Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main task of the project proposal Modernization of the educational environment in "Professor Marin Drinov" Primary School is to create conditions for equal access to education by building a favorable, inclusive, innovative, energy-efficient, supportive and motivating educational environment that helps to increase motivation for learning and self-training and improving the educational results of children and students.
The project proposal envisages providing a modern material base to guarantee healthy and high-quality conditions for learning at the "Professor Marin Drinov" Primary School by building a safe, ecological, sustainable, inclusive, attractive, healthy and safe environment for learning, upbringing and socialization of learners to develop their potential.
The project proposal envisages a major repair and renovation of the building of the "Professor Marin Drinov" Primary School, which has not been subject to intervention at the moment. The project also envisages increasing the energy efficiency of the school building with administrative address: Kyustendil city, Bulgaria Blvd. No. 35. The provision of modern conditions in the educational infrastructure will improve the quality of education and reduce the percentage of early school leavers. The modernization of the material base will lead to an overall improvement of the learning process and will facilitate the introduction of new learning methods that will increase and retain the interest of young people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Основен ремонт и обновяване на сградата на Основно училище „Професор Марин Дринов“ “ с административен адрес: гр. Кюстендил, бул. "България" № 35: Сградата на ОУ „Проф. Марин Дринов“ гр. Кюстендил е построена и въведена в експлоатация за първи път през 1937 година, като при първоначалното въвеждане в експлоатация са били построени сутерените на сградата и два надземни етажа, а през 1963 година сградата е надстроена с трети надземен етаж. Сградата е изпълнена с монолитна стоманобетонова конструкция със смесена конструктивна схема – стоманобетонов скелет с носещи 25 см тухлен и зидове, стоманобетонови греди и колони и стоманобетонови плочи. Сградата функционира в дните от понеделник до петък, като съботите и неделите са почивни дни, а обичайният график за работа в делнични дни е от 6 до 19 часа. През учебната 2022/2023 година в училището се обучават 311 ученици в подготвителна, начална и основа целодневна форма на обучение. Дейността предвижда извършване на строително – ремонтни дейности, упражняване на авторски и строителен надзор. I. СТРОИТЕЛНО – РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ Строително – ремонтните дейности ще бъдат изпълнени съгласно заложените мерки в Обследване за енергийна ефективност на ОУ „Проф. Марин Дринов“ и предвидените дейности в Инвестиционен технически проект за обект Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ “Проф. Марин Дринов“ гр. Кюстендил. За обекта има издадено Разрешение за строеж № 224/01.12.2022г. Строително – ремонтните дейности предвиждат: - подмяна на дограма; - Топлоизолиране на стени; - топлоизолиране на покрив; - Топлоизолиране на по.дове; - Подмяна на ВОИ; - Подмяна на осветителни тела; - Подобряване на достъпа на лицата с увреждания съгласно Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021 г. II. Извършване на авторски надзор Дейността предвижда на проектантите изготвили техническия проект за обекта предмет на интервенция по настоящето проектно предложение да се възложи извършването на авторски надзор, тъй като същите са носители на авторски право. Изпълнителите, ще упражняват авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Предвижда се да се следи за точното изпълнение на предписаните от проектантите мерки и стойности през целия процес на изпълнение на строително-монтажните работи. III. Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ По време на строителството независима компания, ще упражнява консултански услуги със следния обхват: Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; Организира законосъобразно започване на строежа; Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; Окомплектова цялата документация, необходима на Община Кюстендил за въвеждане на обекта в експлоатация. 1 966 425.92 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).