Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

A large number of people in the municipality of Mizia lives below the poverty line, worst forms of deprivation and inability to implementation of labor market. The current project proposal is in response to solve these problems and will make a significant contribution in the fight against poverty. The project will encompass the most vulnerable groups in the municipality affected by worst forms of poverty. The support which will be made to the people in or at risk of poverty by the project is in providing a warm meals in the working days of the month. Also, through the project implementation will be provided support for upgrading the activities of the public kitchen and extension of social services types. The main target groups of the project that will receive warm meals are the following:  
1. Individuals and families monthly supported under the terms of Article 9 of Rule for implementation of LSS;
2. Persons without income and relatives to care for them, identified by the Directorate "Social support";
3. Single people and families receiving low pensions - for retirement and old age, handicaps, other pensions;
Not received warm meals will be allocated to an additional target group, which includes Individuals from the main target group that are in the waiting list.
The main objective of the project is to reduce the number of people living in poverty, by helping them with warm meals, in order to overcome basic material deprivation. This main objective will be achieved through the implementation of project activities, which are: Identification of target groups; Purchase of foods; Providing of warm meals; Providing of accompanying measures.
As a result of the project will be achieved the following results:
- Upgraded activity of public kitchen;
- Expanded range of social services;
- Reduced number of people poor in or at risk of poverty.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: В проекта ще бъдат включени 3 вида групи от основната целева група, както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност. Към момента на кандидатстване, Община Мизия е изискала по официален ред от ДСП Оряхово списък с броя на лицата от основните целеви групи и по така предоставените данни, общият брой на лицата е около 266. Конкретният брой на лицата за всяка група е определен на база подадени заявления от кандидат потребители. Предвижда се в проекта да се включат общо 80 лица от основната целева група - 30 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП, 20 лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП и 30 лица и семейства, получаващи минимални пенсии. Неполученият топъл обяд, ще бъде разпределян на допълнителна целева група, която включва конкретни представители от основната целева група, които са включени в резервен списък на чакащи. Предвижда се в проекта да се включат общо 80 лица от основната целева група до 31.12.2016 г. и 305 лица от 01.01.2017 г. до 30.04.2020 г.- 200 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП, 40 лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП и 65 лица и семейства, получаващи минимални пенсии. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти Трапезария 1: Описание изискванията на националното законодателство за прозрачен избор на доставчик, избран с процедура по реда на ЗОП.Раздаването на топъл обяд е започнало на 01.10.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г.. Раздаването се извършва само през работните дни, като общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 64 р.д. , на 80 лица до 31.12.2016 г. в Трапезария 1 от 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 115 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 116 лица х 501 р.д.;от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. -84 р.д. - 115 лица за разпределени по месеци, както следва: Брой работни дни за 2016/ 2017 г. – 312 дни, разделени по месеци както следва: Октомври 2016 – 21 работни дни; Ноември 2016 – 22 работни дни; Декември 2016 г. - 21 работни дни Януари 2017 г. – 21 работни дни; Февруари 2017 г. – 20 работни дни; Март 2017 г. – 22 работни дни; Април 2017 г. – 18 работни дни. май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни Общият брой потребители на услугата са 115 лица./Трапезария 1/ Общият брой на потребителите, на които ще се предоставя топъл обяд, е 80 лица до 31.12.2016 г. и 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 115 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 116 лица х 501 р.д., от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. -84 р.д. - 115 лица ,разпределени в следните групи, разпределени в следните групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 111 ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП - 12 бр.; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност - 182 бр. Доставките на хранителните продукти ще са по предварителни заявки. Общите изисквания към доставяните храни са: 1. Да са опаковани и етикирани на български език съгласно българското законодателство; 2. Да се придружават от документи доказващи произхода и безопасността /здравни документи/, както и първични финансови документи /стокова разписка, приемо-предавателни протоколи, фактури, товарителница и др./; 3. Документа за произход трябва да съдържа информация за вида, количеството и партидата на съответната фирма производител. Задължителна информация е и държавата производител; 4. При доставките могат да се прилагат и други документи на български език, доказващи качеството и безопасността на доставяните хранителни продукти; 5. Хранителните продукти да са в начален срок на годност; Типовете хранителни продукти, необходими за приготвяне на топлия обяд включват: мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и яйчни продукти, хранителни мазнини, пресни и преработени плодове и зеленчуци, зърнени продукти, нишесте, захар и захарни продукти. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00157-2019-0007, и № на договори с избрани изпълнители - №1, №2, №3,№4,№5 и №6 от 29.08.2019г. /за 6 обособени позиции/. Процедура по ЗОП. С Решение №11-321/29.07.2019г.г. на осн. Чл.112 ал.1 от ЗОП, община Мизия откри процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет доставка на хранителни продукти по шест обособени позиции " за нуждите на проект "Топъл обяд" на територията на община Мизия.Удостоверение за регистрация по чл.12 ЗХ № 06-850/29.09.2011 г.; № 06-489/11.10.2016 г.; № 06-490/11.10.2016 г.. 265 012.14 265 012.14
Осигуряване на топъл обяд : В рамките на дейността ще се реализира 1 обществена трапезария до 31.12.2016 г. и от 01.01.2017 г. в 3 трапезарии на територията на община Мизия . Община Мизия разполага със собствена материална база за съхранение и приготвяне на храна, която се помещава в сградата на Домашен социален патронаж /ДСП/, гр.Мизия ул.."Петко Банков" № 7, сградата на ДГ "Незабравка", филиал с. Крушовица, ул. "Минко Костадинов" № 67 и сградата на ДГ "Незабравка, филиал с. Софрониево, ул. "Дафинка Черганска" № 2 . Помещенията, в които ще се приготвя топлия обяд отговарят на всички специфични хигиенни изисквания и необходими условия. Обектът, обособен като трапезария №1 - гр. Мизия и с. Липница, е обособена зона - кухня майка с кетъринг, находяща се в ДСП. Приготвената храна за потребителите от с. Липница ще се транспортира до село Липница с автомобил на ДСП, гр. Мизия. Храната предварително ще бъде поставена в еднократни купички и ще се раздава на специално обособен пункт за раздаване. Материалната база включва следното оборудване: 2 бр. Професионална електрическа печка с 4 обединени котлона-тип плоча; 2 бр. Професионална електрическа фурна 1 бр. Газов фритюрник с 1 вана- 1х13 л.;1 бр. Електрическа скара с размери 80/60 - 40 тръбна;1 бр.; островен аспиратор с ламелни регулируеми филтри;Вертикален фризер с общ капацитет 215 л.;2 бр.; Фризер тип ракла;2 бр. Хладилник с камера;12 бр. Контейнер с изолация /термоказан/ за пренасяне на храна;Персоналът, който ще бъде ангажиран по осигуряването на топлия обяд ще бъде от 4 човека - готвач 1 бр..;- работник кухня - 1 бр.- домакин - 1 бр..;- домашен помощник - 1 бр..Обектът, обособен като трапезария № 2 е кухня на ДГ "Незабравка", филиал с. Крушовица, ул. "Минко Костадинов" № 67. Обектът разполага със складови помещения. Приготвената храна за потребителите от с. Войводово ще се транспортира до село Войводово с автомобил на ДСП, гр. Мизия. Храната предварително ще бъде поставена в еднократни купички и ще се раздава на специално обособен пункт за раздаване. Материалната база включва следното оборудване:1 бр. Професионална електрическа печка с 6 обединени котлона. Професионална електрическа фурна ;1 бр. Електрическа скара 1 бр. Вертикален фризер с общ капацитет 215 л.;2 бр. Фризер тип ракла;2 бр. Хладилник с камера;1 бр. Двоен хладилникПерсоналът, който ще бъде ангажиран по осигуряването на топлия обяд ще бъде от 2 човека- готвач 1 бр..;- домакин - 1 бр..; Храната ще се предоставя на място в ДГ "Незабравка", филиал с. Крушовица, ул. "Минко Костадинов" № 67 и обособения пункт в с. Войводово на одобрените за потребители на услугата лица, след представяне на карта на ползвателя, полагане на подпис за заявяване и получаване на храната и собствени съдове за потребителите на с. Крушовица и еднократни купички за потребителите на с. Войводово, съобразени със санитарно-хигиенните норми. Обектът, обособен като трапезария № 3 е кухня на ДГ "Незабравка", филиал с. Софрониево, ул. "Дафинка Черганска" № 2, където ще се осъществява дейността по приготвяне на топлия обяд за потребителите на с. Софрониево Обектът разполага със складови помещения. Материалната база включва следното оборудване:1 бр. Професионална електрическа печка с 6 обединени котлона-тип плоча;2 бр. Храната ще се предоставя на място в ДГ "Незабравка", филиал с. Софрониево, ул. "Дафинка Черганска" № 2, на одобрените за потребители на услугата лица. Обществена трапезария 1, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 06-850/29.09.2011 г., считано от 01.05.2017 г за период от 43 месеца в рамките на 752 работни дни Обществена трапезария 2, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 06-489/11.10.2016 г., считано от 01.05.2017 г за период от 40 месеца в рамките на 752 работни дни Обществена трапезария 3, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 06-490/11.10.2016 г., считано от 01.05.2017 г за период от 40 месеца в рамките на 752 работни дни. . 31 652.85 30 158.34
Предоставяне на съпътстващи мерки : За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа по проект. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Мизия, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги, и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги, тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя. 31 652.85 29 433.97
Закупуване на хранителни продукти в Трапезария 2: Дейността по закупуване на храните се извършват от Община Мизия, съгласно изискванията на националното законодателство за прозрачен избор на доставчик, избран с процедура по реда на ЗОП. Раздаването на топъл обяд в Трапезария 2 е започнало на 01.01.2017 г. и ще приключи на 31.12.2019 г.. Раздаването се извършва само през работните дни, като общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 749 - от 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 103 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 102 лица х 501 р.д.и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 102 л.х84 р.д. разпределени по месеци, както следва: .Брой работни дни за 2017 г. – 248 дни, разделени по месеци както следва: Януари 2017 г. – 21 работни дни; Февруари 2017 г. – 20 работни дни; Март 2017 г. – 22 работни дни; Април 2017 г. – 18 работни дни. май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни Общият брой на потребителите, на които се предоставя топъл обяд в Трапезария 2, е от 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 103 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 102 лица х 501 р.д.,и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 102 л.х84 р.д. разпределени в следните групи, разпределени в следните групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП ; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност . Доставките на хранителните продукти ще са по предварителни заявки. Общите изисквания към доставяните храни са: 1. Да са опаковани и етикирани на български език съгласно българското законодателство; 2. Да се придружават от документи доказващи произхода и безопасността /здравни документи/, както и първични финансови документи /стокова разписка, приемо-предавателни протоколи, фактури, товарителница и др./; 3. Документа за произход трябва да съдържа информация за вида, количеството и партидата на съответната фирма производител. Задължителна информация е и държавата производител; 4. При доставките могат да се прилагат и други документи на български език, доказващи качеството и безопасността на доставяните хранителни продукти; 5. Хранителните продукти да са в начален срок на годност; Типовете хранителни продукти, необходими за приготвяне на топлия обяд включват: мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и яйчни продукти, хранителни мазнини, пресни и преработени плодове и зеленчуци, зърнени продукти, нишесте, захар и захарни продукти. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00157-2019-0007, и № на договори с избрани изпълнители - №1, №2, №3,№4,№5 и №6 от 29.08.2019г. /за 6 обособени позиции/. 202 165.25 203 537.15
Закупуване на хранителни продукти в Трапезария 3: Дейността по закупуване на храните се извършват от Община Мизия, съгласно изискванията на националното законодателство за прозрачен избор на доставчик, избран с процедура по реда на ЗОП. Раздаването на топъл обяд в Трапезария 3 е започнало на 01.01.2017 г. и ще приключи на 30.04.202020 г.. Раздаването се извършва само през работните дни, като общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 833 , на 87 лица.Общият брой на потребителите, на които ще се предоставя топъл обяд, е от 01.01.2017 г. до 31.12.2019 г. - 87 лица х 749 р.д. и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 87 л.х84 р.д. разпределени по месеци както следва: .Брой работни дни за 2017 г. – 248 дни, разделени по месеци както следва: Януари 2017 г. – 21 работни дни; Февруари 2017 г. – 20 работни дни; Март 2017 г. – 22 работни дни; Април 2017 г. – 18 работни дни. май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни Общият брой на потребителите, на които ще се предоставя топъл обяд, е от 01.01.2017 г. до 31.12.2019 г. - 87 лица х 749 р.д. и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 87 л.х84 р.д., разпределени в следните групи, разпределени в следните групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП ; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност . Доставките на хранителните продукти ще са по предварителни заявки. Общите изисквания към доставяните храни са: 1. Да са опаковани и етикирани на български език съгласно българското законодателство; 2. Да се придружават от документи доказващи произхода и безопасността /здравни документи/, както и първични финансови документи /стокова разписка, приемо-предавателни протоколи, фактури, товарителница и др./; 3. Документа за произход трябва да съдържа информация за вида, количеството и партидата на съответната фирма производител. Задължителна информация е и държавата производител; 4. При доставките могат да се прилагат и други документи на български език, доказващи качеството и безопасността на доставяните хранителни продукти; 5. Хранителните продукти да са в начален срок на годност; Типовете хранителни продукти, необходими за приготвяне на топлия обяд включват: мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и яйчни продукти, хранителни мазнини, пресни и преработени плодове и зеленчуци, зърнени продукти, нишесте, захар и захарни продукти. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00157-2019-0007, и № на договори с избрани изпълнители - №1, №2, №3,№4,№5 и №6 от 29.08.2019г. /за 6 обособени позиции/. 165 879.57 165 879.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).