеличи многократно възможността си бързо и ефективно да достига до своите съществуващи и потенциални партньори и клиенти, да общува с тях, да рекламира услугите си, да дава полезна и интересна информация както за дейността си. Достигането до широк кръг потенциално заинтересовани лица чрез онлайн каналите е евтино и ефективно средство за модерно управление на отношенията с клиенти. На сайта ще има информация за развиваната дейност, за предлаганите услуги, ще се публикуват полезни данни за срокове, актуални въпроси и теми, интересуващи съществуващите и потенциални клиенти на дружеството. Ще се търси начин да бъде показано конкуретното предимство на Стаф Про пред конкурентите му, така че да може да привлече повече нови клиенти и по този начин да се гарантира устойчив растеж и оцеляване на дружеството като субект. Целта на проекта не е само оцеляване, но и успешно и устойчиво развитие както на обема предлагани услуги, така и на броя и вида им. Чрез увеличението на клиентите, респективно приходите от услуги ще се осигури и възможност да бъде нает допълнителен персонал, който да допълва палитрата от умения и качества, възможността да бъдат обслужвани повече клиенти едновременно с високо качество на услугата. Голям потенциал виждам в областта на консултантските услуги и обучениятакоито успешно могат да се продават чрез рекламирането им на интернет страницата на Стаф Про. И към момента извършваме услуги по консултиране на физически лица, но като подизпълнител на друга компания, която изпраща поръчките си за консултации към Стаф Про на основание сключен договор за услуги. По този начин, Стаф Про не извършва услугата от свое име и съответно не може да се утвърди като организация, предоставяща такива услуги, притежаваща капацитета и компетенциите за това. Виждам достатъчно потенциал в такава дейност, която обаче за да реализира икономически ефект, би следвало да е разпознаваема като услуга, предлагана от Стаф Про и ползвана от по-голям брой потребители, заплащащи директно за нея на Стаф Про. Често наличието на интернет страница е предпоставка за контакт с нови клиенти, дори и без предприемане на специални маркетингови дейности в тази посока.
|
1 935.00
|
1 935.00
|
Правни услуги – Разработване на Общи условия и документация по GDPR за интернет страницата на Стаф Про.: Освен добре изглеждащ и информативен, сайта на Стаф Про трябва да бъде и правно издържан като функционалност и взаимодействие с потребителите от гледна точка на законодателни изисквания и норми. Интересът и личните данни на всеки потребител на страницата и услугите на Стаф Про трябва да бъде защитен по начин, неощетяващ когото и да било. Общите условия за ползване на услугите, предлагани на интернет страницата на дружеството са важна част от цялостната услуга и ще регулират правата и интересите и на двете участващи страни. Тази материя е много специфична и е невъзможно за неспециалист да изготви правно издържани и отговарящи на добрите практики условия и документи. Ето защо, ще се доверя и ще ползвам услугите на консултант с релевантен опит и задълбочени познания в областта на информационното право. Консултантът ми – Маргарита Хубенова е доктор по информационно право и обучител в редица семинари и обучения по темата.
Добре разписаните и релевантни Общи условия и документация ще бъдат още един от факторите, подпомагащи Стаф Про в това да има и поддържа добри партньорски отношения, да внушава доверие в партньорите и клиентите си, да е защитено от некоректни практики и зловредни действия на трети страни. |
430.00
|
430.00
|