Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Support will be aimed at facilitating access to health services and to the development of social services in the community to support the social inclusion of people with disabilities and facilitate their access to employment. As a result of activities will improve the quality of life of elderly and disabled people by creating conditions and
support for the effective exercise of their right to independent living and social inclusion, with respect for their rights, to comply with their specific abilities and needs. The implementation of the transaction will provide integrated services for people with inability for self and for people with disabilities, will combine complex steps towards providing long-term care, incl. and social and health services in the community or at home. Providing employment to unemployed people of working age and enable people with disabilities to choose the desired and necessary assistant and will reassure environmental control. Each person with a disability, according to their needs, can use various services as required and the type of aid. It is possible that each of the service providers responsible for different types of activities. This is decided by the user. The aim is to provide representatives of the target group access to long-term
health and social care, incl. and access to employment, according to the specific needs of people disadvantaged on the basis of an individual assessment of needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Да се гарантира доброто управление на проекта и респективно успешното му реализиране. Дейността е организационна и е основополагаща за осигуряването на успешната реализация на проекта. Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок през целия период на проекта с обща продължителност на дейността 21 /двадесет и един/ месеца. Екип от: ръководител-1 бр. счетоводител-1 бр. координатор-1 бр; специалист договориране с изпълнители / ЗОП/- 1бр; Детайлизиране на плана за изпълнение на дейностите по проекта; разпределение на конкретни задачи и отговорности между членовете на екипа; Членовете на екипа за организация и управление на проекта са служители на кандидата- община Годеч. 29 103.44 411 512.77
Дейности за информиране и публичност: Съгласно Регламент на Комисията (EО) № 1828/2006 бенефициентите имат ясни задължения по отношение на изискванията за информация и публичност. Те следва да предоставят информация на широката общественост и да осигурят публичност на изпълняваните от тях проекти, като използват подходящи комуникационни средства. Всички информационни и комуникационни материали ще съдържат информация за финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ) и ОП „РЧР”. 3 312.00 2 049.00
Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Обучението цели да запознае обучаващите се с философията и целите на предоставяната услуга, с организацията на работа и функциите на всеки служител, с обхвата на услугата и основната документация.Разходи за обучение на персонала за предоставяне на услугите . Максимално допустимата цена за обучение на персонала е в размер до 10 лв. на лице на ден. В тази цена са включени всички необходими разходи за провеждане на обучението, в това число възнаграждението на обучителя, материали за обучението и др. разходи свързани с неговото провеждане. Обучението ще се осъществи съгласно правилата на ЗОП 2 230.00 1 200.00
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа за дейността на съществуващо Звено за предоставяне на услуги в домашна среда, в т. ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги; Подбор на персонал на Звеното : Осигуряване на ефективност и качество на предоставяната услуга чрез ангажиране на достатъчно квалифициран персонал работещ с хора с увреждания и техните семейства; и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Потребителите на услугите по процедура "Нови алтернативи" ще бъдат включени след приключване на процедурата и направена нова оценка на техните нужди. Наетия персонал на Звеното ще оказва помощ на потребителите и ще бъде подбран по следните принципи: професионалност, придобита квалификация, социални и лични качества, умения и компетентности и т.н., а тези , които нямат необходимата квалификация ще преминат курс на обучение. Броят на наетите лица ще бъде в такова съотношение, като за целта да бъде постигната ефективност и ефикасност при обслужването и разпределението на човешкия и финансов ресурс. Функционални умения на персонала: Персонал за управление на Звеното: Администратор на звеното със следните задължения: Изготвя и поддържа цялостната техническа документация свързана с Звеното, отнасяща се до персонала за предоставяне на социалните услуги, както и личните досиета на потребителите; ежемесечно и/ или по- често/ при възникване на проблем/ информира ръководителя на проекта за качеството на предоставяните услуги; извършва мониторингови посещения в домовете на потребителите като се отчита на ръководителя на проекта. Персонал на Звеното: Медицинска сестра, която ще осъществява медицински прегледи на потребителите: ще следи за общото здравословно състояние; ще дава първа помощ при необходимост; ще провежда здравословни консултации- здравословен начин на живот, вреда от употребата на алкохол и други. Участва в мобилната социална работа. Лични асистенти и социални асистенти, който ще обгрижват потребителите като предоставят качествено социалните услуги предвидени в проекта и разпределени по видове почасови дейности. 436 526.65 22 966.46
Предоставяне на психологична подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала предоставящ услугите: Супервизията е един от важните фактори за професионализиране на социалната работа и за нейното развитие като дейност, осъществявана в интерес на подобряване на благосъстоянието на хора от уязвими групи. В този контекст от съществено значение са нагласите на членовете на екипа и за провеждане на супервизия и активното им участие в нея. Супервизията е дейност с ключово значение за практикуващите социални работници и се реализира като споделена отговорност на супервизор и супервизиран, чрез което се осигурява ефективност на подкрепата и насърчаване на компетентната практика. Посредством нея супервизираните имат възможност да усвояват знания, умения и опит, да получават съвети и подкрепа, да анализират своите и на клиентите мисли, чувства и преживявания, за да се изправят пред предизвикателствата на професионалната среда и да постигнат промяна и развитие по отношение на себе си и клиентите. От съществено значение в тази насока са нагласите на социалните работници към провеждането на супервизия в социалната работа. В страните с определен опит в супервизията за студенти и за социални работници, особено в началото на професионалния им път, този въпрос се дискутира и се работи за създаване на условия за формиране на позитивни и устойчиви нагласи. Осъществява се при наличието на специалист за провеждане на супервизия и ще допринесе за подобряване на качеството и ефективността на обслужването на потребителите на социални услуги и ефективното функциониране на социалните услуги и формираната от тях система на местно, регионално и национално равнище. Осигуряването на интегриран достъп до здравни, социални и други услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение се основава на индивидуалната му оценка. Супервизията като форма на планирана помощ, предоставяна от експерт със сходна практика и професия. Целта е да се проследи и провери работата на супервизирания професионалист, с оглед предоставяне на качествена грижа на уязвимите групи. СУПЕРВИЗИЯТА е процес на подкрепа на работещите в социални услуги с цел подобряване на работата по отношение на качество на услугите, на професионалното развитие на персонала, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегаряне. Супервизиите могат да бъдат индивидуални (обсъждане на работата по конкретен случай и вземане на професионално решение, справяне с емоциите на клиента, справяне с личните емоции по отношение на клиента или колега, взаимоотношения с външни институции по случай, нормативни затруднения в конкретен случай), групови (за обсъждане на случай).Включва теоретична рамка, основни характеристики – цели и целеви групи, основни стъпки, техники и умения за супервизиране, условия и прилагане на модела, работа със съпротиви и др. Работи се усилено върху изграждането и формирането на положителни навици и поведение сред потребителите в Звеното. 9 553.35 5 237.39
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност;: Анализ на техните нужди и проблеми, както и към решаването, на кои от тях е насочен проектът. Представителите на целевата група, включени в проектното предложение, трябва да бъдат описани с техните конкретни характеристики, както и да се посочи колко лица от целевата група ще бъдат включени в проекта. 9 553.35 4 189.27

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).