Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal of INTERNATIONAL ASSET BANK (ASET BANK) is aimed at improving labor productivity and creating sustainable employment for employees of the financial institution through trainings that contribute to increasing the ability of its employees to face the dynamic changes in the banking sector and the current needs of the bank. Within the framework of the project, 600 ACET BANK employees will receive training as follows: 600 employees will undergo specialized training for specific bank software, as well as specialized training on the subject of "Customer service specificity in a credit institution". 260 employees will undergo training in key competency 2 "Communication in foreign languages" (English language courses of no less than 300 school hours and three levels of training for each trainee). A total of 260 employees will undergo training in vocational training - 199 employees in the field of Banking, Code 3430101 and 61 employees in Economics and Management, Code 3451204. The planned trainings will cover employees from the Central Management of ASET BANK in Sofia and from bank branches of the bank located in the territory of 70 settlements throughout the country. The trainees occupy different positions from different hierarchical levels of the candidate: specialists, expert staff, unit managers, directors of directors, branch managers, etc.
The training provided fully corresponds to the needs of ASET BANK in its capacity as an employer, as well as to the specifics of the Bank's activity; they are related to improving the fulfillment of the duties of the representatives of the target groups by addressing their needs.
The trainings will be carried out by a selected external contractor under the provisions of the ZUESEF and CMD 160 / 01.07.2016. Graduates will receive documents (certificates and certificates) certifying the completion of the training.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на специфични обучения на лица от целевата група: Целта на дейността е повиши производителността на труда на служителите заети в компанията чрез осигуряването на специализирано бизнес обучение за работа със специализирана банковата информационна система. Тя е интегрирана модулна система, която се използва в Асет Банк АД. Системата обхваща всички аспекти на банковата дейност. Състои се от ядро ​​(Core Banking) и придружаващите го бизнес модули, обхващащи процеси, свързани с банкиране на дребно и операции на едро. Всички модули работят с общи статични данни, те са интегрирани в единна система за контрол и управление на достъпа и са ориентирани към клиента. Обучението ще обхване общо 600 лица от централния офис и клоновата мрежа на банката във всички населени места. Сферата, в която оперираме, налага постоянно да усъвършенстваме предоставяните услуги, вкл. и чрез надграждане и добавяне на нови функционалности на банковия софтуер. Част от стратегията и плана за развитие на компанията е непрекъснато да инвестира в подобряване качествата и уменията на своите служители, което от своя страна допринася за повишаване производителността на труда и респективно, устойчивостта на работните места, както и взаимозаменяемостта на нашите служители. Предвидените в тази дейност обучения са по основните и специфични аспекти на използвания банков софтуер, като обученията са предназначени за различните екипи от цялата страна. Компетентността на всяко едно звено от екипа е изключително важна, за да се предотвратят загуба на ресурси, допълнителна комуникация, както и да нямаме недоволни клиенти. Във връзка с това сме предвидили провеждане на обучение за работа специализирана банковата информационна система, което ще бъде разделено на модули: 1. Работа в Клиентска картотека; 2. Откриване/закриване на различни продукти за ФЛ ; 3. Откриване/закриване на различни продукти за ЮЛ; 4.Извършване на касови и безкасови операции – в лева и валута; 5. Операции по депозити; 6. Замразени сметки; 7. Теглене на ПОС; 8. Преводи WESTERN UNION; 9. Работа с Дивиденти; 10. Събиране на такси в „Банкови услуги“; 11. Работа в приложение „Touch Screen“; 12. Сторниране на операции - касови и безкасови, потвърдени и непотвърдени; 13. Справки: Операции по инициали; Контролен лист по инициали; Платежни документи IBAN; Касов дневник по валути и Разпределение по купюри - за касиери; 14. Банкови операции - процеси и администриране; 15. Сигурност, линии на защита и риск - норми и контроли. Като прикачен файл в раздел 12 сме предложили примерна програма за обучение, като същата ще бъде детайлно разработена от избрания външен изпълнител, който ще отговаря за организиране и провеждане на обучението. ...Продължава в "Резултат"... Второто специфично обучение, което предвиждаме, е на тема "Специфика на работата с клиенти в кредитна институция". То ще 600 лица от централния офис и клоновата мрежа на банката във всички населени места. Нуждата да се подобри комуникацията в характерна за банката обстановка, с използването на специфична терминология и техники за убеждаване, налага обучението да е разработено и проведено специално за фирмата. Предвиждаме обучението да е два модула : Модул 1. Изисквания по отношение на работата с клиенти от регулаторна гледна точка и Модул 2 Изисквания по отношение на работата с клиенти от продажбена гледна точка. Като прикачен файл в раздел 12 сме предложили примерна програма за обучението, като същата ще бъде детайлно разработена от избрания външен изпълнител.Обучението ще бъде в дистанционна форма- чрез онлайн обучение. Общата продължителност на настоящото обучение ще бъде 100 учебни часа, разпределени по модули в учебната програма и план графика за разпределението на учебните занятия. И за двете обучения избраната обучителна организация ще трябва да изготви предварително план-график за разпределението за провежданите занятия, като това ще бъде предварително съгласувано и одобрено от екипа по управление. 3 000 000.00 0.00
Предоставяне на обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на лица от целевите групи: Дейността има за цел да осигури включването на 260 заети лица от целевата група в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по следните две професии: -199 човека по професия „Банково дело“, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на дружеството. - 61 човека по професия „Икономика и мениджмънт“ според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на дружеството. Интернешънъл Асет Банк АД е универсална търговска банка, с пълен лиценз Б-20, като предоставя широка гама от финансови услуги в различни клиентски сегменти – корпоративно и инвестиционно банкиране, обслужване на разпоредители с бюджетни средства, малки и средни предприятия, както и продукти за индивидуални клиенти. Клоновата мрежа на банката към този момент наброява над 95 точки на продажба, разположени на територията на 70 населени места в цялата страна. Част от служителите на дружеството не притежават професионални и квалификационни умения по банково дело, като същевременно им се налага да демонстрират високо ниво на познания и умения при предоставяне на предлаганите от банката финансови услуги. Това налага нуждата от по скорошно организиране и провеждане на професионален квалификационен курс, в който заетите да придобият по- задълбочени знания и умения в сферата на банките и финансовите институции, извършва дейности по обслужване на физически лица и предприятия във връзка с водене на банкови сметки, банкови заеми, валутни операции и др. Необходимостта на работодателя и дейността на фирмата изискват заетите лица да преминат обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по професия " финансист", специалност„Банково дело“. Друга част от нашите служители притежават познания и квалификация в областта на банковото дело, но не притежават необходимите познания икономически и ръководни умения за длъжностите, които заемат. Това налага нуждата от професионален квалификационен курс, в който заетите да придобият по- задълбочени знания и умения в областта на мениджмънта, маркетинга, предприемачеството, бизнес планирането и др. Необходимостта на работодателя и дейността на фирмата изискват заетите лица да преминат обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по професия - "Икономист ", специалност - " Икономика и мениджмънт". Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици, професионална квалификация и умения. Всички тези лица участват активно в развитието на стопанската дейност на фирмата, контактуват с контрагенти на фирмата, а не притежават нужното ниво на професионални знания и умения за качеството на заеманото работно място, свързано с предоставяните услуги. За ръководството на банката е от изключително значение персонала да премине обучение в двете гореописани професионални направления, защото това ще гарантира по- добро качество на предоставяните финансови услуги, което е изключително важно в условията на силно конкурентния пазар в банковия сектор. Обученията са съществени и за самите работещи, за да придобият знания и умения за работа в областта на банковото дело и в областта на икономиката и мениджмънта. Предвидената дейност е насочена към : -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. Общата цел на предвидените обучения е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията на заетите лица, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за повишаване производителността на труда за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени в банковия сектор и на пазара на труда. 468 000.00 0.00
Предоставяне на обучения за придобиване на ключови компетентности на лица от целевата група: Дейността има за цел да осигури включването на 260 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", „Английски език“, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на дружеството. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител, който ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици” - Английски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение за 260 заети лица. Планирали сме дистанционна форма за обучение по английски език. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени на 50% теория и 50% практика. Обученията ще бъдат в дистанционна форма, за да може всяко от лицата да организира само времето за обучение според индивидуалните си възможности. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от провеждане на обучения по английски език е продиктувана от факта, че английският език става все по-необходим за банковата институция в контекста на разширяване на обхвата и повишаване на ефективността на комуникацията с чуждестранни консултантски организации; контролиращи и мониторингови институции; одиторски компании; рейтингови агенции; агенции за събиране на вземания и партньорски организации. През последните години все повече се увеличава броя на банковите салони, в които е необходимо да се извършва пълно и качествено обслужване на англогоезични клиенти-чужденци; нараства броят на служителите, които трябва да притежават надеждни и приложими умения за работна комуникация на английски език в специфичната банкова среда. Част от средносрочните цели на Банката са: да се повиши успеваемостта и да се разшири обхвата при привличане като клиенти на повече англогоезични чужди граждани: да нарастне ефективността при предлагане и продажба на нови и допълнителни банкови продукти и услуги на англогоезични клиенти. Предвидените участници в обученията са служители на банката от цялата страна. Обучаемите заемат длъжности от различни йерархични нива на банковата институция: специалисти, експертен персонал, ръководители на звена, директори на дирекции и управители на офиси и клонове. В служебните задължения на тези лица влизат: обслужване на клиенти на Банката, които не са български граждани; запознаване с нормативна уредба от Европейското законодателство, която в някои случаи е само на английски език; комуникация и кореспонденция с консултанти, които са чужди граждани и за които работният език е английски; самоподготовка в сферата банковото обслужване на английски език и др. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително познания по чужди езици. За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици” - Английски език. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията и познанията на заети лица по английски език, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. 182 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).