Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal consists of measures to facilitate access to business services for the development of a social enterprise in Crinitus Ltd. in order to strengthen its activities, better management and create conditions for successful and sustainable business development.
The social enterprise, which carries out activities for the presentation and trade of sports and entertainment goods, as well as the provision of services for forecasting and analysis of sports events was established and carries out its activities through support for operation "Development of social entrepreneurship" of OPHRD 2014-2020 . The aim of this project is to upgrade and stabilize the new business structure.
For this purpose, consultations will be held in the field of digital marketing, and work will be done to optimize the company's website. The marketing expert will share his knowledge and skills for SEO optimization and various marketing techniques to improve the company's positioning in the market.

This project will strengthen and develop an enterprise carrying out activities with social impact, will create a more favorable environment for successful continuation of activities by increasing access to business services.
All project activities will be accompanied by mandatory information and publicity events, which will make public the support received by the applicant and grants from the EU through the ESF.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в областта на дигиталния маркетинг: Дейността има за цел да повиши възможностите на кандидата за намиране на нови клиенти и разширяване на пазарите, чрез получаване на консултации в областта на дигиталния маркетинг като резултат да бъде подобрена оптимизацията на интернет сайта на дружеството. SEO оптимизацията на интернет сайта ще спомогне да се достигне до нови клиенти, да се разширят пазарите и да се оптимизират разходите на дружеството за реклама. При оптимизацията ще се постави цел за повишаване на позициите, на които интернет страницата излиза в популярните интернет търсачки, за достигане на рекламите до нови аудитории, ще се разшири обхвата на хората, които посещават интернет сайта и други. За постигането на добро маркетингово позициониране ще се анализират първо компонентите на сайта, като статии, снимки, външни връзки и ще работи за тяхното подобряване. Ще се наблегне и за популяризиране на социалната кауза на кандидата. Страницата на кандидата е на адрес https://www.sportalaxy.com и представлява медия за спортни новини с дейност прогнозиране и анализиране на спортни събития. Страницата продава и рекламно пространство, дружеството и създаденото социално предприятие в структурата му се занимава и с представяне и продажба на спортно-развлекателни стоки. В настоящата обстановка на свити пазари, на понижена покупателна способност и на нарастваща икономическа криза е от изключителна важност да бъдат потърсени алтернативи за представяне дейността на фирмата и по този начин да бъде създадена възможност за повишаване на продажбите й, за повишаване на печалбата или поне за задържане на нивата й и не на последно място, за запазване на съществуващите работни места и за възможностите за тяхното увеличаване. Консултациите ще се осъществяват на два етапа: 1. Провеждане на консултации и представяне на възможностите, които маркетинга предлага за повишаване на популярността на интернет сайта; 2. Провеждане на маркетингова кампания и оптимизация на позиционирането в интернет на компанията – ще се проведат минимум 5 кампании, състоящи се от по минимум 5 статии, в които ще се съдържат таргетирани думи, въведени в модула за оптимизация на самия сайт за конкретната кампания. За осъществяване на консултациите ще бъде нает специалист по маркетинг, с висше образование в областта и над 6 години релевантен опит, който първо ще извърши консултативни дейности и след това, ще проведе маркетингова кампания. Разширяването на дейността на кандидата е част от стратегията за развитие на фирмата, като процесът по правилно маркетингово позициониране на продуктите ще се води от потребностите на потенциалните, нови клиенти с цел задоволяване на техните потребности и повишаване нивата на продажби на дружеството и завладяване на нови пазари. При получаването на консултантска помощ и провеждането на маркетингова кампания ще бъдат реализирани по-устойчиви модели, които ще спомогнат за развитие на социалното предприятие, създадено в структурата на кандидата, ще бъде подпомогнат процеса по повишаване на конкурентостта, което ще доведе до създаване на предпоставки за успешното бизнес развитие в бъдеще. Чрез настоящия проект ще се работи за постигането на зададените стратегически цели на кандидата, а именно разширяване на пазарите, оптимизиране на параметър разходи-ползи от всеки клиент. Ще се изследва възможността за получаване по-голям доход за социалното предприятие от всяка услуга, която предлага и възможностите за оптимизиране на разходите му и увеличаване на приходите му. Чрез провеждането на срещи с консултанта и чрез обсъждането на предните направления ще се цели повишаване на информираността и знанията, служителите на кандидата ще придобият знания и умения за структурирането на маркетинговите процеси, като резултатите са измерими, доказуеми и съответстващи на целите на кандидата, осъществяваната от него дейност и постигането на устойчив бизнес със социален ефект и по предприемачески начин. 4 945.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).