Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal „Opening new work positions in “DNK Media Group” Ltd.” aimed at increasing the opportunities and sustainable integration in the labor market of unemployed and inactive persons, by providing employment and appropriate key competence training. Thus, it will contribute to the achievement of the strategic goals of the "HRD" OP while implementing "Europe 2020" strategy in the field of employment, combating poverty and social exclusion. 
The project proposal envisages the following activities that will enable the integration of the target group members into the labor market and improve the quality of their life: Hiring of unemployed and inactive persons for a period of 12 months; Provision key competence 4 "Digital competence" and key competence 2 “Communication in foreign language “ training for those employees hired under the project; Purchase of equipment, furniture, fixed intangible assets and inventory related to the creation of new occupations; Organisation and management of the project; Dissemination and publicity to promote the project and the "HRD" OP.
The activities planned in the project proposal cover a target group of 14 unemployed and/or inactive persons. After completing a selection procedure, the representatives of the target group that meet the requirements of the scheme under the "Human Resource Development" OP and those of the employer needed to occupy the new jobs, will be provided with employment for a period of 12 months in " DNK Media Group" on the following positions Office Assistant-1 ,Expert public relations-1 ,Music Editor -1 ,Marketing expert- 3 , Reporter, journalist in television - 1 ,Chief operator- 2 ,Operator radio and television - 1 ,Assembler, cinema, video, television- 2 , Sound engineer- 1 and Driver of car, seats up to 9 - 1 . After hiring, for all persons will be provided key competences 4 and  2 training. In addition, appropriate equipment for the new jobs will be purchased.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Дейността цели интегриране и създаване на възможност за реализация на безработни и неактивни лица на пазара на труда, което ще допринесе както за постигане на целите на проектното предложение, така и за постигане на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Тази дейност съдейства за постигането и на националните цели в изпълнение на стратегията „Европа 2020“ за повишаване на заетостта и намаляване на бедността сред населението между 20 и 64-годишна възраст в България и ще помогне за преодоляване на негативните тенденции на пазара на труда чрез повишаване предлагането на работни места. Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на заетост на 14 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца в "Ди Ен Кей Медия Груп" ООД , след идентифициране и подбор на бенефициентите от целевата група. Работните места, които ще бъдат разкрити по проекта, са пряко свързани и необходими за развитие на дейността на фирмата. Представителите на целевата група ще бъдат назначени на длъжностите, както следва: "Асистент, офис" с код по НКПД 3343-3011 - 1 лице, "Експерт, връзки с обществеността" с код по НКПД 2432-6001 - 1 лице, "Музикален редактор" с код по НКПД 3521-5003 - 1 лице, "Експерт, маркетинг" с код по НКПД 2431-6002 - 3 лица, "Репортер, журналист в телевизия" с код по НКПД 2642-6015 - 1 лице, "Главен оператор" с код по НКПД 2654-7016 - 2 лица, "Оператор,радиотехника и телевизия" с код по НКПД 3521-3024 - 1 лице, "Монтажист, кино, видео, телевизия" с код по НКПД 3435-3019 - 2 лица, "Тонрежисьор" с код по НКПД 3521-5005 - 1 лице и "Шофьор, лек автомобил до 9 места" с код по НКПД 8322-2002 - 1 лице. При изпълнение на дейността ще се спазват принципите за равен достъп на всички кандидати от целевата група, за недопускане на дискримация, за коректно и лоялно изпълнение на задълженията на фирмата-работодател и отговорно зачитане на правата на включените в проекта участници. Ще бъдат спазени и изискванията на схема "Ново работно място 2015" за допустимост на представителите на целевата група и няма да се допусне наемане на лица, които са работили във фирмата през 12-те месеца, предхождащи включването им в проекта. Приоритет ще се даде на представителите на т.нар. специфични категории безработни и неактивни лица, като се предвижда 7/седем/ от новоназначени лциа да попаднат в категориите: безработни младежи до 29г. и/или продължително безрботни и неактивни лица, а останалите лица от целевата група се предвижда да бъдат безработни лица на възраст между 30 и 54г. Фирмата - кандидат ще изпълни всички задължения към новонаетия персонал за осигуряване на среда и условия за бърза адаптация, професионална изява и развитие. Целта е да се окаже реална подкрепа на хора, които са били без работа да придобият не само трудов стаж, но и да докажат и развият потенциала си за ефективен труд, да се увеличат техните шансове за реализация на пазара на труда и трайна заетост. С представителите на целевата група ще бъдат сключени трудови договори при спазване на трудово-правното законодателство и ще им бъдат предоставени длъжностни характеристики. На всяко от лицата, включени в заетост, ще бъде осигурено възнаграждение и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период от 12 месеца. За работещите на новооткритите работни места ще бъде осигурено обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25 а от ЗЗБУТ. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 месеца, от които през първите 2 месеца ще бъде проведена процедура за подбор на бенефициенти, през следващите 12 месеца ще бъде осигурена заетост на представителите на целевата група. 155 088.70 152 477.04
Предоставяне на обучение по КК 2 "Общуване на чужд език" и КК 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта лица.: Дейността цели повишаване конкурентоспособността и възможностите за пълноценна и трайна реализация на пазара на труда на безработни и неактивни лица, посредством обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и 4 „Дигитална компетентност“. Това ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване и на националните цели в изпълнение на стратегията „Европа 2020“ за повишаване на заетостта и намаляване на бедността сред населението между 20 и 64-годишна възраст в България. Голяма част от безработните и икономически неактивни лица не притежават необходимите знания и умения, които да съответстват на реалното търсене на пазара на труда. В тази връзка е необходимо да се създадат възможности за повишаване на техните компетентности, отговарящи на нуждите на пазара и подобряващи тяхната пригодност за заетост. Така, чрез предоставянето им на обучения по ключова компетентност, ще се увеличат шансовете им за трудова реализация при съвременните условия на труд. Настоящето проектно предложение предвижда всички лица от целевата група по проекта, назначени на длъжност "Асистент, офис, "Експерт, връзки с обществеността", "Музикален редактор", "Експерт, маркетинг", "Репортер, журналист в телевизия", "Главен оператор", "Оператор, радиотехника и телевизия", "Монтажист, кино, видео, телевизия", "Тонрежисьор" и "Шофьор, лек автомобил до 9 места" да бъдат включени в обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и КК 4 „Дигитална компетентност“. Спецификата на заеманите от тях длъжности определя нуждата от една страна, от владеене на чужд език (английски), поради честата комуникация с чуждестранни клиенти, партньори, както и поради работата с документи, информационни източници и др. на английски език, а от друга страна - необходимостта от основни знания и умения за работа с операционна система (Windows), Текстообработка (Word), Електронна таблица (Excel), Интернет и Електронна поща (e-mail), както и със специфични програмни продукти, използвани при осъществяване на дейността на фирмата. Предвидените обучения ще допринесат за качествено и ефективно изпълнение на възложените трудови задължения на новоназначените по проекта лица, както и ще способстват за повишаване тяхната квалификация и конкурентноспособност на пазара на труда. Обученията ще бъдат проведени от обучителни организации, които притежават необходимия опит и квалификация и ще бъде избрани след провеждането на процедура за избор на външен изпълнител, съгласно правилата на ПМС 118/ 2014 година, при следните параметри: - Обучението по „Дигитална компетентност" ще се извърши след провеждане на входящи тестове от обучаващите организации за определяне на входящото ниво на обучаемите. Курсът за обучение по „Дигитална компетентност" ще бъде с продължителност 45 учебни часа, от които 20 учебни часа теория и 25 учебни часа практика, като по време на обучението на всеки от обучаемите ще бъдат предоставени персонални компютри, учебни помагала, материали и консумативи. - Обучението по английски език ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на входящото ниво на обучаемите. Обучението по английски език ще бъде с продължителност 300 учебни часа (45 минути), от които теория: 100 учебни часа и практика: 200 учебни часа. На лицата ще бъдат предоставени учебни материали и помагала.Учебният процес ще се осъществи в една учебна група, в град София. Двата курса на обучение ще стартират непосредствено след сключване на трудови договори с наетите по проекта лица и ще бъдат провеждани паралелно в рамките на 5 месеца. След завършване на всеки курс на обучение ще бъдат проведени изпити и издържалите изпитите ще получат сертификати за преминато обучение по „Дигитална компетентност“ и Английски език. 13 300.00 13 300.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е: Създаването на съвременно обзаведени нови работни места оборудвани с иновативни техники и технологии, позволяващо по-бързото навлизане на новоназначените в дейността на "Ди Ен Кей Медия Груп" ООД и по-ефективното изпълнение на възложените работни задачи. Дейността е насочена към постигане на Конкретна цел 2 и ще допринесе за пълното изпълнение на Главната цел на проекта. В рамките на дейността ще се закупят и доставят само необходимите за допълване към наличните във фирмата видове и брой оборудване, офис-обзавеждане и инвентар. За изпълнение на функциите и задълженията при изпълняване на съответната длъжност работните места ще бъдат обзаведени и оборудвани, както следва: - работните места на лицата назначени на длъжности "Асистент офис", "Експерт връзки с обществеността", "Музикален редактор", "Експерт маркетинг" и "Репортер, журналист в телевизия" ще бъдат оборудвани с лаптопи /общо 5 броя/ - за лицето, заемащо длъжност "Шофьор лек автомобил", се предвижда закупуване на на 1бр. лекотоварен автомобил /4+1 места и голям багажник, 75 к.с. дизел/ - работните места на длъжностите "Главен оператор" и "Оператор, радиотехника и телевизия" ще бъдат оборудвани с комплект камера HD /включващ батерии, зарядно устройство, статив, ТВ осветление, монитор, обективи, чанта/ - 2 бр., както и 2 бр. безжичен микрофон и 5 бр. микрофон-брошка. Спецификата на дейността на организацията обуславя нуждата от мобилна и интерактивна техника, спомагаща за по-резултатната работа в екип. Дейността ще се осъществи при следната последователност: актуална преценка на фирмените наличности и фактическите потребности от оборудване и обзавеждане за нормалната работа на новите работни места; пазарно проучване и анализ на възможностите за настоящо и последващо текущо допълване на осигурената с настоящия проект екипировка; избор на оборудване и обзавеждане, избор на доставчик/ци на услуги по закупуване и доставка при спазване на реда на ПМС 118/2014 г.; доставка и въвеждане в експлоатация на закупеното оборудване и обзавеждане. В резултат от изпълнение на дейността фирмата ще създаде цялостно оборудвани работни места с модерна техника и ДМА, които ще предоставят възможност за успешно изпълнение на възложените функции и задачи и ефективна работа на целевата група в специфичните условия на работа във фирма "Ди Ен Кей Медия Груп" ООД. 83 000.00 83 051.04
Организация и управление: Целта на дейността е да се осигурят необходимите условия за навременно, качествено и ефикасно обезпечаване на дейностите, предвидени за реализация в настоящото проектно предложение. Дейността ще се осъществява през целия работен цикъл на проекта стриктно придържайки се към изискванията на действащата нормативна уредба, Договора за БФП, Насоките за кандидатстване по настоящата схема, Ръководство за бенефициента за управление и изпълнение на проекти като в отделните етапи на изпълнението й се предвижда: - Планиране, разработване и провеждане на тръжна процедура за избор на външен изпълнител на услуга „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ по реда на ПМС 118/20. 05. 2014 г. - Определяне на функциите, отговорностите и задачите и сключване на граждански договор с ръководителя на проект „Нови работни места в "Ди Ен Кей Медия Груп" ООД. - Създаване на План-график за изпълнение на дейностите по проекта. - Разработване на Система и план за управление, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнение на проекта. - Планиране, разработване и провеждане на тръжни процедури за избор на външни изпълнители на услуги/доставки по проекта по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. След провеждането на процедурата с избрания изпълнител на услугата „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ ще бъде подписан договор, с който ще бъдат включени следните задължения: Осъществяване на кореспонденцията, оперативните комуникации с физически и юридически лица, имащи отношение за реализирането на проекта. Осъществяване на своевременното и точно свеждане на информацията до ръководителя на проекта, бенефициента и заинтересованите страни по проекта. Отчитане пред ръководителя на проекта за текущото изпълнение на планираните задачи. Осъществяване на координация и контрол върху качеството на изпълнение на дейностите. Изготвяне на технически и финансови отчети и документацията за авансово, междинни и окончателно искания за плащане. Изготвяне на заданията, организирането и провеждането на процедури за избор на външни изпълнители по проекта. Осъществяване взаимодействието и координацията между кандидата и доставчиците на външни услуги и с други външните организации, имащи отношение за реализирането на проекта. Проследяване качественото и своевременно изпълнение на услугите и доставките, извършвани от външни доставчици. Проследяване спазването на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. Управление и координация на всички платежни процедури, планиране и контрол на разходите. Изготвяне на всички работни и отчетни документи по проекта. Съвместно с ръководителя по проекта извършва планиране на изразходването на средства и следи за тяхната законосъобразност. Завеждане и съхраняване на цялостната документация по проекта. Ръководителят на проекта ще изпълнява следните задълженията по проекта: Ръководи, организира, планира и контролира цялостния процес по организация и управление на проекта; подготовката, осъществяването и отчитането на дейностите по проекта; навременното, качествено и законосъобразно провеждане на процедурите за избор на външни изпълнители. Организира, отговаря и следи за административно и финансовото управление и отчитане на всеки един етап от изпълнението на дейностите по проекта. Незабавно оповестява, докладва и сигнализира бенефициента при наличието на установени нарушения и нередности свързани с изпълнението и отчитането на проекта. Обсъжда, предлага и изготвя предложения и решения за предотвратяването или минимизиране на последиците вследствие на възникнали проблеми при реализацията на проекта. Стриктното изпълнение на тази дейност е основата, от която ще зависи качеството на работата по проекта във всяка една фаза от управлението му и е основна предпоставка за постигане на общата и специфични цели на проектното предложение. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта. 27 800.00 27 800.00
Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси”: Дейност „Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” цели популяризирането на осигурения чрез ОП „РЧР“ финансов принос от Европейския социален фонд. Чрез осъществяване на дейността ще се повиши информираността на обществото за значимостта и важността на помощта и солидарността на Европейския социален фонд като основeн инструмент за подпомагане на областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Изпълнението на дейността за постигане на информиране и публичност относно проектното предложение и ОП ”РЧР”, има и следните специфични цели: • популяризиране на дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване; • популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Ново работно място”; • развиване в работодателите на съзнанието за необходимостта от увеличено инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като практика в бъдеще; • популяризиране на мерките за гарантиране на всеки пълноценно участие в обществото и право на достоен труд. В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши информационна кампания за запознаване на широката общественост с целите на проекта, реализацията на дейностите, включени в неговия обхват и постигнатите резултати. Предвижда се постигането на целените от дейността резултати да се осъществи, преминавайки през следните етапи. • Избор и сключване на договор с външен изпълнител на услуга: „Осъществяване на дейност информиране и публичност за популяризиране на проекта и ОП „Развитие на човешките ресурси”. • Изработка и доставка на информационни материали /информационна табела, плакати, дипляни, информационни стикери/. • Поставяне на видно място и разпространение на информационни материали сред широк кръг бенефициенти, потенциални бенефициенти и сред широката общественост. Предвижда се във всички документи, изготвени от Бенефициента и външните изпълнители по проекта, да се поставя емблемата на ЕС, упоменава се ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 и ОП РЧР, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, заложени в Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За осигуряване на качеството се предвижда изготвяне на коректни по отношение съдържанието и атрактивно оформени рекламни материали – дипляни, плакати, стикери и табла, при спазване на правилата, стандартите и техническите характеристики за изпълнение на дейностите за информиране и публичност при визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР”, съгласно правилата на Регламент (ЕС) №1303/2013 на Европейския парламент и на съвета от 17 декември 2013 г. и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Всички действия за информиране и публичност са предназначени за бенефициентите, потенциалните бенефициенти и широката общественост. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта като във всеки документ, свързан с изпълнението на дейностите по проекта, който се използва за информиране на обществеността или на участниците, включително всеки присъствен списък, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ. Финансовият ресурс необходим за изпълнението на дейността включва и предвижда разходи свързани единствено с обезпечаване на задължителните изисквания за популяризиране на финансовия принос на ЕСФ и ОП „РЧР“ и залагането му е от изключителна важност, за да може проектното предложение да отговори в максимална степен на изискванията за кандидатстване по настоящата схема. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, избран съгласно правилата на ПМС 118 от 2014 година. 2 708.00 2 708.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).