Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: По проект „Наемане на нов персонал за нуждите на Тропс Фууд” се предвижда наемането на 8 безработни и/или неактивни лица на следните позиции: салонен управител (1 брой), готвач (1 брой), помощник готвач (1 брой), сервитьор (2 броя) и обслужващ работник (3 броя). Всички лица ще бъдат наети за период от 12 месеца.
На първо място дейност „наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ е насочена към изпълнението на специфични цели 1 и 2 от Инвестиционен приоритет 1: Достъп до заетост на търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработните лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост и подкрепа на мобилността на работната сила на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица с ниско образование на възраст между 30 и 54 г. включително. На три от позициите по проекта – тези за обслужващи работници, за които не се изисква специално образование – ще бъдат назначени безработни или неактивни лица с ниско образование на възраст между 30 и 54 г. На други три от позициите по проекта (тези за салонен управител, готвач и помощник готвач) се предвижда назначаването на безработни или неактивни лица с минимум завършено средно образование на възраст между 30 и 54 г.
На второ място дейност „наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ е насочена към изпълнението на специфична цел 1 от Инвестиционен приоритет 3: Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност на тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора изложени на риск от социално изключване и младите хора от маргинализирани общности на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване). Тази цел ще бъде изпълнена с наемането по проекта на 2 безработни и/или неактивни лица на възраст до 29 години вкл. на позиции за сервитьори.
Предвижда се изпълнението на дейност „наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ по проект „Наемане на нов персонал за нуждите на Тропс Фууд ” да се реализира на три етапа:
- Набиране и интервюиране на подходящи кандидати за всяка от позициите по проекта (продължителност 1 месец);
- Наемане на одобрените кандидати на трудови договори за период от 12 месеца (продължителност 12 месеца);
- Вземане на решение кои от наетите по проекта лица (най-малко четири) ще бъдат назначени на трудови договори за още 12 месеца и отчитане на резултатите от проекта (продължителност 1 месец). |
50 040.00
|
0.00
|
Закупуване на оборудване и работно облекло за наетите по проекта лица : По проект „Наемане на нов персонал за нуждите на Тропс Фууд” се предвижда закупуването на следното оборудване и работно облекло:
- Униформи - 16 броя;
- Компютърна конфигурация (компютър, монитор, клавиатура и мишка) – 1 брой;
- Електрически конвектомат – 1 брой.
Изброеното по-горе оборудване и работно облекло ще бъдат използвани от 8-те лица, които се планира да бъдат назначени по проекта на следните позиции: салонен управител (1 брой), готвач (1 брой), помощник готвач (1 брой), сервитьор (2 броя) и обслужващ работник (3 броя) в съответствие със специфичните цели на проектното предложение, а именно:
- Специфични цели 1 и 2 от Инвестиционен приоритет 1 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.: Достъп до заетост на търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработните лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост и подкрепа на мобилността на работната сила на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица с ниско образование на възраст между 30 и 54 г.
- Специфична цел 1 от Инвестиционен приоритет 3 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.: Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност на тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора изложени на риск от социално изключване и младите хора от маргинализирани общности, а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване).
За всяко от 8-те лица, които ще бъдат назначени по проекта, са предвидени по две работни униформи. За нужните на салонния управител е предвиден компютър, в който ще се съхранява резервационната система на ресторанта, докато за нуждите на готвача и помощник готвача, които ще бъдат назначени по проекта, е предвидено закупуването на електрически конвектомат (голяма електрическа фурна) с електронно управление, който значително улеснява процеса на готвене и намалява риска от прегаряне на храната.
Предвидено е оборудването и работните униформи на лицата, които ще бъдат назначени по проекта, да бъдат закупени в рамките на първия месец от старта на проекта. |
15 682.00
|
0.00
|
Осигуряване на информиране и публичност по проекта: Дейностите свързани с осигуряване на информиране и публичност по проект „Наемане на нов персонал за нуждите на Тропс Фууд“ включват изработката и поставянето на 4 броя обяснителни табели и на общо 21 стикера. Обяснителните табели ще бъде поставени на входовете на ресторантите управлявани от фирма „Арт Декор 2004“ ООД в гр. София („Тропс фууд“ на ул. „Съборна“ №11, „Тропс къща“ на ул. „Ген. Гурко“ №38 и ресторант Olives Blue в ж.к. Младост-1), както и на входа на офиса на фирмата в Студентски град – София. Стикерите ще бъдат поставени на всяка част от оборудването и униформите, които ще бъдат закупени по проекта.
Мерките за информиране и публичност по проект „Наемане на нов персонал за нуждите на Тропс Фууд“ са в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 във връзка с подкрепата от Европейските фондове.
Предвижда се информационните табели да бъдат поставени до края на първия месец от започването на изпълнението на проекта, а стикерите – след закупуването на кухненското оборудване и униформите за персонала, който ще бъде назначен по проекта. |
585.00
|
0.00
|
Организация и управление на проекта: В рамките на дейност „Организация и управление на проекта“ ще бъде създаден Екип за управление на проекта, който ще включва Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител.
- Ръководителят на проекта организира цялостната дейност на екипа за управление на проекта, организира избора и отговаря за назначаването на безработните и/или неактивни лица, които ще бъдат наети по проекта, отговаря за избора на изпълнители на доставките на оборудването и услугите по проекта, контролира изпълнението на сключените договори с избраните доставчици на оборудването и услугите по проекта, отговаря за комуникацията с Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., включително за изготвянето на междинните и финален отчет по проекта, отговаря за реализирането на мерките за информиране и публичност по проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 и следи за цялостния напредък по изпълнението на проекта.
- Координаторът по изпълнение на проекта подпомага Ръководителя на проекта при изпълнение на задълженията му, координира работата на екипа за управление на проекта, проследява и съхранява кореспонденцията на екипа за управление на проекта с експертите от УО на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020, както и с всички външни доставчици по проекта, съхранява документацията по избора на безработните и/или неактивни лица назначени по проекта, съхранява договорите с избраните доставчици на оборудване и услуги по проекта, както и цялата документация съпътстваща доставките, изготвя междинните и финалния отчет по проекта и подготвя всички съпътстващи отчетите документи, координира реализирането на мерките за информиране и публичност по проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 и следи за цялостното спазване на всички нормативни актове и документи по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
- Счетоводителят по проекта изготвя и съхранява договорите на наетите по проекта лица, извършва счетоводна отчетност на дейностите по проекта, като поддържа отделни аналитични сметки за целите на проекта, следи за допустимостта на поеманите задължения и извършваните разходи по проекта съгласно Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 “НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“, отговаря за начисляването и плащането на заплатите и осигуровките на наетите по проекта лица, извършва одобрените от Ръководителя на проекта плащания към изпълнителите на доставките на услуги и оборудване по проекта, подпомага Координатора на проекта при изготвянето на финансовата част на междинните и финалния отчети по проекта, изготвя исканията за плащане по проекта към УО на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., както и организира съхраняването на цялата счетоводна документация, свързана с изпълнението на проекта, съгласно Глава 6 от Закона за счетоводството и изискванията за „одитна следа” в съответствие с чл. 140 на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г.
Предвижда се екипът за управление на проекта да бъде сформиран и да започне работа веднага след подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с бенефициента. Екипът за управление на проекта ще се събира най-малко веднъж седмично, за да отчете извършеното до момента, да обсъди възникналите трудности и проблеми и да вземе решения за бъдещи действия. Предвижда се екипът за управление на проекта да работи в продължение на 14 месеца, които ще включват едномесечен период необходим за подбора на лицата, които ще бъдат назначени по проекта както и за закупуване на необходимото оборудване, 12-месечен период на управление на наетите по проекта лица и едномесечен период на отчитане на извършените дейности по проекта. |
7 231.95
|
0.00
|