Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

BIBUL KOMERS LTD is a fast-growing and ambitious company in the wholesale trade services of beverages. Since June 2015 the company has been situated in its own base and facilities comprising an administrative part (offices) on the area of 400 square meters and a functional storage facility on the area of 4000 square meters. Both the development of the company and the increased number of customers lead to its enlargement and the necessity of close profiling of the working process in order to achieve a high level quality of the available trade services and relationships with the customers. Thus, the current project proposal aims professional integration for young people aged up to 29 as well as for unemployed or inactive people aged between 30 and 54. The main activities and measures to fulfill this goal are as follows:  providing employment opportunities for unemployed and/ or inactive individuals within the period of 12 months; the company will employ 15 persons for occupying the position of Trade agent.It is expected 10 individuals to be at the age up to 29 and 5 individuals aged between 30 and 53. Buying of equipment for the newly opened working positions – 4 pieces of vehicles/ cars will be bought and will be used by the recently appointed trade agents as to perform their responsibilities on the appropriate working places. Opening of 8 sustainable working positions following the end of the project proposal by a selection through the individuals of the target group. The project planned activities include:
Employment of unemployed and/ or inactive individuals for the period of 12 months; Buying equipment, furniture, fixed intangible assets, business and marketing materiel; Organization and management, Information and publicity measures and instruments. The access to employment and the quality of the working positions will be improved by the implementation of the project and the above mentioned target group will be integrated in a sustainable way in labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 28 826.00 20 620.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Бибъл Комерс" ООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места за Търговски агенти. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 15 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъдат закупени автомобили за обезпечаване на новоразкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица на посочената длъжност Търговски агент ефективно да изпълняват своите задължения , от една страна, а чрез сключването на трудови договори с тя, се обезпечават пълните им трудови права. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Бибъл Комерс" ООД 178 567.20 154 891.99
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на товарни автомобили за търговските агенти. Компанията разполага с надежден автопарк- контролиран с GPS, което е предпоставка за бързи доставки до клиентите. Същият не е достатъчен за ново разкритите работни места и това налага необходимостта от покупката на още 5 броя товарни автомобили, които ще обезпечат 8 заети лица от проектното предложение. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват новозакупените автомобили с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 80 000.00 80 000.00
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 650 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в складовата база на компанията. 2 900.00 2 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).