Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Vekan Group Ltd. is a small enterprise with main activities in the field of IT - building and maintenance of web based projects, online tradeing and online marketing. The company has been operating since 2015, employing 12 person on labour contracts. 11 projects have been implemented under the Youth Employment Program and currently implementing the "New Workplace" project. Within these projects, 25 unemployed persons were employed. Deepening social problems in society, related to the employment of a large part of the Bulgarian population included in the vulnerable groups, and the growing risk of social exclusion require taking various measures, both by the state and by the businesses. This requires developing a project whose main goal is to provide support for social inclusion of vulnerable groups in social economy by creating conditions for employment and professional integration. It can be achieved through the implementation of 2 specific objectives: 1) providing employment for the representatives of the target groups and development of social entrepreneurship; and 2) creating appropriate working conditions for work of newly appointed persons. These objectives will be achieved through the realization of two main activities: 1) Providing employment for 11 unemployed persons; and 2) Equipping of newly created jobs. In activities will be included 8 unemployed youths up to 29, 3 unemployed over 54. As a result of these activities, a new social enterprise will be created in which handicrafts will be produced and sold online. It will employ 11 persons for one year and will create appropriate working conditions by purchasing new equipment, will increase their competitiveness and after the completion of the project will create additional employment for 6 months for 6 persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на заетост за 11 безработни лица: Векан груп ООД е малко предприятие, чиято основна цел е да доставя на клиентите си технологични решения, които да спомагат за развитието на техния бизнес. Фирмата е създала множество уеб сайтове и онлайн магазини, които изпълняват успешно своите функции и са доказали своята ефективност. Фирмата предоставя и онлайн маркетингови услуги като SEO оптимизация, Facebook маркетинг, онлайн реклама в търсещи машини, CRO и др. Има натрупан опит в онлайн продажбите на стоки и услуги чрез своите онлайн магазини banana.bg, caricature-me.com и др. Поддържа и политематичен информационен портал - ala-bala.com. Задълбочаващите се социални проблеми в обществото, свързани с трудовата реализация на голяма част от българското население, включени в т.нар. уязвими групи, както и засилващият се риск от социално изключване, изискват предприемането на различни мерки, както от страна на държавата, така и от страна на бизнеса. В тази връзка, желанието на Векан груп ООД е да създаде социално предприятие, което да отговаря на очакванията на обществото за принос в социалната икономика и да изпълнява социална функция чрез осигуряването на трудова заетост за лица от уязвимите групи. Приносът на Векан груп ООД в решаването на част от проблемите на уязвимите групи е създаването на социално предприятие в рамките на фирмата, което да предлага нови услуги в сферата на онлайн търговията с подаръци: 1) Дизайн и ръчна изработка на подаръчни кошници, букети от бонбони и картички, ръчно рисуване на тениски и др.; 2) Онлайн продажба на ръчно изработени изделия за клиенти в България. Дейността ще се изразява в наемане на трудов договор за 12 мес. на 11 безработни лица, представители на уязвимите групи - лица в неравностойно положение, които са с по-ниска конкурентоспособност на пазара на труда (младежи до 29-годишна възраст и безработни над 54-годишна възраст). За функционирането на социалното предприятие ще е необходим екип, който да включва Специалист маркетинг и реклама, Уеб дизайнер, Програмист, Продавач, Опаковач, 2 Аранжьора на цветя, 2 Художник-декоратори, Шофьор/куриер и Чистач/Хигиенист. Служителите ще бъдат избрани от целевите групи, обхващащи лицата в неравностойно положение на пазара на труда: - 8 безработни младежи до 29 г. вкл.; - 3 безработни над 54-годишна възраст. Социалното предприятие ще се ръководи от управител на пълен работен ден, непопадащ в посочените целеви групи. Изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд са задължителни за всички предприятия и места, където се осъществява трудова дейност, независимо от формата на организация, вида на собственост и основанието, на което се извършва работата. В тази връзка, задължение на работодателя е да осигури обслужване на своите служители от регистрирана служба по трудова медицина. Освен това, още в първите дни, всички новоназначени служители ще преминат инструктаж за безопасни и здравословни условия на труд. След изтичане на срочните трудови договори, минимум с 50% от новонаетите лица ще бъдат сключени нови трудови договори за срок от 6 месеца. Ще се даде възможност на всички, които са се отличили със знания и умения да намерят трайно място в трудовия колектив на фирмата. Непрекъснатата дигитализация на услугите и разрастващият се пазар на онлайн услуги до голяма степен гарантира развитието на социалното предприятие, не само като работно място за представители на уязвимите групи, но и като платформа за подпомагането на други социални предприятия и лица от уязвимите групи, което да допринася за разрешаването на социалните им проблеми. 0.00 129 086.42
Оборудване на новосъздадените работни места: Векан груп ООД развива своята дейност в 2 наети помещения в София, в които работят 12 човека. Наличното пространство не е достатъчно и поради тази причина е необходимо да бъде наето още едно помещение. С оглед разкриването на нови 11 работни места, в рамките на София ще бъде наето ново помещение, което да бъде напълно оборудвано и обособено за дейността на новото предприятие. Към съществуващата фирма Векан груп ООД ще се обособи социално предприятие, което ще изпълнява 2 основни дейности - 1) дизайн и ръчна изработка на подаръчни изделия и 2) тяхната онлайн продажба за клиенти в България. Предприятието ще осигурява заетост на 11 представители на целевите групи, които ще бъдат назначени на 9 различни длъжности. • За уеб дизайнера ще са необходими 1 ергономичен стол и 1 бюро. Необходимостта от разработване на различни, сложни графични изображения и тяхното имплементиране в проектите, по които ще работи дружеството, налага изискване за оборудване на работното място с 1 стационарен компютър и монитор с висока разделителна способност (в комплект с мишка и клавиатура), предназначен за прецизна обработка на графични изображения, графики, анимация и др. С оглед прецизно генериране и обработка на графики, илюстрации и други изображения, в т.ч. обработка в реално време и изготвяне на интерактивни презентации, е необходимо работното място да бъде оборудвано и с 1 графичен таблет. За нормалната работа на компютъра ще е необходим 1 лицензиран софтуер - MS Office пакет или еквивалент и 1 лицензиран графичен софтер - Photoshop или еквивалент. • За програмиста на уеб сайтове ще са необходими 1 ергономичен стол и 1 бюро. Изхождайки от спецификата на работата и с цел мобилност на работещия, ще е необходим 1 мощен лаптоп с лицензирана операционна система и включен офис пакет, 1 отделен монитор с висока резолюция и 1 мишка в комплект с клавиатура. • За специалиста по маркетинг и реклама ще са необходими 1 ергономичен стол и 1 бюро, 1 лаптоп - среден клас (с лицензирана операционна система и офис пакет) и 1 сматфон. Изхождайки от спецификата на длъжността, лаптопът и сматфона ще позволят мобилност на експерта и възможност за срещи с клиенти извън офиса на фирмата. • За продавача ще са необходими 1 ергономичен стол и 1 бюро. За поддържане на постоянен и бърз контакт с маркетинг-специалиста, останалите служители на фирмата и с клиентите, ще е необходим 1 смартфон. За обработка на онлайн поръчките, за връзка с доставчици на суровини и материали, контрагенти и клиенти ще е необходим 1 лаптоп - среден клас (с лицензирана операционна система и офис пакет). • За опаковача ще са необходими 1 ергономичен стол и 1 бюро. За създаването на информация за всеки продукт, който ще се продава в онлайн магазина, за обработката и въвеждането на данни, за връзката с доставчици на материали и консумативи, както и за цялостното подпомагане работата на останалите длъжности в социалното предприятие, ще е необходим 1 лаптоп - среден клас (с лицензирана операционна система и офис пакет). За заснемане на продуктите, които ще се продават в онлайн магазина ще е необходим 1 цифров фотоапарат с обектив и светкавица. • За двамата аранжьори на цветя ще са необходими 2 ергономични столове и 2 бюра. За съхранение на материалите и готовите продукти ще има нужда от обзавеждане с 2 шкафчета и 2 етажерки. • За двамата художник-декоратори ще са необходими 2 ергономични столове и 2 бюра. За рисуването и компютърната обработката на дизайна на изделията ще са необходими 2 лаптопа - среден клас (с лицензирана операционна система и офис пакет). • За шофьора, които ще изпълнява и куриерските функции и хигиениста няма да е необходимо оборудване. За комфортната работа на творческите длъжности ще са необходими 5 бр. слушалки за компютър. На разположение на всички лица в офиса ще бъде 1 МФУ (принтер, скенер, копир), 1 UPS (непрекъсваемо токозахранване в случай, че има неизправност в електрическата мрежа) и 1 рутер за доставка на безжичен интернет до всяка работна станция. 0.00 51 634.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).