Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project "Creation of new jobs and sustainable employment of unemployed persons in the Air Max LTD" aims: To provide sustainable employment and conditions for effective work in the company "Air Max" LTD.
The specific objectives of the project are:
1. To increase the production capacity of the "Air Max" Ltd., by creating conditions for employment and sustainable employment of 13 unemployed persons and / or young people in the enterprise.
2. To improve labor productivity through vocational training and training of new staff. Achieving these goals will be achieved by implementing the following activities:
Activity 1: Organization and management of project activities;
Action 2: Ensuring transparency and publicity of the project;
Activity 3: Provision of equipment and furniture for new jobs;
Activity 4: Conduct the selection of 13 unemployed persons and / or up to 29 years for employment in "Air Max" LTD;
Activity 5: Providing employment "Air Max" Ltd. of selected unemployed
Activity 6: Provision of training to enhance their professional qualification in "Heat - heat, air conditioning, ventilation and refrigeration equipment" ex officio "Fitter, refrigeration and air";
Through these activities will achieve the following results: On 13 unemployed persons and / or young people under 29 years will be provided employment for a minimum of 12 months, equipped workplaces for effective implementation of work. For the following positions: 11 Fitter, refrigeration and air conditioning and 2 Electrical. As 11 of the unemployed and / or up to 29 youths. Occupying the post - Fitter, refrigeration and air conditioning systems will be trained to enhance the qualification of the profession, specialty "Heat - heat, air conditioning, ventilation and refrigeration equipment."
Target group in the project will be unemployed / inactive persons and / or young people under 29 years of Blagoevgrad.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на дейностите по проекта : Настоящата дейност е една от основните дейности в проектното предложение, чрез която ще се извърши цялостното изпълнение на проектните дейности, за да могат да се постигнат поставените цели. За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран тричленен екип, които ще бъде съставен от Ръководител на проекта, Координатор на проект и Счетоводител на проекта. Подбрани на база опит, квалификация и компетенции в сферата на управлението на европейски проекти. Ръководител на проекта притежава висше образование, специалност Психология. Има дългогодишен опит (над 6 години) в сферата на бизнес консултирането по разработване и управление на европейски програми и проекти, финансирани от различни фондове на ЕС, както и към момента се занимава с това. Поради което има необходимия опит да заеме настоящата позиция и да изпълнява възложените му задачи за успешното и ефективно реализиране на дейностите по проекта. Общата заетост на ръководителя ще бъде 720 часа за целия период на проекта (средно по 45 часа месечно). За ангажираността му по проекта с него ще бъде сключен граждански договор за целите на проекта и за неговия период на изпълнение. Координатор на проекта притежава с висше икономическо образование, опит в дейности по администриране и с над 1 година опит по управление на проекти по различни схеми и програми финансирани от Европейския съюз. По настоящем работи като бизнес консултант в консултантска фирма по европейски проекти. Общата заетост на координатора ще бъде 672 часа за целия период на проекта (средно по 42 часа месечно). С координатора по проекта ще бъде сключен граждански договор за целия период на проекта. Счетоводител на проекта е счетоводител с дългогодишен опит, познания и квалификация в счетоводната дейност. Той извършва счетоводната дейност на фирма "Еър Макс" ЕООД, поради което е запознат с финансовата и счетоводна политика на фирмата. Поради, което ще бъде ангажирана със счетоводната дейност по проекта с граждански договор за цялата продължителност на проекта. Заетостта на счетоводителя по проекта ще бъде 640 часа за периода на проекта (средно 40 часа месечно заетост). Дейността цели да осигури ефективна организация, управление, финансово и техническо отчитане на проекта, в съответствие с изработения план – график за провеждане на дейностите по него, за да могат да се постигнат устойчиви резултати от реализацията му е постигане на финансово обезпечение за безпроблемното му реализиране. Реализирането на ежемесечните дейности на екипа по организация и управление ще протичат през няколко основни етапа, за да се постигне ефективно и успешно реализиране на всички дейности по проекта и на целия проект. -Планиране на срещи за организиране на работата на екипа за всеки месец, контролиране на работата по време на изпълнение на работата на екипа и оценка на изпълнението на всяка една от планираните дейности. - Изготвяне на план -график за месеца, в които ще се планират всички етапи за изпълнение на дейностите за изпълнение през настоящия месец, с поставяне на конкретни срокове и отговорници за това; - Изготвяне на месечни отчети от всеки член от екипа за отчитане на свършената работа за месеца по проекта и неговата ангажираност по него. - Проследяване и извършване на всички необходими разплащания и счетоводни отчитания за всяка изпълнена дейност. Дейността ще бъде реализирана на база изискванията в ръководството на бенефициента и нормативните изисквания по схемата и приложените към нея документи. За коректното, безпроблемно и навременно реализиране на тази дейност ще се търси постоянно взаимодействие с УО за препоръки на база мониторинг и текуща оценка за изпълнението на останалите дейности и на проекта като цяло. За успешната реализиране на дейността по организация и управление, ръководството на фирмата ще предостави офиса в фирмата, където да се изпълнява настоящата дейност и ще обезпечи с консумативи, за да може екипа да генерира всички необходими документи за проектното досие. 18 162.42 18 162.42
Oсигуряване публичност и прозрачност на проекта: Настоящата дейност е цели да се постигне популяризиране и визуализиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, която е финансирана от ЕСФ и от ОП "Развитие на човешките ресурси" от една страна и от друга информирането на целевите групи и всички заинтересовани страни, както и широката общественост от друга страна за целите на проекта и програмата. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Тя ще бъде реализирана на територията на гр. Благоевград и ще има две насоки за информиране. Едната насока е постигане на информираност, визуализация и популяризиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, а другата насока постигане на информираност, чрез това популяризиране да се стимулират представителите на целевите групи - безработните/неактивни лица и безработните младежи, всички заинтересовани страни да вземат участие в настоящия проект. Така обществеността ще се запознае с целите и дейностите по проекта, но и на самата програма, което ще доведе до мотивиране на повече неактивни безработни лица да кандидатстват за осигуряване на заетост, както по настоящия проект, така и в сходни на него. За осигуряване на публичността и визуализацията по проекта и за постигане на по- високи резултати в настоящата дейност ще премине през няколко етапа на изпълнение: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством встъпителна пресконференция, разпространение на рекламно - информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Цялостното изпълнение на дейността ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия капацитет и опит в реализирането на подобни дейности. Но активно участие ще вземат, както екипа по управление, така и ръководството на фирма "Еър Макс" ЕООД ще съдействат за популяризирането както на проекта, така и на програмата сред своите партньори, клиенти, широката общественост и всички заинтересовани страни за качественото и ефективно изпълнение на дейността и постигането на по-голям резултат. 3 690.00 4 140.00
Осигуряване на оборудване и стопански инвентар за новите работни места: Целта на дейността е да се осигурят ефективни работни места в производственото помещения на фирмата. За реализирането на тази дейност ще бъде използвано производствения цех на фирмата, които се планира да бъде разширен в най-скоро време. Поради увеличаващия се обем на работа във фирмата се определя нуждата от допълнителни работни места и осигуряване на устойчива заетост на ново наетите лица. Наличното оборудване, с което разполага в момента фирмата е достатъчно за настоящия персонал, но поради планираното нетно увеличение на персонала, то ще бъде крайно необходимо за всички работници и служители да изпълняват трудовите си задължения. Дейността се изразява в осигуряване на допълнително оборудване и стопански инвентар за създадените нови работни места за извършване трудова дейност на ново наетия персонал. Това ще се осъществи, чрез търсене на оферти, закупуване и доставка на професионалното оборудване. За всяка длъжност ще бъде закупено следното оборудване: - За длъжността Монтажник, хладилни и климатични инсталации е предвидено да се закупи следното оборудване, с което работниците на съответната длъжност да могат да извършват монтажните си дейности качествено и ефективно, както в производственото помещение, така и на място при клиентите: Аргонов инвенторен апарат за заваряване с прав и променлив ток, Инверторен апарат за плазмено рязане - 1 бр. , Инверторен електрожен до 200 А – 2 бр.; Ананометър, с които да се измерва дебита на въздуха в тръбите - 1 бр.; Ъглошлайф (голям) – 2 бр.; Станция за събиране на фреон – малка и голяма по 1 бр. от всяка; Перфоратор - 1 бр.; Къртач голям - 2 бр.; CNC плазма - 1 бр.; Алуминиеви стълби – 2 бр. и скеле – 1 бр. Изброеното по-горе оборудване и стопански инвентар е необходимо на монтажниците, тъй като с него ще извършват заготовките, монтажа на компонентите при изграждането на различните системи. Бензинов генератор 5 kW - 1 бр.и Бензинов генератор до 15 kW - 1 бр. ще се използват за обекти, които не са пуснати в експлоатация и липсва ток, а той е необходим за цялостната работа на монтажниците при монтирането и изграждането на всички видове инсталациите и системите. Ново закупеното оборудване и инвентар ще се използва съвместно от 11-те ново наети лица на длъжността, в зависимост от спецификата на поръчката и клиента. Чрез закупуването но новото оборудване, инвентар и наемането на 11-те монтажника ще се сформира ново монтажно звено и това оборудване ще се използва само от тях. За длъжността Електротехник, промишлени предприятия се предвижда, Количка с пълен набор от ръчни инструменти – 1 бр., тъй като в настоящия момент във фирмата няма такава длъжност и липсват съответните за нея инструменти, от където произлиза необходимостта от осигуряването им за новото работно място. Изграждането на вентилационните, отоплителните и климатичните системи в съвременните условия изисква работниците и служителите да работят с нова и съвременна техника и оборудване при извършването на техните трудови дейности. За да могат бързо, гъвкаво, ефективно, качествено и в срок да бъдат изпълнени поръчките и обектите от една страна и от друга свързана с безопасните условия на труд при изпълнение на работата. Затова инвестициите в модерно оборудване и допълнителен стопански инвентар,, които да улеснява работата на работниците е изключително важно. Закупуването на допълнителното оборудване и стопански инвентар, както за индивидуалната, така и за изпълнението на колективните задължения на екипите по изпълнение на поръчките и обектите на фирмата. При необходимост със собствени средства фирмата ще осигури допълнително оборудване, техника и стопански инвентар, които са недопустим разход по настоящата програма - оборудване свързано непряко с работните места. 54 570.00 54 570.00
Провеждане на подбор на 13 безработни лица и/или младежи до 29 години за осигуряване на заетост в „Еър Макс” ООД: Дейността цели качествен набор и подбор на безработни лица за назначаване на работа в "Еър Макс" ЕООД, които могат да бъдат в териториалното бюро по труда - гр. Благоевград или самостоятелно търсещи работа, като ще се даде възможност на всички желаещи и от други населени места в региона да се включат в проекта, където ще се разкрият работните места. Чрез тази дейност ще се предостави възможност за наемане на работа на безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, отговарящи на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга отговарящи на нуждата на целевите групи. Общо ще бъдат подбрани 13 на брой лица, за следните длъжности: „Монтажник, хладилни и климатични инсталации” (с код по НКПД 7127- 2002 от 2011г.) - 11 човека и 2-ма Електротехник, промишлено предприятие (с код по НКПД 7411- 2003 от 2011г.). Разпределението е направено, според наличните възможности и фирмена стратегия на "Еър Макс" ЕООД. Продиктувано от стремежа на фирмата да развие и разшири дейността си, а именно да достигне до по -широк кръг клиенти и предлагани услуги е необходимо да увеличи работните екипи по изграждане и обслужване на различните системи, за да могат с добре обучени екипи и капацитет от работници и служители, фирмата бързо и качествено да може да обслужва потенциалните клиенти и големи обекти на фирмата. Друга причина за наемането на нови служители е фирмата да осигури заетост на безработни лица (от рискови групи), като проява на социална отговорност на фирмата и стремежа към това за напред. По време на подбора всеки един от кандидати заявили желание за участие в проекта ще бъде информиран за спецификата и характера за дейността на фирмата и работата, която ще трябва да изпълнява, ако бъде избран и нает. За да може всеки един от кандидатите да направи информиран избор да вземе участие в проекта и успешна да се реализира по длъжностите, за които кандидатства и по този начин ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация на длъжностите, за които кандидатстват. Изборът ще бъде направен от комисия по предварително определени критерии от ръководството на фирмата, съвместно с екипа по управление. Тези критерии ще бъдат предоставени на бюрото по труда и обявени сайтове за набиране на кандидати в мрежата. Това ще са средствата, чрез които ще се търси връзка с определените целеви групи - безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, за първоначален подбор. След което ще преминат през провеждане на интервю за избирането им и включването им за участие в проекта и наемане в "Еър Макс" ЕООД. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни/неактивни лица поне 6-ма от ново наетите да бъдат от тази група, като с приоритет ще бъдат избирани продължително безработни/неактивни на възраст от 30 до 54 г. и безработни младежи до 29 години - 7 броя. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са два: 1. Определяне и сформиране на комисия, която ще извършва подбора на кандидатите; 2. Провеждане на селекцията и подбора на кандидатите и определяне на лицата, които ще бъдат поканени да заемат съответните длъжности, за които са кандидатствали. Като фирмата си поставя за цел поне 80% от подбраните кандидати да бъдат от тази целева група. След извършената селекция и избор на 13-те кандидати ще им се осигури заетост за срок от 12 месеца. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост в "Еър Макс" ООД на подбраните безработни лица: Целта на дейността е да се гарантира устойчива заетост на десет безработни лица и/или младежи до 29 години за срок от 12 месеца. С подбраните кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори с опция за удължаването им. По време на изпълнението на тази дейност ще се сключат срочни трудови договори с ново наетите работници и служители с опция за удължаването им след приключване на проекта. Ще се гарантира редовно месечно заплащане на възнаграждение и осигуровки на наетите 13 безработни лица и/или младежи. Дейностите, които трябва да изпълняват ново наетите работници и служители във фирмата на конкретните длъжности на които ще бъдат назначени са както следва: - Монтажник, хладилни и климатични инсталации - те ще извършват монтажните дейности по изграждането на различните видове системи и инсталации. Работното място на служителите ще бъде както в халето на фирмата, така и на различните обекти, на които фирмата ще работи по изграждането и монтирането на системите. Работниците и служителите ще работят в екип броя на които ще се определя в зависимост от големината на обекта или обектите. Заетостта им ще бъде редовно работно време. - Електротехник, промишлено предприятие - ще извършват контрола и изправността при изграждането и монтирането на различните видове системи и електрическото им захранване и изправност за безопасна експлоатация след това; ще извършват всички видове ремонтни работи по електрическата инсталация, техническите средства и др, уредби, табла, прибори и др. Дават указания на длъжностните лица за правилното ползване. И ще изпълняват и други конкретни възложени задачи, свързани с длъжността. Заетостта на на всички новонаети ще бъде на пълно работно време - редовна смяна - 8 часа на ден, 5 дни в седмицата, в пълно съответствие с трудовото законодателлство. В рамките на осигуряването на заетостта наетите лица ще получат, освен предвиденото по проекта за повишаване на професионалната квалификация обучение и допълнителна квалификация свързана с дейностите на фирмата, чрез допълнителни обучения на работното място и чрез натрупване на индивидуален опит. За формиране на тези допълнителни професионални знания и умения в работниците и служителите на фирмата в сферата на Вентилационните и климатични продукти и услуги, новонаети ще бъдат подпомагани от управителя на фирмата и по опитни служители. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможност да прилагат своите знания в работния процес. Екипът по управление на проекта и управителя на фирмата ще направят всичко възможно, за да получат новонаетите лица необходимата подкрепа за бърза адаптация и успешна професионална реализация в рамките на заетостта. Ръководният екип ще инвестира и допълнително време и усилия да получат назначените необходимите знания за ефективна и качествена работа, чрез обучения на работното място и чрез опит. Друг етап при реализирането на дейността ще е, осигуряването на СТМ. Тя е задължителна за всички работодатели без оглед на формата на собственост и предмета на дейност, което се регламентира в нормативната уредба и по-конкретно: -Наредба №3 от 25 януари 2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на Службите по трудова медицина; - Закон за здравословни и безопасни условия на труд – чл. 25, ал. 1; -Наредба № 5 от 11. 05. 1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска. 103 143.74 109 207.33
Провеждане на обучение за повишаване на професионалната си квалификация по „Топлотехника – топлинна, климатична, вентилационна и хладилна техника” на заемащите длъжността „Монтажник, хладилни и климатични инсталации”: Целта на дейността е да се повиши професионалната квалификация на част от подбраните безработни лица в предприятието, заемащи длъжността Монтажник, хладилни и климатични инсталации за по – ефективната им реализация по професионално направление "Електроника и енергетика" (с код 522), за професия "Монтьор на енергийни съоръжения и инсталации" (с код 522040), по специалност - Топлотехника - топлинна, климатична, вентилационна и хладилна техника" Като броя на лицата, които ще бъдат включени в настоящата дейност ще бъдат 11 човека. Обучението, което ще се реализира в настоящата дейност ще бъде за част от професия - II -ра квалификационна степен. В края на обучението си всички служители взели участие в него ще получат Удостоверение за професионална квалификация за част от професия, II –ра квалификационна степен. Изпълнението на настоящата дейност ще премине през два етапа. Първият е извършването на избор на изпълнител, които трябва да отговаря на следните критерии, определени от екипа по управление, за ефективното изпълнение на дейността. - да бъде лицензирана организация по изискванията на НАПОО; - да притежава необходимия опит и достатъчно квалифицирани обучители; - да може да организира и изпълнява този вид обучения и специалност. Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график с не по-малко от 300 учебни часа. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията на НАПОО и заложените по проекта критерии. В обучителната програма, трябва да бъдат предвидени повече часове за практика, от тези за теория, където ще бъдат използвани най-новите интерактивни методи на обучение за прилагането на теоретичната част в практиката. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебните програми на избраната обучителна организация включва основни теми от Обща задължителна професионална подготовка, например - Здравословни и безопасни условия на труд, пожарна и аварийна безопасност.; Отраслова задължителна професионална подготовка, с примерни теми: - Материалознание; Машинни елементи; Техническа механика; Електротехника и електроника; Различни техники за свързване на тръби изработени от различни материали. Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка с следните примерни теми - Основи на топлотехниката; Климатична и вентилационна техника; Елементи на вентилационните инсталации; Видове вентилатори; Видове отоплителни инсталации. Вторият етап при реализирането на дейността е изпълнението на самото обучение. В този етап избраната обучителна организация, изцяло ще трябва да организира реализирането на на обучението, за което трябва да осигури интернет платформа, на която включените в дейността заети лица да могат да се обучават дистанционно за теоретичната част. За да се улесни организирането и провеждането на настоящото обучение, като ще има задължение да осигури всички необходими материали и консумативи за ползотворното и ефективно провеждане на настоящото обучение. За практическата част от обучението, обучителната организация, трябва да организира изпълнението във фирмата, където се намира работното място на обучаваното лице, и където ще може в реална работна среда да приложи придобитите теоретични знания на практика. 6 000.00 6 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).